Onko tietoa meneekö ulosottolaitoksen (ilman pyyntöä) myönnetystä vapaakuukaudesta automaattisesti tieto työnantajalle/palkanlaskentaan? Vai pitääkö itse toimittaa päätös palkanlaskentaan?
Ulosoton vapaakuukausi
8
732
Vastaukset
- Anonyymi
Menee tieto automaattisesti
- Anonyymi
Ei tarvitse itse ilmoittaa.Kyllä asia hoituu uo laitoksen toimesta.Tsempit.
- Anonyymi
Mulla ei mennyt ja ulos ottivat silti palkasta ja kun kysyin asiasta sanoivat, että on velallisen vastuulla.
- Anonyymi
Oliko se niin, että nyt on kolme vaparia vuodessa? Oon saanut automaattisesti vain yhden, pitääkö siis ne muut anoa?
- Anonyymi
Jos on ollut ennen kaksi nyt on kolme. Jos ei ole ollut ennen yhtään niin nyt on yksi. Nämä siis tulevat anomatta. Riippuu tuloista mihin ryhmään kuuluu
- Anonyymi
Vanhuuseläkeläinen olen. Tulot pienet ja 922 suojaosuus kuussa. Oman alueen uo-henkilö on vaihtunut vuoden aikana kolmesti ja en enää tiedä mistään mitään. Siis yhden vapaakuukauden olen saanut automaattisesti. Eipä se ylimääräinen summa nyt paljon ole, mutta lakia olisi hyvä noudattaa Ulosottolaitoksenkin.
- Anonyymi
Pelkästä takuueläkkeestä ei ulosoteta mitään. Jos on pieni työeläke niin siitä ulosotetaan ja kansaneläke lasketaan mukaan tuloonkaan. 922 euroa pitää vähintään jäädä silti. Mutta ilmeisesti kysymällä onkin niin pieni eläke, että hänelle olisi kuulunut 2 vapaakuukautta automaattisesti jo ennen muutosta ja nyt kolme.
Kannattaa ottaa yhteyttä ulosottoon. Yksi on liian vähän.
Minulle tuli kirjallinen ilmoitus juuri tällä viikolla, että minulla on oikeus 3 vapaakuukauteen ilman anomista. Olen ollut jo pitempään ulosotossa, joten sain myös jo tänä vuonna ne kolme. - Anonyymi
Siis kansaneläke lasketaan mukaan tulopohjaan, korjaus kun oikoluku kirjoitti väärin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2916357Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652009- 1801780
- 1191241
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä141225Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181671141Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71116Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411001RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j50991Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288962