Eli surullisen hahmon ritareita yrittäessään tapella salaliittojen tuulimyllyjä vastaan.
Ufouskovaiset ovat oman elämänsä Don Quijoteja
7
303
Vastaukset
- Anonyymi
Niin niin, us kongressiedustajat lakialotteineen taistelevat tuulimyllyjä vastaan?
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17915480V
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Mutta toisaalta... Don Quijote parodisoi ritareita, mutta vaikka Don oli vanha hömmelö, eikös hän ollut hyvin lukenut. Joskin höperö.
Paljastit itsesi juuri "Patmos-pojaksi", jotka edustaa Raamatun kirjaimellista tulkintaa sisältäen juutalaisten ihailun. Maailman murhanhimoisin ja tekopyhin kansa.
Lähti pohja nyt näiltä jutuiltasi ja herjoiltasi, kanabroilerimies 8) Olen pahoillani.- Anonyymi
"Maailman murhanhimoisin ja tekopyhin kansa."
Minä laitan Vladimir Putinia seuraavat venäläiset ja muut samalle viivalle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Maailman murhanhimoisin ja tekopyhin kansa."
Minä laitan Vladimir Putinia seuraavat venäläiset ja muut samalle viivalle.Russiaanit on ylpeitä siitä että osaavat varastaa, hakata ja tappaa. Judet tekee sen salaa kertakäyttölautanen päässä ja leikkivät pyhää miestä. Kummankin touhuista pyhyys on yhtä kaukana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Russiaanit on ylpeitä siitä että osaavat varastaa, hakata ja tappaa. Judet tekee sen salaa kertakäyttölautanen päässä ja leikkivät pyhää miestä. Kummankin touhuista pyhyys on yhtä kaukana.
Joo mut sitten tulee hitler kuun pimeälyä puolelta ja tuhoaa putet judet ja kaikki
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta643235Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433087- 422447
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1002197- 311903
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271800- 481616
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851405- 391290
- 811132