Festareilla tapahtunut

Anonyymi-ap

Julkkis vieraili festareilla, oho, hups...
Puolanka lööpeissä, koska häneltä hävisi korvis, sekä tukko hiuksia, kasvoissa kaksi naarmua. Hänen saamiensa tietojen mukaan tekijän nimi on Sartsa, joka kävi hänen päälleen mustasukkaisuudesta johtuen.

29

2633

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tyypillistä käytöstä puolankalaisilta akoilta. Tietenki sitten pittää vielä kääntää kaikki uhrin syyksi ja tehdä tästä rikosilmoitus.

      • Anonyymi

        Samaa sarjaa kuin yrittää hankkia lähestymiskielto salasuhteen puolisolle, vaikka tämä ei edes tiedä suhteesta saati että häiriköisi. Vain puolangalla elää tuon tason sairasta väkeä.


    • Anonyymi

      Ei pidä paikkaansa. Kyllä aloitus oli elenan (aleksin) . Pitää olla pyrkyri, kun tuollaista lukee iltalehdestä. Eiköhän lehdillä ole tähdellisempiä juttuja. Vai onko toimittaja elenan pihdeissä. ??

      • Anonyymi

        Eikös se elenakin oo puolankalaislähtöinen


    • Anonyymi

      kanniaisaleksin kekkulit jäi bankokiin. Leikkurin pöydälle.

      • Anonyymi

        Entä sitten, monilla teillä on jäänyt aivot kehittymättä


    • Anonyymi

      Ei ole hyväksyttävää käydä kenenkään päälle on sit julkkis tai ei.

      • Anonyymi

        Aleksi rikkoi ensin silmälasit vastustajalta, siis aidolta naiselta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aleksi rikkoi ensin silmälasit vastustajalta, siis aidolta naiselta.

        Joo. Pelihän on selvä. Miten aito silmälasiton nainen näkee onko kyseessä Aleksi vai leikattu Aleksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo. Pelihän on selvä. Miten aito silmälasiton nainen näkee onko kyseessä Aleksi vai leikattu Aleksi?

        Ei silti tarvitse repiä naamaa.


    • Anonyymi

      Aleksin kekkelinleikkuureissun kustansi mummo. Tehtiin Aleksista elena.

    • Anonyymi

      Aleksille viesti ettet ole tervetullut leikattuna. PS en ole puolankalainen kepu.

    • Anonyymi

      Onko seuraaava pallitveks santeri?

    • Anonyymi

      Ja tämä kaikki tapahtui lantafesteillä? 😳

      • Anonyymi

        Lantapa lanta.


    • Anonyymi

      Jokin pride tapahtuma tämä lantafest?

      • Anonyymi

        Puolankalaiset ei näytä olevan suvaitsevaisia. Oma miehisyys, naiseus tai seksuaalisuus taitaa olla heikoissa kantimissa, kun pitää olla noin vihamielinen jollekin sukupuoltaan vaihtaneelle.


      • Anonyymi

        Joo, sanoohan tuon nimikin että paskaa voi roiskahdella vähän..


    • Anonyymi

      Lantafestin itseoikeutettu profeetta on lehmänlanta- mestari Peltola.

      • Anonyymi

        Ottaisit sittenkin ne lääkkeet!


    • Anonyymi

      Ei näillä selekosilla leikatut pojat ole huudossa.
      Seuraavaa kuvaa puolankalaisukon ja Aleksin keskustelu.
      Puolankalaisukko: No päeveä, mitä Aleksille kuuluu?
      Aleksi: En minä ole Aleksi. Olen Elena
      Puolankalaisukko: Kyllä sinä olet Aleksi. Kyllä minä oman kylän pojat tunnen.

    • Anonyymi

      Mitähän siellä on oikeesti tapahtunu? Elena kertoo instassa että oli se heikompi osapuoli? Näkikö kukaan , kertokaa??

    • Anonyymi

      Niin valehteli. Tytär oli siellä. Elena eli aleksi oli mennyt baari tiskin taakse ja sanonut että kuuluisuudet saa mennä sinne, johon omistaja oli sanonut että ei todellakaan. Tästä oli asiakkaan ollut näreissään ja tilanne oli saanut alkunsa.

      • Anonyymi

        Aleksi särki lasit tytöltä ensin. Oli kuulemma halvat, niin ei haittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aleksi särki lasit tytöltä ensin. Oli kuulemma halvat, niin ei haittaa.

        On niin kuuluisa, että pääsee ilmaiseksi ravitoloihin hesassa sisään. Onkohan noin. ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On niin kuuluisa, että pääsee ilmaiseksi ravitoloihin hesassa sisään. Onkohan noin. ?

        Jotka haluaa uskoa Aleksia niin sitten on. Helsingissä tämä Aleksi ei ole kukaan eikä mikään. Eikä tunneta siellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On niin kuuluisa, että pääsee ilmaiseksi ravitoloihin hesassa sisään. Onkohan noin. ?

        KUN ei viitsi töitä tehdä niin yrittää pummilla. Kelan tuilla ei hesassa hilluta. Yksikään lehti ole kiinnostunut vaikka tyrkyttää itseään. Näitä leikattuja on jo tyrkyllä liiankin kanssa. Kun ei kelpaa niin lisää fyllinkiä rintaan...eikä kelpaa siltikään.
        Tällainen on reaalielämä. Reaalielämä poikkeaa rutkasti fantasiaelämästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        KUN ei viitsi töitä tehdä niin yrittää pummilla. Kelan tuilla ei hesassa hilluta. Yksikään lehti ole kiinnostunut vaikka tyrkyttää itseään. Näitä leikattuja on jo tyrkyllä liiankin kanssa. Kun ei kelpaa niin lisää fyllinkiä rintaan...eikä kelpaa siltikään.
        Tällainen on reaalielämä. Reaalielämä poikkeaa rutkasti fantasiaelämästä.

        Sittenhän Elena on omaksunut täydellisesti puolankalaisen naisen roolin.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      125
      1968
    2. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      207
      1631
    3. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      54
      1306
    4. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      111
      1209
    5. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      64
      1208
    6. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      102
      1035
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      920
    8. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      65
      866
    9. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      45
      837
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      791
    Aihe