Tulipa tuokin katsottua ja kyllä kannatti. Katoitko ja tykkäsitkö?
Lopputekstien keskellä oli kuva Nellystä ja Nadinesta 💕 ja tämmönen teksti ♥️
"Voiko olento kulkea läpi elämän tuntematta polttavaa himoa syleillä?
Himoa sulaa, kadota rakastettuunsa.
Himoa, joka sai sinut vääntelemään käsiäsi - ja minut makaamaan väristen hengityksesi ulottuvilla.
Himoitsin huultesi veistettyjä terälehtiä.
Himoitsin vakavia silmiäsi, jotka näkivät sisääni ja veivät minut - ekstaasin rajoille."
Nelly ja Nadine Areenassa
8
746
Vastaukset
- Anonyymi
Katsoin. Oli ihan mieletön dekkari. Itkin varmaan puolet koko ajasta :D
No, eihän siinä mitään pahaa ole. Se on vaan hyvä kun kyynelkanavat toimii 😊 Mä kans monesti herkistyn.
- Anonyymi
Dekkari?
Tarkoitat varmaan dokkari? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Dekkari?
Tarkoitat varmaan dokkari?Dekkaria kyllä tarkoitin, mutta ilmeisesti en noinkaan vaikeaa sanaa osannut kirjoittaa oikein:D
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17913357Z
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Siis autocorrect ei anna mun kirjoittaa dokkaria:d
Katsoin eilen. Minussa ei herättänyt isompia tunteita, ehkä kerronta oli vähän osasyy. Mutta tuntui kivalle se, että he löysivät toisensa uudelleen. 👍
Nythän tuo näkyy taas YLE fem teemalta tulevan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937528
- 403622
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021846- 241050
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32933Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27901Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53807Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31732Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60729Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26652