miten saan sellaisen "sydänmerkin" esim tähän suomi24 galleria sivulleni?
wordissa sen osaan laittaa lisäämällä merkin..
kokeilin kopioida ja liittää , ei onnistu..
miten temppu tehdään, olen mm joillain galleria sivuilla nähnyt.
"sydän merkki"
21
9753
Vastaukset
- aloittelija myös
Moi♥
sain sen wordistä, lisää-merkki.
muutin sieltä symbolin -> courier, valitsin sydämen, kopioin ja liitin.- ♣♠&...
alt alhaalla ja paina kolmosta♥tai ♦nelosta tai♠kutosta tai mitä numeeroo vaan ja kuinka monta numeroo vaan siellä ne in kaikki merkit
- aloittaja
♣♠&... kirjoitti:
alt alhaalla ja paina kolmosta♥tai ♦nelosta tai♠kutosta tai mitä numeeroo vaan ja kuinka monta numeroo vaan siellä ne in kaikki merkit
siis missä painan alt ja numero?
wordissä?
esim tähän viestiin en sillä keinolla saanut mitään.
vai pitääkö minun esim wordissa laittaa niille merkeille ne "pikanäppäimet?"
selvennätkö hiukan..? ;) - JKP62
aloittaja kirjoitti:
siis missä painan alt ja numero?
wordissä?
esim tähän viestiin en sillä keinolla saanut mitään.
vai pitääkö minun esim wordissa laittaa niille merkeille ne "pikanäppäimet?"
selvennätkö hiukan..? ;)numeronäppäimistöltä (ei sieltä ylhäältä) ♥ ja altin pitää olla "alt" ei "alt gr" ♥♦♣♠ ja sama toimii wordissäkin - ainakin mulla.
- teräsmies
JKP62 kirjoitti:
numeronäppäimistöltä (ei sieltä ylhäältä) ♥ ja altin pitää olla "alt" ei "alt gr" ♥♦♣♠ ja sama toimii wordissäkin - ainakin mulla.
eli välilyönnin vasemmanpuoleinen nappula siinä näpppäimistön alarivilla ison vaakapalkin vieressä. Paina se pohjaan ja sitten painat samalla näppäimistön oikeasta laidasta numeroita, jotka ovat samalla lailla kuin esim kännykässä. Sitten päästät molemmat nappulat irti niin pitäisi tulla näitä merkkejä näkyviin. Merkkejä on kaikkia 1-255.
- aloittelijatar..
teräsmies kirjoitti:
eli välilyönnin vasemmanpuoleinen nappula siinä näpppäimistön alarivilla ison vaakapalkin vieressä. Paina se pohjaan ja sitten painat samalla näppäimistön oikeasta laidasta numeroita, jotka ovat samalla lailla kuin esim kännykässä. Sitten päästät molemmat nappulat irti niin pitäisi tulla näitä merkkejä näkyviin. Merkkejä on kaikkia 1-255.
♥ ☻ ☺ ♠ ♣ ♦ ○ ◘ • jes jes
- aloittaja
JKP62 kirjoitti:
numeronäppäimistöltä (ei sieltä ylhäältä) ♥ ja altin pitää olla "alt" ei "alt gr" ♥♦♣♠ ja sama toimii wordissäkin - ainakin mulla.
en saa onnistumaan alt numeronäppäimillä
tai siis kyllä sieltä joitain merkkejä tulee
alt 15 ¤ ..mutta..ei sitä sydäntä.
noh, kävin numerot läpi, alt nro 1-266 tms
ei löytynyt sydäntä..
lisää vihjeitä?? - ................
aloittaja kirjoitti:
ei löytynyt sydäntä..
lisää vihjeitä??alt nappulan pohjaan pidä se pohjassa kunnes painat vaikka 3:ta ♥ sitten nopeasti vapautat kummatkin nappulat yhtä aikaa näin ♥
- aloittaja
aloittaja kirjoitti:
ei löytynyt sydäntä..
lisää vihjeitä??joo, siis osaan kyllä painaa ne nappulat, saan sillai merkkejä, mutta sitä sydäntä ei löydy..
pitäisikö jotenkin antaa sille sydänmerkille pikanäppäin tms, jotta se tulisi kun painan alt 3.. ?
olen käynyt alt-yhdistelmät läpi ties kuinka moneen sataan asti.. enkä löydä sydäntä.. - Anonyymi
MS sonta jorpakkoon! "wordissa" hyi helvetti.
- ...herttaa...
jotain tuli:♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
...meinasit!!- mun
kkoneen merkit tulee???mullon HP:n läppäri enkä tiedämistä noi tulis , ei ainaskaan noista mitä neuvoitte,,,ehkä niitä ei olekkaan tässä kun tää on HP:n tuote.
- ...herttaa...
mun kirjoitti:
kkoneen merkit tulee???mullon HP:n läppäri enkä tiedämistä noi tulis , ei ainaskaan noista mitä neuvoitte,,,ehkä niitä ei olekkaan tässä kun tää on HP:n tuote.
..merkistä oo kiinni.Minä en tehnyt tuota näppäinyhdistelmällä, vaan Wordissä: lisää > merkki, josta sitten kopioin sen tuohon.
- aloittelijatar
mun kirjoitti:
☺ ☻ ♥ ja toimii hyvin, en ole ennen tiennytkään että tällänen on mahdollista. ♥
- HP läppärissä
mun kirjoitti:
Juu ei toimaa HP läppärissä moiset käskyt. Itselläni läppäri myös.
- eipäs
aloittelijatar kirjoitti:
☺ ☻ ♥ ja toimii hyvin, en ole ennen tiennytkään että tällänen on mahdollista. ♥
vaan toimi, vaikka kuinka naputtais.Voiskohan tän säätää jostain silleeen että toimis.HP pavilion zv5329EA-läppäri. Nyt joku insinööri vois kertoo.
- tumppu
HP läppärissä kirjoitti:
Juu ei toimaa HP läppärissä moiset käskyt. Itselläni läppäri myös.
...laittaa sitä numeronäppistä(siis siinä kirjaimistolla oikean puolen sormiolla, ei ylärivillä) päälle? Kyllä pitäisi toimia...
-T - nää
tumppu kirjoitti:
...laittaa sitä numeronäppistä(siis siinä kirjaimistolla oikean puolen sormiolla, ei ylärivillä) päälle? Kyllä pitäisi toimia...
-Tnumerot tulee kyllä täältä kun painaa tätä fn numeronäppylää siis näin: 65232456887456123789, mutta mitään muita merkkejä en saa tulemaan vaikka mistä napista painaisin,,,,
- HP läppärissä
tumppu kirjoitti:
-TEi kaikki ole tyhmiä jos ei toimi. Tässä Pavilion läppärissä ne ei toimi ainakaan noilla yhdistelmillä.
- Anonyymi
Nyt riittää Pyhäsalmi Kalevi Kekkonen guru työt tähän nettiin aina on edessä joku häriö Savo netti kirjaston mimmi älä syö nettiäni, Nivala
- Anonyymi
POISTA SE WINDOWS
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692713
- 632654
- 681792
- 241617
- 201550
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91480- 151392
- 381233
- 401203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197