Ketju myöhäisheränneille

Anonyymi-ap

Tässä ketjussa myöhäisheränneet saavat jakaa ajatuksiaan ilman syytöksiä kokeiluista, testaamisesta tai muusta. Mukaan mahtuu miehet, naiset ja muut, riippumatta siitä mihin suuntaan herääminen tapahtuu, oletko sitten entinen hetero tai entinen homoseksuaali, olet tervetullut keskustelemaan.
Itse olen 50+, nuoruudessani ollut naimisissa miehen kanssa ja lapsiakin on. Olen elännyt vuosia sinkkuelämää, ilman parisuhdetta. Lähes 50- vuotiaana tajusin ihastuneeni/rakastuneeni naiseen. Kesti kauan hyväksyä se edes itse. Nyt olen alkanut vähän avoimemmin puhua siitä, että kumppanini voisi olla nainenkin. En ole seksiä naisen kanssa kokeillut, koska en harrasta yhdenillan juttuja. Se joskus harmittaa, että biseksuaalina saan usein lukea, etten "ole kelvollinen" parisuhteeseen naisen enkä miehenkään kanssa (jos en sillä tuo viihdykettä miehelle, eli kimppakinaa). No haluan vain yhden kumppanin ja ehkä sen vielä löydänkin. Mitä ajatuksia muilla myöhäänheränneillä?

28

884

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen 45-vuotias nainen. Olen huomannut ensimmäisiä kertoja joskus lukioikäisenä, että kiinnyn voimakkaasti naisiin. Usein he olivat itseäni jonkin verran vanhempia. Ajattelin tuolloin, että kyse on jostakin ohimenevästä vaiheesta. Myöhemmin vasta olen tajunnut, että vaihe ei menekään ohi. Se on jotain, joka pysyy minussa. Itse asiassa naiskiinnostus on vain kasvanut hätkähdyttävällä tavalla sen jälkeen, kun olen saanut lapseni.

      Varsinaisia pitempiä ihmissuhteita minulla on ollut kaksi, molemmat miehiin. Ensimmäinen näistä suhteista oli jälkikäteen ajatellen vähän erikoinen. Olin kyllä kiinnostunut miehestä ja tunsin häntä kohtaan ihastumista, mutta mitään erikoisen vahvaa se ei ollut. Ajauduimme yhteen avoliittoon, jossa olimme muutaman vuoden. Nykyisen puolisoni kanssa olen ollut jo reilut 15 vuotta ja meillä on pari lasta. Häntä kohtaan tunsin vahvaa ihastumista, mutta jotenkin matkan varrella tilanne on muuttunut. Ensimmäisten parisuhteen vuosien aikana saimme lapset ja perhe-elämä, myös seksielämä, sujui ihan ok. Viimeisen ehkä noin reilun viiden vuoden ajan suhteessa on ollut paljon ongelmia, joista osa johtuu miehen sairastumisesta, osa minun seksuaalisen identiteettini muuttumisesta. Olemme pystyneet osin puhumaan näistä asioista, mutta minusta tuntuu, että puolisoni on minulle nykyisin enemmänkin hyvä ystävä kuin mikään seksuaalinen kumppani. Halailemme kotona, puhumme toisistamme kauniisti, mutta seksiä olemme viimeksi harrastaneet yli puolitoista vuotta sitten. Kumpikaan ei ole tehnyt aloitetta.

      Viimeisen kymmenen vuoden aikana jos olen ihastunut ihmisiin, he ovat aina olleet vain ja ainoastaan naisia. Lopullisesti tajusin kiinnostuvani vahvasti naisista joskus noin 7 vuotta sitten, kun ihastuin harrastuksen parissa tapaamaani itseääni vanhempaan naiseen. Menin ihan sekaisin, aloin nähdä hänestä haavekuvia, kuvittelin itseni harrastamassa seksiä hänen kanssaan. Kirjoitimme keskenään pitkiä meilejä, tsättäilimme, puhuimme pitkiä puheluja. Tunnelataus oli käsittämätön, ei mitään sellaista niin kuin näiden miespuolisten avopuolisoideni kohdalla. Juttu ei ottanut kuitenkaan kunnolla tulta toisessa osapuolessa. Luulen, että hän luultavasti kielsi tunteensa, kun alkoi peruutella ja kertoa olevansa hetero. Olisin ollut valmis menemään ihan kuinka pitkälle tahansa. Olemme kuitenkin edelleen ystäviä, ja muutaman kuukauden paussin jälkeen olemme jälleen olleet yhteyksissä. Suhde on rauhoittunut, kun olen prosessoinut pitkällisesti, että häntä en parisuhteeseen saa.

      Nyt olen uudestaan ihastunut vahvasti naiseen, jonka olen tavannut keväällä työn kautta. En tiedä hänen seksuaalisesta suhtautumisestaan muuta kuin, että hän on eronnut miehestään vuosia sitten ja elää yksin. Tsättäilemme päivittäin ja viihdymme loistavasti toistemme seurassa. Hän ei taida tietää ihan sitä, kuinka palavasti häneen suhtaudun. No, varmaan arvaa, mutta en tiedä, kuinka pitkälle hän on valmis menemään.

      Olen elämäni aikana kokeillut eri naisten kanssa suutelemista. Yhden bi-ystäväni kanssa olemme menneet pitemmällekin. Lähinnä nämä jutut ovat olleet kokeiluja. En valitettavasti ole koskaan päässyt suutelemaan naisihastustani.

      • Anonyymi

        Kiva että kirjoitit ajatuksiasi. Se onkin haastavaa, ainakin minulle, koittaa nähdä, onko toinen vaan kaverina "mukana" vai onko ehkä hänelläkin herännyt tunteita. Kun ei sitä kivaa kaveruuttakaan haluaisi pilata. Ja vielä kun töissä näkee kuitenkin, niin pitää arjessa tulla toimeen, vaikka toinen olisi yllättynyt /järkyttynyt lähestymisestä. Itse olen ihastunut itseäni nuorempaan naiseen ja sekin on minulle bähän kynnyskysymys, ikäero siis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva että kirjoitit ajatuksiasi. Se onkin haastavaa, ainakin minulle, koittaa nähdä, onko toinen vaan kaverina "mukana" vai onko ehkä hänelläkin herännyt tunteita. Kun ei sitä kivaa kaveruuttakaan haluaisi pilata. Ja vielä kun töissä näkee kuitenkin, niin pitää arjessa tulla toimeen, vaikka toinen olisi yllättynyt /järkyttynyt lähestymisestä. Itse olen ihastunut itseäni nuorempaan naiseen ja sekin on minulle bähän kynnyskysymys, ikäero siis.

        Miksi ikäero on ongelma? Kuinka vanha hän on? Kuinka paljon teillä on ikäeroa?

        Oon samaa mieltä, että on vaikea havaita, missä menevät läheisen ystävyyden rajat.

        Mulle on ollut jo pitemmän aikaa ihan selvää, että naiset kiinnostavat minua enemmän kuin miehet. Olen alkanut epäillä, että yhteiskunnan heteronormatiivisuus on saanut mut nuorempana ajattelemaan rajoittuneesti. Olen miettinyt, miksen oikein kunnolla ole ihastunut miehiin, epäillyt itseäni aseksuaaliksi, kunnes tajusin vahvan naisihastukseni kautta, että ehkä katseeni on suuntautunut ihan väärin kaikki nämä vuosikymmenet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ikäero on ongelma? Kuinka vanha hän on? Kuinka paljon teillä on ikäeroa?

        Oon samaa mieltä, että on vaikea havaita, missä menevät läheisen ystävyyden rajat.

        Mulle on ollut jo pitemmän aikaa ihan selvää, että naiset kiinnostavat minua enemmän kuin miehet. Olen alkanut epäillä, että yhteiskunnan heteronormatiivisuus on saanut mut nuorempana ajattelemaan rajoittuneesti. Olen miettinyt, miksen oikein kunnolla ole ihastunut miehiin, epäillyt itseäni aseksuaaliksi, kunnes tajusin vahvan naisihastukseni kautta, että ehkä katseeni on suuntautunut ihan väärin kaikki nämä vuosikymmenet.

        Ajattelen, että oon myöhemmin herännyt koska elämässä on kauan aikaa ollut isompaa kriisiä, huolta ja traumaa, jolloin oman seksuaalisuuden prosessoinnille ei ole jäänyt tilaa ja aikaa. Toki myös heteronormit omalta osaltaan ja omanlaisensa peilin puuttuminen kasvuiässä. Ihastuminen naiseen herätti, nyt niitä on ollut muutama. Oon silti melko hidas kiinnostumaan. En todellakaan kuolaa innosta että kaikki naiset on ihania, jotkut on ja vain jotkut on sopivaa seurustelumatskua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajattelen, että oon myöhemmin herännyt koska elämässä on kauan aikaa ollut isompaa kriisiä, huolta ja traumaa, jolloin oman seksuaalisuuden prosessoinnille ei ole jäänyt tilaa ja aikaa. Toki myös heteronormit omalta osaltaan ja omanlaisensa peilin puuttuminen kasvuiässä. Ihastuminen naiseen herätti, nyt niitä on ollut muutama. Oon silti melko hidas kiinnostumaan. En todellakaan kuolaa innosta että kaikki naiset on ihania, jotkut on ja vain jotkut on sopivaa seurustelumatskua.

        Naisihastukseni ovat olleet tyyppiä heteronoloinen, älykäs, lempeä ja feminiininen. Tämmösiä harvemmin tapaa lesboissa, ainakaan vapaana. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisihastukseni ovat olleet tyyppiä heteronoloinen, älykäs, lempeä ja feminiininen. Tämmösiä harvemmin tapaa lesboissa, ainakaan vapaana. :D

        Minä myös tykkään tavallisista naisellisista (ei tarvitse mikään prinsessa olla) ja fiksuista, siis keskustelutaitoisista naisista. Ja liikunnallisuus on plussaa tai ainakin se, että on yleensä jostakin asioista ja maailmanmenosta kiinnostunut. En helposti syty, enkä koskaan oo ajatellut, että jos vaan joku olisi. Mielummin yksin, kun huonossa suhteessa. Takertuminen heti alkumetreillä saa mut perääntymään, flirtti ja mahdollinen kiinnostuksen osoitus taas sopii hyvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä myös tykkään tavallisista naisellisista (ei tarvitse mikään prinsessa olla) ja fiksuista, siis keskustelutaitoisista naisista. Ja liikunnallisuus on plussaa tai ainakin se, että on yleensä jostakin asioista ja maailmanmenosta kiinnostunut. En helposti syty, enkä koskaan oo ajatellut, että jos vaan joku olisi. Mielummin yksin, kun huonossa suhteessa. Takertuminen heti alkumetreillä saa mut perääntymään, flirtti ja mahdollinen kiinnostuksen osoitus taas sopii hyvin.

        Ollaan samalla sivulla naismaun suhteen. Yksin on ihan hyvä olla, ja mä luotan omaan arvostelukykyyni. Kaikenlaista mullekin tyrkytetty ystävien puolesta, mut kyllä mulla sanoo jo intuitio aika nopeesti että ei käy :D
        Elämänkokemukset on opettanut, etten ota ketään vain roikkumaan mukaan. Prinsessalla en tee mitään, sen sijaan tasavertainen, vastavuoroinen ja kunnioittava ihmissuhde missä on hyvä olla itsenänsä kaikkine puolineen on se mikä kiinnostais. Muuten ei kannata sitoutua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä myös tykkään tavallisista naisellisista (ei tarvitse mikään prinsessa olla) ja fiksuista, siis keskustelutaitoisista naisista. Ja liikunnallisuus on plussaa tai ainakin se, että on yleensä jostakin asioista ja maailmanmenosta kiinnostunut. En helposti syty, enkä koskaan oo ajatellut, että jos vaan joku olisi. Mielummin yksin, kun huonossa suhteessa. Takertuminen heti alkumetreillä saa mut perääntymään, flirtti ja mahdollinen kiinnostuksen osoitus taas sopii hyvin.

        Oon ihastunut yleensä älykkäisiin, huumorintajuisiin, vähän ehkä poikamaisiin naisiin. Tärkeää on se, että leikkaa nopeasti ja että on sanavalmis. Arvostan myös sitä, että seuraa aikaansa, kulttuuria, ajankohtaista elämää ja on valmis keskustelemaan. Ja ehdottomasti samaa mieltä siitä, että liiallinen takertuminen alkumetreillä on turn off. Mieluummin rauhallisesti tutustuen ja flirttailen eteenpäin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon ihastunut yleensä älykkäisiin, huumorintajuisiin, vähän ehkä poikamaisiin naisiin. Tärkeää on se, että leikkaa nopeasti ja että on sanavalmis. Arvostan myös sitä, että seuraa aikaansa, kulttuuria, ajankohtaista elämää ja on valmis keskustelemaan. Ja ehdottomasti samaa mieltä siitä, että liiallinen takertuminen alkumetreillä on turn off. Mieluummin rauhallisesti tutustuen ja flirttailen eteenpäin.

        Tuon tyyppinenkin kuulostaa hyvältä seuralta, mut ei ole toistaiseks tullut vastaan. Varmaan varattuina hekin yleensä:D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon ihastunut yleensä älykkäisiin, huumorintajuisiin, vähän ehkä poikamaisiin naisiin. Tärkeää on se, että leikkaa nopeasti ja että on sanavalmis. Arvostan myös sitä, että seuraa aikaansa, kulttuuria, ajankohtaista elämää ja on valmis keskustelemaan. Ja ehdottomasti samaa mieltä siitä, että liiallinen takertuminen alkumetreillä on turn off. Mieluummin rauhallisesti tutustuen ja flirttailen eteenpäin.

        Mävoin viehättyä luonnollisista ja lyhythiuksista naisista, mutta jotenkin olemus pitää olla naisellinen. En ainakaan toistaiseksi oo tuntenut kiinnostusta jätkämäisiin. Farkut jne ok tosi ok, mutta jotain naisellista olemuksessa ja varsinkin käytökessä pitää olla. Mutta mistä sen tiedän, jos joku päivä toisentyyppiseen hullaannun..
        Toisaalta mua on lähestynyt miehet, jotka tykkää tytöille ja he eivät mua myöskään kiinnosta, eikä mulla oo heille esim meikkauksen opettajana mitään annettavaa, kun en siinä niin taitava ole itsekään...
        Mutta se on hyvä, että monenlaisille löytyy heitä, joiden välillä on vetovoimaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mävoin viehättyä luonnollisista ja lyhythiuksista naisista, mutta jotenkin olemus pitää olla naisellinen. En ainakaan toistaiseksi oo tuntenut kiinnostusta jätkämäisiin. Farkut jne ok tosi ok, mutta jotain naisellista olemuksessa ja varsinkin käytökessä pitää olla. Mutta mistä sen tiedän, jos joku päivä toisentyyppiseen hullaannun..
        Toisaalta mua on lähestynyt miehet, jotka tykkää tytöille ja he eivät mua myöskään kiinnosta, eikä mulla oo heille esim meikkauksen opettajana mitään annettavaa, kun en siinä niin taitava ole itsekään...
        Mutta se on hyvä, että monenlaisille löytyy heitä, joiden välillä on vetovoimaa.

        Suht luonnollisen oloinen ulkonäkö olis hyvä ja oon itsekin sellainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suht luonnollisen oloinen ulkonäkö olis hyvä ja oon itsekin sellainen.

        Ehkä meidän myöhäänherenneiden pitää kokoontua porukkaan. Voitas ainakin tsempata toisiamme, jos ei kumppania löytyisi..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä meidän myöhäänherenneiden pitää kokoontua porukkaan. Voitas ainakin tsempata toisiamme, jos ei kumppania löytyisi..

        Itselleni riittää tsemppailut muissa kuvioissa. Seuranhaun hoidan ehdottomasti muuta kautta. Täällä on liian keski-ikäistä mulle. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisihastukseni ovat olleet tyyppiä heteronoloinen, älykäs, lempeä ja feminiininen. Tämmösiä harvemmin tapaa lesboissa, ainakaan vapaana. :D

        Kyllä niitä on mutta kun menevät hererosta niin et tunnista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä meidän myöhäänherenneiden pitää kokoontua porukkaan. Voitas ainakin tsempata toisiamme, jos ei kumppania löytyisi..

        Mua kiinnostais tapaamiset, vaik oon vielä kaveriliitossa lasten vuoksi miehen kanssa. Mutta kun lapset kasvaa, lähden... Tykkään energisistä naisista, enkä harrasta yhden yön juttuja... Itse olen sellainen hetskusta menevä, just mietin että kuinka viestiä omasta suuntautumisestaan, että saisi huomiota naisilta..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mua kiinnostais tapaamiset, vaik oon vielä kaveriliitossa lasten vuoksi miehen kanssa. Mutta kun lapset kasvaa, lähden... Tykkään energisistä naisista, enkä harrasta yhden yön juttuja... Itse olen sellainen hetskusta menevä, just mietin että kuinka viestiä omasta suuntautumisestaan, että saisi huomiota naisilta..

        Joo, mä ajattelin että olisi kiva jakaa ajatuksia muiden kanssa. Toki, ei ihastumisen mahdollisuuskaan ole pois suljettu, mutta ajattelin enemmän "verkostoitumista" kun treffiryhmää. Mä en myöskään harrasta yhden yön juttuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, mä ajattelin että olisi kiva jakaa ajatuksia muiden kanssa. Toki, ei ihastumisen mahdollisuuskaan ole pois suljettu, mutta ajattelin enemmän "verkostoitumista" kun treffiryhmää. Mä en myöskään harrasta yhden yön juttuja.

        Minusta ois kiva tavata itseni ikäisiä tai vanhempia naisia. Esim facen Q-ryhmässä on ollut suurimmaksi osaksi mua nuorempia (itse en ole siinä enää), joten elämäntilanne ja ehkä arvoympäristökin on erilainen. Verkostoituminen matalalla profiililla kuulostais kivalta kaapissa olevalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta ois kiva tavata itseni ikäisiä tai vanhempia naisia. Esim facen Q-ryhmässä on ollut suurimmaksi osaksi mua nuorempia (itse en ole siinä enää), joten elämäntilanne ja ehkä arvoympäristökin on erilainen. Verkostoituminen matalalla profiililla kuulostais kivalta kaapissa olevalle.

        Mikä on Q-ryhmän ikähaarukka? Entä ns. arvoympäristö johon viittasit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on Q-ryhmän ikähaarukka? Entä ns. arvoympäristö johon viittasit?

        No ainakin pari vuotta sitten siellä oli vain vähän yli 45v naisia. Tunsin kuuluvani eri sukupolveen kuin suurin osa esim sen suhteen, mitä ajatella eroamisesta lapsiperheaikana ja kuinka suhtautua kaappiin tai sieltä ulostuloon... Tuntuu myös, että useat ryhmässä olevat asuvat suuremmilla paikkakunnilla tai etelä-suomessa. Ehkä elän konservatiivisemmassa ympäristössä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ainakin pari vuotta sitten siellä oli vain vähän yli 45v naisia. Tunsin kuuluvani eri sukupolveen kuin suurin osa esim sen suhteen, mitä ajatella eroamisesta lapsiperheaikana ja kuinka suhtautua kaappiin tai sieltä ulostuloon... Tuntuu myös, että useat ryhmässä olevat asuvat suuremmilla paikkakunnilla tai etelä-suomessa. Ehkä elän konservatiivisemmassa ympäristössä..

        ...tai ainakin ympärilläni elävät ihmiset ovat konservatiivisempia, enkä halua suuria konflikteja heidän kanssaan.


    • Anonyymi

      Kyllä hän ihan aikuinen on, mutta ikäeroa on yli 10 vuotta.
      Itsekin pohdin sitä, että omassa nuoruudessa toki puhuttiin heteroista ja homoista (homot ja lesbot) , mutta en ainakaan muista, että esim biseksuaaleista olisi juurikaan puhuttu. Se oli joko tai ja koska myös miehet kiinnosti, niin se tie oli helppo valita, silloin 80-luvulla. Puhumattakaan sitten aseksuaalisuudesta yms. Mutta tosiaan itsellänikin nykyisin ei vuosiin ole ollut miespuolista ihastusta, enkä ole vuosiin miestä mihinkään kaivannut. Toki, saatan minä mieheenkin kai rakastua, niinkin voi käydä. Mutta todennöisyys sille, että olisin hyvässä suhteessa ja se kaatuisi "miehen kaipuuseen"on mielestäni olematon.
      Mutta tosiaan, myöhään heräämiseen vaikuttanee se, että omassa nuoruudessa nämä vaihtoehdot eivät olleet "tuttuja" ja niitä ei edes tullut ajateltua.

      • Anonyymi

        Ei kai nyt hiukan reilu 10 vuotta ole mikään radikaali ikäero? Ei ainakaan mulle olisi, kun olen pääasiassa ihastunut itseäni 10-20 vuotta vanhempiin. Jos olet kiinnostunut tästä itseäsi nuoremmasta, eikö vain kannata tutustua häneen enemmän ja katsoa, mitä syntyy.

        Onko ihastuksesi kohde ilmaissut kiinnostusta sua kohtaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai nyt hiukan reilu 10 vuotta ole mikään radikaali ikäero? Ei ainakaan mulle olisi, kun olen pääasiassa ihastunut itseäni 10-20 vuotta vanhempiin. Jos olet kiinnostunut tästä itseäsi nuoremmasta, eikö vain kannata tutustua häneen enemmän ja katsoa, mitä syntyy.

        Onko ihastuksesi kohde ilmaissut kiinnostusta sua kohtaan?

        No olemme alunperin työkavereita ja välillä hän hakeutuu seuraani, sitten tuntuu että vetäytyy. Vaikea sanoa, että onko kiinnostusta vai ihan kaveruutta. Koitan olla tuppautumatta, mutta toki aina kun nähdään menen juttusille. Hän usein kyllä hakee katsekontaktia ja selvästi ilahtuu kun menen hänen luokseen. Mutta mahdoton arvailla, onko kyse vaan kaveruudesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No olemme alunperin työkavereita ja välillä hän hakeutuu seuraani, sitten tuntuu että vetäytyy. Vaikea sanoa, että onko kiinnostusta vai ihan kaveruutta. Koitan olla tuppautumatta, mutta toki aina kun nähdään menen juttusille. Hän usein kyllä hakee katsekontaktia ja selvästi ilahtuu kun menen hänen luokseen. Mutta mahdoton arvailla, onko kyse vaan kaveruudesta.

        Ei kai siinä auta muu kuin kysyä treffeille, jotta saisit tuntea häntä paremmin työn ulkopuolellakin? Oman ihastukseni kanssa olen treffannut jo kolmesti työn ulkopuolella. Viimeksi kun ehdotin, hänelle sopi heti ehdotukseni. Sydän sulaa tietysti!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai siinä auta muu kuin kysyä treffeille, jotta saisit tuntea häntä paremmin työn ulkopuolellakin? Oman ihastukseni kanssa olen treffannut jo kolmesti työn ulkopuolella. Viimeksi kun ehdotin, hänelle sopi heti ehdotukseni. Sydän sulaa tietysti!

        Ihanaa että sulla asia liikahtanut eteenpäin. Pientä edistystä mullakin, mutta ei mitään sellaista, mikä ei vois kaveritasollakin olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanaa että sulla asia liikahtanut eteenpäin. Pientä edistystä mullakin, mutta ei mitään sellaista, mikä ei vois kaveritasollakin olla.

        Ei muuta kuin rohkeutta sinnekin! Me ollaan joka tapaamisessa vain istuttu jossakin ja puhuttu ja puhuttu. Viimeksi meni kahdeksan tuntia rannalla ja kahvilassa istuskellen, ja olisi voinut mennä pitempäänkin, jos mun ei olisi ollut pakko lähteä muuhun. Juttu välillämme kyllä siis virtaa ilman mitään vaikeutta!


    • Anonyymi

      Klassinen meininki. Ihastuin naiseen, ei meistä mitään tullut. Sen jälkeen treffaillut jonkin verran muttei mitään sykähdyttävää tullut vastaan. Rehellisesti, olin tosipettynyt kun tajusin, kuinka vähän suhdemielessä varteenotettavia naisia l-naisissa on. Kiinnostavia naisia saa tosiaan etsiä kissojen ja koirien kanssa. Tai sitten olla yksin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      81
      3464
    2. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      200
      2012
    3. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      26
      1948
    4. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

      Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1578
    5. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      166
      1415
    6. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1415
    7. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1119
    8. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      97
      1058
    9. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      864
    10. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      850
    Aihe