Vaihteeksi Uuraisten Forresterit palstoilla. Paikallisuutiset mukana perheen reissulla kirkon kautta lähiseudulle. Mitäpä sitä ei keksisi, että lehteen pääsee.
Kylän kerma
14
2132
Vastaukset
- Anonyymi
Sama tuli mieleen. Voiko huomionhakuisempaa enää olla!
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17912497P
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Uurainen on Jyväskylän Texas.
- Anonyymi
Oli varmaan hyvin suolattu keitto emännän tekemänä.
- Anonyymi
Voi tuota uuraslaista kateutta se ei lähe kulumallakaan itseään täynnä olevaa porukkaa jos jollain menee hyvin se on katkeraa kalkkia näille kateellisille uurainen elä vaan muuta sinne pysy hyvin kaukana tai sinustakin tulee forresteri
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi tuota uuraslaista kateutta se ei lähe kulumallakaan itseään täynnä olevaa porukkaa jos jollain menee hyvin se on katkeraa kalkkia näille kateellisille uurainen elä vaan muuta sinne pysy hyvin kaukana tai sinustakin tulee forresteri
Tarkoititkohan forrestereilla TV:n jatkosarjaa Uuraisten Kauheat ja Röyhkeät ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoititkohan forrestereilla TV:n jatkosarjaa Uuraisten Kauheat ja Röyhkeät ?
Tiedä tuota. Kirkossa tämä suku on varmaan on tuttu näky, kun siitä piti lehtijuttu tehdä. Hieno juttu jos perheet pysyneet yhdessä, kun ilmeisesti suuria perheitä jokaisella. Arki ja työ vie aikaa yleensäkin tänä päivänä niin hieno jos jotkut onnistuneet kasvattamaan näin isoja perheitä puolisoineen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi tuota uuraslaista kateutta se ei lähe kulumallakaan itseään täynnä olevaa porukkaa jos jollain menee hyvin se on katkeraa kalkkia näille kateellisille uurainen elä vaan muuta sinne pysy hyvin kaukana tai sinustakin tulee forresteri
"Jos jollain hyvin menee"; onko se hyvin menemisen merkki kun lapsia ja lapsenlapsia on suuri määrä? Sekö on riittävä meriitti mennä kastevettä laittamaan iholle kirkkoon suvun voimalla? Onko tämä joku kirkon uusi linjaus vai mitä tällä haettiin. Kaikki ei vaan tee itsestä numeroa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Jos jollain hyvin menee"; onko se hyvin menemisen merkki kun lapsia ja lapsenlapsia on suuri määrä? Sekö on riittävä meriitti mennä kastevettä laittamaan iholle kirkkoon suvun voimalla? Onko tämä joku kirkon uusi linjaus vai mitä tällä haettiin. Kaikki ei vaan tee itsestä numeroa.
Mene uimaan saat kasteen sinäkin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mene uimaan saat kasteen sinäkin
Salmikuukkaan kasteelle. Siinähän asuu pappikin ihan kivenheiton päässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Jos jollain hyvin menee"; onko se hyvin menemisen merkki kun lapsia ja lapsenlapsia on suuri määrä? Sekö on riittävä meriitti mennä kastevettä laittamaan iholle kirkkoon suvun voimalla? Onko tämä joku kirkon uusi linjaus vai mitä tällä haettiin. Kaikki ei vaan tee itsestä numeroa.
Kertokaapa te täydelliset uuraslaiset mitä pahaa nämä ihmiset on teille tehneet että noin koville ottaa ovatko tehneet pahojakin rikoksia kun ensimmäisen kiven heitätte
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kertokaapa te täydelliset uuraslaiset mitä pahaa nämä ihmiset on teille tehneet että noin koville ottaa ovatko tehneet pahojakin rikoksia kun ensimmäisen kiven heitätte
Uuraisilla ei heitetä kuin keihästä uudella kentällä.
- Anonyymi
Ei uuraisilla mitään kermaa ole, ei edes kauramaitoa
- Anonyymi
mutta kun kauramaito on nyt pop, kermasta perse leviää ja sydän pysähtyy ennen aikojaan
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701499
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3361126- 47951
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html179835- 39759
- 49720
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244530605- 116578
- 52571
Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44541