Tori ja koirat

Anonyymi-ap

Miksi ihmeessä tuotte niitä koirianne sinne torille ihmisten jalkoihin ! Ihmiset kävelee niihin talutusnaruihin ja talloo varpaille !

26

1375

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Järjestyslaki kieltää koirien tuomisen torille toripäivinä jollei kunta/kaupunki ole sitä erikseen sallinut. Ja Sysmässä sitä ei ole erikseen sallittu.

    • Anonyymi

      Sori en aatellu asiaa. Oisit hyvä ihminen tullut sanomaan..

      • Anonyymi

        Kannattais joskus ajatella mitä tekee ja missä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattais joskus ajatella mitä tekee ja missä.

        Kyllä tämä asia on torivastaavan asia informoida !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tämä asia on torivastaavan asia informoida !

        Olen huomannut muuallakin, että koiraihmiset vähät välittävät laista ja pykälistä. Pitävät koiria vapaina, kun ” meidän koira on niin kiltti”. Eivät vaan ole huomanneet tai eivät piittaa siitä, että taajama-alueella pitää koirat olla kytkettyinä aina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen huomannut muuallakin, että koiraihmiset vähät välittävät laista ja pykälistä. Pitävät koiria vapaina, kun ” meidän koira on niin kiltti”. Eivät vaan ole huomanneet tai eivät piittaa siitä, että taajama-alueella pitää koirat olla kytkettyinä aina.

        Eikös nyt koiran saa ottaa kauppaankin mukaan? Uusi asetus?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tämä asia on torivastaavan asia informoida !

        Kyllä tämä on sellainen asia joska selvää ottaminen kuuluu jokaiselle koiranomistajalle itselleen.


    • Anonyymi

      Onhan se kiva niille jotka sattuu olemaa allergisia koirille

    • Anonyymi

      Voisi sitä vähän eteensä katsoa mihin niitä persjalkoja siirtelee ei tarvitse lyllertää, kuin norsu posliinikaupassa.

    • Anonyymi

      Ja taas ne ihmiset ovat koirineen torilla !

      • Anonyymi

        Niin eihän se koira tyhmä ole vaan tyhmyys on siellä narun toisessa päässä !


    • Anonyymi

      Miksi torille tulijat täyttävät Suvituulen parkkipaikat niin ettei kaupassa asioiville jää paikkoja, kun vanha ässän parkkis aivan tyhjänä? Aika epäreilua kauppiasta kohtaan.

      • Anonyymi

        Joo ja parkkeeraavat Esterkodinkin parkkialueelle joka on yksityinen P alue joka kuuluu Ester kodin asukkaille ja kotihoidolle ! HYI HYI ! Ja askonrannassa on tyhjä parkkialue ihan lähellä .


    • Anonyymi

      Milloin Sysmässä on etukäteen kaikille asukkaille tiedoksi saadut toripäivät? Ikävää nimetön ivaaminen näillä sivuilla, puolin ja toisin. Pertti Tiainen, Sysmässä syntynyt.

    • Anonyymi

      Koirat ja pyöräilijät pois torilta, toripäivinä !! Tosin Sysmässä taitaa olla omat säännöt vähän joka asiassa.... ja autoille merkitty parkkialue nyt pysäköidään autot mihin sattuu, kun ei jakseta kävellä muutamia satoja metrejä. Esim. Askon rannassa on parkkitilaa... tosin matkaa torille on n. 200 metriä.

    • Anonyymi

      Ensin koirat, sitten pyöräilijät ja ongelmat laajenee pysäköintialueisiin. Millä varusteilla sinne torille saa tulla vai ollako tulematta. Johan menee mahdottomaksi.

      • Anonyymi

        Mitä mahdotonta on parkeerata auto pysäköintialueelle? Viikonloppuisin on paljon kaupassa kävijöitä, joten kauppojen omat parkkipaikat eivät ole suurta toriyleisöä varten, eivätkä muutkaan yksityiset pihat. Tapahtumien järjestäjät voisivat infota läheisistä parkkialueista, (esim. entisen s-marketin piha ja askonranta) sillä eiväthän kaikki ole paikallisia jotka tietävät mihin auton voi jättää. Eilen oli Suvituulen piha aivan täynnä autoja ja sisällä kaupassa vain reilut parikymmentä asiakasta, varmaan siksi kun eivät saaneet autolle parkkipaikkaa.


      • Anonyymi

        Pyöräilijöiden ei ole pakko taluttaa niitä pyöriään tungoksesta, ne voi hyvin jättää sinne torin sivustalle odottelemaan ja koirilla on paljon mukavampaa kotona kuin ahtaassa väentungoksessa. Miksi nykyään ei osata enää itse ajatella kanssaihmisiä vaan ollaan niin minä minä minä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä mahdotonta on parkeerata auto pysäköintialueelle? Viikonloppuisin on paljon kaupassa kävijöitä, joten kauppojen omat parkkipaikat eivät ole suurta toriyleisöä varten, eivätkä muutkaan yksityiset pihat. Tapahtumien järjestäjät voisivat infota läheisistä parkkialueista, (esim. entisen s-marketin piha ja askonranta) sillä eiväthän kaikki ole paikallisia jotka tietävät mihin auton voi jättää. Eilen oli Suvituulen piha aivan täynnä autoja ja sisällä kaupassa vain reilut parikymmentä asiakasta, varmaan siksi kun eivät saaneet autolle parkkipaikkaa.

        Kyllä tapahtumien järjestäjille kuuluu osoitta selvästi missä paikoitus alueet ovat ! Tänäänkin Askontien laidat täynnä autoja , että jopa kiinteistöille meno vaikeutuu !


      • Anonyymi

        Onhan se surkeaa jos ei jaksa kävellä 200 metriä......


    • Anonyymi

      Aivan ajattelematta myönnän menneeni pyörän ja koiran kanssa hetken torialueella. Autoa en ole jättänyt väärään paikkaan. Olinpa ajattelematon. Anteeksi jos joku ärsyyntyi teostani.

    • Anonyymi

      Kyllä on hiljentynyt Sysmän tori... 10v sitten oli vilinää ja vilskettä torilla nyt on hiljaista kuin huopatossutehtaalla. Sysmä hiljenee myös kesällä.

      • Anonyymi

        Kylmä totuushan se on , väki vanhenee , nuoret muuttaa työn perässä maailmalle ! Ei ole työpaikkoja vanhemallekkaan väelle saati sitten nuorille !


    • Anonyymi

      Vaikka aihe menee sivuraiteille niin onhan tuo niin totta. Kaikki hyvä häviää, kun kaikki pitää keskittyä isompaan paikkaan. Kyläkaupat, yksi pikkubaari riitti, kauppa-autot, koulut, tanssilavat, torit( mihin on hävinnyt tavaran myyjät). Ennen tehtiin heinää seipäälle, tuvassa väännettiin pitkot, leivät, oli hellettä tai ei. Nykyään pitää olla kuntosalit ja somet, ettei aika tuu pitkäksi. Viihdettä pitää olla ja huumoria, pitäisi varmaan Sysmän kehittää niin iso torifestari, ne kun on niin pop, porukkaa kun pipoo olis sitten.

    • Anonyymi

      Ne koiramiehet jotka torilla kuljeksii koiriensa kanssa ovat myös oma rotunsa jonka tunnistaa vääristä sääristä rumpuvatsastsa hortseista etelään viittaavasta habituksests

    • Anonyymi

      Koirat on kivoja

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 121
      2753
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      67
      2520
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2111
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1747
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1479
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1439
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1403
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe