Siis oon nyt pari päivää yrittäny laittaa tamponia, mut se ei jotenki vaa mee oikein, se sattuu ihan sikana ku sen laittaa ja muutenki se sattuu ku se on siellä sisällä eikä sitä saa laitettua syvälle!!! haluun käyttää tamponia koska haluun mennä uimaan viel tänä kesänä! pliis onks mitää vinkkei mite vois laittaa, oon kokeillu kaikkii eri asentoja mut se ei vaa mee, käytän viel mini kokoa…. pliis auttakaa?
Miten tamponi laitetaan??!?
3
299
Vastaukset
- Anonyymi
Muista rentoutua, jos jännität liikaa niin se ei mene. Avaa jalat leveäksi ja vain työnnä niin pitkälle kun menee. Kannattaa testaa asetintampooneita myös, ne voi olla helpompia!
- Anonyymi
Rasvaa tamponi, niin luiskahtaa helpommin paikoilleen.
Parhaiten tamponin saa paikoilleen, kun seisot WC-pytyn vieressä, nostat toisen jalan pytyn reunalle ja sitten vain tamponi emättimeen. Tiedäthän missä emättimen suu on, siitä sisään. - Anonyymi
Tamponia kannattaa käyttää vain jos vuotoa tulee tarpeeksi. Asetintamponi liukuu paremmin ja helpommin oikeaan kohtaan. Normitamponi kannattaa työntää tarpeeksi syvälle keskisormella niin että keskisormi uppoaa sisälle, jolloin tamponi saa tarpeeksi syvälle eikä satu tai jää puoliväliin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851374Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231178- 48884
- 70880
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50776- 54746
- 101721
- 33702
- 60699