mun hamsteri on purru kahta tyyppii tän viikon aikana ekana Perttii(nimi muutettu)
sitten mua . voitteko kertoo mitä mun kantsis tehä (tää on mun eka hamsteri)
mitä tehdä jos hamsteri puree
Anonyymi-ap
6
383
Vastaukset
- Anonyymi
Voitteko oikeesti auttaa kun tartten apua toissa päivänä se taas puri mun pappaa auttakaa PLIIISS
- Anonyymi
Voisit kokeilla pitää sitä sormikkailka
- Anonyymi
Sormikkailla
- Anonyymi
Et kai oo herättänyt sitä koska sillon se voi purra
- Anonyymi
se voi olla stressaantunut tai sitten sillä on kipuja. Hamsterit piilottelee kipua mahdollisimman pitkään mutta kipu voi näkyä esimerkiksi agressiivissessa käytöksessä (juurikin pureminen), ei syö, turkista tai on muuten vain erilainen kuin yleensä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 262544
Ikuiset kaipaajat
Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo772366Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv662323Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle
Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m232030- 841769
En tiedä ymmärrätkö
Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk71559Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍301378Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä161261- 41113
Se on siinä
Jami kun vielä loppuu niin Lappajärvellä ei oo yhtään mitään toimintaa.Purkamista piisaa kymmenen vuoden ajalle.Maakunna32947