Kuntosalit

Anonyymi-ap

Kumpaa salia suosittelet, punttista vai kunnon salia?
Molemmat kokeneet muutoksia. Risuja ja ruusuja!

23

2751

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kumpikin sali on omalla tavallaan loistavia. Käy kokeilemassa kumpaakin ja tee valinta.

    • Anonyymi

      Juu, tein omas tallis punttivermeet , halpa sali on ja muuten pärjää ja toimii viimmesen päälle ja on lähellä, pyöräily ja hiihto lisäksi . Vasta ollut 34 vuotta, edelleen pelittää . Saa tehdä ja kuntoilla kelloon katsomatta, eikä tartte toisia ajatella ! kiminkisellä on hyviä sanontoja ?? Mut faktaa.

    • Anonyymi

      Kunnon Salissa on hyvät laitteet, terveet tilat ja ja raikas ilma. 👍

    • Anonyymi

      Just, niin minun tallissanikin.

      • Anonyymi

        No reenaapa siellä sitten, mutta anna muiden reenata missä ja miten haluavat.


    • Anonyymi

      Kummassa parempi ilmapiiri

    • Anonyymi

      Kunnon salissa saa treenata rauhassa.. Mutta jos tykkää et on hälinää ja hössötystä niin sit punttis.. Maku asioita.. Ilmassa ei moittimista mutta ehkä tunkkasempi punttis.. Mutta nyt kun kävin kunnon salilla oli kanssa jostain syytä tosi tunkkanen ilma..

    • Anonyymi

      Omassa salissa aina vuoro, eikä ole tungosta ja on lähellä ja kunto ym pysyy just sillä tasolla , miten on halu. Totta on ,et kaikki taaplaa tavallaan ja näin pitää ollakin.

    • Anonyymi

      En käy salilla säännöllisesti, mutta jos kävisin niin valitsisin Kunnon salin. Yrittäjä on tehnyt todella kovan työn salin eteen ja sen näkee. Aina ystävällinen ja ohjaa asiakkaita asiantuntevasti.
      Punttiksella hieman rauhatonta, omitaan laitteita, tunkkainen ilma. Ilmapiiri on myös erikoinen.

      • Anonyymi

        Todellisuus toinen
        Ajetaan kuntoutusasiaakkaat ulos ja ilkeillään ohjaajille, Luulin että sali kaikille mutta ei, omin korvinkuultu


    • Anonyymi

      Mitä sitä arpomaan kahden hyvän välillä. Käytän kumpaakin salia. Saleilla ilmanlaatu vaihtelee säiden ja kävijä määrän mukaan. Ilmapiiriin vaikuttaa kulloinkin paikalla olevat henkilöt ja oma asenne. Reipasta meininkiä ja tekemisen makua💪

    • Anonyymi

      Omalla yksityisellä salilla hyvä meininki,ei jonoja ,eikä turhia hälyjä ym, eikun treenaa jua saunaan. Soo hyvä ,että jokainen periaatteessa saa ja voi valita tyylinsä !

    • Anonyymi

      Kunnon sali ehdottomasti. Punttiksella meno on nykyään rauhatonta ja usein lapsia häiritsemässä treeniä.

      • Anonyymi

        Sali ei edes ole lasten paikka. Toivottavasti ei satu vahinkoa, kun ovat siellä pyörimässä.


    • Anonyymi

      Mulla on se "kunnonsali" ja rauhaisa.

    • Anonyymi

      Kunnon sali ehdottomasti syitä tuskin tarvitsee edes mainita

    • Anonyymi

      Mikä vika punttiksessa muka on?

      • Anonyymi

        Mene käymään niin se selviää.


    • Anonyymi

      Käynkin ja siinä ei ole mitään vikaa

      • Anonyymi

        Siellä on kaikki ”vikaa”


    • Anonyymi

      Ihan hölmöä vääntää tästä. Porukka käy missä tykkää ja thats it.

    • Anonyymi

      Kummalta löytyy kovemmat penkkaajat?

    • Anonyymi

      Ehdottomasti punttikselta

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      615
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      533
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      394
    Aihe