Eilen olin riidassa mun poikaystävän kaa ja se meinas erota mut päädyttiin pysyy yhes.. tänään se sano että sil ei oo enää yhtää tunteita ja rakastaa mua 0% ja mikään ei auta. Ollaan oltu noi 8kk yhes ja on ollu joku 3 riitaa mut tää on tavallista pahempi.. Haluun vaa tietää et mitä pitäs tehä?..
Vastaukset 3
- Anonyymi
jätä se.
- Anonyymi
Ei semmosen kanssa kannata olla joka ei susta välitä;!, löydät kyl parempikin, tsemppiä💖
- Anonyymi
Vaikka riidat kuuluu välillä suhteeseen,niin jos toista ei kiinnosta niin ei kiinnosta se on harmi mutta et oikee voi mitään, kannattaa erota, parisuhde jossa ei ole rakkautta on turha
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 80993
- 73852
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut101576- 43575
- 45543
- 29523
Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4516Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.164513Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t136498Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61495