Oon 011 tyttö. Oon melko varma et pidän ainaki jollain tasolla tytöistä ja haluaisin tyttöystävän. Mieluiten samanikäset kaverit on myös tervetulleita.
Jos kiinnostuit, laita viestii ja kerro jotain itestäs.
Etin kavereita ja tyttöystävää
12
553
Vastaukset
- Anonyymi
………….
- Anonyymi
🙄voi näitä pikkulapsi nykyään
- Anonyymi
Aha
- Anonyymi
Tää on vanha ja niin edelleen😝 mut kun ei oo parempaakaan tekemistä😁 Oon myöski 011 tyttö pidän myöski tytöistä ja oon ”luonnollinen” eli elimistöön meikkii tai muuta ja pukeudun tosi säädyllisesti (juuh en kerro mitä seki tarkoittaa ;D). Harrastan vapaa-ajalla viulunsoittoa, ratsastusta, karatea ja parkouria. Eli en oo ihan semmonen tyttömäisin tyttö😃 Jos joku 011 tyttö täällä Naantalin suunnalla kiinnostui nii💗😘 Pistä viestii tänne et saataisiin tapaaminen värkättyy😎 T. Hello🤣
- Anonyymi
moikkaa!
oon 011 tyttö, tykkään tytöistä.
tykkään hevosista ja kissoista, joka on joo aika basic mut ei voi mitää. mun tyyli on aika tavallinen, mut tykkään ite.
mä harrastan lukemista, kirjottamista, piirtämistä ja jatkan syksyllä basson soittoa. meen kuvispainotteiselle yläasteelle syksyllä. käyn välillä myös ratsastaa.
hmm, mulla on vähän ulkonäkö ja identiteettikriisii päällä ja muuta tällästä mut muuten mulla menee kai hyvin.
asustelen pohjois pohjanmaalla.
jos en vaikuta liian tylsälle niin vastaile tähän viestiin, voidaan olla vaikka ihan vaan kavereita ja tutustella alkuun, mä en oikeen kylmiltä pysty kenenkää tyttöystäväns rupee.
- minäpäminä- Anonyymi
damn huomasin vasta nyt kuinka vanha keskustelu tää on
- Anonyymi
Pistitkö mulle siis? Et vaikuta ollenkaan tylsälle ja vaikutetaan aika samanlaisilta sillee et voitais olla myös pelkkii frendei😊 harmi et asut siel pohjois-Pohjanmaalla mut keskulteltaisko sähköpostilla? Mul ei siis oo snäppii enkö nyt puhelinnumeroa tänne suomi24 viitti pistää🥸 Eli jos oot täällä vielä ”minäpäminä” nii pistätkö viestiä tänne vielä ihan vaik vaan tyyliin moro! Niin voisin sitte pistää mun sähköpostin tänne? Mul on vaan yks kaveri nii olis tosi kiva ystävystyä!😎 T. Hello
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
damn huomasin vasta nyt kuinka vanha keskustelu tää on
Ei se mitään! Mäki oon tääl😂 T. Hello
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pistitkö mulle siis? Et vaikuta ollenkaan tylsälle ja vaikutetaan aika samanlaisilta sillee et voitais olla myös pelkkii frendei😊 harmi et asut siel pohjois-Pohjanmaalla mut keskulteltaisko sähköpostilla? Mul ei siis oo snäppii enkö nyt puhelinnumeroa tänne suomi24 viitti pistää🥸 Eli jos oot täällä vielä ”minäpäminä” nii pistätkö viestiä tänne vielä ihan vaik vaan tyyliin moro! Niin voisin sitte pistää mun sähköpostin tänne? Mul on vaan yks kaveri nii olis tosi kiva ystävystyä!😎 T. Hello
Ainiin mul onmyöski koira lemmikkinä💪
- Anonyymi
Ootko vielä täällä ”minpäminä”?🥺
T. Hello
- Anonyymi
Heii? Onko tääl ketään😭 T. Hello
- Anonyymi
Pliiz! Joku vastaa. T. Hello
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1242817- 872491
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai651920- 1781881
- 561837
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1581616Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461606- 1231413
Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea
Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m4051357Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket281299