RUNSAAT MENKAT

Anonyymi-ap

Pls tarviin apua!! Mulla on ollu menkat 3 kertaa ekan kerran tammikuun alussa, tokan kerran kesäkuun alussa ja kolmannen kerran nyt heinäkuun alussa. Ekat oli ihan okei mut nyt nää toiset ja kolmannet on ollu yhtä helvettiä. Vuotoa on ollut aivan liikaa siis yhdessä yössä meni 3 yösidettä ja päivällä menee yöside 1-2 h. Kipuja mulla ei paljoa ole. Ainut ongelma on se, etten usko pystyväni mennä vaikka pelireissuille tai kouluun jos se on tälläistä. Pahat päivät ei kuitenkaan ole kuin 2 päivää. Tarviin apuaa!!!

5

553

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos olet epävarma että vuodat läpi, kokeile tampoonia. Kannattaa eka alottaa pienimmästä ja sit siirtyä isompaan! Laita super+ tampooni ja yöside ja mustat housut niin esim. Koulussa on varmempi olo!😊

• Anonyymi

😍😋😍😋😍😋😍😋😍

😍 ­­N­­y­­­m­f­­o­m­a­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17913741y

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

• Anonyymi

Jos vuotoa tulee jatkuvasti liikaa ja kipuja on paljon suosittelen puhumaan vanhemmille tai terkkarille. Voit saada kipulääkettä joka myös vähentää vuodon määrää.
      liika vuoto voi aiheuttaa myös raudan puutetta ja väsymystä. Kuukautisten ei ole tarkoitus pilata elämää, vaikka ne alussa tuntuvatkin pahoilta. Ne helpottavat onneksi ajan myötä. Kokeile asetin- tai minitamponeja alkuun yhdessä siteen kanssa. Myöhemmin imukykyisempiä ja testaa mikä toimii sinulle. Muista vaihtaa tamponi 4-6h välein.

• Anonyymi

Ota buranaa 800mg vaikka ei oo kipuja, se vähentää vuotoa🤗

• Anonyymi

Kysy heti apua terkalta tai äidiltä. Itse kärsin 30 vuotta jäätävistä vuodoista ja siitähän tuli raudanpuute. 20 vuotta on mennyt elämästä hukkaan kun olen ollut aina väsynyt. Kukaan ei koskaan kertonut, että kuukautisten ei kuulu olla näin runsaat.

Läträsin kouluajan siteiden kanssa ja piti vaihtaa tunnin kahden välein. Ole rohkeasti yhteydessä tetkkan tai neuvolaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      81
      6239
    2. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      289
      5430
    3. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      98
      4121
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      52
      2890
    5. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      26
      2792
    6. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      119
      2070
    7. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      47
      2030
    8. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      99
      1757
    9. Tekiskö nainen mieli tavata...

Viikonloppuna ja...?
      Ikävä
      72
      1291
    10. PS uusimman gallupin rakettimainen nousija

https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden
      Maailman menoa
      159
      1151
    Aihe