Moi! lähen ensviikolla riparille ja mietin vaan että pitääkö riparille ottaa siteitä mukaan? mulla ei oo siis alkanu vielä menkat et jos ne alkais siellä niin pitäiskö olla omat mukana? kiitos jos vastaat!
Siteitä riparille
Anonyymi-ap
5
473
Vastaukset
- Anonyymi
Suosittelen ottamaan varalta omat mukaan!
- Anonyymi
Kai sieltä saa tarvittaessa (en oo varma ku oo ite kysynyt) mut joltain kaverilta ehkä saat jos tarvitset jos niiltä löytyy mut joo, suosittelen ehkä otetaan varalta muutaman mukaasi
- Anonyymi
Ilman muuta ota omavarustus mukaan . Tuskin sielä löytyy.
- Anonyymi
No aatteleppa ihan ite. Jos joku kysyisi sinulta vastaavaa niin mitä vastaisit? Ota mukaan myös kortsuja. Et ehkä itse tarvitse mutta jollakin voi olla tarve. Tytöt ja pojat kun kasaantuu samalle alueelle niin mitä vain voi tapahtua kun hormoonit hyrrää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi362769Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs122559100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es432278Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks201871Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo381572Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa511555- 381473
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä251363- 281194
- 261141