Mihin vanhoihin puimureihin saa parhaiten vielä varaosia..
siis...
JD 900 ja -10xx
New Holland 8030/40
Sampo 680 ,690 ja vastaavat MF-puimurit.
Kuulemaa sampoon ei enää uutta varaosaa saa??. noihin muihin (maailmanmerkkeihin) luulisi edes ulkomailta uutta osaa löytyvän?
puimurit...
2
574
Vastaukset
- Anonyymi
Vanhoissa massikoissa saa joitan osia, mm. teriä silppuriin ja pöytään, mutta paljon on osia, mitä ei uusina saa. John Deereissä sama juttu, osat alkaa olemaan kortilla, eli käytetyillä sielläkin mennään osittain. Noista varmaan Sampoon saa kuitenkin paremmin osia, kun pieni valmistaja ja kotimainen. Vaikka tuo deere on iso valmistaja, ei se takaa vanhoihin koneisiin osia vanhemmiten, naapurin mies kirosi juuri sitä, kun osia ei enää tahdo löytyä. Itse ostaisin ehkä jonkun 2000 sarjan Sampon, niissä kun on agcon kone ja niihin saa vielä osia ostettua joka kulmaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2753504Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1391921Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3041671- 851530
- 881524
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:531202Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001160Uudessa testamentissa on kaksi ristiriidassa olevaa kastekäskyä
Uusi testamentti käskee kastamaan kahdella eri tavalla. Näinhän ei voi olla. Ilmiselvään ristiriitaan on löytynyt selity2671146Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois721111- 631031