En nyt mitään tosi pahaa oo tehny mut jotain pientä kuitenki. Oon varastanu kaupasta karkkii ja ja kotoo vähän rahaa. Ajatellu pahaa joistaki ja toivonu kaikenlaista pahaa eri ihmisille. Vielä pari vuotta sitten olo oli tosi kevyt eikä tuntunut tältä. Miten pääsis takasi siihen huolettomaan oloon kun oli ennen. Katolisilla on se joku rippi jossa saa synnit anteeks mut mie en tiiä mitä tehä.
Vastaukset 5
- Anonyymi
Oon itekki ollu perseestä ja käyttäyny ku alemman luokan kusipää ja se hävettää edellee. sillee en usko et tuut (tai en oo varma) kokonaa pääsee huonosta omatunnosta eroo mut ainaski palauta ne rahat jotka varastit kotoota. kauppahommelista en tiiä voihan sinnekin vaan mennä ja kertoo että on varastanu ja tahtois korvaa. Kaikki ajattelee joskus toisista pahaa mut tärkeintä on se ettet ala aiheuttaa heil mitää pahaa niin etköhän selvii.
- Anonyymi
Saat kyllä synnit anteeksi jumalalta jos pyydät anteeksi ja jos omatunto vaivaa niin palauta rahat vanhemmille ja voit maksaa kauppiaalle myös rahaa takaisin
- Anonyymi
Mie tiiän ettei ennee sais antaa piiskoo mut miun äiti antoo jos en uo niiku pittäis. Se koskoo kovvookin mut sen jälkiin on on hyvä olla eikä ennee vanhoist mittään. Jos sie ite sanot äitilles tai isälles et sie tarviit kunnon kurrii ja otat sen niinku siun kuuluu ni mie uson et siun elo on kevveempi.
- Anonyymi
Käys nyt jollei lestaadiolais papille syntis tunnustaa. Se päättää sit onk sun paikkas taivaas vai taivasalla. Samalla reissulla joikhaat muutaman virren pastorin kans niin voip vaik antaa syntei ainakin osan anteeks.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1241345
Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu1411229Costa Rica on tympeän makuinen kahvi
Ostin kahvin hinnan romahduksen kunniaksi Costa Rican "Premium Blendiä". Piti olla sataprosenttista arabialaista. No ain651161Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.2391133Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,571016- 63891
- 83861
- 65677
Onkin niin, että olet hulluna minuun
mutta et uskalla sitä tuoda ilmi. Salaa haaveilet kiihkeästä suhteesta, vaan siihen se jää, ja syyksi esteet ja muut. S33658- 39575
Vieläkään ei voi opiskella kursseja korkeakoulussa?
Vaikka lakiin tehty muutos hän ei saanut opiskella työttömyystuella. https://yle.fi/a/74-2024492513567Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"
Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin14550- 33534
Jälleen näin nainen unta sinusta
Aika usein tulet uniini, enkä tiedä, mitä se tahtoo minulle sanoa. Tällä kertaa en ollut kotonasi, vaan ulkona jossain t28529- 32529
- 65498
En haluaisi sanoa tätä
Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari39475- 29469
- 51451
- 24437