Etin kavereita ja tyttöystävää

Anonyymi-ap

Oon 011 tyttö. Oon melko varma et pidän ainaki jollain tasolla tytöistä ja haluaisin tyttöystävän. Mieluiten samanikäset kaverit on myös tervetulleita.
Jos kiinnostuit, laita viestii ja kerro jotain itestäs.

15

902

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

………….

• Anonyymi

🙄voi näitä pikkulapsi nykyään

• Anonyymi

Aha

• Anonyymi

Tää on vanha ja niin edelleen😝 mut kun ei oo parempaakaan tekemistä😁 Oon myöski 011 tyttö pidän myöski tytöistä ja oon ”luonnollinen” eli elimistöön meikkii tai muuta ja pukeudun tosi säädyllisesti (juuh en kerro mitä seki tarkoittaa ;D). Harrastan vapaa-ajalla viulunsoittoa, ratsastusta, karatea ja parkouria. Eli en oo ihan semmonen tyttömäisin tyttö😃 Jos joku 011 tyttö täällä Naantalin suunnalla kiinnostui nii💗😘 Pistä viestii tänne et saataisiin tapaaminen värkättyy😎 T. Hello🤣

• Anonyymi

moikkaa!
      oon 011 tyttö, tykkään tytöistä.
      tykkään hevosista ja kissoista, joka on joo aika basic mut ei voi mitää. mun tyyli on aika tavallinen, mut tykkään ite.
      mä harrastan lukemista, kirjottamista, piirtämistä ja jatkan syksyllä basson soittoa. meen kuvispainotteiselle yläasteelle syksyllä. käyn välillä myös ratsastaa.

hmm, mulla on vähän ulkonäkö ja identiteettikriisii päällä ja muuta tällästä mut muuten mulla menee kai hyvin.
      asustelen pohjois pohjanmaalla.
      jos en vaikuta liian tylsälle niin vastaile tähän viestiin, voidaan olla vaikka ihan vaan kavereita ja tutustella alkuun, mä en oikeen kylmiltä pysty kenenkää tyttöystäväns rupee.

- minäpäminä

• Anonyymi

damn huomasin vasta nyt kuinka vanha keskustelu tää on

• Anonyymi

Pistitkö mulle siis? Et vaikuta ollenkaan tylsälle ja vaikutetaan aika samanlaisilta sillee et voitais olla myös pelkkii frendei😊 harmi et asut siel pohjois-Pohjanmaalla mut keskulteltaisko sähköpostilla? Mul ei siis oo snäppii enkö nyt puhelinnumeroa tänne suomi24 viitti pistää🥸 Eli jos oot täällä vielä ”minäpäminä” nii pistätkö viestiä tänne vielä ihan vaik vaan tyyliin moro! Niin voisin sitte pistää mun sähköpostin tänne? Mul on vaan yks kaveri nii olis tosi kiva ystävystyä!😎 T. Hello

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

damn huomasin vasta nyt kuinka vanha keskustelu tää on

Ei se mitään! Mäki oon tääl😂 T. Hello

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pistitkö mulle siis? Et vaikuta ollenkaan tylsälle ja vaikutetaan aika samanlaisilta sillee et voitais olla myös pelkkii frendei😊 harmi et asut siel pohjois-Pohjanmaalla mut keskulteltaisko sähköpostilla? Mul ei siis oo snäppii enkö nyt puhelinnumeroa tänne suomi24 viitti pistää🥸 Eli jos oot täällä vielä ”minäpäminä” nii pistätkö viestiä tänne vielä ihan vaik vaan tyyliin moro! Niin voisin sitte pistää mun sähköpostin tänne? Mul on vaan yks kaveri nii olis tosi kiva ystävystyä!😎 T. Hello

Ainiin mul onmyöski koira lemmikkinä💪

• Anonyymi

Ootko vielä täällä ”minpäminä”?🥺
        T. Hello

• Anonyymi

Heii? Onko tääl ketään😭 T. Hello

• Anonyymi

Pliiz! Joku vastaa. T. Hello

• Anonyymi

moi

• Anonyymi

Käykö femboy

• Anonyymi

Että niinkun matonnuolijaksi jo varhain.....

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      85
      6020
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      319
      5117
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      20
      2658
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      48
      2599
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      83
      1832
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      103
      1669
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      17
      1521
    8. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      109
      1497
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      119
      1402
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      133
      1393
    Aihe