Nälänhätä on pienen matkan päässä. Mikä siinä maksaa että ei saada varmuusvarastoja kuntoon?
Takaisinveto on aiheuttanut makaronipulaa kaupoissa
13
239
Vastaukset
- Anonyymi
Tuotannon aloittamiseen menee vielä viikkoja. HS
- Anonyymi
https://www.youtube.com/watch?v=tVo_wkxH9dU
Eikä uusi spagettisatokaan ole vielä kypsää korjuuseen.- Anonyymi
Uusi spagettisato valmistuu pian koska sateiden vuoksi kuivuus on nyt ohitse.
- Anonyymi
Olisi jo päättäjien aika huomata että huonosti menee.
- Anonyymi
Makaronihyllyt tyhjänä. Tämä on pysäyttävää!
- Anonyymi
Nyt se alkaa.
- Anonyymi
Ei edes makaroneja? Köyhältä vaikuttaa huolto.
- Anonyymi
Makaronituotantoon pitää satsata. Ei se ole ilmaista.
- Anonyymi
pennin makaronit on parhaita...
- Anonyymi
Makarooneja pitää tuottaa lisää muuten spagetit loppuu. Nehän on makaroonien reikiä.
- Anonyymi
– Varkauspiikissä näkyvät arvokkaammat lihat. Kalaakin menee, mutta tällä hetkellä lihaa menee selkeästi väärällä tavalla ulos kaupasta tällä hetkellä, kauppias Mikko Karmakka helsinkiläisestä Roban K-Marketista sanoo.
– Tällä hetkellä varastelu kohdistuu pieniin mutta arvokkaisiin tuotteisiin. Juusto-, liha- ja kalatuotteet sekä alkoholi. Lisäksi käyttötavaroista elektroniikka, Lidlin myyntipäällikkö Mikko Nikander kertoo.- Anonyymi
nälkä on muttei rahhoo ni pittää varastaa...
- Anonyymi
Varmuusvarasto pitäisi toimia niin, että sinne menee tuoretta tavaraa puskuriin ja vanhemmasta päästä sitten myyntiin. Näin ei syntyisi hukkaa. Toimiikohan noin? Järkevää olisi toimia noin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953849
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli473225Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.1002837- 1362530
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572470- 612408
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172397Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212344Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232326- 642090