Eilen olin riidassa mun poikaystävän kaa ja se meinas erota mut päädyttiin pysyy yhes.. tänään se sano että sil ei oo enää yhtää tunteita ja rakastaa mua 0% ja mikään ei auta. Ollaan oltu noi 8kk yhes ja on ollu joku 3 riitaa mut tää on tavallista pahempi.. Haluun vaa tietää et mitä pitäs tehä?..
Mun poikaystävältä on hävinnyt tunteet
Anonyymi-ap
3
263
Vastaukset
- Anonyymi
jätä se.
- Anonyymi
Ei semmosen kanssa kannata olla joka ei susta välitä;!, löydät kyl parempikin, tsemppiä💖
- Anonyymi
Vaikka riidat kuuluu välillä suhteeseen,niin jos toista ei kiinnosta niin ei kiinnosta se on harmi mutta et oikee voi mitään, kannattaa erota, parisuhde jossa ei ole rakkautta on turha
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?5446786Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3202530Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3871994- 1271206
- 301138
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl41118- 83956
Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel97929Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60915- 41802