Miten suu nyt rikkaat porvari ksuppiast
En osta kun ei rahaa
Myynti laskee rsjudti
19
404
Vastaukset
- Anonyymi
Itse en osta paskamahalahtareilta tikkariakaan. Nollatoleranssi kulutukselle.
- Anonyymi
mitsent tnyt tsuuutt apannaa massia bettalaast inte här
- Anonyymi
En osta vaan varastan. Kuten tähänkin asti.
®167-176- Anonyymi
Tuo on miehen puhetta, perkele!
- Anonyymi
Saispa masan mulqua
petaalastuuno - Anonyymi
Daibsp palllllstan aivokääpiön pintäää löysaaa mulqqusttza
Naspurinn pena - Anonyymi
Ostan toimeentulolla olutta
- Anonyymi
Niin ostan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ostan
21,60€ 24 rainbow lageria, pantteja ei tuossa mukana. Oikein asevelihinta, ei paha kulunki päivän huvista.
LÄÄH! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
21,60€ 24 rainbow lageria, pantteja ei tuossa mukana. Oikein asevelihinta, ei paha kulunki päivän huvista.
LÄÄH!Muuta huviahan meillä kun ei ole-
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muuta huviahan meillä kun ei ole-
Sinulla ei ole sitäkään, ainoa huvisi on tämä palsta ja syöminen
- Anonyymi
Itse tilaan oluetkin ulkomailta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
LÄÄH!S kalja ihan tiski että en osta vaikka halpaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muuta huviahan meillä kun ei ole-
Sun glas lomalento litra 43 pros
Koneeseen maksaa vaan 11 e halpaa
Työttömälle ostin 13 l - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse tilaan oluetkin ulkomailta.
Oikein!!
- Anonyymi
Onneksi tulee muutosneuvottelut ja myyjät laitetaan kortistoon. Siinähän punikit valittavat.
- Anonyymi
Oluen myynti ei suomessa euromääräisesti laske koskaan, gallonamäärissä ehkä.
- Anonyymi
Suomessa viinan Hinta aina sama riippuu paljonko prosdsia
Demari huora - Anonyymi
Eihän kaupanala tykkää tällaisista leikkauksista. Kotimainen kysyntä heille elintärkeää. EK:ta taas kotimainen kysyntä ei hirveemmin kiinnosta, kilpailukyky heidän mielessään vaan pyörii.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394513Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.5613388Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732171Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o121714- 961586
MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis341535TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1611251OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.291096- 2241041
- 70966