Bassojen jytkettä

Anonyymi-ap

...tänään Nivankoulun pihalla.
Olen vierailulla Sopulassa sukulaiseni luona.
Eikö bassojen jytkyttäjät käsitä, Sopulassa asuu sairaita vanhuksia ja muitakin asukkaita.
Seuraavaksi ilmoitan poliisille em. basson jytkeestä
Kunta ei näytä tekevän mitään.
Eikä voisi kieltää koulun alueella asiattoman toiminnan.

23

1430

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Virkavallallehan siitä nimenomaan pitää ilmottaakin häiriön aiheuttamisesta, heti.

    • Anonyymi

      Basson jytke on mahtavan kuuloista kyllä siitä vanhuksetkin varmasti nauttii, ainakin osa. Miksi haluat heiltä tuon ilon viedä pois?

    • Anonyymi

      Pieni pilisten, häiriköintiä

    • Anonyymi

      Näppynaama veetit mitään tajua.
      Soittavat vielä ihan paskaa musiikkiakin, noissa auton romuissaan.
      Pitäisi olla muutaman kerran tienvarsikatsastuksia täälläkin, noin puolet linttaläjistä menettäisi kilpensä.

      • Anonyymi

        Linttaläjistä mistä ihmeen linttaläjistä puhut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Linttaläjistä mistä ihmeen linttaläjistä puhut?

        No niitä ne on.


    • Anonyymi

      Jos ei osaa laulaa, pitää alkaa räppäriksi. Räppäri ei osaa laulaa.

    • Anonyymi

      Jos laulun mallia halutaan niin silloin haetaan lauteille joku muu kuin räppär!!!!

    • Anonyymi

      Juhamatti se osaa laulaa kysyö sitä!

      • Anonyymi

        Kake Randelin on Jumala.


    • Anonyymi

      Hyrynsalmi, melunsalmi...kunta antoi ympäristölupaa vaatimatta ajoharjoitteluradan ulkopaikkakuntalaisten äkkirikkaiden ulvotuspaikaksi, saamatta itse mitään muuta vastinetta, kuin valtavan melusaasteen läntiselle kaava-alueelle. Käyttäjät tulevat muualta, sieltä missä vastaavaa ei saa, eikä voi harjoittaa. Kun ilta saapuu ja ampuradalla taajamaa häiritsevä pauke taukoaa hetkeksi, alkaa moottoriradalla helvetinmoinen ulvotus. Yön laskeutuessa alkavat mopot ulvoa ja bassot jytistä kylän raitilla. Kukaan ei uskalla puuttua ongelmiin, koska Hyrynsalmen homo sapiens eliöstö on yltäkylläisen sisäsiittoinen. Kuntapäättäjätkin jyräävät päätöksiään jääviyssääntöjä koetellen, jos nyt eivät suoraan omista asioistaan, niin ainakin sukulaisten, tai kavereiden etua ajaen. Ongelmiin puuttuminen johtaa lopulta jopa tuhotöihin.

      • Anonyymi

        Ennen siellä sentään joku kävi ajelemassa kun kuului ääntä, nyt ei kuulu kuin todella harvoin moottorien äänet radalta. En tiiä mistä sulle ne äänet kantautuu.


    • Anonyymi

      Bassojen jytke, vauhtioradan ulvominen, Multikankaan pauke, Hyrynsalmi on kaukana hiljaisuudesta.
      Milloin, oi milloin, pääsemme eroon melusta?

      • Anonyymi

        Silloin kun, elämisen äänet lakkaa, voi vika sammuttaa valot


      • Anonyymi

        Sittenkö tulee takaisin valtionvirkamiehet valvomaan.
        Paikalliset Kuntien ja Maakuntien "työntekijät" valvoo vain omia(omaisten)etuja.


    • Anonyymi

      Lisää ääntä se on elämän ja ilon merkki!

    • Anonyymi

      Kunta aikoo hommata kaikille 15-20 vuotiaille mahtavat olalla kannettavat ghettoboosterit kunnan varoilla, tämä siksi että nuoret kansainvälistyisivät eivätkä syrjäytyisi, rahan haaskuuta!

    • Anonyymi

      Taitaa joskus sitä hiljaisuutta kun olla tarjolla liian kanssa...

    • Anonyymi

      Minä olen ylpeä että entinen kotikuntani uskaltaa tehdä näitä elinvoimaa lisääviä toimia. Ajoharjoitteluradan myynti on yksi osa sitä. Siitä on vähemmän haittaa kuin tuulivoimaloista. Siinä jos muutama lähistöllä asuva kuntalainen ottaa herneet nenään tai korviinsa niin antaa ottaa. Kyllä se kunnan leipä maistuu hyvällä olipa se suoraan tai välillisesti suuhun tullut.

      • Anonyymi

        Katsomosta on kiva huudella, kun ei tarvitse itse kuunnella. Kunta ei myynyt ajoharjoitteluradalta muuta, kuin purkukuntoiset rakennukset ja radan muut, tiensä päässä olevat, rikkonaiset vermeet. Kiinteistökauppa tehtiin Valtion kanssa! Ja sinne menivät myös kaupasta saadut tulot, pohjattomaan kassaan. Olisi mukava nähdä ympäristölupa, millä perusteluilla ja kunnan omilla tavoitteilla se on myöntänyt luvan? Minulla on vahva usko, että päättäjien ainoa tavoite on ollut, että kunhan päästään eroon koko paikasta ja joutuin. Hevosmannelle kunta joutui lahjoittamaan uuden heppatontin, kun karvaooppelin pito loppui kaupan myötä ajoharjoitteluradalla. Siinäkö oli sitä elinvoimaa? Liekö ollut vuosiin hevosta miehellä, edes housussa? Kuvaile meille, minkälaista elinvoimaa rata lisää nyt Hyrynsalmen kuntaan?
        Kävin iltamassa uteliasuuttani katsomassa paikkaa, kysyäkseni, mitä palveluita sieltä saisi? Respassa oli tällä kertaa vain kesätyöntekijät, paikalliset hirvasporot, jotka makasivat räkkää pavossa uuden edustusrakennuksen terassilla. Mustaa papupaskaa oli niin, ettei tennaria saanut sovitettua sementille. Hyis-saatana. Kovin oli rekolan oloista hommapaikkaa, olioli.


    • Anonyymi

      Dr Alban on ehdottomasti paras, mutta pitäisikö mummoiltakin kysyä, että haluavatko kuunnella sitä ennenkuin naapuri tonteille popittamaan sitä menee...

      Kiss My wife ja mitä näitä hittikimaroota oli!

    • Anonyymi

      Koppelon Witun Walssi on perinteikäs hyrynsalmelainen kansansävelmä, jota laulettiin ja tanssittiin entiaikaan helavalkeilla ja iskullakin.

    • Anonyymi

      Mene toki sinne lestojen pedofiilijuhliin kuuntelemas urkupaskaa

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      78
      5791
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2526
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      2007
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      62
      1765
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1611
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1398
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1317
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1311
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1249
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1203
    Aihe