"sydän merkki"

miten?

miten saan sellaisen "sydänmerkin" esim tähän suomi24 galleria sivulleni?

wordissa sen osaan laittaa lisäämällä merkin..
kokeilin kopioida ja liittää , ei onnistu..
miten temppu tehdään, olen mm joillain galleria sivuilla nähnyt.

21

9753

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aloittelija myös

Moi♥

sain sen wordistä, lisää-merkki.
      muutin sieltä symbolin -> courier, valitsin sydämen, kopioin ja liitin.

• ♣♠&...

alt alhaalla ja paina kolmosta♥tai ♦nelosta tai♠kutosta tai mitä numeeroo vaan ja kuinka monta numeroo vaan siellä ne in kaikki merkit

• aloittaja
        ♣♠&... kirjoitti:

alt alhaalla ja paina kolmosta♥tai ♦nelosta tai♠kutosta tai mitä numeeroo vaan ja kuinka monta numeroo vaan siellä ne in kaikki merkit

siis missä painan alt ja numero?
        wordissä?
        esim tähän viestiin en sillä keinolla saanut mitään.
        vai pitääkö minun esim wordissa laittaa niille merkeille ne "pikanäppäimet?"

selvennätkö hiukan..? ;)

• JKP62
        aloittaja kirjoitti:

siis missä painan alt ja numero?
        wordissä?
        esim tähän viestiin en sillä keinolla saanut mitään.
        vai pitääkö minun esim wordissa laittaa niille merkeille ne "pikanäppäimet?"

selvennätkö hiukan..? ;)

numeronäppäimistöltä (ei sieltä ylhäältä) ♥ ja altin pitää olla "alt" ei "alt gr" ♥♦♣♠ ja sama toimii wordissäkin - ainakin mulla.

• teräsmies
        JKP62 kirjoitti:

numeronäppäimistöltä (ei sieltä ylhäältä) ♥ ja altin pitää olla "alt" ei "alt gr" ♥♦♣♠ ja sama toimii wordissäkin - ainakin mulla.

eli välilyönnin vasemmanpuoleinen nappula siinä näpppäimistön alarivilla ison vaakapalkin vieressä. Paina se pohjaan ja sitten painat samalla näppäimistön oikeasta laidasta numeroita, jotka ovat samalla lailla kuin esim kännykässä. Sitten päästät molemmat nappulat irti niin pitäisi tulla näitä merkkejä näkyviin. Merkkejä on kaikkia 1-255.

• aloittelijatar..
        teräsmies kirjoitti:

eli välilyönnin vasemmanpuoleinen nappula siinä näpppäimistön alarivilla ison vaakapalkin vieressä. Paina se pohjaan ja sitten painat samalla näppäimistön oikeasta laidasta numeroita, jotka ovat samalla lailla kuin esim kännykässä. Sitten päästät molemmat nappulat irti niin pitäisi tulla näitä merkkejä näkyviin. Merkkejä on kaikkia 1-255.

♥ ☻ ☺ ♠ ♣ ♦ ○ ◘ • jes jes

• aloittaja
        JKP62 kirjoitti:

en saa onnistumaan alt numeronäppäimillä
        tai siis kyllä sieltä joitain merkkejä tulee
        alt 15 ¤ ..mutta..ei sitä sydäntä.
        noh, kävin numerot läpi, alt nro 1-266 tms
        ei löytynyt sydäntä..

lisää vihjeitä??

• ................
        aloittaja kirjoitti:

ei löytynyt sydäntä..

lisää vihjeitä??

alt nappulan pohjaan pidä se pohjassa kunnes painat vaikka 3:ta ♥ sitten nopeasti vapautat kummatkin nappulat yhtä aikaa näin ♥

• aloittaja
        aloittaja kirjoitti:

ei löytynyt sydäntä..

lisää vihjeitä??

joo, siis osaan kyllä painaa ne nappulat, saan sillai merkkejä, mutta sitä sydäntä ei löydy..

pitäisikö jotenkin antaa sille sydänmerkille pikanäppäin tms, jotta se tulisi kun painan alt 3.. ?

olen käynyt alt-yhdistelmät läpi ties kuinka moneen sataan asti.. enkä löydä sydäntä..

• Anonyymi

MS sonta jorpakkoon! "wordissa" hyi helvetti.

• ...herttaa...

jotain tuli:♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
      ...meinasit!!

• mun

kkoneen merkit tulee???mullon HP:n läppäri enkä tiedämistä noi tulis , ei ainaskaan noista mitä neuvoitte,,,ehkä niitä ei olekkaan tässä kun tää on HP:n tuote.

• ...herttaa...
        mun kirjoitti:

kkoneen merkit tulee???mullon HP:n läppäri enkä tiedämistä noi tulis , ei ainaskaan noista mitä neuvoitte,,,ehkä niitä ei olekkaan tässä kun tää on HP:n tuote.

..merkistä oo kiinni.Minä en tehnyt tuota näppäinyhdistelmällä, vaan Wordissä: lisää > merkki, josta sitten kopioin sen tuohon.

• aloittelijatar
        mun kirjoitti:

☺ ☻ ♥ ja toimii hyvin, en ole ennen tiennytkään että tällänen on mahdollista. ♥

• HP läppärissä
        mun kirjoitti:

Juu ei toimaa HP läppärissä moiset käskyt. Itselläni läppäri myös.

• eipäs
        aloittelijatar kirjoitti:

☺ ☻ ♥ ja toimii hyvin, en ole ennen tiennytkään että tällänen on mahdollista. ♥

vaan toimi, vaikka kuinka naputtais.Voiskohan tän säätää jostain silleeen että toimis.HP pavilion zv5329EA-läppäri. Nyt joku insinööri vois kertoo.

• tumppu
        HP läppärissä kirjoitti:

Juu ei toimaa HP läppärissä moiset käskyt. Itselläni läppäri myös.

...laittaa sitä numeronäppistä(siis siinä kirjaimistolla oikean puolen sormiolla, ei ylärivillä) päälle? Kyllä pitäisi toimia...

-T

• nää
        tumppu kirjoitti:

...laittaa sitä numeronäppistä(siis siinä kirjaimistolla oikean puolen sormiolla, ei ylärivillä) päälle? Kyllä pitäisi toimia...

-T

numerot tulee kyllä täältä kun painaa tätä fn numeronäppylää siis näin: 65232456887456123789, mutta mitään muita merkkejä en saa tulemaan vaikka mistä napista painaisin,,,,

• HP läppärissä
        tumppu kirjoitti:

-T

Ei kaikki ole tyhmiä jos ei toimi. Tässä Pavilion läppärissä ne ei toimi ainakaan noilla yhdistelmillä.

• Anonyymi

Nyt riittää Pyhäsalmi Kalevi Kekkonen guru työt tähän nettiin aina on edessä joku häriö Savo netti kirjaston mimmi älä syö nettiäni, Nivala

• Anonyymi

POISTA SE WINDOWS

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2713
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2654
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1792
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1617
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1550
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1480
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1392
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1233
    9. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      40
      1203
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1197
    Aihe