Hei! Olen valtaväestöön kuuluva nuori mies, 18-vuotta vanha. Olen aina ollut kiinnostunut romanikulttuurista. Siksi haluaisin itsekin liittyä romaneihin. Vaatetukseen liityvät vaatimukset tiedänkin ja olen jo hankkinut mustat housut,. lakeerikengät ja mersupusakan. Mutta millaisia tapakultuuriin liittyviä asioita minun tulisi tietää ja noudattaa? Tiedän siis niistäkin jo yhtä ja toista, mutta haluaisin pelata varman päälle niin sanoakseni.
Asiallisia vastauksia, kiitos!
Mitä vaaditaan romanilta?
10
1119
Vastaukset
Kysymys on kiinnostava. Itse kuulun myös valtaväestöön. Minulla on vain muutama koskemus Romanihenkilöistä ja silloinkaan ei puhuttu kulttuurista.
https://yle.fi/a/3-11920475
En tiedä määritellääkö missään mitä tarkoittaa olla Romani. Eli kuka on ja kuka ei ole. Vain sukunimi ja vaatetus, mutta onko lomakkeissa kohta Romani varten rastituspaikka.- Anonyymi
Et poika poloinen voi romaniksi muuttua! Hanki oikea elämä.
- Anonyymi
Et voi vain muuttua romaniksi
- Anonyymi
Tulee ostaa myös valkoinen Helly Hansen -tuulipusakka.
- Anonyymi
Leikit vaarallisella asialla.
- Anonyymi
kannustus joukkoihin ei tarvitse sen kummempaa koulutusta. oikeasti kiinnostunut osaa tutkia ja tutustua, ei tarvitse liittyä mihinkään salaseuraan.
- Anonyymi
Muista kasvattaa pulisongit.
Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei81408- 891145
Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1031057Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi51933Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk62807- 81715
Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli178694Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253676- 35669
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?42623