Vierailu Siriuksella

Anonyymi-ap

15

808

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niin. Ihmiset nyt kertovat kaikenlaisia tarinoita. Osa jopa uskoo omiin juttuihinsa. Ei siinä mitään uutta :)

    • Anonyymi

      Kävi kuussa pissalla kun tuli hätä pitkällä matkalla.

      • Anonyymi

        Kusit juustoon? Suatana sanon minä.


    • Anonyymi

      Orionin tähtisumuun pitäisi mennä koska siellä on kai kauniita orjattaria seksikkäitä vihreitä monitissisiä tyttöjä.

    • Anonyymi

      Saahan sitä kaikenmoista väittää.

      Minäkin olen nähnyt vaakeanpunaisia yksisarvisia, jitka puhuu

    • Anonyymi

      Saako sirius matkalla jotain ruokaa vai pitääkö ottaa omat eväät?
      Ja montako vessaa koneessa on?

    • Anonyymi

      Pitääkin soitella siriukseen heaven's gate tyypeille että minkälaiset ilmat siellä on.
      Samalla voisi kysellä muita kuulumisia.

      • Anonyymi

        Olet varaktori todella hauska kaveri, suorastaan naurettava! Monesko kerta tänä vuonna ja tällä vuosikymmellä tuo heavens gate tarina, jota käytät todisteena "ufojen vaarallisuudesta".
        Yhtä lapsellinen veitikka olet edelleen, nyt kun se elämän toinen ja viimeinen vaippapöksyvaihe onkin jo menossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet varaktori todella hauska kaveri, suorastaan naurettava! Monesko kerta tänä vuonna ja tällä vuosikymmellä tuo heavens gate tarina, jota käytät todisteena "ufojen vaarallisuudesta".
        Yhtä lapsellinen veitikka olet edelleen, nyt kun se elämän toinen ja viimeinen vaippapöksyvaihe onkin jo menossa.

        Tietovuotaja David Gruschin mukaan kaikki ei-inhimillisen älykkyyden omaavat lajit eivät ole ystävällisiä ihmistä kohtaan. Haluatko sinä esittää kritiikkiä hänen väitteensä suhteen, ja kertoa meille että ihan ovat ne kaikki herttaisia lutusia?

        https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/9ebdaca5-9ad1-4188-9c9c-5f4a9397af95

        https://www.youtube.com/watch?v=CUz6sZSxqq4


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietovuotaja David Gruschin mukaan kaikki ei-inhimillisen älykkyyden omaavat lajit eivät ole ystävällisiä ihmistä kohtaan. Haluatko sinä esittää kritiikkiä hänen väitteensä suhteen, ja kertoa meille että ihan ovat ne kaikki herttaisia lutusia?

        https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/9ebdaca5-9ad1-4188-9c9c-5f4a9397af95

        https://www.youtube.com/watch?v=CUz6sZSxqq4

        Ihanko totta? Joku tietovuotaja väittää jotain, joten sen on ihan pakko olla siis totta. Ja että ihan useampia lajeja? Kylläpä me ollaan suosittuja :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanko totta? Joku tietovuotaja väittää jotain, joten sen on ihan pakko olla siis totta. Ja että ihan useampia lajeja? Kylläpä me ollaan suosittuja :)

        "Kylläpä me ollaan suosittuja :)"

        Hyvin terävä havainto, sillä juuri siltä se näyttää, että Maa ja ihminen näyttävät kiinnittäneen muiden elämänmuotojen huomion.

        Oikaistaanpa sitten tämän kommentoijan muuta vapaaehtoisesta tietämättömyydestä aiheutuvaa virhetulkintaa.

        Ei pelkästään Pentagonin tietovuotaja David Grusch väitä sitä, mitä noissa aiempaan kommenttiini (2023-07-07 18:01:56) nostamissani linkeissä sanotaan, vaan Yhdysvaltain senaatille ovat antaneet aivan vastaavia lausuntoja muutkin korkea-arvoiset hallinnon virkailijat, joilla on omakohtaista tietoa asiasta.
        Tässä NewsNationin uutisessa senaatin tiedustelukomitean toinen puheenjohtaja Marco Rubio (R-Fl) sanoo asian olevan juuri noin.

        https://www.youtube.com/watch?v=m4hmaflNoKU

        The Hillin uutisoinnisa käsitellään samaa asiaa.

        https://www.youtube.com/watch?v=bbvPMVFsDAo


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Elena Danaan on luotettava tietolähde ja kontaktihenkilö.

      Monet hänen tiedoistaan on myöhemmin varmistettu mm. NASA:n uutisoinneissa (tietämättä Elenasta).

      Tässä tarkempaa tutkimusta Elenan väitteistä, jotka on sitten myöhemmin varmistettu.
      https://thewebmatrix.net/disclosure/elenadanaan.html

      Se, että Elena kertoo esim. Marsin maanjäristyksestä ja NASA raportoi asiasta vasta muutama päivä Elenan jälkeen, Elenan ollessa siis ensimmäinen, pitää hänellä olla oikeaa inteliä. Tämä viittaa siis siihen, että hänen kontakti Maailmojen Galaktiseen Liittoon ja heiltä saatu tieto on todellinen/todellista.

    • Anonyymi

      Elena Danaanista suomeksi.

      Reissu Siruksen tähtijärjestelmään:
      https://www.suomengalaktinenliitto.net/post/elena-danaan-kertoo-sirius-b-tahtijarestelmasta

      Maailmojen Galaktinen Liitto mietti avaruuselämän julkituomista:
      https://www.suomengalaktinenliitto.net/post/maailmojen-galaktinen-federaatio-miettii-avaruuselaman-julkituomista

      Elena Danaan ja Dr Michael Salla keskustelivat avaruuselämän julkituomisesta:
      https://www.suomengalaktinenliitto.net/post/elena-danaan-ja-michael-s-keskustelivat-julkituomisesta

      Elena Danaan kävi avaruusaluksella
      https://www.suomengalaktinenliitto.net/post/elena-danaan-kertoo-aluksella-kaynnista

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1412
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      109
      1150
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1013
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe