Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Mitä vapaa-ajanpalveluja Karstulassa?

Anonyymi-ap

Olemme kuuden hengen yrittäjäperhe ja harkitsemme muuttoa Karstulaan. Yritin soittaa kunnan nettisivuilla oleviin sivistystoimen numeroihin, mutta siellä kukaan ei vastannut. Osaisiko joku ystävällinen sielu auttaa meitä? Mitä vapaa-ajanpalveluja ja harrastuksia lapsille ja meille aikuisille löytyy Karstulasta? Vanhin poikamme harrastaa partiota, retkeilyä ja yleisurheilua. Nuorin tyttäremme 9 v harrastaa taitoluistelua ja kaksi poikaamme 10 ja 13 v jääkiekkoa. Minä olen tanssiurheilun ja taitoluistelun valmentaja, mieheni pelaa sulkapalloa, valmentaa nuoria judossa ja jääkiekkoilussa. Löytyykö perheellemme näissä lajeissa palveluja ja faciliteetteja?

13

1613

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kannattaa liittyä fb:n Karstulan puskaradioon ja laittaa sinne nämä kysymykset. Sieltä saat nopeasti asiallisia vastauksia.

    • Anonyymi

      Jäähalli Areenalta tai urheiluseura Karstulan Kivalta voi kysyä jääharrastusmahdollisuuksista.
      Kivalla myös yleisurheilutoimintaa ja judojaosto.

      Tervetuloa Karstulaan!

      • Anonyymi

        Kiitos ystävällisestä vastauksesta. Kivan sivuilta löytyikin paljon tietoa. Hyvää kesää kaikille.


    • Anonyymi

      Taas tämä mielikuvitusperhe liikenteessä... :D Eikö ole muuta tekemistä kuin satuilla Suomi 24:ssa?

      • Anonyymi

        Juuri tämä. 😁


    • Anonyymi

      Ei Karstulaan kantsi muuttaa, kuoleva kylä. Rkioski loppui, Honkarakenne loppuu, vähentää. No 2 kauppaa on. .

    • Anonyymi

      Mikäs alan yrittäjiä sitä ollaan kun ehditään noin paljon harrastaa ja vapaa-aikaa myös viettää. Itse olen kyllä ihan perusduunari enkä kyllä ehdi oikein mitään harrastaa.

      • Anonyymi

        Ei ole muiden ongelma jos itse et saa samassa ajassa tai vaivalla samaa rahaa mitö joku muu helpommalla.


    • Anonyymi

      Ei kantsi muuttaa, kunnan toimihlöt saa palkkansa on mutta eivät hoida hommiaan, annas olla jos töitä etsit,olet työtön,kyl oot tikun alla,syy kunnan huonoon taloustilanteeseen. Metsiin saat omat kaatopaikat järkätä,ei kiinnosta ympäristösihteeriä,ei vastaa puhelimeen tai sähköposteihin. Kuoleva kylä,ei nuorilla elämää saa olla,uhkaillaan huostaanotoilla,jos illalla mopoa vingutat.

    • Anonyymi

      Kunnan alasajoahan se on, kun päästää kepulaiset päättämään..

      • Anonyymi

        Kepulaiset joo... mutta eiväthän he enää ole määräävässä asemassa. Muut seuraavat hiljaa sivusta.


    • Anonyymi
      UUSI

      Olen ollut ylpeä kotikunnastani, mutta en voi sanoa enää samaa. Olen surullinen, että meillä on päättäjät, joita ei kiinnosta kuntalaisten viihtyvyys, harrastusmahdollisuudet eikä uusien asukkaiden houkutteleminen hyvillä palveluilla.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1975
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1753
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1614
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1356
    5. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1262
    6. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1254
    7. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      50
      1253
    8. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1246
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1212
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1191
    Aihe