Pitäisi päästä ajelemaan pyörällä, mutta kun ei toimi kunnolla niin ajonautinnosta jää puolet pois. Oireilee seuraavasti: Polttoaineen kulutus on noussut, kiihdyttäessä hieman takkuaa, kun kone kuumenee niin tyhjäkäynti muuttuu epätasaiseksi ja pahinta on kun kuuman koneen sammuttaa niin ei lähde enää käyntiin. Kylmänä kyllä toimii hienosti. Akku on kunnossa ja laturikin toimii. Voisikohan vika olla sytytys puolissa. Mittailin ensiö puolen vastukset ja näyttivät olevan kunnossa toisio puolella kaksi puolaa näytti 0 ohmia. Antaa kuitenkin tulpille kipinää. En kauheasti ymmärrä noista sähkö hommista. Pitäisikö vaan suosiolla tilata uudet puolat vai voisiko vikaa olla vielä jossain muuallakin?
Yamaha Vmax oikkuilee.
Anonyymi-ap
1
249
Vastaukset
- Anonyymi
Mihin sitä lähteä ajelemaan kun on työtkin tekemättä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku665655Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti943011- 2772646
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362469Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä232359Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2611780Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai601378Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v131243- 881185
- 901166