En koskaan saanut asiattomia kuvia!

Anonyymi-ap

Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä tarkoitan. En tosin ikinä pyytänyt sellaisia, joten syytänkö vain itseäni? 🤔

Olen ymmärtänyt, että monille naisille sellaisia kuvia tulee ihan pyytämättä ja yllättäen.

Minä olisin nuorempana niitä halunnut, mutta en koskaan saanut! 😡

Tasan eivät käyneet maailman d*ickpicit.

Ehkä liikuin vain niin sivistyneessä seurassa. ✨👌

🦄

169

1179

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miten sivistys tai sivistyneet piirit liittyy siihen, jos joku päättää kokeilla kepillä jäätä kun näkee jonkun esim influensserin kuvan? Olen ymmärtänyt että myös mini muu ns julkisessa ammatissa toimiva saattaa yllättyä tällä tavalla

      • Anonyymi

        Tietysti sivistys liittyy siihen. Sivistynyt ihminen ei lähetä asiattomia kuvia ilman lupaa. Sellainen lasketaan seksuaaliseksi häirinnäksi. Sivistynyt ihminen ei syyllisty seksuaaliseen häirintään. Jos syyllistyy, hän ei ole sivistynyt.

        Mutta minulta olisi tullut lähetyslupa monellekin henkilölle, jos he olisivat sellaista pyytäneet!

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti sivistys liittyy siihen. Sivistynyt ihminen ei lähetä asiattomia kuvia ilman lupaa. Sellainen lasketaan seksuaaliseksi häirinnäksi. Sivistynyt ihminen ei syyllisty seksuaaliseen häirintään. Jos syyllistyy, hän ei ole sivistynyt.

        Mutta minulta olisi tullut lähetyslupa monellekin henkilölle, jos he olisivat sellaista pyytäneet!

        🦄

        Niin mutta eihän se esim sinun sivistyneisiin piireihin tai sinun sivistykseen liity, jos joku random tekee näin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin mutta eihän se esim sinun sivistyneisiin piireihin tai sinun sivistykseen liity, jos joku random tekee näin

        Kyllähän se liittyy. Eihän kukaan random tiennyt minun olemassaolostani! Eikä halukkuudestani vastaanottaa kehollista valokuvataidetta!

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti sivistys liittyy siihen. Sivistynyt ihminen ei lähetä asiattomia kuvia ilman lupaa. Sellainen lasketaan seksuaaliseksi häirinnäksi. Sivistynyt ihminen ei syyllisty seksuaaliseen häirintään. Jos syyllistyy, hän ei ole sivistynyt.

        Mutta minulta olisi tullut lähetyslupa monellekin henkilölle, jos he olisivat sellaista pyytäneet!

        🦄

        Jep. Sivistyneet ihmiset ei myöskään äänestä vihervasemmistoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep. Sivistyneet ihmiset ei myöskään äänestä vihervasemmistoa.

        Minä kuulun erääseen oikeistopuolueeseen. Vihervasemmisto ei ymmärrä taloudesta tarpeeksi eikä ole tarpeeksi kilpailuhenkinen.

        Sivistyneitä he voivat olla, ja on minulla viher-punaisia esikuviakin. Mutta äänestän kyllä aina oikeaa laitaa. 😊

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep. Sivistyneet ihmiset ei myöskään äänestä vihervasemmistoa.

        Kyllähän äänestää ainakin punaisia(ah) ja persu taitaa nyt räksyttää ns väärää aatepuuta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän äänestää ainakin punaisia(ah) ja persu taitaa nyt räksyttää ns väärää aatepuuta

        Entäs sinä? Käsi sydämelle: kuulostanko minä sinun mielestäsi yleensä ottaen vihervasemmistolaiselta? 😁

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entäs sinä? Käsi sydämelle: kuulostanko minä sinun mielestäsi yleensä ottaen vihervasemmistolaiselta? 😁

        🦄

        No et kyllä yhtään, menestyksen teologi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No et kyllä yhtään, menestyksen teologi

        Sitähän minäkin!

        Silti joku väittää minua aina vihervasemmistolaiseksi. 😵

        Tuntuu hyvältä, että sinä sentään ymmärrät asioiden "oikean" laidan. 😊

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitähän minäkin!

        Silti joku väittää minua aina vihervasemmistolaiseksi. 😵

        Tuntuu hyvältä, että sinä sentään ymmärrät asioiden "oikean" laidan. 😊

        🦄

        Mitä sanot tuosta eräästä palturia puhuvasta perussuomalaisesta ”fanistasi”? Voisitte tulla oikein hyvin toimeen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sanot tuosta eräästä palturia puhuvasta perussuomalaisesta ”fanistasi”? Voisitte tulla oikein hyvin toimeen

        Hän saa minut tuntemaan itseni fiksuksi. 😊

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän saa minut tuntemaan itseni fiksuksi. 😊

        🦄

        Teillä on aika tavalla sama mentaliteetti ja vilkas mielikuvitus sekä usko tarinankerrontataitoihinne, sekä alamaismainen ote kuulijoihin, minkä tahansa esim täältä netistä poimittu mustamaalausmatskun odotatte menevän läpi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teillä on aika tavalla sama mentaliteetti ja vilkas mielikuvitus sekä usko tarinankerrontataitoihinne, sekä alamaismainen ote kuulijoihin, minkä tahansa esim täältä netistä poimittu mustamaalausmatskun odotatte menevän läpi

        Ja jopa pakkomielteen ja banaalin katkeruuden kohde on sama, mikä on tässä hämmentävintä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja jopa pakkomielteen ja banaalin katkeruuden kohde on sama, mikä on tässä hämmentävintä

        Kenellähän nyt mahtaa olla vilkas mielikuvitus...? 😄

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entäs sinä? Käsi sydämelle: kuulostanko minä sinun mielestäsi yleensä ottaen vihervasemmistolaiselta? 😁

        🦄

        No ainahan näissä paikoissa alkaa vhervassarihuuto, jos esität tiettyjä mielipiteitä. Itsekään en ole koskaan äänestänyt vihervasemmistoa, mutta kuullut tuota vihervassariksi vinkumista monet kerrat. Myös yrittäjästatukseni kyseenalaistetaan tällaisissa paikoista tämän tästä, kun en edusta jyrkintä riistokapitalimia. Osa ihmisistä elään mustavalkoisessa todellisuudessa, jossa ei tajuta, että ihminen voi ajatella eri asioista erilaisilla painotuksilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ainahan näissä paikoissa alkaa vhervassarihuuto, jos esität tiettyjä mielipiteitä. Itsekään en ole koskaan äänestänyt vihervasemmistoa, mutta kuullut tuota vihervassariksi vinkumista monet kerrat. Myös yrittäjästatukseni kyseenalaistetaan tällaisissa paikoista tämän tästä, kun en edusta jyrkintä riistokapitalimia. Osa ihmisistä elään mustavalkoisessa todellisuudessa, jossa ei tajuta, että ihminen voi ajatella eri asioista erilaisilla painotuksilla.

        Kyllä, noinhan se menee. Sivistyneen oikeiston olemassaolo ikään kuin ohitetaan.

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenellähän nyt mahtaa olla vilkas mielikuvitus...? 😄

        🦄

        Kyllä on täyttä totta


    • Aikoinaan ennen eläköitymistä vaimoni osastolla muiden hoitajien kanssa syntyi keskustelua, miten naisen kuluu suhtautua, jos saa miehiltä kännykkäänsä seksiehdotuksia tai kyrvän kuvia.

      Poikkeuksetta siskot pitivät sitä aivan kauhistuttavana ja jyrkästi kiellettynä. Vaimoni kysyi muilta hoitajilta, eivätkö he todellakaan olleet saaneet tällaisia viestejä. Jatkokeskusteluissa paljastui, että siskot olivat olleet hyvin imarreltuja, koska se osoitti, että heitä pidettiin VIEHÄTTÄVINÄ.

      Jokaisella naisella on suuri suorastaan geneettinen tarve tuntea ihailua, olla kuin olisi pumpulissa. Niin on, ja niin kuuluu olla. 🌹👀

      • Anonyymi

        Tietysti!

        Huomionkipeä nainen on pitkäaikaisen evoluution tulos. ✨👌 Köh köh.

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti!

        Huomionkipeä nainen on pitkäaikaisen evoluution tulos. ✨👌 Köh köh.

        🦄

        Kunhan ei tarvitse hakea huomiota muista kanssasisarista valehtelemalla erikoisilla paradokseilla, niin up yours


      • Vastaavasti mutis mutandis, kun naapurinrouva, OMA-ALOTTEISESTI kysyi tekstiviestitse, haluaisinko että hän lähettäisi kännykätse kuvan vitustaan, vastasin heti myöntävästi, sillä tajusin, että hänen motiivinsa oli YSTÄVÄLLISYYS. Hän ei sulkenut pois herttailua sillä perusteella, että se vivahtaa seksiin.

        Hän tiesi, mitä mies eniten toivoo. Vitunkuva kertoo enemmän kuin tuhannen ystävällistä sanaa. 🌹👀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunhan ei tarvitse hakea huomiota muista kanssasisarista valehtelemalla erikoisilla paradokseilla, niin up yours

        Sinä olet se joka luulee minun olevan nainen. 😁

        🦄


      • Anonyymi
        Kynis.mi kirjoitti:

        Vastaavasti mutis mutandis, kun naapurinrouva, OMA-ALOTTEISESTI kysyi tekstiviestitse, haluaisinko että hän lähettäisi kännykätse kuvan vitustaan, vastasin heti myöntävästi, sillä tajusin, että hänen motiivinsa oli YSTÄVÄLLISYYS. Hän ei sulkenut pois herttailua sillä perusteella, että se vivahtaa seksiin.

        Hän tiesi, mitä mies eniten toivoo. Vitunkuva kertoo enemmän kuin tuhannen ystävällistä sanaa. 🌹👀

        Juuri niin.

        Tämä pitää kertoa kaikille palstan miehille, jotka väittävät pitävänsä siveistä naisista.

        Olen toki itse yksiavioinen, mutta hyväksyn avoimet suhteet, jos a) ne eivät ole minun elämässäni ja b) kaikki osapuolet ovat mukana omasta tahdostaan.

        🦄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti!

        Huomionkipeä nainen on pitkäaikaisen evoluution tulos. ✨👌 Köh köh.

        🦄

        "Huomionkipeä nainen on pitkäaikaisen evoluution tulos. ✨👌 Köh köh."

        Eikä voi olla epäilystäkään, että samalla naapurinrouva sai nauttia vahvistuksentunteesta, että häntä suuresti ihaillaan. 🌹👀


    • Anonyymi

      Rumat naiset ei niitä yleensä saa.

      • Anonyymi

        Olenkohan minä sitten ruma? 😱

        🦄


    • Anonyymi

      Sairast a....

      • Anonyymi

        Ja silti tulit kommentoimaan tällaisia tekstejä... 🤭

        🦄


      • Anonyymi

        Nyt alkaa olemaan monoliittisella hönkijällä aiheet aika finito🥱 Sivusta


    • Anonyymi

      Teidät hukutetaan Tuonelan virtaan.

      • Anonyymi

        En minä sentään niin säälimätön ole. 😊 Annan kyllä armoa, kun sellaista minulta (oikealla tavalla) pyytää. 😊

        🦄


    • Anonyymi

      Parturit...

      • Anonyymi

        Mihinköhän tämä avaruudellinen (k)arvoitus mahtaa viitata? Olet vissii puutteessa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihinköhän tämä avaruudellinen (k)arvoitus mahtaa viitata? Olet vissii puutteessa

        Menepäs nyt jonnekin muualle minun ketjustani, jos ei sinulla ole mitään järkevää sanottavaa.

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menepäs nyt jonnekin muualle minun ketjustani, jos ei sinulla ole mitään järkevää sanottavaa.

        🦄

        No kirjoititko sinä tuon hienostuneen kolmen pisteeseen päättyvän vihjauksen sitten? No et


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kirjoititko sinä tuon hienostuneen kolmen pisteeseen päättyvän vihjauksen sitten? No et

        En kirjoittanut.

        Mutta ei sinun tarvitse toimia ketjuni siivoojana. 😁

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kirjoittanut.

        Mutta ei sinun tarvitse toimia ketjuni siivoojana. 😁

        🦄

        Älä kirjoita julkiselle palstalle, jos muut ei saa osallistua jne, mites se mantra trollimiehen kanssa taistellessa nyt on mennytkään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä kirjoita julkiselle palstalle, jos muut ei saa osallistua jne, mites se mantra trollimiehen kanssa taistellessa nyt on mennytkään

        Saat sinä osallistua, jos kirjoitat jotain järkevää. Lopeta tuo höpöttäminen.

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saat sinä osallistua, jos kirjoitat jotain järkevää. Lopeta tuo höpöttäminen.

        🦄

        Voiosin siteerata sinun "erittäin järkeviä" lauseita trollaavalle miehelle kateruden koteeksesi maalitellen enemmänkin, mutta antaam olla, deiköhän jopa kojoottokoo pääse kärryille, eli sinun fanisi, joka kuvittelee sinua samaksi henkilöksi johon sinullakin on pakkomielle. Se olisi match made in horna jos pariutuisitte tms


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voiosin siteerata sinun "erittäin järkeviä" lauseita trollaavalle miehelle kateruden koteeksesi maalitellen enemmänkin, mutta antaam olla, deiköhän jopa kojoottokoo pääse kärryille, eli sinun fanisi, joka kuvittelee sinua samaksi henkilöksi johon sinullakin on pakkomielle. Se olisi match made in horna jos pariutuisitte tms

        Hups, vetutti sen verran ettei typoja kerennyt siivota, mutta niin hyvää pään poksumista teille molemmille ilmapiirivaikuttajille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hups, vetutti sen verran ettei typoja kerennyt siivota, mutta niin hyvää pään poksumista teille molemmille ilmapiirivaikuttajille

        Typot eivät olleet viestisi vakavin ongelma. 🤔

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Typot eivät olleet viestisi vakavin ongelma. 🤔

        🦄

        Mikä oli vakavin ongelma ja onko oikein massarikosilmoittelun paikka?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä oli vakavin ongelma ja onko oikein massarikosilmoittelun paikka?

        Tai huutelu kuinka asia x, millä ”joku” virkakuntaa kiusaa on tutkinnassa, ihmisellä voi tosiaan olla vakaa usko


    • Anonyymi

      Nainen, joka aiheuttaa miehelle lerpahduksen, ei dic*picejä saa.

      • Anonyymi

        Sekö pitää heti tuoreeltaan taltioida jos kerran ihan tällai onnistuu? Sivusta


      • Anonyymi

        Menemättä liikaa yksityiskohtiin uskaltanen empiiriseen aineistooni suoritetun analyysini nojalla todeta, että tuosta tuskin on kyse. 🤔

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sekö pitää heti tuoreeltaan taltioida jos kerran ihan tällai onnistuu? Sivusta

        Kulju antoi pillua


    • 😁 tuota mikäs se olikaan se nykyinen maili osoitteesi, kaverin puolesta kysyn jos korjattaisiin tilanne heti kertaheitolla vastaamaan nykypäivän menoa, kylmiltään arvioisin että tusina pick:jä nyt vähintäänkin rapsahtaisi laatikkoon välittömästi.
      Siitä voisi tietysti keskustella ovatko kuvat asiattomia enää silloin kun ollaan tavallaan korjaamassa tapahtunutta vääryyttä pelkkää hyvää hyvyyttään, noh kai sitä nyt tuon verran pystyy etiikassaan joustamaan 😎

      • Anonyymi

        Kerrankin joku joka ymmärtää!

        Olet vain kymmenisen vuotta myöhässä, mutta kiitos myötätunnosta kuitenkin. 😊

        🦄


    • Anonyymi

      Olen saanut ja ladannut aikoinaan takaisinkin. Runkutelleet varmaan viimeisetkin aivon rippeet pihalle😄.💩

      • Harmikseni olen saanut vain yhden pick:n, siitäkin on jo varmaan reilu pari vuotta 🤔. Ja niin huonolla resoluutiolla ettei siitä kyllä ottanut selvää että minkä sorttinen majava siinä oli kuvattuna, brunette vai blondi 😏. Lienee kuvaajan käsi jostain syystä vapissut ja valotus oli pielessä pahasti 😀, vaikutelma oli kyllä autenttinen. Sitä en kyllä muista koska olisin moisen villinä vapaana luonnossa viimeksi nähnyt, mutta mielikuva on tämmöinen 😁


      • Anonyymi
        E-Lukka kirjoitti:

        Harmikseni olen saanut vain yhden pick:n, siitäkin on jo varmaan reilu pari vuotta 🤔. Ja niin huonolla resoluutiolla ettei siitä kyllä ottanut selvää että minkä sorttinen majava siinä oli kuvattuna, brunette vai blondi 😏. Lienee kuvaajan käsi jostain syystä vapissut ja valotus oli pielessä pahasti 😀, vaikutelma oli kyllä autenttinen. Sitä en kyllä muista koska olisin moisen villinä vapaana luonnossa viimeksi nähnyt, mutta mielikuva on tämmöinen 😁

        😄. Ei tietty mitään naamaa ole näytetty. Mutta tietyistä asioista asianomainen tunnistaa. Eikä aivan kenelle tahansa sentään. Vittuilu on hiton kivaa👍😁.💩


      • Anonyymi

        Mistä syystä naisena esiintyen kiihoketta hakeva mies aina tämä kaksun turahdusemoji?


    • Anonyymi

      Unikorni menee nyt vain töihin, niin loppuvat nämä jonninjoutavat aloitukset.

      • Anonyymi

        Toisaalta kaimaanikojootti voisit itse mennä, niin ois muutakin elämää kuin maalitella netissä ja kuvitella kaikki henkilöt pakkomielteenkohteekseen, teillä on unikornin kanssa enemmän yhteistä kuin arvaatkaan. Sivusta just se punikki


    • Anonyymi

      Nuorena näkee itsensä ikäänkuin peiliovenakin. Sitten agentti tuuppaa sen kiinni ja kukaan ei avaa.

    • Anonyymi

      En minäkään. Enkä edes halua. Järkytys kun 17 vuotias siskontyttö saa niitä kuulemma viikoittain. Sairasta.

      • Onnittele siskontyttöäsi viehättävyydestään. Viittaa siihen, että hän on todella ihanoitteellinen. 🌹👀


      • Anonyymi
        Kynis.mi kirjoitti:

        Onnittele siskontyttöäsi viehättävyydestään. Viittaa siihen, että hän on todella ihanoitteellinen. 🌹👀

        Miksi? Mistähän ne miehet tietää minkänäköinen hän on? Ne laittaa niitä vaan iän perustella. Laittaneet siitä asti kun ollut netissä. Olihan se tutkimus kun 13 vuotian työn feikki profiili tehtii töytyi se seksi ehdotuksista. Ei niidtä kuvista oikeastaan oikeastaan saa selvää miltä siskontyttöni edes näyttää mitä on laittanut. Kaunis tyttö ja jolla on komea pitkä ja mukava poikakaveri eli ei tarvitse vanhoja setiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi? Mistähän ne miehet tietää minkänäköinen hän on? Ne laittaa niitä vaan iän perustella. Laittaneet siitä asti kun ollut netissä. Olihan se tutkimus kun 13 vuotian työn feikki profiili tehtii töytyi se seksi ehdotuksista. Ei niidtä kuvista oikeastaan oikeastaan saa selvää miltä siskontyttöni edes näyttää mitä on laittanut. Kaunis tyttö ja jolla on komea pitkä ja mukava poikakaveri eli ei tarvitse vanhoja setiä.

        Juuri näin. Pedofiilit on aina paikalla 24/7. Eriasia aikuisten leikkimielinen hurvittelu ja hassuttelu. Se on molemminpuolista. Likainen itsensä tyrkyttäminen,ja varsinkin tuntemattomalle,ei samalla aaltopituudella olevalle,saati alaikäiselle on sanomattakin sairasta.💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin. Pedofiilit on aina paikalla 24/7. Eriasia aikuisten leikkimielinen hurvittelu ja hassuttelu. Se on molemminpuolista. Likainen itsensä tyrkyttäminen,ja varsinkin tuntemattomalle,ei samalla aaltopituudella olevalle,saati alaikäiselle on sanomattakin sairasta.💩

        Niin, ei tuollaisia kuvia sovi lähettää ilman että on varma niiden iloisesta vastaanotosta. Sen lisäksi on otettava huomioon suojaikärajan asettamat rajoitukset sekä hyvät tavat.

        🦄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi? Mistähän ne miehet tietää minkänäköinen hän on? Ne laittaa niitä vaan iän perustella. Laittaneet siitä asti kun ollut netissä. Olihan se tutkimus kun 13 vuotian työn feikki profiili tehtii töytyi se seksi ehdotuksista. Ei niidtä kuvista oikeastaan oikeastaan saa selvää miltä siskontyttöni edes näyttää mitä on laittanut. Kaunis tyttö ja jolla on komea pitkä ja mukava poikakaveri eli ei tarvitse vanhoja setiä.

        Ei varmasti tarvitse turvautua yli-ikäisiin setiin, mutta yli-ikäistenkin lähettämät viestit ja kuvat kertovat hänelle, että HÄN on viehättävä.

        Kerron sinulle suuren salaisuuden. Eivät useimmat 17-vuotiaat saa tällaista osoitusta viehättävyydestään, jotkut ehkeivät ollenkaan. Vaikka nuoruus on yksi ihailua aiheuttava tekijä, on myös toinen. Saman ikäisistakin tytöistä toinen on ihana prinsessa, toinen ei.

        Kyllä on syytä onnitella. 🌹👀


      • Anonyymi
        Kynis.mi kirjoitti:

        Ei varmasti tarvitse turvautua yli-ikäisiin setiin, mutta yli-ikäistenkin lähettämät viestit ja kuvat kertovat hänelle, että HÄN on viehättävä.

        Kerron sinulle suuren salaisuuden. Eivät useimmat 17-vuotiaat saa tällaista osoitusta viehättävyydestään, jotkut ehkeivät ollenkaan. Vaikka nuoruus on yksi ihailua aiheuttava tekijä, on myös toinen. Saman ikäisistakin tytöistä toinen on ihana prinsessa, toinen ei.

        Kyllä on syytä onnitella. 🌹👀

        Hän nyt on aika feministi ei juurikaan perusta ulkonäköjuttuihin. On aika luonnonlapsi. Että tuskinpa arvostaa edes moisia kehuja pahemmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, ei tuollaisia kuvia sovi lähettää ilman että on varma niiden iloisesta vastaanotosta. Sen lisäksi on otettava huomioon suojaikärajan asettamat rajoitukset sekä hyvät tavat.

        🦄

        Sehän on rikollista ja häirintää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän nyt on aika feministi ei juurikaan perusta ulkonäköjuttuihin. On aika luonnonlapsi. Että tuskinpa arvostaa edes moisia kehuja pahemmin.

        "Hän nyt on aika feministi ei juurikaan perusta ulkonäköjuttuihin."

        Anteeksi mutta nämä kaksi asiaa eivät kyllä liity toisiinsa. 😵 Minäkin olen feministi ja pidän ulkonäköäni äärimmäisen tärkeänä.

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Hän nyt on aika feministi ei juurikaan perusta ulkonäköjuttuihin."

        Anteeksi mutta nämä kaksi asiaa eivät kyllä liity toisiinsa. 😵 Minäkin olen feministi ja pidän ulkonäköäni äärimmäisen tärkeänä.

        🦄

        Mutta hän on sellainen . Liity mitenkään sinuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta hän on sellainen . Liity mitenkään sinuun.

        Sinä selitit feminismin avulla matalan kiinnostuksen ulkonäköasioihin. Teit virhepäätelmän. Käytin itseäni vasta-argumenttina. Siis vain esimerkkinä. Vakavampi asia oli epälooginen väitteesi.

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä selitit feminismin avulla matalan kiinnostuksen ulkonäköasioihin. Teit virhepäätelmän. Käytin itseäni vasta-argumenttina. Siis vain esimerkkinä. Vakavampi asia oli epälooginen väitteesi.

        🦄

        Missä minä niin selitin? Mä en nyt ala sun palstakiusaajan kanssa väätämään käsitä miten haluat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän on rikollista ja häirintää.

        Onko niin karvaita kokemuksia takana tästä ko rikollisuudesta rikoksentekijänä vai mistä tämä persuspinnaus? Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko niin karvaita kokemuksia takana tästä ko rikollisuudesta rikoksentekijänä vai mistä tämä persuspinnaus? Sivusta

        Laissa sattuu lukemaan tämmöinen kohta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko niin karvaita kokemuksia takana tästä ko rikollisuudesta rikoksentekijänä vai mistä tämä persuspinnaus? Sivusta

        Mä näen peniksen livenä päivittäin. Siinä ei ole mitään sen kummempaa että tarvitsin muistokuvan lompakkoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä minä niin selitin? Mä en nyt ala sun palstakiusaajan kanssa väätämään käsitä miten haluat

        "Hän nyt on aika feministi ei juurikaan perusta ulkonäköjuttuihin."

        Tässä virkkeessä.

        Lukija olettaa, että virkkeen alkuosa liittyy loppuosaan. Tässä tapauksessa kausaalisesti, ei varmaankaan temporaalisesti.

        Elleivät asiat liity toisiinsa, ne on kirjoitettava eri virkkeisiin, tai lauseet on erotettava asianmukaisella konjunktiolla, esim. "vaikka".

        Tämä ei ole mikään minun juttuni vaan yleispätevä sääntö kaikessa suomenkielisessä kirjottamisessa. 😁

        🦄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hän nyt on aika feministi ei juurikaan perusta ulkonäköjuttuihin. On aika luonnonlapsi. Että tuskinpa arvostaa edes moisia kehuja pahemmin.

        Sosiologiassa on keskeinen käsite 'ryhmäpaine'. Ideologisissa yhteisöissä ryhmäpaine on rautainen. Kuuluakseen ryhmään ei voi paljon poiketa. Ajatus, että feministisesti suuntautunut voisi paljastaa todelliset ajatuksensa, on mahdoton.

        Jos feministi nauttii siitä - kuten melkein kaikki naiset nauttivat - että häntä ihaillaan NAISELLISISTA syistä, on mahdotonta kertoa siitä, koska feministinen oppi ei salli sellaisesta kertomista.

        Ryhmäpaineesta esimerkki. Olimme osaston puolesta saunomassa, kaikki alasti ja minä ainoana miehenä. Kun iltavuorolaisetkin saapuivat, yksi tyttö yritti edelleen pitää pikkuhousut jalassa, varmaan minun läsnäoloni takia.

        Kun tyttö oli AINONA pikkuhoususillaan suuressa joukossa, ei enää jaksanut taistella ryhmäpainetta vastaan, vaan pikkuhousut kaikessa hiljaisuudessa katosivat. 🌹👀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Hän nyt on aika feministi ei juurikaan perusta ulkonäköjuttuihin."

        Tässä virkkeessä.

        Lukija olettaa, että virkkeen alkuosa liittyy loppuosaan. Tässä tapauksessa kausaalisesti, ei varmaankaan temporaalisesti.

        Elleivät asiat liity toisiinsa, ne on kirjoitettava eri virkkeisiin, tai lauseet on erotettava asianmukaisella konjunktiolla, esim. "vaikka".

        Tämä ei ole mikään minun juttuni vaan yleispätevä sääntö kaikessa suomenkielisessä kirjottamisessa. 😁

        🦄

        Juu joo jaa jää jää... En halua kirjoittaa kanssasi.


      • Anonyymi
        Kynis.mi kirjoitti:

        Sosiologiassa on keskeinen käsite 'ryhmäpaine'. Ideologisissa yhteisöissä ryhmäpaine on rautainen. Kuuluakseen ryhmään ei voi paljon poiketa. Ajatus, että feministisesti suuntautunut voisi paljastaa todelliset ajatuksensa, on mahdoton.

        Jos feministi nauttii siitä - kuten melkein kaikki naiset nauttivat - että häntä ihaillaan NAISELLISISTA syistä, on mahdotonta kertoa siitä, koska feministinen oppi ei salli sellaisesta kertomista.

        Ryhmäpaineesta esimerkki. Olimme osaston puolesta saunomassa, kaikki alasti ja minä ainoana miehenä. Kun iltavuorolaisetkin saapuivat, yksi tyttö yritti edelleen pitää pikkuhousut jalassa, varmaan minun läsnäoloni takia.

        Kun tyttö oli AINONA pikkuhoususillaan suuressa joukossa, ei enää jaksanut taistella ryhmäpainetta vastaan, vaan pikkuhousut kaikessa hiljaisuudessa katosivat. 🌹👀

        Se on jännä että yritöt selittää toisen ajatus maailmaa auki tuntematta ihmistä. Juu mutta hän ei perusta vanhojen inhojen miesten m* lkku kuvista. Eikä näin ollen koe sitä imartelevana vaan loukkaavana. Kaipa nyt itse tunnen ihmisen paremmin henkilökohtaisesti kun te. Tottakai hän on kaunis suvumme naiset kaikki on. Aika moni pitkiä blondeja paitsi minä hukkapätkä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laissa sattuu lukemaan tämmöinen kohta.

        Opettelen noudattamaan lakia, niin pysyy työ ja tekemisen meininki alla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Opettelen noudattamaan lakia, niin pysyy työ ja tekemisen meininki alla

        Opettele* mulla ei mitää ns yli kymmenen päiväsakon ongelmaa ole koskaan ollut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Opettele* mulla ei mitää ns yli kymmenen päiväsakon ongelmaa ole koskaan ollut

        Mä en ole rikkonut lakia ikinä. Korkeintaan punaisia päin joskus teininä kävelyt. Eli mitä urputat harhainen seko? Voitko vaikka painua v* ttuu en nyt jaksais rankka päivä muutenkin takana.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se on jännä että yritöt selittää toisen ajatus maailmaa auki tuntematta ihmistä. Juu mutta hän ei perusta vanhojen inhojen miesten m* lkku kuvista. Eikä näin ollen koe sitä imartelevana vaan loukkaavana. Kaipa nyt itse tunnen ihmisen paremmin henkilökohtaisesti kun te. Tottakai hän on kaunis suvumme naiset kaikki on. Aika moni pitkiä blondeja paitsi minä hukkapätkä.

        Kun siskosityttö saa tämänkaltaisia viestejä enemmän kuin muut 17-vuotiaat, siihen täytyy olla syy. Syy on se, että hän on viehättävämpi kuin useimmat ikätoverinsa. Siihen ei edes vaikuta feikkaako hän, vai hän onko todella välinpitämätön.

        Jos nyt kuitenkin onnittelisit häntä siitä, että hän on tavallista viehättävämpi. 🌹👀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en ole rikkonut lakia ikinä. Korkeintaan punaisia päin joskus teininä kävelyt. Eli mitä urputat harhainen seko? Voitko vaikka painua v* ttuu en nyt jaksais rankka päivä muutenkin takana.

        Kiitos interventiosta ätmi


      • Anonyymi
        Kynis.mi kirjoitti:

        Kun siskosityttö saa tämänkaltaisia viestejä enemmän kuin muut 17-vuotiaat, siihen täytyy olla syy. Syy on se, että hän on viehättävämpi kuin useimmat ikätoverinsa. Siihen ei edes vaikuta feikkaako hän, vai hän onko todella välinpitämätön.

        Jos nyt kuitenkin onnittelisit häntä siitä, että hän on tavallista viehättävämpi. 🌹👀

        Kuinka niin se on nykypäivää moni nuori niitä saa.


      • Anonyymi
        Kynis.mi kirjoitti:

        Kun siskosityttö saa tämänkaltaisia viestejä enemmän kuin muut 17-vuotiaat, siihen täytyy olla syy. Syy on se, että hän on viehättävämpi kuin useimmat ikätoverinsa. Siihen ei edes vaikuta feikkaako hän, vai hän onko todella välinpitämätön.

        Jos nyt kuitenkin onnittelisit häntä siitä, että hän on tavallista viehättävämpi. 🌹👀

        Jos sä nyt yhtään astut poksin ulkopuolelle ja mebet nuorten elämään mukaan näät se että nuoret joutuu jatkuvasti kaiken maailman pervojen ahdistelun kohteeksi. Ja siinä vaiheessa viettävyydestä puhuminen on sairasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin. Pedofiilit on aina paikalla 24/7. Eriasia aikuisten leikkimielinen hurvittelu ja hassuttelu. Se on molemminpuolista. Likainen itsensä tyrkyttäminen,ja varsinkin tuntemattomalle,ei samalla aaltopituudella olevalle,saati alaikäiselle on sanomattakin sairasta.💩

        Olin 15-vuotias, kun ensimmäinen itsensä paljastelija osui kohdalleni 60-luvulla, hämärässä rappukäytävässä, seuraava ulkomailla puistonpenkillä, 70-luvulla lenkkipolun varrella ja kerrostalon rappukäytävässä lasioven takana,, Vastenmielisiä! Vastannee nykyistä kuvien lähettelyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka niin se on nykypäivää moni nuori niitä saa.

        Eikö somen asetuksia saa yksityisiksi? Minun profiilin näkevät vain yhteystietoni, eikä kaikenmaailman pervot. Olisin kyllä järkyttynyt. Pidän tuollaisten kuvien lähettäjiä mieleltään sairaina.


    • Anonyymi

      En minäkään ole saanut. Mutta toisaalta, en kyllä koe jääneeni yhtään mistään paitsikaan. Nythän semmoinen on jo laitontakin. Aa että, niin se aika vaan vierii, muistan vielä sen ajan, kun esim. turvavyöt saati jotkut kypärät oli pakollisia liikennevälineissä.. Kun meno oli hurjaa mutta lapsilla vaan avaimet kaulassa.

      • Anonyymi

        Ei se ole laitonta nytkään, jos on vastaanottajan lupa.

        Vaan minä en enää lupia myönnä. En tarvitse kuvia enää.

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ole laitonta nytkään, jos on vastaanottajan lupa.

        Vaan minä en enää lupia myönnä. En tarvitse kuvia enää.

        🦄

        Jaa, mää luulin että sää nimenomaan niitä luvattomia oisit halunnu... No minäpä en halua luvattomia enkä luvallisiakaan, hyi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa, mää luulin että sää nimenomaan niitä luvattomia oisit halunnu... No minäpä en halua luvattomia enkä luvallisiakaan, hyi.

        En ole kirjoittanut, että olisin halunnut luvatta lähetettyjä kuvia.

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa, mää luulin että sää nimenomaan niitä luvattomia oisit halunnu... No minäpä en halua luvattomia enkä luvallisiakaan, hyi.

        Nyt vähäsen huudan. Pahoittelut.

        ONKO NIIN, ETTEIVÄT KAIKKI KIRJOITTAJAMME JA LUKIJAMME EROTA SUOSTUMUKSELLISIA JA SUOSTUMUKSETTA TEHTYJÄ ASIOITA TOISISTAAN?

        LUVATON ALASTONKUVIEN LÄHETTÄMINEN ON HÄIRINTÄÄ. LUVALLINEN KUVIEN LÄHETTÄMINEN ON AINA OLLUT SALLITTUA JA ON EDELLEEN.

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ole laitonta nytkään, jos on vastaanottajan lupa.

        Vaan minä en enää lupia myönnä. En tarvitse kuvia enää.

        🦄

        Et tarvitse kuvia enää, kun olet niin vanhus......


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et tarvitse kuvia enää, kun olet niin vanhus......

        Ei sen takia, vaan koska minulla on ihana mies. 😍 Onhan se paljon parempaa kuin mitkään kuvat. 😊

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et tarvitse kuvia enää, kun olet niin vanhus......

        Mutta jos vaikka muistin virkistykseksi? Itse heittäytyisit kympillä messiin jos joku kurppa vaa lähtisi. Sivusta


    • Anonyymi

      Olit varmaan kurppa jo nuorena.

      • Anonyymi

        Enhän minä ole vieläkään kurppa. Mikkojuhanin taannoisen lausunnon nojalla olen joutsen. 🦢 Ja mieheni mielestä söpö, herttainen ja älykäs.

        🦄


      • Anonyymi

        Sinulla on matkaa vielä haiventen kasvuun, niin voit kokeilla muutakin kuin nahkakampausta. Sivusta ps hyvää lataamoreissua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enhän minä ole vieläkään kurppa. Mikkojuhanin taannoisen lausunnon nojalla olen joutsen. 🦢 Ja mieheni mielestä söpö, herttainen ja älykäs.

        🦄

        Söpö=ei mikään kaunokainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Söpö=ei mikään kaunokainen

        Alkoiko sinua nyt vaivata, minkä näköinen minä olen? 😄 Jos yrität saada minut tuntemaan itseni rumaksi, ei se taida nyt täällä onnistua. Katsos kun minä näen peilikuvani mutta sinä et sitä näe. 😄

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alkoiko sinua nyt vaivata, minkä näköinen minä olen? 😄 Jos yrität saada minut tuntemaan itseni rumaksi, ei se taida nyt täällä onnistua. Katsos kun minä näen peilikuvani mutta sinä et sitä näe. 😄

        🦄

        Niinhän sinäkin yrität ns ei-kirjautuneena saada erään naisen tuntemaan itsensä kaikilla tavoilla arvottomaksi😉


    • Anonyymi

      Tämä kynis on esimerkki siitä miten nämä pedot liehittelee nuoria,vielä kaikesta skeidasta kokemattomia yli -imelillä kehuilla,sillä kuin upea olet ,kaunis jne. Suusta sylkee hunajaa,jolla yrittää toisen omiin itsekkäisiin seksistisiin verkkoihin koukuttaa. Tietää mistä naruista vedellä ja senhän ne tekee,toivossa,että joku itsetuntonsa kanssa kipuileva heidän vinksahtaneisiin verkkoihin tarttuu.💩

      • Anonyymi

        Varokaa yli- imeliä liehitteliöitä. Niillä ei ole hävä mielessä.💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varokaa yli- imeliä liehitteliöitä. Niillä ei ole hävä mielessä.💩

        Ei ole siis hyvät mielessä. 💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole siis hyvät mielessä. 💩

        Ei ainakaan toisten hyvät. Omat itsekkäät 'hyvät' kylläkin. Etovaa.💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ainakaan toisten hyvät. Omat itsekkäät 'hyvät' kylläkin. Etovaa.💩

        Jos pedofiliaan tai muuhunkin pahuuteen taipuvaisella olisi silti hyvä sydän,hän pyrkisi valistamaan muita itsensäkaltaisistaan. Ei heittäisi tulta pyttyyn ja rienaisi muita samankaltaiseen toimintaan.💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole siis hyvät mielessä. 💩

        No se hävä niillä just on mielessä!


      • Anonyymi

        No miten on palstasedällä groomaaminen sitten onnistunut, oletko ollut uskottava peikkopoikah2005:na ym? Tuskin.


    • Tietyiltä sivustoilta pääset aina katselemaan halutessasi…
      Mieti sellainen tilanne, kun puhelimeesi kilahtaa juuri sellainen kuva sellaisen henkilön toimesta, jolta et sellaista kuvaa haluaisi saada ja joutua näkemään. Ei sinusta tuntuisi mukavalta.

      • Anonyymi

        Näkeehän niitä muttei se ole yhtä jännää henkilökohtainen 🍆kuva 🤭


      • Anonyymi kirjoitti:

        Näkeehän niitä muttei se ole yhtä jännää henkilökohtainen 🍆kuva 🤭

        Hanki seksiseuraa jonkun kanavan kautta. Takuulla löytyy mies joka lähettää sulle ihan onnessaan. Tai jos olet suhteessa niin voit vihjata, että kiihotut d***piceistä.


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Hanki seksiseuraa jonkun kanavan kautta. Takuulla löytyy mies joka lähettää sulle ihan onnessaan. Tai jos olet suhteessa niin voit vihjata, että kiihotut d***piceistä.

        Niinkö sinä teet?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niinkö sinä teet?

        En tee niin.


      • Anonyymi

        Eihän siinä tärkeintä ole se kuva vaan se saatu huomio. Mittatilaustyönä tehty!

        Ja kuten ylempänä ilmoitin, olen nyt siinä onnellisessa tilanteessa etten enää kaipaa kuvia.

        Mutta silloin kun niitä kaipasin, en saanut. 😔

        Kuten ylempänä kirjoitin, kuvia saa lähettää vain henkilöille, joilta on saanut luvan kuvan lähettämiseen. Jos saisin kuvan ilman lupaa, analysoisin jokaisen virheen kuvassa ja lähettäisin listan virheistä vastausviestinä. 🤔

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän siinä tärkeintä ole se kuva vaan se saatu huomio. Mittatilaustyönä tehty!

        Ja kuten ylempänä ilmoitin, olen nyt siinä onnellisessa tilanteessa etten enää kaipaa kuvia.

        Mutta silloin kun niitä kaipasin, en saanut. 😔

        Kuten ylempänä kirjoitin, kuvia saa lähettää vain henkilöille, joilta on saanut luvan kuvan lähettämiseen. Jos saisin kuvan ilman lupaa, analysoisin jokaisen virheen kuvassa ja lähettäisin listan virheistä vastausviestinä. 🤔

        🦄

        "Eihän siinä tärkeintä ole se kuva vaan se saatu huomio. Mittatilaustyönä tehty!"

        Vaatii kyllä suurta aivoakrobatiaa ja itselleen valehtelua, jos tuollainen saa itsensä tuntemaan erityishuomioiduksi. PIkemmin juuri päinvastoin, sillä tuollaisia lähettelevät lähettävät niitä jokaiselle tusinatavaralle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän siinä tärkeintä ole se kuva vaan se saatu huomio. Mittatilaustyönä tehty!

        Ja kuten ylempänä ilmoitin, olen nyt siinä onnellisessa tilanteessa etten enää kaipaa kuvia.

        Mutta silloin kun niitä kaipasin, en saanut. 😔

        Kuten ylempänä kirjoitin, kuvia saa lähettää vain henkilöille, joilta on saanut luvan kuvan lähettämiseen. Jos saisin kuvan ilman lupaa, analysoisin jokaisen virheen kuvassa ja lähettäisin listan virheistä vastausviestinä. 🤔

        🦄

        "Jos saisin kuvan ilman lupaa, analysoisin jokaisen virheen kuvassa ja lähettäisin listan virheistä vastausviestinä."

        Jotkuthan ovat tehneet tuosta ihan nettibisneksensä. Lähetä meille dickipic:isi ja me annamme siitä rehellisen ja sensuroimattoman arviomme. Ne arviot yleensä annetaan ihan julkisin viestein.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinkö sinä teet?

        Hienoa yrittää kääntää kelkkaa näissä miesnaisen hahmoissa kohti räkäpopulismia🥱


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Eihän siinä tärkeintä ole se kuva vaan se saatu huomio. Mittatilaustyönä tehty!"

        Vaatii kyllä suurta aivoakrobatiaa ja itselleen valehtelua, jos tuollainen saa itsensä tuntemaan erityishuomioiduksi. PIkemmin juuri päinvastoin, sillä tuollaisia lähettelevät lähettävät niitä jokaiselle tusinatavaralle.

        Voi ei- eikö se olekaan merkityksellistä, mikäli joku netin paavo tervehtii terska edellä? Eiköhän tuollaisen käytöksen motiivi ole nimenomaan alentaa jollain tavalla tai hankkia jotain kuvitteellista yliotetta toiseen ihmiseen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi ei- eikö se olekaan merkityksellistä, mikäli joku netin paavo tervehtii terska edellä? Eiköhän tuollaisen käytöksen motiivi ole nimenomaan alentaa jollain tavalla tai hankkia jotain kuvitteellista yliotetta toiseen ihmiseen

        N voi harmi. Ikävä puhkaista kuplasi, mutta se tosiaan ei ole merkityksellistä, etkä sinä sen kuvan vastaanottajana ole merkityksellinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        N voi harmi. Ikävä puhkaista kuplasi, mutta se tosiaan ei ole merkityksellistä, etkä sinä sen kuvan vastaanottajana ole merkityksellinen.

        No voi ei, nyt persu kertoi miesten ylivallasta näkökulman, pannahinen sentään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No voi ei, nyt persu kertoi miesten ylivallasta näkökulman, pannahinen sentään

        Missä? Minä olen vihervassari, enkä usko mihinkään miesten ylivaltaan.


    • Pornoleffoissa on niin edustavia dickejä, että pitää olla vähän houkka, jos omaansa haluaa muille esitellä.

      Yhden picdickin olen nähnyt. Siinä miehisyys oli eloton ja löysä kuin läskinpala. Kuva herätti lähinnä sääliä.

    • Anonyymi

      Harvassa keskusteluaiheessa tuntee olevansa niin äärimmäisen otettu ja etuoikeutettu 🤭😅 taidanpa tassutella tästä nyt pois...🙃

    • Anonyymi

      Avaa töllötin tai windows.

    • En ole minäkään saanut asiattomia kuvia miehiltä, en nuorena enkä nyt ei-niin-nuorena. Minulla on hyvin suljetut tilit esim somessa ja jos on jotain epämääräistä tullutkin inboxiin, niin olen deletoinut avaamatta eli voihan se olla, että jotain on joskus tullutkin. Yksikään mies, jota olen deittaillut, ei ole lähetellyt mitään intiimikuvia pyytämättä.

      En tiedä mistä se johtuu, että toiset saavat asiattomia kuvia pilvin pimein ja toisille, kuten minulle, ei kukaan lähetä 🤔 Erittäin hyvä niin, tekisin välittömästi rikosilmoituksen ja antaisin miehen kuulla kunniansa, jos hän kokisi oikeudekseen läväyttää intiimit osansa silmieni eteen lupaa saamatta.

      Tuon olen tosin kokenut useita kertoja itsensäpaljastelijoiden toimesta. Joskus opiskeluaikoina kampusalueella liikkui ties mitä hörhöjä näyttelemässä itseään. Sen jälkeen en kyllä nähnyt enää yhtäkään, kun raivostuin eräälle niin, että haukuin hänet täydelliseksi pataluhaksi ja kehotin ei-niin-kauniisti pistämään prinssinakkinsa piiloon, että johan tässä linnutkin nolostuu hänen puolestaan. Reppana säikähti niin, että kaatui pyöränsä päältä ja lähti sotkemaan kauheaa vauhtia pois. En tiennyt osaavani olla noin kauhea suustani, mutta en kadu hetkeäkään reaktiotani.

      • Anonyymi

        kurppa on isojen kikuleiden perään


      • Anonyymi kirjoitti:

        kurppa on isojen kikuleiden perään

        En ole, mutta kun se kerran verkkokalvoilleni pyytämättä läväytettiin, katsoin olevani oikeutettu tekemään rehellisen huomion havaitsemastani näystä tehostaakseni viestini perillemenoa.


      • Anonyymi

        Heh, tämä oli aika hauska. 😁

        Joo, julkisella paikalla vilauttelu on yksinkertaisesti väärin, ja sellaista harrastavaa kohtaan täytyy osoittaa sosiaalista painetta käytöksen parantamiseen.

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kurppa on isojen kikuleiden perään

        Sullako ei olisi sitten mitä tarjota, ku noin tiukasti pysyt tällä ala-astetasolla? Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh, tämä oli aika hauska. 😁

        Joo, julkisella paikalla vilauttelu on yksinkertaisesti väärin, ja sellaista harrastavaa kohtaan täytyy osoittaa sosiaalista painetta käytöksen parantamiseen.

        🦄

        Kyllä minä vaan tällä iällä ohi kävelisin, enkä jäisi opettamaan käytöstapoja helikopterin heiluttajalle


      • Anonyymi kirjoitti:

        Heh, tämä oli aika hauska. 😁

        Joo, julkisella paikalla vilauttelu on yksinkertaisesti väärin, ja sellaista harrastavaa kohtaan täytyy osoittaa sosiaalista painetta käytöksen parantamiseen.

        🦄

        Ehdottomasti on väärin, vaikka käsitykseni mukaan itsensäpaljastelijat harvoin ovat varsinaisesti vaarallisia ja taustalla saattaa olla moninaisia mielenterveyshaasteitakin, mutta on silti todella väärin pakottaa joku täysin sivullinen mukaan heidän mielihalujensa toteuttamiseen.

        Kohtaaminen oli varmasti melko koominen ulkoapäin katsottuna. Muistan vieläkin, miten raukkapaeka sotkeutui jalkoihinsa ja hätääntyi niin, että muistan ihmetelleeni, että osaanko oikeasti olla noin pelottava 🙈 Tyyppi taisi hätkähtää, koska tyypillisestihän ihmiset vain jatkavat kulkuaan eivätkä lähde ottamaan kontaktia itsensäpaljastelijaan niin hän ei selvästikään osannut odottaa reaktiotani. En kyllä minäkään, mutta olin saanut niin tarpeekseni, että tuolla kertaa ilmaisin mielipiteeni hyvin suoraan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minä vaan tällä iällä ohi kävelisin, enkä jäisi opettamaan käytöstapoja helikopterin heiluttajalle

        Noin minäkin aikaisemmin tein monen monta kertaa, kunnes sain vain tarpeekseni.

        Mielestäni on ihan ok opettaa käytöstapoja sellaiselle, joka ei niitä selvästikään hallitse. Olen opettanut myös esim esiteini-ikäisiä poikia kassajonossa, kun he puhuivat todella alatyylisesti ja lähellä oli pieniä lapsia. Sanoin heille kohteliaasti, mutta napakasti asiasta ja he tottelivat. Samoin laitoin samanikäiset pojat keräämään roskansa futiskentän laidalta, kun olivat katsomassa peliä eväitä syöden ja roskat jätettiin pitkin maata. Pojat keräsivät roskansa kiltisti ja ehkä muistavat jatkossa hoitaa roskansa, kuten kuuluu.


      • Anonyymi
        Aletheias kirjoitti:

        Noin minäkin aikaisemmin tein monen monta kertaa, kunnes sain vain tarpeekseni.

        Mielestäni on ihan ok opettaa käytöstapoja sellaiselle, joka ei niitä selvästikään hallitse. Olen opettanut myös esim esiteini-ikäisiä poikia kassajonossa, kun he puhuivat todella alatyylisesti ja lähellä oli pieniä lapsia. Sanoin heille kohteliaasti, mutta napakasti asiasta ja he tottelivat. Samoin laitoin samanikäiset pojat keräämään roskansa futiskentän laidalta, kun olivat katsomassa peliä eväitä syöden ja roskat jätettiin pitkin maata. Pojat keräsivät roskansa kiltisti ja ehkä muistavat jatkossa hoitaa roskansa, kuten kuuluu.

        Mainiota! Juuri näin kannattaa tehdä. 😊

        Aina on kuitenkin muistettava väkivallan mahdollisuus, joten itse puuttuisin ulkopuolisten käyttäytymiseen vain, jos tilanteessa olisi muitakin ihmisiä.

        🦄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mainiota! Juuri näin kannattaa tehdä. 😊

        Aina on kuitenkin muistettava väkivallan mahdollisuus, joten itse puuttuisin ulkopuolisten käyttäytymiseen vain, jos tilanteessa olisi muitakin ihmisiä.

        🦄

        On tosiaan hyvä harkita, onko tilanne sellainen, että siihen pystyy puuttumaan oman turvallisuuden vaarantumatta. Itse lähestyn aina ihmisiä, eritoten lapsia, ystävällisesti enkä mitenkään saarnaten tai raivoten ja ainakin tähän asti se on ollut hyvä taktiikka. Paitsi tuolle itsensäpaljastajalle en kyllä ollut ystävällinen eli ehkä pari poikkeusta mahtuu joukkoon 😄


      • Aletheias kirjoitti:

        Noin minäkin aikaisemmin tein monen monta kertaa, kunnes sain vain tarpeekseni.

        Mielestäni on ihan ok opettaa käytöstapoja sellaiselle, joka ei niitä selvästikään hallitse. Olen opettanut myös esim esiteini-ikäisiä poikia kassajonossa, kun he puhuivat todella alatyylisesti ja lähellä oli pieniä lapsia. Sanoin heille kohteliaasti, mutta napakasti asiasta ja he tottelivat. Samoin laitoin samanikäiset pojat keräämään roskansa futiskentän laidalta, kun olivat katsomassa peliä eväitä syöden ja roskat jätettiin pitkin maata. Pojat keräsivät roskansa kiltisti ja ehkä muistavat jatkossa hoitaa roskansa, kuten kuuluu.

        Itse nuorena kloppina ja vielä 18-vuotiaanakin jouduin munanheiluttelijan "uhriksi".

        Ihan ensimmäinen oli kun olin 8v ikäinen, Kumpulan maauimalan verkkoaidan läpi joku äijä heilutteli vehkeitään ja huuteli lapsille.
        Siinä sitten joku aikuinen nainen tuli ja tempaisi äijää risulla oikein olan takaa....ei heilutellut enää sinä päivänä taatusti.

        Seuraavan muistan, kun olin 13v ikäinen, olin tulossa iltapimeällä Pirkkolan metsäpolkua pitkin fillarilla himaan joskus klo 21 maissa - joku äijä nojaili autonsa etulokasuojaan siellä hämärässä ja siinä ihan estottomasti hakkasi tattiin.
        Sotkin fillarilla ohi siitä ja vilkuilin, ettei se kaheli lähtenyt perään.....

        Kolmannella kerralla olin jo 19v kun erästä pysäkkiä moottoripyörällä lähestyessäni muuan hemmo laittoi helikopterin käyntiin housut kintuissa jalkakäytävän reunalla.
        Nostin jalkaani 60 km/h vauhdissa - ja osuin.....


      • MiesLinnunradalta kirjoitti:

        Itse nuorena kloppina ja vielä 18-vuotiaanakin jouduin munanheiluttelijan "uhriksi".

        Ihan ensimmäinen oli kun olin 8v ikäinen, Kumpulan maauimalan verkkoaidan läpi joku äijä heilutteli vehkeitään ja huuteli lapsille.
        Siinä sitten joku aikuinen nainen tuli ja tempaisi äijää risulla oikein olan takaa....ei heilutellut enää sinä päivänä taatusti.

        Seuraavan muistan, kun olin 13v ikäinen, olin tulossa iltapimeällä Pirkkolan metsäpolkua pitkin fillarilla himaan joskus klo 21 maissa - joku äijä nojaili autonsa etulokasuojaan siellä hämärässä ja siinä ihan estottomasti hakkasi tattiin.
        Sotkin fillarilla ohi siitä ja vilkuilin, ettei se kaheli lähtenyt perään.....

        Kolmannella kerralla olin jo 19v kun erästä pysäkkiä moottoripyörällä lähestyessäni muuan hemmo laittoi helikopterin käyntiin housut kintuissa jalkakäytävän reunalla.
        Nostin jalkaani 60 km/h vauhdissa - ja osuin.....

        Todella kurjaa, että olet joutunut kokemaan tuollaista ja vieläpä noin nuorena. Valitettavasti näitä itsensäpaljastajia on ollut aina eikä varmaan koskaan eroon täysin päästäkään. Nykyisellä asuinpaikkakunnallani en ole onneksi törmännyt tai edes kuullut mistään erikoisista hiippareista. Tämä on sen verran pieni paikka, että tänne ei ole helppo hukkua massaan, kuten isommissa kaupungeissa.

        Mielestäni tilanteeseen saa ehdottomasti reagoida ja on mahtavaa, että tämä nainen otti asiakseen puolustaa lapsia moiselta vilauttelijalta. Saattaapi olla, että tyyppi, joka sai jalastasi, mietti useampaan kertaan ennen seuraavaa kertaa 😁

        On henkistä väkivaltaa altistaa toinen ihminen jollekin sellaiselle, missä toinen ei todennäköisesti haluaisi olla mukana. Ihmisellä pitää olla oikeus itse päättää siitä, kenen intiimiosia katselee, missä ja milloin. Kunhan se on katseen kohteelle ok tietenkin 😊


      • Aletheias kirjoitti:

        Todella kurjaa, että olet joutunut kokemaan tuollaista ja vieläpä noin nuorena. Valitettavasti näitä itsensäpaljastajia on ollut aina eikä varmaan koskaan eroon täysin päästäkään. Nykyisellä asuinpaikkakunnallani en ole onneksi törmännyt tai edes kuullut mistään erikoisista hiippareista. Tämä on sen verran pieni paikka, että tänne ei ole helppo hukkua massaan, kuten isommissa kaupungeissa.

        Mielestäni tilanteeseen saa ehdottomasti reagoida ja on mahtavaa, että tämä nainen otti asiakseen puolustaa lapsia moiselta vilauttelijalta. Saattaapi olla, että tyyppi, joka sai jalastasi, mietti useampaan kertaan ennen seuraavaa kertaa 😁

        On henkistä väkivaltaa altistaa toinen ihminen jollekin sellaiselle, missä toinen ei todennäköisesti haluaisi olla mukana. Ihmisellä pitää olla oikeus itse päättää siitä, kenen intiimiosia katselee, missä ja milloin. Kunhan se on katseen kohteelle ok tietenkin 😊

        Näin on.
        Mutta eipä itselleni noista traumoja jäänyt.
        Lähinnä huvittuneisuutta. Jotain täytyy ihmisen mielessä olla pielessä, jos ylipäätään kokee tarvetta vilautella välineistöään julkisesti....

        Viuhahtelijoitakin tietysti on ollut maailman sivu, mutta käsittääkseni viuhahteluissa on enemmän kyse jonkinlaisesta shokeeraamisen yrityksestä vitsin varjolla.
        Ja eläinkunnassa ainakin simpanssit ja paviaanit saattavat näyttää peräänsä loukkaamis- tai halventamistarkoituksessa, näin muistan jostain Attenboroughin dokumentista kuulleeni.....

        Voisiko olla niin, että kyseiset erogeeniset alueet ovat kuitenkin evoluution muovaamana niin kiinnostava alue, että joillain yksilöillä niihin liittyvä moraalikoodisto yksinkertaisesti joko puuttuu tai on vaillinainen?

        Varmaan tuotakin on tutkittu jossain psykologiassa tai käyttäytymistieteissä.....?

        Luvan kanssa paljastelu ja katsominen on tietenkin asia erikseen.
        Itse olen hyvin visuaalinen persoona - mielelläni ahmin silmilläni kaikenlaista niin luonnossa kuin vaikkapa jossain Orsay-museossa (jossa joskus toistakymmentä vuotta koin jonkinlaisen "taiteellisen herätyksen, mitä tulee kuvataiteeseen"), kattofreskoissa tai vaikkapa hienoissa, hoidetuissa puutarhoissa.

        Luonnon muovaamat maisemat ovat tietenkin uskomattomimpia kaikista.
        Tähän lasken myös kauniit ihmiset sukupuoleen katsomatta.
        Toki vanhanaikaisena heteromiehenä huomioni kiinnittyy varsin usein naisoletettujen kauniisiin piirteisiin - olivat ne sitten silmiä, hiuksia, huulia, poskipäitä, käsiä, sääriä, vyötärön kaaria tai mitä tahansa.

        Tunnistan poikkeuksellisen komean miehen kadulla tai vaikka televisiossa (jota harvemmin katson) - mutta huomattavasti useammin - usein monta kertaa päivässä - huomioni kiinnittyy tuolla ulkona naiskauneuden tarjoamaan rikkauteen :).

        Luonnon taideteoksiahan naisetkin ovat - kuka ulkoisilta ominaisuuksiltaan, kuka sielultaan!
        Jokaisessa on jotakin kaunista, uskon - pitää vain osata katsoa ja kuunnella, aistia....😊😊😊


      • MiesLinnunradalta kirjoitti:

        Näin on.
        Mutta eipä itselleni noista traumoja jäänyt.
        Lähinnä huvittuneisuutta. Jotain täytyy ihmisen mielessä olla pielessä, jos ylipäätään kokee tarvetta vilautella välineistöään julkisesti....

        Viuhahtelijoitakin tietysti on ollut maailman sivu, mutta käsittääkseni viuhahteluissa on enemmän kyse jonkinlaisesta shokeeraamisen yrityksestä vitsin varjolla.
        Ja eläinkunnassa ainakin simpanssit ja paviaanit saattavat näyttää peräänsä loukkaamis- tai halventamistarkoituksessa, näin muistan jostain Attenboroughin dokumentista kuulleeni.....

        Voisiko olla niin, että kyseiset erogeeniset alueet ovat kuitenkin evoluution muovaamana niin kiinnostava alue, että joillain yksilöillä niihin liittyvä moraalikoodisto yksinkertaisesti joko puuttuu tai on vaillinainen?

        Varmaan tuotakin on tutkittu jossain psykologiassa tai käyttäytymistieteissä.....?

        Luvan kanssa paljastelu ja katsominen on tietenkin asia erikseen.
        Itse olen hyvin visuaalinen persoona - mielelläni ahmin silmilläni kaikenlaista niin luonnossa kuin vaikkapa jossain Orsay-museossa (jossa joskus toistakymmentä vuotta koin jonkinlaisen "taiteellisen herätyksen, mitä tulee kuvataiteeseen"), kattofreskoissa tai vaikkapa hienoissa, hoidetuissa puutarhoissa.

        Luonnon muovaamat maisemat ovat tietenkin uskomattomimpia kaikista.
        Tähän lasken myös kauniit ihmiset sukupuoleen katsomatta.
        Toki vanhanaikaisena heteromiehenä huomioni kiinnittyy varsin usein naisoletettujen kauniisiin piirteisiin - olivat ne sitten silmiä, hiuksia, huulia, poskipäitä, käsiä, sääriä, vyötärön kaaria tai mitä tahansa.

        Tunnistan poikkeuksellisen komean miehen kadulla tai vaikka televisiossa (jota harvemmin katson) - mutta huomattavasti useammin - usein monta kertaa päivässä - huomioni kiinnittyy tuolla ulkona naiskauneuden tarjoamaan rikkauteen :).

        Luonnon taideteoksiahan naisetkin ovat - kuka ulkoisilta ominaisuuksiltaan, kuka sielultaan!
        Jokaisessa on jotakin kaunista, uskon - pitää vain osata katsoa ja kuunnella, aistia....😊😊😊

        Olen myös selvinnyt noista kohtaamisista traumoitta. Olen osannut aina jotenkin ulkoistaa tuollaiset tapahtumat niin, että ajattelen ongelman olevan toisessa päässä ja minä vain satuin kohdalle.

        Jotain psyykkistä ongelmaa tosiaan täytyy olla, jos ihminen kokee pakottavaa tarvetta paljastella itseään tai shokeerata muita alastomuuden kautta. On mahdotonta päästä kiinni siihen ajatukseen, mitä tällaisen ihmisen päässä liikkuu, mutta ainakin heiltä puuttuu itsekontrolli ja heidän arvostelukykynsä on pahasti hukassa. Toivottavasti mahdollisimman moni tällaista taipumusta itsessään tunnistava ymmärtäisi hakea apua mahdollisimman ajoissa.

        Luvan kanssa katsominen on tyystin eri asia 😊 Minäkin pidän kaikesta kauniista, olipa kyseessä sitten luonto, ihmiset, sisustus, maalaus, rakennus tms. Kauneutta on monenlaista ja niin monissa paikoissa. Ihmisissä kauneutta on todella monessa muodossa. Se ei rajoitu vain pintaan ja aito kauneus onkin mielestäni enemmän sitä, mikä ihmisestä huokuu sisältäpäin. Hymy, lempeä luonne, huumorintaju, huomaavaisuus.. Tietenkin on myös ulkoisesti huikean kauniita ihmisiä, mutta jos ulkoisesti kaunis ihminen osoittautuu sisältä mädäksi, niin on jännä, miten ulkonäkökin alkaa jollain tavalla haalentua.

        Naiset ovat kieltämättä ihania olentoja myös niin heteronaisen näkökulmasta 😊


      • Aletheias kirjoitti:

        Olen myös selvinnyt noista kohtaamisista traumoitta. Olen osannut aina jotenkin ulkoistaa tuollaiset tapahtumat niin, että ajattelen ongelman olevan toisessa päässä ja minä vain satuin kohdalle.

        Jotain psyykkistä ongelmaa tosiaan täytyy olla, jos ihminen kokee pakottavaa tarvetta paljastella itseään tai shokeerata muita alastomuuden kautta. On mahdotonta päästä kiinni siihen ajatukseen, mitä tällaisen ihmisen päässä liikkuu, mutta ainakin heiltä puuttuu itsekontrolli ja heidän arvostelukykynsä on pahasti hukassa. Toivottavasti mahdollisimman moni tällaista taipumusta itsessään tunnistava ymmärtäisi hakea apua mahdollisimman ajoissa.

        Luvan kanssa katsominen on tyystin eri asia 😊 Minäkin pidän kaikesta kauniista, olipa kyseessä sitten luonto, ihmiset, sisustus, maalaus, rakennus tms. Kauneutta on monenlaista ja niin monissa paikoissa. Ihmisissä kauneutta on todella monessa muodossa. Se ei rajoitu vain pintaan ja aito kauneus onkin mielestäni enemmän sitä, mikä ihmisestä huokuu sisältäpäin. Hymy, lempeä luonne, huumorintaju, huomaavaisuus.. Tietenkin on myös ulkoisesti huikean kauniita ihmisiä, mutta jos ulkoisesti kaunis ihminen osoittautuu sisältä mädäksi, niin on jännä, miten ulkonäkökin alkaa jollain tavalla haalentua.

        Naiset ovat kieltämättä ihania olentoja myös niin heteronaisen näkökulmasta 😊

        Täytyy sanoa, että hämmästyneenä luen tekstiäsi 😊.
        Erityisesti tuo kappale "Luvan kanssa katsominen...."

        Olisin voinut itse kirjoittaa saman täysin samoin sanankääntein!
        Naiset tosiaan ovat ihania olentoja - ajatusleikkinä maailma ilman naisia.....????
        Dystopia?

        Kääntäen maailma ilman miehiä.....no, sopii jos itse saan kuitenkin olla miehenä - vaikka ainoana täällä ;).
        Olen joskus miettinyt tuota asiaa, että naisissa on enemmän yksilöitä, joilla on taipumusta bi-curious -osastoon.
        Toisaalta olen myös joskus puita pellon reunassa tuijottaessa miettinyt sitäkin, että tuo saattaa olla hyvinkin feminiinisyyteen liittyvä perusominaisuus, eikä niinkään mitenkään ihmeellistä.
        Naisethan halailevat keskenään mutta halailevat miehet on vähintäänkin harvinainen näky.
        En kyllä itseäni osaisi nähdä halailemassa kaljuuntunutta satamaduunarin näköistä viisikymppistä partaäijää sen enempää kuin silkinsileäihoista pianonsoiton ja baletinharrastajamiestäkään........

        Miehet kyllä, varsinkin ystävykset katsovat toisiaan silmiin ja kättelevät sekä taputtavat kavereitaan selkään kannustuksena ja lohdutuksena.

        No tämä nyt oli tällaista pohdintaa 😊.

        Itse kyllä halaan mielelläni naissukupuolen edustajan kanssa - ja syvemmässä yhteydessä - nyt menee "danger zonelle" tykkään suunnattomasti pitkistä suudelmista.
        Sisäinen romantikkoni (edellisessä elämässäni Markiisi DeLaCroix Loire-joen laaksosta) on kyllä ajoittain aika voimakas, koskettamisesta esimerkiksi hieronnassa tai vaikkapa parturissa tulee valtavan hyvä tunne - johtunee varmaan viime vuosina kertyneestä läheisyysvajeesta....

        Olen aina ollut hyvin fyysinen ihminen sekä liikkumisen että koskettamisen suhteen mutta en nyt kuitenkaan lähde kaupan myyjää koskettamaan vaikka kuinka ystävällinen olisikin :) .
        Hoitsuja tuli joskus nuorena pyöritettyä oikein enemmänkin, kun olin Auroran sairaalassa töissä huoltomiehenä/autokuskina ennen armeijaan menoa ja vielä sen jälkeenkin muutaman kuukauden.

        Mikä työpaikka! Vanhoja rakennuksia puistomaisessa ympäristössä, 22 rakennusta joista muutama huoltoa, hallintoa, keittiötä ja korjaamotoimintoja varten, muutama henkilökunnan asuin(rivi-)taloina ja koko paikka täynnä naisia, paljon naisia, toinen toistaan viehättävämpiä - ja kuljettajien/huoltomiesten taukorakennuksen yläkerrassa asui itse Mikko Kuustonen 😊. Noina aikoina kirjoitti biisin "Aurora".

        Sinänsä huvittavaa, koska tapasin Mikon ensimmäisen kerran 12-vuotiaana bussipysäkillä mummoni talon lähellä Espoossa, pitkätukkainen bootsimies kitaransa kanssa menossa jonnekin kysyi jotain meiltä pojilta; Mikko asui siellä niihin aikoihin vanhempiensa kanssa.
        Sitten yläasteen aikana 9. luokalla Meilahden yläasteella juhlasalissa piti ilmaiskeikan gospelbändi "Pro Fide", solistinaan Mikko Kuustonen 😊.
        En tunne heppua muuten, mutta jossain määrin polkumme ovat ristiin menneet vuosien mittaan kuitenkin.

        Naisista vielä on todettava, että hymyilevä, kirkassilmäinen nainen ja se on morjens meikäläiselle - olen myyty usein yhdellä hymyllä 😊.
        Hyvä mielihän sellaisesta tulee.

        Tosiaan tässä on nyt muutama vuosi "ajelehdittu" pitkän liiton jälkeen ja vähän kuin suuntaa hakien. Onpahan tullut tutustuttua itseensä uudelleen, tavallaan siihen samaan "minään", jonka oli jo kai osin hukannutkin arjen vauhdissa.

        Pitkä liitto oli ja meni, nyt on vapaa ja elämä edessä - niin ainakin toivon. Olen vahvasti sitä mieltä, että "It's now or never" eli nyt pitää elää jos ylipäätään elää aikoo.
        En tarkoita tällä hullua hurvittelua enkä kovalla vauhdilla eteenpäin syöksymistä, vaan ennemminkin elämästä nauttimista.

        Elämänkokemusta on kuitenkin sen verran, että on hyvinkin oppinut itsestään sen, mistä oikeasti pitää, mitä elämältään tahtoisi ja mikä tekeminen itselle on hyväksi ja mistä saa hyvän olon ja mielen.

        Mutta se läheisyydenkaipuu....vaikka kaikki periaatteessa on ihan ok, sitä toista ihmistä huomaan kaipaavani.
        Metsään, meren rantaan, vaikka ulkokahvilaan, joskus ihan vaan sohvalle katsomaan hyvää leffaa tai ihan roskaohjelmia televisiosta (ei muuten ole tullut avattua tuota toosaa moneen viikkoon taaskaan), oopperassa tai baletissa on mukava joskus käydä ja voihan sitä ottaa lentolipun ja lähteä jonnekin ihmettelemään.
        Ranskaa puhun, italiaakin jonkin verran ja Ranskassa onkin tullut vietettyä melkoisesti aikaa ihan vain koska jollain tavalla pidä ranskalaisesta elämänmenosta ja onhan kieli kaunis.
        Pariisissa on tullut nuohottua 14 kerran verran ja muualla Ranskassa (enimmäkseen Rivieralla) muutaman kerran.
        Italia oli ranskan jälkeen todella helppo opetella, kävin kokeilemassa Roomassa muutama vuosi sitten italian taitojani ja hyvin pärjäsin 😊. Sinne kannattaa mennä pelkästään pizzojen ja pastojenkin vuoksi.


        Egypti ja muut Afrikan maat ovat täysin näkemättä, samoin niin pohjoinen kuin eteläinenkin Amerikka.
        (nyt tuli punainen viesti "Lyhennä vähän -tilaa on 5000 merkille) 😊😊😊


      • MiesLinnunradalta kirjoitti:

        Täytyy sanoa, että hämmästyneenä luen tekstiäsi 😊.
        Erityisesti tuo kappale "Luvan kanssa katsominen...."

        Olisin voinut itse kirjoittaa saman täysin samoin sanankääntein!
        Naiset tosiaan ovat ihania olentoja - ajatusleikkinä maailma ilman naisia.....????
        Dystopia?

        Kääntäen maailma ilman miehiä.....no, sopii jos itse saan kuitenkin olla miehenä - vaikka ainoana täällä ;).
        Olen joskus miettinyt tuota asiaa, että naisissa on enemmän yksilöitä, joilla on taipumusta bi-curious -osastoon.
        Toisaalta olen myös joskus puita pellon reunassa tuijottaessa miettinyt sitäkin, että tuo saattaa olla hyvinkin feminiinisyyteen liittyvä perusominaisuus, eikä niinkään mitenkään ihmeellistä.
        Naisethan halailevat keskenään mutta halailevat miehet on vähintäänkin harvinainen näky.
        En kyllä itseäni osaisi nähdä halailemassa kaljuuntunutta satamaduunarin näköistä viisikymppistä partaäijää sen enempää kuin silkinsileäihoista pianonsoiton ja baletinharrastajamiestäkään........

        Miehet kyllä, varsinkin ystävykset katsovat toisiaan silmiin ja kättelevät sekä taputtavat kavereitaan selkään kannustuksena ja lohdutuksena.

        No tämä nyt oli tällaista pohdintaa 😊.

        Itse kyllä halaan mielelläni naissukupuolen edustajan kanssa - ja syvemmässä yhteydessä - nyt menee "danger zonelle" tykkään suunnattomasti pitkistä suudelmista.
        Sisäinen romantikkoni (edellisessä elämässäni Markiisi DeLaCroix Loire-joen laaksosta) on kyllä ajoittain aika voimakas, koskettamisesta esimerkiksi hieronnassa tai vaikkapa parturissa tulee valtavan hyvä tunne - johtunee varmaan viime vuosina kertyneestä läheisyysvajeesta....

        Olen aina ollut hyvin fyysinen ihminen sekä liikkumisen että koskettamisen suhteen mutta en nyt kuitenkaan lähde kaupan myyjää koskettamaan vaikka kuinka ystävällinen olisikin :) .
        Hoitsuja tuli joskus nuorena pyöritettyä oikein enemmänkin, kun olin Auroran sairaalassa töissä huoltomiehenä/autokuskina ennen armeijaan menoa ja vielä sen jälkeenkin muutaman kuukauden.

        Mikä työpaikka! Vanhoja rakennuksia puistomaisessa ympäristössä, 22 rakennusta joista muutama huoltoa, hallintoa, keittiötä ja korjaamotoimintoja varten, muutama henkilökunnan asuin(rivi-)taloina ja koko paikka täynnä naisia, paljon naisia, toinen toistaan viehättävämpiä - ja kuljettajien/huoltomiesten taukorakennuksen yläkerrassa asui itse Mikko Kuustonen 😊. Noina aikoina kirjoitti biisin "Aurora".

        Sinänsä huvittavaa, koska tapasin Mikon ensimmäisen kerran 12-vuotiaana bussipysäkillä mummoni talon lähellä Espoossa, pitkätukkainen bootsimies kitaransa kanssa menossa jonnekin kysyi jotain meiltä pojilta; Mikko asui siellä niihin aikoihin vanhempiensa kanssa.
        Sitten yläasteen aikana 9. luokalla Meilahden yläasteella juhlasalissa piti ilmaiskeikan gospelbändi "Pro Fide", solistinaan Mikko Kuustonen 😊.
        En tunne heppua muuten, mutta jossain määrin polkumme ovat ristiin menneet vuosien mittaan kuitenkin.

        Naisista vielä on todettava, että hymyilevä, kirkassilmäinen nainen ja se on morjens meikäläiselle - olen myyty usein yhdellä hymyllä 😊.
        Hyvä mielihän sellaisesta tulee.

        Tosiaan tässä on nyt muutama vuosi "ajelehdittu" pitkän liiton jälkeen ja vähän kuin suuntaa hakien. Onpahan tullut tutustuttua itseensä uudelleen, tavallaan siihen samaan "minään", jonka oli jo kai osin hukannutkin arjen vauhdissa.

        Pitkä liitto oli ja meni, nyt on vapaa ja elämä edessä - niin ainakin toivon. Olen vahvasti sitä mieltä, että "It's now or never" eli nyt pitää elää jos ylipäätään elää aikoo.
        En tarkoita tällä hullua hurvittelua enkä kovalla vauhdilla eteenpäin syöksymistä, vaan ennemminkin elämästä nauttimista.

        Elämänkokemusta on kuitenkin sen verran, että on hyvinkin oppinut itsestään sen, mistä oikeasti pitää, mitä elämältään tahtoisi ja mikä tekeminen itselle on hyväksi ja mistä saa hyvän olon ja mielen.

        Mutta se läheisyydenkaipuu....vaikka kaikki periaatteessa on ihan ok, sitä toista ihmistä huomaan kaipaavani.
        Metsään, meren rantaan, vaikka ulkokahvilaan, joskus ihan vaan sohvalle katsomaan hyvää leffaa tai ihan roskaohjelmia televisiosta (ei muuten ole tullut avattua tuota toosaa moneen viikkoon taaskaan), oopperassa tai baletissa on mukava joskus käydä ja voihan sitä ottaa lentolipun ja lähteä jonnekin ihmettelemään.
        Ranskaa puhun, italiaakin jonkin verran ja Ranskassa onkin tullut vietettyä melkoisesti aikaa ihan vain koska jollain tavalla pidä ranskalaisesta elämänmenosta ja onhan kieli kaunis.
        Pariisissa on tullut nuohottua 14 kerran verran ja muualla Ranskassa (enimmäkseen Rivieralla) muutaman kerran.
        Italia oli ranskan jälkeen todella helppo opetella, kävin kokeilemassa Roomassa muutama vuosi sitten italian taitojani ja hyvin pärjäsin 😊. Sinne kannattaa mennä pelkästään pizzojen ja pastojenkin vuoksi.


        Egypti ja muut Afrikan maat ovat täysin näkemättä, samoin niin pohjoinen kuin eteläinenkin Amerikka.
        (nyt tuli punainen viesti "Lyhennä vähän -tilaa on 5000 merkille) 😊😊😊

        Toivottavasti kirjoitukseni aiheuttaa vain hyvää hämmästystä 😄

        Maailmassa onneksi on naisia ja miehiä (sekä muitakin sukupuolia edustavia). Kaikkia tarvitaan 🥰 Naisilla on tosiaan myös oman kokemukseni mukaan matalampi kynnys esim toistensa halaamiseen ja hellyyden osoittamiseen. Se lienee paljolti kulttuurisidonnaista. Naisille on edelleen sosiaalisesti hyväksytympää osoittaa hellyyttä toisiaan kohtaan, kuin miehillä, vaikka kaikki me olemme olentoja, jotka kaipaamme kosketusta ja huomioimista sukupuolesta huolimatta. Ja saattaa olla, että naisilla on myös matalampi kynnys todeta olevansa bi-curious kuin miehillä, mutta onneksi maailmaa muuttuu päivä päivältä tässäkin asiassa suvaitsevammaksi. Itse tunnistan aavistuksen bi-curious piirteitä itsessäni, mutta olen niin vahvasti kallellani miehiin, etten usko koskaan saavuttavani toisen naisen kanssa sitä tunnetilaa, mitä miehen kanssa pystyn saavuttamaan. Miehen kanssa tunne on niin voimakasta, kokonaisvaltaista, polttavaa, jopa alkukantaista..

        Olen myös hyvin fyysinen ihminen ja kosketus on minulle tärkeää. Tunnen vahvasti kehollani ja minulla on tiivis yhteys kehoni, mieleni ja sydämeni välillä. Sen takia esim seksi on minulle paljon muutakin kuin pelkkä fyysinen suorite. Kosketus ja läheisyys (ja suutelu!) on todella tärkeä osa ihmisen elämää, mutta surullisen moni (minä mukaan lukien) elää ilman riittävää kosketusta. Saan kyllä halauksia teini-ikäiseltä pojaltani ja ystävieni kanssa halaamme usein nähdessämme, mutta niin ihanaa kuin se onkin, se on erilaista kosketusta eikä korvaa eroottisen ja romanttisen kosketuksen vajetta.

        Sinulla on hyvä asenne, elämästä pitää nauttia ja elää itsensä näköistä elämää 😊 Pitkän liiton taakse jättäminen on aina iso muutos, mutta eron jälkeen on mahdollista löytää ja kokea vielä vaikka mitä upeaa. Tehdä asioita, joista nauttii, tavata uusia ihmisiä, käydä uusissa paikoissa, oivaltaa, oppia.. Kaikkea tuota voi toki tehdä parisuhteessa ollessakin, mutta oikeanlaisen kumppanin kanssa.

        Ranska on upea kieli 🤗 Opiskelin itsekin sitä nuorempana, mutta nyt se on valitettavasti unohtunut, kun en ole sitä aktiivisesti aikuisiällä käyttänyt. Pariisissa olen käynyt vain kerran nuorempana, joten minulla on aika ohut käsitys ranskalaisesta elämänmenosta, mutta Ranska on ehdottomasti mielenkiintoinen maa. Kuten on Italiakin. Sielläkin olen vain Roomassa käynyt, mutta se on upea paikka. Ainoa, mistä en pitänyt, oli turistimassat, mikä on tietenkin tekopyhästi sanottu huomioiden, että itsekin olin siellä turistina, mutta ymmärrän hyvin ilmiötä, jossa paikalliset asukkaat olivat alkaneet esittää toiveita turismin rajoittamisesta. Tuon takia haluaisin matkustella enemmän jatkossa hieman tuntemattomammissa paikoissa.

        Egyptissä olen aikoinaan käynyt ja se oli naiselle aika ikävä maa. Naisena siellä saa niin paljon ei-toivottua huomiota osakseen, että siellä on vaikea osata nauttia olostaan. Ainoa maa, josta minulle on jäänyt vähän negatiivinen fiilis. Joka maassa toki on ne hyvät ja huonot puolensa, ihan kuten meissä ihmisissäkin 😊
        Oen ollut muutamaan otteeseen Yhdysvalloissa, oleilin siellä vähän pidempäänkin työharjoittelussa ja sinne olisi mahtavaa päästä joku päivä. Vaikkapa road tripille 🤗


      • Aletheias kirjoitti:

        Toivottavasti kirjoitukseni aiheuttaa vain hyvää hämmästystä 😄

        Maailmassa onneksi on naisia ja miehiä (sekä muitakin sukupuolia edustavia). Kaikkia tarvitaan 🥰 Naisilla on tosiaan myös oman kokemukseni mukaan matalampi kynnys esim toistensa halaamiseen ja hellyyden osoittamiseen. Se lienee paljolti kulttuurisidonnaista. Naisille on edelleen sosiaalisesti hyväksytympää osoittaa hellyyttä toisiaan kohtaan, kuin miehillä, vaikka kaikki me olemme olentoja, jotka kaipaamme kosketusta ja huomioimista sukupuolesta huolimatta. Ja saattaa olla, että naisilla on myös matalampi kynnys todeta olevansa bi-curious kuin miehillä, mutta onneksi maailmaa muuttuu päivä päivältä tässäkin asiassa suvaitsevammaksi. Itse tunnistan aavistuksen bi-curious piirteitä itsessäni, mutta olen niin vahvasti kallellani miehiin, etten usko koskaan saavuttavani toisen naisen kanssa sitä tunnetilaa, mitä miehen kanssa pystyn saavuttamaan. Miehen kanssa tunne on niin voimakasta, kokonaisvaltaista, polttavaa, jopa alkukantaista..

        Olen myös hyvin fyysinen ihminen ja kosketus on minulle tärkeää. Tunnen vahvasti kehollani ja minulla on tiivis yhteys kehoni, mieleni ja sydämeni välillä. Sen takia esim seksi on minulle paljon muutakin kuin pelkkä fyysinen suorite. Kosketus ja läheisyys (ja suutelu!) on todella tärkeä osa ihmisen elämää, mutta surullisen moni (minä mukaan lukien) elää ilman riittävää kosketusta. Saan kyllä halauksia teini-ikäiseltä pojaltani ja ystävieni kanssa halaamme usein nähdessämme, mutta niin ihanaa kuin se onkin, se on erilaista kosketusta eikä korvaa eroottisen ja romanttisen kosketuksen vajetta.

        Sinulla on hyvä asenne, elämästä pitää nauttia ja elää itsensä näköistä elämää 😊 Pitkän liiton taakse jättäminen on aina iso muutos, mutta eron jälkeen on mahdollista löytää ja kokea vielä vaikka mitä upeaa. Tehdä asioita, joista nauttii, tavata uusia ihmisiä, käydä uusissa paikoissa, oivaltaa, oppia.. Kaikkea tuota voi toki tehdä parisuhteessa ollessakin, mutta oikeanlaisen kumppanin kanssa.

        Ranska on upea kieli 🤗 Opiskelin itsekin sitä nuorempana, mutta nyt se on valitettavasti unohtunut, kun en ole sitä aktiivisesti aikuisiällä käyttänyt. Pariisissa olen käynyt vain kerran nuorempana, joten minulla on aika ohut käsitys ranskalaisesta elämänmenosta, mutta Ranska on ehdottomasti mielenkiintoinen maa. Kuten on Italiakin. Sielläkin olen vain Roomassa käynyt, mutta se on upea paikka. Ainoa, mistä en pitänyt, oli turistimassat, mikä on tietenkin tekopyhästi sanottu huomioiden, että itsekin olin siellä turistina, mutta ymmärrän hyvin ilmiötä, jossa paikalliset asukkaat olivat alkaneet esittää toiveita turismin rajoittamisesta. Tuon takia haluaisin matkustella enemmän jatkossa hieman tuntemattomammissa paikoissa.

        Egyptissä olen aikoinaan käynyt ja se oli naiselle aika ikävä maa. Naisena siellä saa niin paljon ei-toivottua huomiota osakseen, että siellä on vaikea osata nauttia olostaan. Ainoa maa, josta minulle on jäänyt vähän negatiivinen fiilis. Joka maassa toki on ne hyvät ja huonot puolensa, ihan kuten meissä ihmisissäkin 😊
        Oen ollut muutamaan otteeseen Yhdysvalloissa, oleilin siellä vähän pidempäänkin työharjoittelussa ja sinne olisi mahtavaa päästä joku päivä. Vaikkapa road tripille 🤗

        Tämä puhelin hukkasi jo toisen kirjoittamani pitkän tekstin 💣💥☠️😂😂.

        Hyvin samoin näemmä ajattelet läheisyydestä, romantiikasta ja seksistä kuin minäkin...🙂.
        Suudelmista.....äh, ei puhuta siitä, suudelmat ovat.....no oikeastaan niihin tiivistyy kaikki se tunne......kosketus....ja....no kietoutuminen kahden sielun välillä parhaimmillaan.
        Kunnon suudelma on vähän kuin portti jonnekin.....paratiisin kaltaiseen olotilaan?

        Olen muuten viime viikot suunnitellut matkaa Yhdysvaltoihin, parin-kolmen kuukauden reissua kaavailin - juurikin road trip -meiningillä ilman liian tiukkoja suunnitelmia 😎.

        Huvittaisi nähdä Elviksen Graceland, keskilännen "middle of nowhere" - paikkoja, Montanaa ja Wyomingia ja tietenkin San Francisco ja viettää L.A. ssa useampi viikko 🙂.

        Esim. Colorado kiinnostaisi, Dallas, New Orleans, toisaalta myös joku Maine ja Delawarekin?

        Vähän fiilispohjalta ilman tiukkoja aikatauluja, autolla ja lentäen....

        Nyt lähetän tämän ennen kuin taas häviää 😂.

        P.S. nimimerkkiäni klikkaamalla näkyy sähköpostiosoitteeni, jos haluat pidempiä ei-katoavia viestejä 🙂.

        Oikein hyvää viikonlopun alkua Sinulle 🙂


      • MiesLinnunradalta kirjoitti:

        Tämä puhelin hukkasi jo toisen kirjoittamani pitkän tekstin 💣💥☠️😂😂.

        Hyvin samoin näemmä ajattelet läheisyydestä, romantiikasta ja seksistä kuin minäkin...🙂.
        Suudelmista.....äh, ei puhuta siitä, suudelmat ovat.....no oikeastaan niihin tiivistyy kaikki se tunne......kosketus....ja....no kietoutuminen kahden sielun välillä parhaimmillaan.
        Kunnon suudelma on vähän kuin portti jonnekin.....paratiisin kaltaiseen olotilaan?

        Olen muuten viime viikot suunnitellut matkaa Yhdysvaltoihin, parin-kolmen kuukauden reissua kaavailin - juurikin road trip -meiningillä ilman liian tiukkoja suunnitelmia 😎.

        Huvittaisi nähdä Elviksen Graceland, keskilännen "middle of nowhere" - paikkoja, Montanaa ja Wyomingia ja tietenkin San Francisco ja viettää L.A. ssa useampi viikko 🙂.

        Esim. Colorado kiinnostaisi, Dallas, New Orleans, toisaalta myös joku Maine ja Delawarekin?

        Vähän fiilispohjalta ilman tiukkoja aikatauluja, autolla ja lentäen....

        Nyt lähetän tämän ennen kuin taas häviää 😂.

        P.S. nimimerkkiäni klikkaamalla näkyy sähköpostiosoitteeni, jos haluat pidempiä ei-katoavia viestejä 🙂.

        Oikein hyvää viikonlopun alkua Sinulle 🙂

        Puhelin joskus ärsyttävästi hävittää viestejä ja ainakin itselläni joskus lähettäessä, viesti jää ikään kuin jumiin eikä lähde lainkaan. Sitten ei auta kuin kirjoittaa uudelleen, jos ei tullut kopioitua viestiä talteen ajoissa.

        Suudelma on parhaimmillaan todellakin portti paratiisiin. Se on intiimiä, kaunista ja kiihottavaa. Oikean ihmisen kanssa tietty 😊 Jos kehollinen ilmaisu ja kemiat osuu yksiin jonkun kanssa, niin suudelma voi olla huikean nautinnollinen ja täynnä tunnetta oleva kokemus.

        Kuulostaapa upealta reissulta, mitä olet suunnittelemassa 🤗 Yhdysvalloissa on älyttömän paljon nähtävää ja koettavaa. Siellä ei takuulla tylsisty, se on varmaa 😄 Minulla on hieman kaksijakoinen suhtautuminen Yhdysvaltoihin, sillä niin mielenkiintoinen ja huikea maa kuin se onkin, siellä on myös paljon epäkohtia ja epäoikeudenmukaisuutta sekä jopa suorastaan raivostuttavia ilmiöitä. Oma kokemukseni Yhdysvalloista oli aikoinaan kuitenkin valtaosin positiivinen ja kohtasin siellä paljon upeita ihmisiä. Koin siellä myös jonkinlaista vapauden tunnetta, mitä Suomessa on ehkä vaikeampi saavuttaa. En osaa selittää tuota paremmin, mutta siellä on jonkinlainen "kaikki on mahdollista"- ilmapiiri, joka tarttuu herkästi. Suomessa silti on hyvä olla. Ainakin itse koen olevani onnekas, kun saan asua Suomen kaltaisessa maassa 😊

        Kiitos viikonlopputoivotuksista. Viikonloppu meni mukavasti ja nyt taas kohti uutta viikkoa, josta tuleekin aika tiukkatahtinen.. Mukavaa kohta alkavaa uutta viikkoa sinne! 🤗


    • Anonyymi

      Silloin, kun olin nuori, ei ollut tässä samassa määrin palveluita, joissa noita olisi edes voinut lähetellä. Ei silloin vielä ollut viestipalveluita, joissa läheteltiin kuvia, eikä puhelimia, joissa niitä olisi lähetelty. Ei nettipalveluissakaan juuri kuvia lähetelty, koska a) harvemmalla oli kamera siihen tarkoitukseen ja b) kuvien lataaminen oli hidasta. Pitäisin outona, jos tuollaisia olisi silloin kukaan isommin saanut, sillä niitä olisi pitänyt suunnilleen kadulla printteinä ihmisille jakaa. En siis koe tuon liittyvän mitenkään sivistyneeseen seuraan, jos nyt ei ole elänyt sitä "nuoruuttaan" viimeisen kymmenen vuoden aikana.

      Minkä ikäisen muuten määrität nuoreksi? Itse en määritä itseäni enää nuoreksi, mutta kyllä noita edelleen toisinaan on viesteinä kolahtanut. Ei ikinä tosin kenenkään tutun taholta.

      • Anonyymi

        Ai niin ja joo, noita julkisella paikalla vilauttelijoita on kyllä osunut kohdalle jo nuorena ja mielestäni ihan kunniallisilla ja sivistyneilläkin alueilla.


      • Anonyymi

        Totta. Ihmisen muisti on lyhyt ja epätarkka ja monen on vaikea muistaa miten kauhean erilainen maailma oli vain kymmenenkin vuotta sitten, saati sitten vaikka 2000-luvun alussa. Joo, 10 vuotta sitten oli deittipalveluita ja kaikkea sellaista ja osalla ihmisistä oli älypuhelin kameroineen taskussa ja nettikamera tietokoneessaan kiinni, mutta ei se ollut liki jokaisen vakiovaruste, kuten nykyään on.


      • Anonyymi

        Määritän ihmisen iän seuraavien seikkojen perusteella:

        - miten hän suhtautuu itseensä ja muihin
        - miten hän suhtautuu elämäänsä
        - onko hän "suorittanut" tietyille ikäryhmille tavanomaisia asioita ja missä määrin hän on niitä suorittanut

        Oma elämäni on ikuista teini-ikää. Valitettavasti. 😄

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Määritän ihmisen iän seuraavien seikkojen perusteella:

        - miten hän suhtautuu itseensä ja muihin
        - miten hän suhtautuu elämäänsä
        - onko hän "suorittanut" tietyille ikäryhmille tavanomaisia asioita ja missä määrin hän on niitä suorittanut

        Oma elämäni on ikuista teini-ikää. Valitettavasti. 😄

        🦄

        Jos elät nyt ikusta teini-ikää ja olit silloin nuorempi, niin lapsenako sä niitä munakuvia olisit halunnut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos elät nyt ikusta teini-ikää ja olit silloin nuorempi, niin lapsenako sä niitä munakuvia olisit halunnut?

        Älä nyt ota kaikkea niin kirjaimellisesti.

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä nyt ota kaikkea niin kirjaimellisesti.

        🦄

        Sä itse teit tästä ikäkysymyksen. 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä nyt ota kaikkea niin kirjaimellisesti.

        🦄

        Ja tämän kyseisen kokemuksen kannalta iällä on aidosti todella suuri merkitys. Ei tosiaan tarvitse mennä kuin se kymmenen vuotta taaksepäin ja valtaosalla ei vielä ollut välineitä niiden munakuvien lähettelyyn jatkuvasti käsillä. Jos mennään 15 vuotta taaksepäin, niin niitä ei ollut juuri kenelläkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tämän kyseisen kokemuksen kannalta iällä on aidosti todella suuri merkitys. Ei tosiaan tarvitse mennä kuin se kymmenen vuotta taaksepäin ja valtaosalla ei vielä ollut välineitä niiden munakuvien lähettelyyn jatkuvasti käsillä. Jos mennään 15 vuotta taaksepäin, niin niitä ei ollut juuri kenelläkään.

        Hyväksyn teoriasi, mikäli yksi ehto mielestäsi täyttyy: luuletko minun olleen (biologisesti) nuorena niin kaunis, että olisin teknologisten olosuhteiden ollessa toisenkaltaiset voinut herättää urosyksilöissä mielitekoja lähettää minulle asiattomia kuvia? Täällähän on spekuloitu, että olisin ollut nuorena(kin) niin "kurpan" näköinen, että kuvien olematon määrä olisi johtunut siitä.

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyväksyn teoriasi, mikäli yksi ehto mielestäsi täyttyy: luuletko minun olleen (biologisesti) nuorena niin kaunis, että olisin teknologisten olosuhteiden ollessa toisenkaltaiset voinut herättää urosyksilöissä mielitekoja lähettää minulle asiattomia kuvia? Täällähän on spekuloitu, että olisin ollut nuorena(kin) niin "kurpan" näköinen, että kuvien olematon määrä olisi johtunut siitä.

        🦄

        En koe tuolla asialla olevan yhtään mitään tekoa kauneuden tai edes viehättävyyden kanssa. Mikään empiriinen kokemukseni ei tue tuota olettamaa. Oikeastaan kuka tahansa nainen vaikuttaa nykyään saavan noita, kunhan on sellaisten palveluiden piirissä, joissa noita lähetellään.


    • Anonyymi

      En koskaan lähettänyt asiattomia kuvia luvalla tai ilman sinulle.

      • Anonyymi

        Varmuuden vuoksi toitotat tätäkin sitten, kuten joikaat joka ketjuun?😬


      • Anonyymi

        Ehkä kuitenkin parempi niin 😉


    • Anonyymi

      No siihenaikaan ei ollut vielä internettiä.

    • Anonyymi

      Ihan uteliaisuuttani sitä miehiltä tässä joku aika kyselin, koska en oikein ymmärtänyt niiden syvintä tarkoitusta miehille itselleen 😀

      • Anonyymi

        Saitko yhtään ymmärrettävää. Itse olen kuullut vain homomiesten vastauksia tuohon ja se on yleensä "pitäähän sitä tietää mitä on tarjolla", eli kysymys on heille mainoskuvasta. Olen olettanut noita lähettelevien heteromiesten ajattelevan samoin, mutta olevan tyystin pihalla naisten ajatusmaailmasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saitko yhtään ymmärrettävää. Itse olen kuullut vain homomiesten vastauksia tuohon ja se on yleensä "pitäähän sitä tietää mitä on tarjolla", eli kysymys on heille mainoskuvasta. Olen olettanut noita lähettelevien heteromiesten ajattelevan samoin, mutta olevan tyystin pihalla naisten ajatusmaailmasta.

        En muuten saanut mitään vastausta. Ajattelin ettei tällä palstalla ole riittävästi miehiä siihen vastaamaan. Eikä ainakaan kyseiseen harrastukseen perehtyneitä. Vastauksesi on tähän asti lähinnä järkevin.


      • Anonyymi

        Junttieinarit niitä lähettelee ja pissiliisat niistä tulevat otetuiksi. Mutta lisääntyväthän paviaanitkin keskenään oman lajinsa mukaan. Se on junttieinarien lajityypillistä käytöstä. hminen siitä erikoinen laji, että ihmisiä on useampaa henkisesti useampaa lajia, kuin vain yhtä ainoaa. Kehittyneemmät ihmiset eivät ymmärrä junttieinaria, eikä junttieinari kehittyneempiä.


    • Anonyymi

      Miehenä ottaisin ilomielin vastaan pillunkuvan joltakulta naiselta.
      Okei tuntemattoman lähettämä olisi kyllä jos ei ahdistava, niin vähintään hämmentävä.

      Mutta tutulta saatu kuva ei jättäisi paljoa epäselvää lähettäjän mielentilasta ja toiveista.... :).

      Ymmärrän kuitenkin, ettei genitaalien kuvien vastaanottaminen mitään kivaa ole, pyytämättä, valtaosalle ihmisistä.
      Itsekin suuttuisin miehen meisselin kuvasta :).
      En itse kuunaan lähettäisi melani kuvia kenellekään - tosin ei se olisi kovin helppoakaan, koska vehkeeni ei taistelukunnossa kännykän ruudulle mahdu, ei lähimainkaan.

    • Anonyymi

      Roseanna antoi pillua

    • Eikös se uusi laki ole muuttunut hyvinkin tiukaksi? Itse sain tuossa jotain puoli vuotta tai vuosi sitten täysin pyytämättä/ mitään vähääkään seksuaalista tälle tyypille kertaakaan edes vihjaamatta pitkän eroottisen, varsin yksityiskohtaisen "tarinan" Facebookissa entiseltä opiskelukaverilta (opiskelukaveristatuksesta huolimatta tyyppi oli mua kuitenkin 20 vuotta vanhempi). Piti viheltää sitten peli poikki ja sanoa suoraan, että nyt meni kuule liian intiimiksi.

      Olen käsittänyt, että uuden lain mukaan tuollaisen sisällön lähettäminen kysymättä ensin lupaa luettaisiin jo seksuaaliseksi ahdisteluksi. No, ennemmin kuin läksin tyyppiä tuollaisesta syyttämään, sanoin vain jyrkästi että tuo peli ei vetele ja ei enää jatkossa tuollaisia viestejä, kiitos... Ei tarvitse poliisille soittaa, sen verran pieni asia kuitenkin loppujen lopuksi.

      • Anonyymi

        Kyllähän kuvien ja tarinoiden lähettäminen ilman lupaa on ollut seksuaalista ahdistelua aina, lainsäädännöstä riippumatta.

        Mutta ei se silloin ole seksuaalista ahdistelua, jos vastaanottaja on ilmaissut halunsa kuvien ja tekstien vastaanottamiseen. 😁 Eikä ole edelleenkään ahdistelua siinä tapauksessa!

        Minä tuolla ylempänä kerroin, että olisin nuorempana halunnut sellaisia kuvia. 😁 En enää!

        🦄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän kuvien ja tarinoiden lähettäminen ilman lupaa on ollut seksuaalista ahdistelua aina, lainsäädännöstä riippumatta.

        Mutta ei se silloin ole seksuaalista ahdistelua, jos vastaanottaja on ilmaissut halunsa kuvien ja tekstien vastaanottamiseen. 😁 Eikä ole edelleenkään ahdistelua siinä tapauksessa!

        Minä tuolla ylempänä kerroin, että olisin nuorempana halunnut sellaisia kuvia. 😁 En enää!

        🦄

        "Mutta ei se silloin ole seksuaalista ahdistelua, jos vastaanottaja on ilmaissut halunsa kuvien ja tekstien vastaanottamiseen. 😁 Eikä ole edelleenkään ahdistelua siinä tapauksessa!"

        Joo no, mitään tuollaista en ollut kyseiselle tyypille ilmaissut. Mutta onneksi uskoi suoraa puhetta eikä enää sen jälkeen jatkanut. Uskonkin, että useimmat limaisten kuvien/tarinoiden lähettelijät uskovat jos heille suoraan sanoo, että nyt kyllä meni reilusti yli/ nyt ei miellytä viestien sisältö.


    • Juu no en ihan nuorena.. mutta siinä 30 vuoden hujakoilla. Ja varsinkin deitti äppien kautta.. tai siis siitä kautta tutustuin ja kerran sain ihan runkku videonkin.. Enkä herran tähden ole näitä kuvia saatikka videoita pyydellyt😃

      Parempi siis että olet välttynyt näiltä itse🙏😁

    • Anonyymi

      L.P vai L.V? Kumpi?

    • Anonyymi

      Ei kyllä ole kauhean sivistynyttä pyytää lupaa lähettää dickpicciä.

      Tämä on aika delikaatti aihe.
      Minkähänlainen tilanne on saanut miehet lähettämään kuvia elimestään?
      Jos tietäisin varmasti rakastukseni toivovan minulta dokumenttiä, niin kyllä filmaisin hänelle aineistoa, mutta mistäs sen varmasti koskaan tietää?

      Ehkä jos saisi tit picin ensin.🥰

    • Voikun olisin ollut rohkea kuten jotkut joka osasi pitää puolensa.

      11-vuotiaasta asti mua on kiusattu sellaisella, jota en ole halunnut. Aikuisten miesten taholta. Opin vain juoksemaan karkuun, mutta olisihan oikein ollut, että tekijät olisivat joutuneet vastaamaan sopimattomuuksistaan.

      Dickauksia aikuisena ei ole tainnut tulla kuin tältä foorumilta. En ole keneltäkään kuvia pyytänyt. Olisi pitänyt kai laittaa ne julkiseksi että kuka tunnistaa?

    • Mä olen muutaman kerran ja nekin on tulleet nettitreffi alustan kautta, joskus parikymppisenä kun sinkkuna testasin löytyskö sieltä ketään kumppaniksi haukuttavaa. Ei löytynyt ja äkkiä lähdinkin koko palvelusta pois mm. noitten älyttömien viestien ja kuvien myötä.

      Oli muutenkin mun makuun liian seksihakuista se väki mikä lähestyi. Ei juuri muuta keskustelua saanu aikaan, kun seksi... Joten jooh, evvk. Eka yläpää, ehkä sitten jos se pää sytyttää voi alapääkin kiinnostaa.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      231
      16695
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      22
      2108
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      110
      1940
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      189
      1709
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      119
      1443
    6. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1092
    7. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      216
      962
    8. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      119
      847
    9. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      61
      738
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      211
      728
    Aihe