Siis oon nyt pari päivää yrittäny laittaa tamponia, mut se ei jotenki vaa mee oikein, se sattuu ihan sikana ku sen laittaa ja muutenki se sattuu ku se on siellä sisällä eikä sitä saa laitettua syvälle!!! haluun käyttää tamponia koska haluun mennä uimaan viel tänä kesänä! pliis onks mitää vinkkei mite vois laittaa, oon kokeillu kaikkii eri asentoja mut se ei vaa mee, käytän viel mini kokoa…. pliis auttakaa?
Miten tamponi laitetaan??!?
3
276
Vastaukset
- Anonyymi
Muista rentoutua, jos jännität liikaa niin se ei mene. Avaa jalat leveäksi ja vain työnnä niin pitkälle kun menee. Kannattaa testaa asetintampooneita myös, ne voi olla helpompia!
- Anonyymi
Rasvaa tamponi, niin luiskahtaa helpommin paikoilleen.
Parhaiten tamponin saa paikoilleen, kun seisot WC-pytyn vieressä, nostat toisen jalan pytyn reunalle ja sitten vain tamponi emättimeen. Tiedäthän missä emättimen suu on, siitä sisään. - Anonyymi
Tamponia kannattaa käyttää vain jos vuotoa tulee tarpeeksi. Asetintamponi liukuu paremmin ja helpommin oikeaan kohtaan. Normitamponi kannattaa työntää tarpeeksi syvälle keskisormella niin että keskisormi uppoaa sisälle, jolloin tamponi saa tarpeeksi syvälle eikä satu tai jää puoliväliin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo758010Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583223- 372536
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj152146Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto352104- 232060
- 131897
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151693- 601638
- 181609