Teknisten indikaattorien sijoitusstrategiat

Anonyymi-ap

https://lutpub.lut.fi/handle/10024/166047
"RSI:n tuottamat ostosignaalit pystyivät ennustamaan hyvin tulevien 10 päivän tuottoja ja tuotot olivat tilastollisesti merkitseviä. RSI:n myyntisignaaleja seurasi myös keskimäärin 10 negatiivisen tuoton päivää, mutta niiden tilastollinen merkitsevyys oli heikkoa. Liukuvat keskiarvot eivät pystyneet ennustamaan 10 seuraavan päivän tuottoja.

Neljä seitsemästä teknisiin indikaattoreihin pohjautuvasta strategiasta voitti osta ja pidä -strategian. Parhaiten suoriutui SMA20 PxM strategia, joka tuottaa ostosignaalin, kun hinta ylittää SMA20 indikaattorin ja myyntisignaalin, kun hinta alittaa indikaattorin. Crossover -strategiat ja RSI-strategia hävisivät osta ja pidä -strategialle."

1

558

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour

(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa
        Maailman menoa
        124
        5161
      2. Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu

Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu
        Maailman menoa
        179
        4909
      3. "Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana

Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste
        Maailman menoa
        69
        3359
      4. Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä

Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa
        Maailman menoa
        107
        2956
      5. Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta

Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan
        Maailman menoa
        24
        2262
      6. Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?

Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua
        Maahanmuutto
        236
        1702
      7. Muistatko vielä minä vuonna tavattiin ekan kerran?

Sun katse sulatti mut...
        Ikävä
        99
        1249
      8. Toivottavasti odotat minua

Koitan järjestellä asiani niin, että voin olla kanssasi. On valtava ikävä sinua.
        Ikävä
        77
        1241
      9. Huomenta naiselle

Toivottavasti tiedät, etten ole koskaan tuntenut ketään kohtaan näin voimakkaasti. Olen tietenkin meistä epävarma silti.
        Ikävä
        69
        921
      10. Hurraa! Oon vihdoin vapaa J:stä

Poistin numerosi, poistin chattimme. En halua sua enää enkä odota sulta mitään.
        Ikävä
        96
        897
      Aihe