Etin kavereita ja tyttöystävää

Anonyymi-ap

Oon 011 tyttö. Oon melko varma et pidän ainaki jollain tasolla tytöistä ja haluaisin tyttöystävän. Mieluiten samanikäset kaverit on myös tervetulleita.
Jos kiinnostuit, laita viestii ja kerro jotain itestäs.

12

446

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      ………….

    • Anonyymi

      🙄voi näitä pikkulapsi nykyään

    • Anonyymi

      Aha

    • Anonyymi

      Tää on vanha ja niin edelleen😝 mut kun ei oo parempaakaan tekemistä😁 Oon myöski 011 tyttö pidän myöski tytöistä ja oon ”luonnollinen” eli elimistöön meikkii tai muuta ja pukeudun tosi säädyllisesti (juuh en kerro mitä seki tarkoittaa ;D). Harrastan vapaa-ajalla viulunsoittoa, ratsastusta, karatea ja parkouria. Eli en oo ihan semmonen tyttömäisin tyttö😃 Jos joku 011 tyttö täällä Naantalin suunnalla kiinnostui nii💗😘 Pistä viestii tänne et saataisiin tapaaminen värkättyy😎 T. Hello🤣

    • Anonyymi

      moikkaa!
      oon 011 tyttö, tykkään tytöistä.
      tykkään hevosista ja kissoista, joka on joo aika basic mut ei voi mitää. mun tyyli on aika tavallinen, mut tykkään ite.
      mä harrastan lukemista, kirjottamista, piirtämistä ja jatkan syksyllä basson soittoa. meen kuvispainotteiselle yläasteelle syksyllä. käyn välillä myös ratsastaa.

      hmm, mulla on vähän ulkonäkö ja identiteettikriisii päällä ja muuta tällästä mut muuten mulla menee kai hyvin.
      asustelen pohjois pohjanmaalla.
      jos en vaikuta liian tylsälle niin vastaile tähän viestiin, voidaan olla vaikka ihan vaan kavereita ja tutustella alkuun, mä en oikeen kylmiltä pysty kenenkää tyttöystäväns rupee.

      - minäpäminä

      • Anonyymi

        damn huomasin vasta nyt kuinka vanha keskustelu tää on


      • Anonyymi

        Pistitkö mulle siis? Et vaikuta ollenkaan tylsälle ja vaikutetaan aika samanlaisilta sillee et voitais olla myös pelkkii frendei😊 harmi et asut siel pohjois-Pohjanmaalla mut keskulteltaisko sähköpostilla? Mul ei siis oo snäppii enkö nyt puhelinnumeroa tänne suomi24 viitti pistää🥸 Eli jos oot täällä vielä ”minäpäminä” nii pistätkö viestiä tänne vielä ihan vaik vaan tyyliin moro! Niin voisin sitte pistää mun sähköpostin tänne? Mul on vaan yks kaveri nii olis tosi kiva ystävystyä!😎 T. Hello


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        damn huomasin vasta nyt kuinka vanha keskustelu tää on

        Ei se mitään! Mäki oon tääl😂 T. Hello


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pistitkö mulle siis? Et vaikuta ollenkaan tylsälle ja vaikutetaan aika samanlaisilta sillee et voitais olla myös pelkkii frendei😊 harmi et asut siel pohjois-Pohjanmaalla mut keskulteltaisko sähköpostilla? Mul ei siis oo snäppii enkö nyt puhelinnumeroa tänne suomi24 viitti pistää🥸 Eli jos oot täällä vielä ”minäpäminä” nii pistätkö viestiä tänne vielä ihan vaik vaan tyyliin moro! Niin voisin sitte pistää mun sähköpostin tänne? Mul on vaan yks kaveri nii olis tosi kiva ystävystyä!😎 T. Hello

        Ainiin mul onmyöski koira lemmikkinä💪


      • Anonyymi

        Ootko vielä täällä ”minpäminä”?🥺
        T. Hello


    • Anonyymi

      Heii? Onko tääl ketään😭 T. Hello

    • Anonyymi

      Pliiz! Joku vastaa. T. Hello

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2620
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      89
      1966
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      39
      1501
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1038
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      67
      923
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      881
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      860
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      854
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      765
    Aihe