Voi persu parkoja

Anonyymi-ap

Taitaa olla uuden ministerin taustojen selvitys jo meneillään. On todella vaikeaa löytää ministerikelpoista persua.
Elinkeinoministerin salkku on raskas ja vaativa salkku.

22

970

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Edelliselle liiankin raskas 😊 selvinpäin

      • Anonyymi

        Onneksi ei tarvitse selvittää vasemmiston, demukoiden ,vihreiden ,eikä maalaisliiton ministerien taustoja moneen vuoteen ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi ei tarvitse selvittää vasemmiston, demukoiden ,vihreiden ,eikä maalaisliiton ministerien taustoja moneen vuoteen ?

        Keskusta veti konjakkia, SDP ja Vihreät Kannabista.


    • Anonyymi

      Totta tämä kyllä!

    • Anonyymi

      Eipä näy paikkakunnan persujakaan missään. Voisivat tulla kertomaan milloin se väestö Kannuksessa vaihtuu ja bensanhinta laskee.

      • Anonyymi

        Sillä yhellä kiihkoilijalla on nyt vain kiire levittää homofobiaansa. Ois senki jo aika siirtää kello uuteen aikaan jo lopettaa pride kulkueiden pelkääminen.


    • Anonyymi

      Aivan selvästi väestönvaihdos meneillään. Ei ole Kannuksessakaan enää sama väestö kuin oli vuonna 1973.

    • Anonyymi

      Poika ole sinä vaan ihan rauhassa kyllä PerusSlaiset pärjäävät ja hoitavat Suomentalouden kuntoon jonka viherdemut pilasivat tekivät pohjoismaiden suurimmat velat Marinin aikana,ja vielä te otitte puolueeseenne näkkäläjärven kissanrääkkäjän ja kissanpolttajan joka kiusasi romani naista ette ole yhtään rasistisisia?:/

      • Anonyymi

        Pannaan talous kerralla kuntoon ja ottaa rätkäytetään velkaa lisää toistakymmentä miljardia vuotta kohden. Eikä siinä kaikki. Nyt uuden valtionlainan korko on moninkertainen verrattuna edelliseen hallituskauteen. Persujen tötöily tulee kansalle kalliiksi.


    • Anonyymi

      KOKOOMUKSEN OHJELMA TUO, kannattaisiko ottaa selvää, mikä on pääministeri puolue. KOKOOMUS Hallitus nyt. Edellinen hallitus SDP, KESKUSTA, VIHREÄT, VASEMMISTOLIITTO veti Suomen lamaan. Kokoomus hallitus korjaa näiden virheitä. Kannattais ottaa selvää ennenkö tyhmyyksiä huutelee. Sinun ei kannata politiikkaan lähteä, perustiedot ontuu näin pahasti. Elä vaan siellä kuplassa ja voivottele.

      • Anonyymi

        Kaustiselta kajahtaa!


    • Anonyymi

      Marin hallitus ajoi Suomen Velkaan ja lamaan. Se oli osaamattomien politiikkojen munaus josta Suomi nyt maksaa. Marinin hallituksen velkojen korot jo kestämättömät.

      • Anonyymi

        Juuri näin, koronan perusteella jaettiin holtittomasti rahaa ja nyt kun oikea taantuma iskee elvytys varat on vyötäröllä vararasvana. Pelko lietsoi nais päättäjissä holtitonta käytöstä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin, koronan perusteella jaettiin holtittomasti rahaa ja nyt kun oikea taantuma iskee elvytys varat on vyötäröllä vararasvana. Pelko lietsoi nais päättäjissä holtitonta käytöstä.

        Marinin johtama hallitus jakoi rahaa muutenki holtittomasti kuin vain korona aikaan,koronaa Marinin hallitus käytti vain typerästi tekosyynä kaikkeen rahan tuhlaukseensa mutta olihan muillaki valtioilla koroaa eikä vain Suomesa ,Esim italiaan Marinilla oli pakkomielle suoltaa miljardeja euroja samoin jonneki alaskaan tupakan vastaiseen kamppanjaan ja muuhun typerään ja tottakai ei unohdeta Marinin /kump bilettämistä veronmaksajien laskuun


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Marinin johtama hallitus jakoi rahaa muutenki holtittomasti kuin vain korona aikaan,koronaa Marinin hallitus käytti vain typerästi tekosyynä kaikkeen rahan tuhlaukseensa mutta olihan muillaki valtioilla koroaa eikä vain Suomesa ,Esim italiaan Marinilla oli pakkomielle suoltaa miljardeja euroja samoin jonneki alaskaan tupakan vastaiseen kamppanjaan ja muuhun typerään ja tottakai ei unohdeta Marinin /kump bilettämistä veronmaksajien laskuun

        Eikä kannata unohtaa keskustaa, joka lähti vasemmisto politiikkaan surutta mukaan, unohtivat maaseudut, turvetuotannot, sallivat jo silloin turkistalouden alasajo puheet. Missä oli entisen maalaisliiton vastuu äänestäjille? Menetitte lopullisesti tulevaisuudessa maaseudun luottamuksen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä kannata unohtaa keskustaa, joka lähti vasemmisto politiikkaan surutta mukaan, unohtivat maaseudut, turvetuotannot, sallivat jo silloin turkistalouden alasajo puheet. Missä oli entisen maalaisliiton vastuu äänestäjille? Menetitte lopullisesti tulevaisuudessa maaseudun luottamuksen.

        Kepu pettää aina ja vihreistä ei ole mihinkään ja demarit on huuhaa puolue,Rkp läisiä ei kukaan äänestä selvinpäin joten ainoaksi puolueeksi jää PerusSuomalaiset


    • Anonyymi

      Ruplia on niin paljon että Rannetta pakottaa.

      • Anonyymi

        Toivottavasti Kepu äänestäjät kuuli tuon.


    • Anonyymi

      Älä poika voivottele yhteiskunta maksaa sinulle asumisen ja kaiken kyllä PerusS laiset hoitaa sinun asiat ole huoleta poju

    • Anonyymi

      Monen kokoomusministerin mielestä ei ole enää tyttöjä eikä poikia, on vaan muunsukupuolisia, heh heh.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      164
      1551
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      595
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      527
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      478
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe