Tilasin Fenevo-putiikista netissä olleen todella upean kukkamekon, mutta pettymys oli suuri kun "kukkamekko" saapui. Se oli aivan erilainen kuin annettiin ymmärtää, malli oli ihan erilainen kuin myös kangaskin. Kuvassa kangas näytti ohuelta, mutta tämä oli melkoista jöötiä. Onneksi tilasin sen Klarnan kautta, josta sain oikean osoitteen myyjään. Mekko oli jo puoleen hintaan. Palautus Kiinaan, josta se tuli, kuten kaikki muukin, maksoi maltaita, 65 €. Yrittivät laskea vielä sen hintaa, mutta ilmaiseksi ei saanut palautettua, vaikka oli ihan virhe kaikin puolin. No, sain 60 % alennusta, mutta mekkoa en kehtaa laittaa päälleni, on se niin suuri pettymys, laitan joko kiertoon tai roskiin, vaikka joudun kuitenkin vähön siitä maksamaan eli takkiin tuli. Mitä tästä opimme, älä koskaan luota netissä esitettyyn versioon. Osta mieluummin kotimaisesta verkkokaupasta, joka vastaa myymistään tuotteista.
Väärä kukkamekko....huijaus
Anonyymi-ap
2
793
Vastaukset
- Anonyymi
Mietin miten tämä liittyy valokuvaukseen...
Mutta oliko niin, että valokuvassa mekko näytti kultavalkoiselta mutta olikin todellisuudessa sinimusta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2752047- 421821
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1011741Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊631429Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?841333- 781274
Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031243Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per2191143- 571135
Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1711000