Eräänlaista larppaamista. "Herrasväen" sunnuntaikävelyjä noin 100 vuotta vanhoissa vermeissä.
Idea
3
208
Vastaukset
- Telepfenion
Jos tuo olisi kaikki, että pistetään tyyliltään 100 vuotta vanhat vaatteet ja lähetään kävelylle, se kuulostaa lähinnä kävelyltä 100 vuotta vanhoissa vaatteissa.
Vaatteet toki ovat osa larppia -pelistä riippuen suurikin- mutta eivät itsessään luo larppia (joukko hipeiksi pukeutuneita kavereita voivat olla ihan oikeasti hippejä, ei vain larppaajia hippipelistä.). - Jarkko Niemi
Onhan tämmöisiä keskiaika-seuralaisia ollut ennenkin.
Siinä ei ole mitään tarinaa, eikä sellaista yritetäkkään kehittää, saati viedä eteenpäin.
Yksi määritelmä voisi olla vaikkapa:
Romantisoitu menneisyys-fiilistely - hailänder
ON KYLLÄ TOSI HYVÄ IDEA. JOKU HYÖKKÄYS OLISI KUITENKIN VARMANA KIVA LISÄ, JOKA SAIS PORUKKAA LIIKKEELLE.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1808236
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264438- 504048
- 503175
- 513086
- 502840
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262506- 312009
- 291986
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv381923