Kylän kerma

Anonyymi-ap

Vaihteeksi Uuraisten Forresterit palstoilla. Paikallisuutiset mukana perheen reissulla kirkon kautta lähiseudulle. Mitäpä sitä ei keksisi, että lehteen pääsee.

14

2132

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sama tuli mieleen. Voiko huomionhakuisempaa enää olla!

      • Anonyymi

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        😋 ­­N­y­­­m­­f­­o­m­a­­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17912497P

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Uurainen on Jyväskylän Texas.

    • Anonyymi

      Oli varmaan hyvin suolattu keitto emännän tekemänä.

      • Anonyymi

        Voi tuota uuraslaista kateutta se ei lähe kulumallakaan itseään täynnä olevaa porukkaa jos jollain menee hyvin se on katkeraa kalkkia näille kateellisille uurainen elä vaan muuta sinne pysy hyvin kaukana tai sinustakin tulee forresteri


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi tuota uuraslaista kateutta se ei lähe kulumallakaan itseään täynnä olevaa porukkaa jos jollain menee hyvin se on katkeraa kalkkia näille kateellisille uurainen elä vaan muuta sinne pysy hyvin kaukana tai sinustakin tulee forresteri

        Tarkoititkohan forrestereilla TV:n jatkosarjaa Uuraisten Kauheat ja Röyhkeät ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoititkohan forrestereilla TV:n jatkosarjaa Uuraisten Kauheat ja Röyhkeät ?

        Tiedä tuota. Kirkossa tämä suku on varmaan on tuttu näky, kun siitä piti lehtijuttu tehdä. Hieno juttu jos perheet pysyneet yhdessä, kun ilmeisesti suuria perheitä jokaisella. Arki ja työ vie aikaa yleensäkin tänä päivänä niin hieno jos jotkut onnistuneet kasvattamaan näin isoja perheitä puolisoineen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi tuota uuraslaista kateutta se ei lähe kulumallakaan itseään täynnä olevaa porukkaa jos jollain menee hyvin se on katkeraa kalkkia näille kateellisille uurainen elä vaan muuta sinne pysy hyvin kaukana tai sinustakin tulee forresteri

        "Jos jollain hyvin menee"; onko se hyvin menemisen merkki kun lapsia ja lapsenlapsia on suuri määrä? Sekö on riittävä meriitti mennä kastevettä laittamaan iholle kirkkoon suvun voimalla? Onko tämä joku kirkon uusi linjaus vai mitä tällä haettiin. Kaikki ei vaan tee itsestä numeroa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Jos jollain hyvin menee"; onko se hyvin menemisen merkki kun lapsia ja lapsenlapsia on suuri määrä? Sekö on riittävä meriitti mennä kastevettä laittamaan iholle kirkkoon suvun voimalla? Onko tämä joku kirkon uusi linjaus vai mitä tällä haettiin. Kaikki ei vaan tee itsestä numeroa.

        Mene uimaan saat kasteen sinäkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mene uimaan saat kasteen sinäkin

        Salmikuukkaan kasteelle. Siinähän asuu pappikin ihan kivenheiton päässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Jos jollain hyvin menee"; onko se hyvin menemisen merkki kun lapsia ja lapsenlapsia on suuri määrä? Sekö on riittävä meriitti mennä kastevettä laittamaan iholle kirkkoon suvun voimalla? Onko tämä joku kirkon uusi linjaus vai mitä tällä haettiin. Kaikki ei vaan tee itsestä numeroa.

        Kertokaapa te täydelliset uuraslaiset mitä pahaa nämä ihmiset on teille tehneet että noin koville ottaa ovatko tehneet pahojakin rikoksia kun ensimmäisen kiven heitätte


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kertokaapa te täydelliset uuraslaiset mitä pahaa nämä ihmiset on teille tehneet että noin koville ottaa ovatko tehneet pahojakin rikoksia kun ensimmäisen kiven heitätte

        Uuraisilla ei heitetä kuin keihästä uudella kentällä.


    • Anonyymi

      Ei uuraisilla mitään kermaa ole, ei edes kauramaitoa

      • Anonyymi

        mutta kun kauramaito on nyt pop, kermasta perse leviää ja sydän pysähtyy ennen aikojaan


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1469
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      331
      1079
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      895
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      165
      766
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      749
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      700
    7. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      29
      577
    8. 52
      571
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      116
      568
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      531
    Aihe