Jossa hänet abduktoitiin ufoalukseen, minkä jälkeen alienit tutki koukkelin rektaalialueen valtavalla tähystimellä ja koukkeli nautti siitä voihkien kuin viimeistä päivää.
Tämä tapahtui 1979 Mallorcalla erään pellon laidalla
Onkos ufokpntaktihlö hellakoukkeli kertonut teille sen kokemuksen
8
322
Vastaukset
- Anonyymi
Ufot juuri Halla-ahon Hitlerin reinkaartioksi ..
- Anonyymi
Aloitus kertoo eniten aloittajasta itsestään.
- Anonyymi
Ei toki kun olen fysiikan professori ja tutkimme hellakoukuttajaa Roswellissa 5kk hänen rektaali oli 10cm x 14cm ja siellä oli mikrosiru
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei toki kun olen fysiikan professori ja tutkimme hellakoukuttajaa Roswellissa 5kk hänen rektaali oli 10cm x 14cm ja siellä oli mikrosiru
Mikä sua ärsyttää eniten helläkoukussa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaankin se että joku kehtaa nimimerkillä puhua ufoilmiöstä ja ufotutkimuksesta, joka näiden patmoslaisten tulkinnoissa on jumalanpilkkaa ja epäjumalien palvontaa.
Uskispojut ei vaan pärjää kun aletaan puhumaan asiaa. He kun ei osaa muuta kuin häiriköidä ja hölistä levottomia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaankin se että joku kehtaa nimimerkillä puhua ufoilmiöstä ja ufotutkimuksesta, joka näiden patmoslaisten tulkinnoissa on jumalanpilkkaa ja epäjumalien palvontaa.
Uskispojut ei vaan pärjää kun aletaan puhumaan asiaa. He kun ei osaa muuta kuin häiriköidä ja hölistä levottomia.Voi olla. Yleensä uskovaiset ei tosin kyllä käytä sopimatonta kielenkäyttöä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vaan se oli vaktaa olin tuolloin myös astronautti ja fbi llä töissä
Hellauunikoukuttaja oli tytyväinen peröröörin implantista.
Suurin osa hänen ajatuksiaan ei tulekaa ylä vaan alapäästä, se rutina mitä hänestä kuuluu, tulee sieltä alapään implantista
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1817637
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes903660- 662509
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se721589Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3751513Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l201406- 571393
Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171101Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791040Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3841038