Mietin tässä mikä on terveydelle haitallisempaa.
Polttaa 30 kpl savukkeita päivässä?
Vao kerran viikossa ottaa 12 kpl olutta?
Luulisin että tuo 12 olutta on terveelisempää, kuin joka päivä tupakoida?
En siis polta otan vaan kerran viikkoon öltsiä.
T happo
Tupakointi vs. Kaljoittelu
3
349
Vastaukset
- Anonyymi
Ainakin noin runsas tupakointi on haitallisempaa kuin varsin kohtuullinen miedon a-juoman nauttiminen.
Poltin itse suunnilleen tuon määrän. Ostin Camelin kartogeittain. Kartonki / viikko ja lisäksi vaihteleva määrä irtotoppia.
Samaan aikaan valmistin uuteolutta 6%-7% vahvuuteen ja keitin pontikkaa.
Tupakointi tuhosi ääreisverenkierron joka tuntui käsissä ja jalkaterissä. Voi vain kuvitella sen vaikutus sisäelinten aineenvaihduntaan sydän mukaan lukien.
Verenpaine oli reilusta lääkityksestä huolimatta pilvissä. 160 - 180 / 80 - 90.
Tuskien jälkeen onnistuin lopettamaan ja sen vaikutus näkyi ensin verenpaineessa. Käsien ja jalkaterien hiussuonisto oli jo menetetty.
Jatkoin viikoloppu pontikointia ja uutteilua eikä maksani ollut mokseinkaan.
Kaikkinensa kuntoni, varsinkin aerobinen, oli selvästi kohentunut.
Poltin viimeisen savukkeeni 38 vuotisena. Nyt 8-kymppisenä naukkailen edelleen mutta määrät ovat vähentyneet nuoruuden päiviin nähden. Maksa-arvot ovat eelleen viitealueiden kuskustojen tietämissä.- Anonyymi
Erittäin hyvin sanottu! Lääkärin suositus 14 annosta päivässä alkoholia.
Huom Ei tupakkaa yhtään.
T Lääkäri
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2052394
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo401592Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1351232Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol2881028Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe56982Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis303965Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen20922- 55916
Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S19774Aina ku nään sun kuvan
Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭58763