Ei ollu VaraPenasta eikä IsoPomosta hittilistan julkasijaks.
No täs tulee kesäkuun hittilista.
Kaikki on varmaankii Somekerman keksimii aiheit.
4.6 Pena katoaa auringonlaskuun iäksi
12.6 Vanhaa Penaa sivusto lakkautettu!
14.6 Mites penan Juhannus
21.6 Onko IsoPomo mielessä läpi Juhannuksen?
26.6 Kesäkuun hitit
29.6 Oletko käynyt vanhaa penaa sivustolla?
Palstan hitit kesäkuussa 2023
21
539
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ollut muista hittilistan julkaisijaksi niin joutu iso idiootti itse sen tekemään 🤡😜😂😂🤣🤣
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17912953t
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞 - Anonyymi
Pena.Luukkonen kirjoitti:
🤣🤣🤣
Tuleeko syyskuun hitit?
- Anonyymi
Ihanaa pena julkaisit hitit ❤️❤️❤️❤️
- Anonyymi
❤️❤️❤️❤️
- Anonyymi
Ainoa kuka voi julkaista kuukauden Pena on Pena 💗💗💗
- Anonyymi
Äh piti sanoo Penat 💗💗💗
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äh piti sanoo Penat 💗💗💗
Äh piti sanoo äh puh pentti
- Anonyymi
❤️❤️❤️
- Anonyymi
Minä olen palsta ykkönen
T:IsoPomoTietyst sie oot ykkönen, siehä tääl palstal ekana alotit riitelynkii.
IsoPomo on palstan paras trolli.- Anonyymi
Tietyst sie oot ykkönen, siehä tääl palstal ekana alotit riitelynkii.
IsoPomo on palstan paras trolli.Etkö muista kun sovittiin että yv viestejä ei julkaista
T:IsoPomo - Anonyymi
Tietyst sie oot ykkönen, siehä tääl palstal ekana alotit riitelynkii.
IsoPomo on palstan paras trolli.Pena.Luukkonen
15.06.2022 14:37
UUSI
Mie oon jo mones ketjus kirjottanu et MIE ALOTIN SOMESODAN. Alotin riitelee imatra ryhmän yp:n kanssa mesessä. MIE OON SYYLLINEN JA MINUU SAA SYYTTÄÄ KAIKEST. Ja iha yksinää mie oon tääl palstalkii riijelly tän 6 vuotta. Kelpaako!
Voì, voi kun Imatran Idiootilla on tylsä elämä. Koita jo aikuistua. Etkö siekii oo jo pitkälti yli 60 vuotta.
- Anonyymi
🤣🤣🤣
- Anonyymi
Onko pena sairastunut tai peräti kuollut, vanhaa penaa sivulle ei ole tullut kopioita 2 päivään, pitääkö olla huolissaan penasta 🤔😂😂😂
- Anonyymi
🤣🤣 Välil on muutakii tekemistä.
Oot sie taas ollu paraatissa?
- Anonyymi
Eiks ois hyvä et siulla ois kesäpena kuka tuurais sinuu ko siulla on muuta tekemistä?
- Anonyymi
🤡😂😂😂🤣🤣🤣
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .995365Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453603Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503215Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4452506Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2551559- 861304
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito131299- 771238
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321223Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1411150