Mietitikö nainen koskaan

Anonyymi-ap

Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.

131

2787

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jännä kysymys. Kaipa se niin on, että ei. Ei oikeasti tarvita.

      • Anonyymi

        Ei tarvita


    • Anonyymi

      Enää? Kauanko tätä on jatkunut?

      • Anonyymi

        Aloittajalla enimmäkseen naisena esiintyen varmaan kaksikymmentä vuotta sitten


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittajalla enimmäkseen naisena esiintyen varmaan kaksikymmentä vuotta sitten

        Aloittaja ei kysy oikeasti, vaan on joku f-riikki joka saa "kiksejä"näistä, eli: hui hai . .


    • Anonyymi

      Voitaisiin olla tekemisissä ns muuten minun puolesta. Mutten halua tunkeilla. Kyllä sinä tiedät ja tunnet sen että ajattelen sinua ja välitän sinusta.

      • Anonyymi

        Samoin ajattelen naisesta. En tiedä "tunkeillakko" vai antaa olla rauhassa....-sivusta


      • Anonyymi

        Ei ole tunkeilua, koskaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin ajattelen naisesta. En tiedä "tunkeillakko" vai antaa olla rauhassa....-sivusta

        Ottaa yhteyttä jos siltä tuntuu, turha miettiä liikaa asioita. Vieläsivummalta


      • Anonyymi

        Tiedän ja tunnen sen, jos olet hän. Onneksi se koiramies ollut naapurisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ottaa yhteyttä jos siltä tuntuu, turha miettiä liikaa asioita. Vieläsivummalta

        No kyllä tuntuu vähän väliä. -sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kyllä tuntuu vähän väliä. -sivusta

        Sitten otat yhteyttä. Vieläsivummalta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän ja tunnen sen, jos olet hän. Onneksi se koiramies ollut naapurisi.

        On naapuri jooh" ketkä juttelee ja mitä tahdotaan tietää? N.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On naapuri jooh" ketkä juttelee ja mitä tahdotaan tietää? N.

        Ei mitään tämmöisiä, jutelkoon keskenään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten otat yhteyttä. Vieläsivummalta

        Yritin aamulla... Olenko soittanut sulle ennen?


      • Anonyymi

        Tää on kyllä hirveetä että tähän on jäänyt koukkuun. Ensin ihan hupina kun näin yhden kirjoituksen ohimennen. Sitten todellakin tuntee kun toinen ajattelee. Sen todella voi tuntea. Paljon muutakin! Se joku muu tietää. Ihan kuin kirjoittelisin hänelle joka tuskin täällä roikkuisi mutta voisi roikkuakin samasta syystä. En tarvii tätä mun sormet tarvii. Tai sitten minä. Kiehtovaa tietää ja samalla kauhistuttaa. Joku kauhuleikki joka lähti lapasesta vaan ihan jostain hamittomasta. Tuntuu ettei sitä enää voi peruuttaa jäätiin vangeiksi tähän.


    • Anonyymi

      Tarkoitatko palstaa? Tuohon miksikysymykseen en osaa kenenkään muun osalta sanoa kuin omani, mutta eikö tänne saa kirjoittaa ihan vaan koska itse sen tarvitsee? Kun itse joutuu elämään tässä eri hetkiä ja tunteita läpi. Tarvitaanko siihen jonkun muun mielipidettä?

      • Anonyymi

        Huonosti muotoiltu aloitus.Sori.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huonosti muotoiltu aloitus.Sori.

        Mitä sitten tarkoitit? Pieni hento toive elää ainakin minun sydämessä loppuun asti.. sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sitten tarkoitit? Pieni hento toive elää ainakin minun sydämessä loppuun asti.. sivusta

        Mitä oikeasti haluan, mitä hän haluaa.
        Teemmekö tätä sen vuoksi että haluamme pitää vain jonkinlaisen yhteyden.
        Tietynlainen velvollisuus muistuttaa toista olemassaolostaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä oikeasti haluan, mitä hän haluaa.
        Teemmekö tätä sen vuoksi että haluamme pitää vain jonkinlaisen yhteyden.
        Tietynlainen velvollisuus muistuttaa toista olemassaolostaan.

        Miksi ette vaan puhu keskenään? Sivusta


    • Anonyymi

      Ehkä tavataan ensi elämässä

    • Anonyymi

      Se mitä hän tarvitsee voi olla eri asia kuin se, mitä sinä tarvitset.

      • Anonyymi

        Ainahan se menee noin kahden ihmisen kohdalla. Onkin kyse kyvystä kompromisseihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainahan se menee noin kahden ihmisen kohdalla. Onkin kyse kyvystä kompromisseihin.

        Mikä on kompromissi tässä tilanteessa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on kompromissi tässä tilanteessa?

        En tiedä tilannettanne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä tilannettanne.

        Minä luulin kysyväni aloittajalta. Hän tietänee tilanteensa.


      • Anonyymi

        Hyvin epävarma olen jo kaikesta.


      • Anonyymi

        Juuri noin se on ja on ollut jo kauan. Emme ole puhuneet samaa kieltä enää moneen vuoteen! Minua on ahdistanut se että elämääni on häiritty monin tavoin! Ihan kuin minulla ei olisi saanut olla omia haaveita!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri noin se on ja on ollut jo kauan. Emme ole puhuneet samaa kieltä enää moneen vuoteen! Minua on ahdistanut se että elämääni on häiritty monin tavoin! Ihan kuin minulla ei olisi saanut olla omia haaveita!

        Mitä kieltä te puhutte?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri noin se on ja on ollut jo kauan. Emme ole puhuneet samaa kieltä enää moneen vuoteen! Minua on ahdistanut se että elämääni on häiritty monin tavoin! Ihan kuin minulla ei olisi saanut olla omia haaveita!

        Eli roikut jossakissa naisessa vuosia ja taas vuosia.
        Vaikka hän ei ole ollut edes yhteyksissä.
        Voisitko antaa vastausvuoron järjen äänelle ?
        Mitä se sainoisi.
        Todenkoisesti käskisi tunnepuolen pitämään
        Suun kiinni ja sit lähtemään uusiin seikkailuihin .
        Sen siian että elät menneisyydessä.

        Niitä ihania juttuja mitä te kaks jaotte saa muistella ja kaivata kyllä.
        Surutyökin pitää tehdä kun jokin päättyi .

        Mutta samaan aikaan kuuluu luoda uusia unelmia
        Uusia asioita ja tavata uusia ihmisiä .
        Sillä voi olla joku muukin josta pidät
        Tai toisenlaisia asioita mistä pidät.

        En ymmärrä miksi elät eilisessä ?
        Mee uutta kohti .

        Että jos vielä törmään kaivattuusi
        Sinulla paljon ihania muistoja ja tietoa mistä asentaa ja olla parasta hänelle ..
        Itseäsi ja omaa parastasi kun et selvästi osaa miettiä yhtään .
        Nii ajattele edes että teet kaikki hyvät asiat hänelle tai häntä varten .
        Haluan että vapaudut menneisyyden kahleista
        Ja jos hän ei palaa luoksesi voi ilmestyä joku uusi
        aivan ihana ihminen ..
        Kunhan olet ensin parasta itsellesi.

        Minä mietin niin että jos kaivattusi voi
        Joskus vuosien päästä palata hän tekee niin .
        Mutta silläväin
        Älä ainakaan odota tekemättä mitään
        Tai elämättä ihania asioita ja kokemuksia läpi muussa seurassa jos elämä antaa mahdolisuuksia
        Vaan tee kaikki rakkaudella .
        A-nainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli roikut jossakissa naisessa vuosia ja taas vuosia.
        Vaikka hän ei ole ollut edes yhteyksissä.
        Voisitko antaa vastausvuoron järjen äänelle ?
        Mitä se sainoisi.
        Todenkoisesti käskisi tunnepuolen pitämään
        Suun kiinni ja sit lähtemään uusiin seikkailuihin .
        Sen siian että elät menneisyydessä.

        Niitä ihania juttuja mitä te kaks jaotte saa muistella ja kaivata kyllä.
        Surutyökin pitää tehdä kun jokin päättyi .

        Mutta samaan aikaan kuuluu luoda uusia unelmia
        Uusia asioita ja tavata uusia ihmisiä .
        Sillä voi olla joku muukin josta pidät
        Tai toisenlaisia asioita mistä pidät.

        En ymmärrä miksi elät eilisessä ?
        Mee uutta kohti .

        Että jos vielä törmään kaivattuusi
        Sinulla paljon ihania muistoja ja tietoa mistä asentaa ja olla parasta hänelle ..
        Itseäsi ja omaa parastasi kun et selvästi osaa miettiä yhtään .
        Nii ajattele edes että teet kaikki hyvät asiat hänelle tai häntä varten .
        Haluan että vapaudut menneisyyden kahleista
        Ja jos hän ei palaa luoksesi voi ilmestyä joku uusi
        aivan ihana ihminen ..
        Kunhan olet ensin parasta itsellesi.

        Minä mietin niin että jos kaivattusi voi
        Joskus vuosien päästä palata hän tekee niin .
        Mutta silläväin
        Älä ainakaan odota tekemättä mitään
        Tai elämättä ihania asioita ja kokemuksia läpi muussa seurassa jos elämä antaa mahdolisuuksia
        Vaan tee kaikki rakkaudella .
        A-nainen

        Ymmärsin tämän ja minulla on ilmiselvästi miettimisen aihetta paljonkin. En osaa rauhoittua. Käyn ylikierroksilla. Katsotaan, miten käy mutta kaikki on ollut tarpeellista. Päivä kerrallaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä kieltä te puhutte?

        Oisko tällä miehellä joku eestin tyyppinen murre, kuin näet tästä niin vaivaa?


    • Anonyymi

      "If men define situations as real, they are real in their consequences." W.I. Thomas

      • Anonyymi

        What is the highest form of stupidity? You try something, it doesn't work and you do it again. That's male logic for you.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        What is the highest form of stupidity? You try something, it doesn't work and you do it again. That's male logic for you.

        Niinpä, tämäpä justiin tryskataan samaa palikkaa laatikkoon, vaikka muoto on selvästi eri


    • Anonyymi

      Me tarvitaan toisiamme.

    • Anonyymi

      Kenelle tämä on? Aikaa on kulunut, mutta tunteet on ennallaan. Odotan..siihen asti kunnes hän sinetöi, ettei meillä voi olla yhteistä tulevaisuutta.

    • Anonyymi

      HhjjohoojOJ

    • Anonyymi

      Hooohohokojohohikkj

    • Anonyymi

      Mietin.Toivottavasti nähdään pian.

      • Anonyymi

        Miten se näkeminen vaikuttaa enää mihinkää. En tarkoita ettenkö haluisi nähdä.


    • Anonyymi

      Me? Päädyimme eri pisteisiin ja tarvitsemme eri asioita

      • Anonyymi

        Niinkö? Siksikö etsiydyit ikävä-palstalle ja vastasit tällaiseen aloitukseen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinkö? Siksikö etsiydyit ikävä-palstalle ja vastasit tällaiseen aloitukseen?

        Ookko sinä aivan kunnossa provoihin vastaaja?


    • Anonyymi

      Mitä kirjoitat kompromissista?

    • Anonyymi

      Minä olen oikeasti onnellinen perheeni kanssa ja haluaisin vain tässä olla. Sinä saisit melkein kenet tahansa, jos vaan haluaisit. Mikä on oikeastaan ongelma?

      • Anonyymi

        Miksi kirjoittelet ikäväpalstalla jos olet onnellinen perheesi kanssa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi kirjoittelet ikäväpalstalla jos olet onnellinen perheesi kanssa?

        Samaa minäkin mietin. Miksi nämä ihmiset eivät uskalla edes anonyyminä puhua totta?? Ehkä kulissin ylläpitäminen on jo selkäytimessä.


      • Anonyymi

        Se on oikein. Saisin kenet haluan? tämä väite ei pidä paikkaansa ollenkaan.
        Ongelma on minussa kun en osaa päästää irti hänestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi kirjoittelet ikäväpalstalla jos olet onnellinen perheesi kanssa?

        Ätmillä mitään perhettä ole, on vaan joku ystävä! Mut sehän taitaakin puhuujonain toisena, ilkeä on! Hyppää kiikkuun!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on oikein. Saisin kenet haluan? tämä väite ei pidä paikkaansa ollenkaan.
        Ongelma on minussa kun en osaa päästää irti hänestä.

        Mistäs sinä tiedät toisten kulisseista, sinuna pitäisin suun kiinni!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistäs sinä tiedät toisten kulisseista, sinuna pitäisin suun kiinni!

        En tiedä enkä halua tietää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi kirjoittelet ikäväpalstalla jos olet onnellinen perheesi kanssa?

        Taidat oikeasti kokea miespuolisen aloittajan tapaan tämän keskustelupalstan hieman vääristyneesti lievästi sanoen. Toisekseen kommentoija on miestrolli itse, mutta kun ihmisellä on realiteetit hukassa niin ne on sitten. Liittyen esim anonyymin selontekovelvollisuuteen- miksi olet täällä, voi jumbe🤭


      • Anonyymi

        Eri henkilö mutta hyvä ja hmm.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat oikeasti kokea miespuolisen aloittajan tapaan tämän keskustelupalstan hieman vääristyneesti lievästi sanoen. Toisekseen kommentoija on miestrolli itse, mutta kun ihmisellä on realiteetit hukassa niin ne on sitten. Liittyen esim anonyymin selontekovelvollisuuteen- miksi olet täällä, voi jumbe🤭

        aikaisin näköjään jasavat rollata


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi kirjoittelet ikäväpalstalla jos olet onnellinen perheesi kanssa?

        Hmm. onko tää vaan ikäville?, eikä ikävästä selvinneille?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa minäkin mietin. Miksi nämä ihmiset eivät uskalla edes anonyyminä puhua totta?? Ehkä kulissin ylläpitäminen on jo selkäytimessä.

        Hmm... totta, no yritän kertoa omasta osuudesta: tuli ihana ihminen, kesä oli huima, sit syksy synkisti kaiken . . . . ja tuntui, että kaikki ei ole ok, no kyssäriin vastattiin, nou hätä, kaikki ok, tuli syksy, huokaukset/pidetäänkö tauko, tuli yllärinä, no nyt täällä 67-vuotiana, uskon ja mietin, olkoon koko pasha, Malmille reikään ja se on siinä. Heipsan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa minäkin mietin. Miksi nämä ihmiset eivät uskalla edes anonyyminä puhua totta?? Ehkä kulissin ylläpitäminen on jo selkäytimessä.

        No kun "luuseri" ei kelpaa kenellekään, kiitos naiset, olkaa yhdessä. . .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on oikein. Saisin kenet haluan? tämä väite ei pidä paikkaansa ollenkaan.
        Ongelma on minussa kun en osaa päästää irti hänestä.

        No soita mulle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No soita mulle?

        Ai sulle sen pitää soittaa kuitenkin joka olet onnellinen perheesi kanssa?


    • Anonyymi

      En haluaisi erota, vaikka se olisi vastuunottamista virheestä.

    • Anonyymi

      Minä odotan näkeväni ihanan 50++ miehen, jotta voitaisiin ruveta tutustumaan!

      • Anonyymi

        Missä hän sitten luuraa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä hän sitten luuraa?

        En tiedä, sen tiedän missä päin hän suunnilleen asuu ja siksi lenkkeilen tietyllä suunnalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä, sen tiedän missä päin hän suunnilleen asuu ja siksi lenkkeilen tietyllä suunnalla.

        Heh,Heh joo'o.
        Älkää sitte ihmiset omiko tätäkään.
        Kaikki ei lenkkeile samoissa paikoissa jonku tyypin takia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä hän sitten luuraa?

        Varmaan ihan tämän aloituksen takana juu nou


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh,Heh joo'o.
        Älkää sitte ihmiset omiko tätäkään.
        Kaikki ei lenkkeile samoissa paikoissa jonku tyypin takia.

        Joo se on omaa tyhmyyttä se sitte kai kuvitella näin trollipalstan perusteella


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä, sen tiedän missä päin hän suunnilleen asuu ja siksi lenkkeilen tietyllä suunnalla.

        lenkkimakkara


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä, sen tiedän missä päin hän suunnilleen asuu ja siksi lenkkeilen tietyllä suunnalla.

        😅😅😂mahtaa olla pitkät maratoonit.


    • Anonyymi

      Mikä on kompromissi?

    • Anonyymi

      Tunnen, että haluat jotenkin minua siellä taustalla.

      • Anonyymi

        Tunnet oikein jos olet hän. Sekin vähän ongelma että mitä haluan ja mitä hän oikeasti haluaa. Haluammeko oikeasti vain tunteen emme toisiamme. Siihen tulokseen olen kääntynyt jo pikän aikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunnet oikein jos olet hän. Sekin vähän ongelma että mitä haluan ja mitä hän oikeasti haluaa. Haluammeko oikeasti vain tunteen emme toisiamme. Siihen tulokseen olen kääntynyt jo pikän aikaa.

        Tuohan on maailman helpoin testata. Kuvittelet hänen tilalleen kenet muun tahansa ja katsot, saatko saman lämmön tunteen jostakin muusta. Jos saat, kaipaat vain tunnetta. Jos et edes halua kuvitella hänen tilalleen ketään muuta, kaipaat häntä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuohan on maailman helpoin testata. Kuvittelet hänen tilalleen kenet muun tahansa ja katsot, saatko saman lämmön tunteen jostakin muusta. Jos saat, kaipaat vain tunnetta. Jos et edes halua kuvitella hänen tilalleen ketään muuta, kaipaat häntä.

        Tää oli hyvä neuvo. Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuohan on maailman helpoin testata. Kuvittelet hänen tilalleen kenet muun tahansa ja katsot, saatko saman lämmön tunteen jostakin muusta. Jos saat, kaipaat vain tunnetta. Jos et edes halua kuvitella hänen tilalleen ketään muuta, kaipaat häntä.

        🤮🤮🤮reaktio muiden ajattelusta😅niin millaista johtopäätöstä tästä pitäisi sitten vetää ?


    • Anonyymi

      Taidat katsella myös peliä?

      • Anonyymi

        Jätä setoisen aviomies rauhaan ätmi ja piä se turpas kinni, olet todella pakkomielteinen, ei sua jaksa kukaan! Olet todella perheiden hajoittaja! Jatkuvaa lässytystä täällä!


      • Anonyymi

        Parhaimmat pelit tv.ssä.


    • Anonyymi

      En halua ylläpitää kulisseja enkä niitävoikaan ylläpitää kaiken tämän jälkeen. Olisiko kompromissi kuitenkin jonkin sortin ystävyys, ei fyysisellä tasolla mutta yhteistyön ja avunannon merkeissä?

      • Anonyymi

        Jos tämä olisi minulle niin vastaan en halua olla ystävä yhdenkään minua paljon nuoremman kanssa. Haluan parisuhteen suunnilleen ikäiseni vanhemman miehen kanssa ja hän on myös ystäväni! Haluan unohtaa muutamat viime vuodet ja niihin ns. kuuluneet ihmiset!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tämä olisi minulle niin vastaan en halua olla ystävä yhdenkään minua paljon nuoremman kanssa. Haluan parisuhteen suunnilleen ikäiseni vanhemman miehen kanssa ja hän on myös ystäväni! Haluan unohtaa muutamat viime vuodet ja niihin ns. kuuluneet ihmiset!

        Tuo kirjoitus oli ihan selkeästi aloittajalle suunnattu, ei sinulle. Opettelehan seuraamaan palstaa oikein.

        sivusta


      • Anonyymi

        Tämä olisi varteenotettava vaihtoehto.
        -Aloittaja


      • Anonyymi

        Kyllä, hyvä idea ” hyviä kavereita”👍

        Öitä!


    • Anonyymi

      Oo mä sitä monesti miettinyt. Kaipa se oli joitain enkait ollut vaan tarpeeksi rakastettava. Vähän nukkavieru.

    • Anonyymi

      En siis tarjoa ystävyyttä mutta toivomme yhdessä, että sinä löytäisit jonkun!Tottakai sinulla saa olla haaveita, estänkö minä niitä jotenkin. Hyvä, kun nyt puhumme suoraan.

    • Anonyymi

      Huomasitko mies että olen lähes jo poissa palstalta? Käyn erittäin harvoin ja pidän monen päivän taukoja. Ei tarvita enää.

      • Anonyymi

        Täältä pitääkin päästä pois. Kyllä sen tuntee ja huomaa että vähentänyt olet. Hyvä.


    • Anonyymi

      Sama aloittaja taas! Onnistut aina ja saat, kuhinan aikaan.
      Kuka oikeasti olet?

      • Anonyymi

        Onnistuu koska ei milloinkaan anna oikeasti mitään tunnisteita. Nauttii huomiosta eikä halua karsia vääriä naiskaipaajia pois haaremista. 🙄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onnistuu koska ei milloinkaan anna oikeasti mitään tunnisteita. Nauttii huomiosta eikä halua karsia vääriä naiskaipaajia pois haaremista. 🙄

        Sille en voi mitään jos aloitukset saa huomiota paljon. Hämmästyn itsekkin.
        Millä voi kerätä haaremin palstalle jos ollaan toisille tuntemattomia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sille en voi mitään jos aloitukset saa huomiota paljon. Hämmästyn itsekkin.
        Millä voi kerätä haaremin palstalle jos ollaan toisille tuntemattomia?

        Metaforinen ilmaisu. Ilman tunnisteita kaikki voivat luulla, että tämä on juuri hänelle suunnattu ja aloittaja voi kuoria ne mieleisimmät vastaukset päältä itselleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Metaforinen ilmaisu. Ilman tunnisteita kaikki voivat luulla, että tämä on juuri hänelle suunnattu ja aloittaja voi kuoria ne mieleisimmät vastaukset päältä itselleen.

        Teoria se on tuokin. Jos katsot muita aloituksia niin eipä niistä myöskään löydy mitään suoraa yhteyttä.
        Onko tekemäni aloitus jotenkin ihmeellinen? Itse pidän sitä hyvin tasapaksuna ja yleensä kirjoitan niitä fiiliksen mukaan.
        Joten kovasti ontuu sinun väittämä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teoria se on tuokin. Jos katsot muita aloituksia niin eipä niistä myöskään löydy mitään suoraa yhteyttä.
        Onko tekemäni aloitus jotenkin ihmeellinen? Itse pidän sitä hyvin tasapaksuna ja yleensä kirjoitan niitä fiiliksen mukaan.
        Joten kovasti ontuu sinun väittämä.

        En jaksa kinata. Hyvää yötä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onnistuu koska ei milloinkaan anna oikeasti mitään tunnisteita. Nauttii huomiosta eikä halua karsia vääriä naiskaipaajia pois haaremista. 🙄

        Mutta kun eihän näihin ikinä kukaan muu vastaa kuin sinä mies itse hehe


      • Anonyymi

        O. T naisen nimi miehellä!


    • Anonyymi

      Samat tyypit näitä kirjoittelee. Saavat fyffee näistä

      • Anonyymi

        Missä mun rahat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä mun rahat.

        Niin ja mun.?Oon luukuttanut nyt kuukauden päivät mulle tehtyä musalistaa ja mulle luvattiin PALJO siitä rahaa siit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä mun rahat.

        Pistä laskua sisulle?


      • Anonyymi

        Voisit huomauttaa tosi dorkien kiusaksi samasta asiasta silloinkin kun mies kirjoittaa naisena esiintyen katseesta 86- tms


    • Anonyymi

      Jotenkin olen huomannut, että palstailu on vähentynyt. Minäkin olen pitkiä aikoja poissa. Ehkä tämä vähitellen loppuu. Olen tavallinen ihminen ja tiedän nyt haluavani rauhaa.Haluan aikaa korjata omaa parisuhdetta. Minä haluaisin suuntautua isovanhemmuuteen ym. Sinulle toivon, että saat, mitä haluat. Olet hyvä, kelpo mies, tottakai sinulla on toivoa. Nokkimisjärjestyksessä tulen takanasi. Sinä et ole tehnyt virheitä. Hyväksyn sinut taustalla jollakin tavalla olevana. Se kuuluu olla.

      • Anonyymi

        Miksi et oo töissä kun osaat noin hyvin junailla asioita ja kirjoittaa hyvin.???Ĺuuletko olevasi joku Kuningatar?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi et oo töissä kun osaat noin hyvin junailla asioita ja kirjoittaa hyvin.???Ĺuuletko olevasi joku Kuningatar?

        olen kunigas


    • Anonyymi

      Kenenkähän aivopieru se tämä viimeinen kommentti oli. Ei kuulu millään lailla koko juttuun.
      Kyllä tänne pitäisi olla pakollinen tunnistautuminen niin rajaisi näitä hörhöjä pois

    • Anonyymi

      a.p Oot verbaalisesti lahjakas ja jatka kirjoittelua entiseen tahtiin fiiliksien mukaan.

      • Anonyymi

        Vähän se näitä aloituksia tekee. Tunnistan hänen seuraavista.
        -Ei hymiöitä
        -Ei alentavia tai sääliiin liittyviä kirjoituksia
        -Ei painostavia
        -Ei katkera
        -Ei laita naisestaan henkilökohtaisia tietoja
        -Ei myöskään vastailen paljoa aloituksiinsa/ylipäätään toisten aloituksiin.
        NS. Turvallinen keskustelu kumppani palstalla..Se on se taika millä hän kerää vastaajia.


        -


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän se näitä aloituksia tekee. Tunnistan hänen seuraavista.
        -Ei hymiöitä
        -Ei alentavia tai sääliiin liittyviä kirjoituksia
        -Ei painostavia
        -Ei katkera
        -Ei laita naisestaan henkilökohtaisia tietoja
        -Ei myöskään vastailen paljoa aloituksiinsa/ylipäätään toisten aloituksiin.
        NS. Turvallinen keskustelu kumppani palstalla..Se on se taika millä hän kerää vastaajia.


        -

        Lisään..
        -Osaa kyllä näpäyttää takaisin
        -Aloitukset eivät ole imelää ja teennäistä
        Helppo tarttua hänen kirjoituksiin.


    • Anonyymi

      Vastakkainasettelun aika ei ole ohi, kun et päästä irti kekkeruusi har har har

    • Anonyymi

      minä vaan odottelen että kuolette pois niin pääsee elämään kunnolla. ja sitähän teille ennustetaan teoistanne minulle ja meille. viime vuosista ja jutuistanne. olisipa se päivä vaikka tänään, oikeus. tuomio. kaikella pahuudella on rajansa maan päällä. en minä tapa vaan odotan vaan unien toteutuvan ja hävitty viimein helvettiin täältä.

    • Anonyymi

      se mitä minulle teitte vuosia tuo siis teille kuolemaa. yksin tämän asunnon tapahtumat riittävät ja puhumattakaan muusta mitä olette tehneet. elämän oikeus kun pitää ihmistä hakattava ja oejana ja syö sitä ja hakkaa sen elämää vainoaa ja tekee tuommoista kun te. tosi elämässä siitä tulee monessa maassa kuoleman tuomio, sitä se elämän karma tuo teille, ja päädytte helvettiin toiminnastanne. kaikille on tuotu esiin missä ovat mukana ja olette jatkaneet joten kuolemaa tulee teille. se on oikein, tekonne on mitä hirveimpuä kun olette jahdanneet ja hakanneet syötäväksi ja hyödyksi itselle, tuhonneet elämää ja töitä ja kaikkea elämässä vuosia. se tulee teille hyvin hyvin pahana elämäänne. ja tämä asunto pelkästään teille kuolemaa.

    • Anonyymi

      sanoin tuo hakkaaminen ja estäminen tuo raakuudessaan teille kuolemaa. varitwlrubon ja ei ketään tapeta, vaan yksinkertaisesti oma pahuutenne, raakuutenne ja kannibaalitoimintanne tappaa teidät.

    • Anonyymi

      se on hirveää että ette kestänyt minun hyvää elämää ja että ammatti on hyvä, eikä teillä ole mitään asiaa siihen, tai hyviin kotijuttuihin tai muuhun. ja on teille annettu hyvää ennen vapaasta tahdosta mutta päätitte toimia kuten toimitte, ettekö vain kertaa tai kahta. nyt sitten otatte vastaan sitä elämän oikeutta. sait/saitte kerran vielä hakattua ja nöyryytettyä kunnolla ja pilattua elämää, nyt otatte siitä maksun ja pahuutta takaisin. minä en teihin kuuluu eikä minun tarvitse olla teidän ruokaa tai hakattava orja, eikä tarvitse teitä auttaa. edes Susannaa.

    • Anonyymi

      eikä raakuus jää vaan minuun vaan oletettavaa on että olette tehneet myös muulle perheelle. se vaan lisää rakuutta ja syöneet ja vieneet kaikesta. se tulee teille hyvin pahana takaisin, elämän oikeus. Manalassa toimitaan noin, ei maan päällä tai taivaassa.

    • Anonyymi

      muualla maailmassa yx teidän tekonne riittää vankilatuomioon, mutta te jatkatte ja selitätte itselleen näin saa tehdä, näin on pakko tehdä, nyt meillä on oikeus jos kerta tuntuu hyvälle. teidän raakuus, julmuus, kateus, haku alustaa, estää hyvää elämää, hakata työhön ja viedä kaikkea, jotta tunteita saataisiin muille, saataisiin jaettua hyvää vaikka kiskomalla ihnisen päätä lattiaan, jotenkin hakata auton rattiin, lähettää raivoa kunnes tappaa, itsensä, vainota ja jahdata, yrittää saada tietoon kaikki ja jokaisen teon, syödä ihmistä ja haluta tuntea se itsessään ja haluta toisen tietoisuuden ja olemuksen tuomat asiat omassa elämässä. tappaa vaikka niistä, pitää hakattavana orjana jotta saadaan kaikkea tuosta muille. olette suoraan Manalan väkeä, siellä toimitaan noin. hyi helvetti.

    • Anonyymi

      hyvin pahamieli tai mielet rynnii väkisin toisen ihmiseen ja haluaa sieltä asioita. olette iljettävä ja hyvin hyvin pahoja sieluja. ettekä osaa, kunnioittaa, muita ihmisiä, heidän rajojaan tai rahojaan, elämää tai tulevaisuutta. olette hyvin mieleen mennyt yksilöt ja helvetin sairas ryhmä.

    • Anonyymi

      minä olen aina ollut iloinen, nuorempana oikea ilopilleri, vanhempana vakavoitunit, aina tsempannut muita ja aina saanut vihaa osakseni siitä että kun on keskittynyt opintoihin ja töihin, välillä hyötynytkin suhteista ja ollut työssäkin suosikki asiakkaiden ja tiettyjen piireissä, toki saanut raataakin ja tehnyt tulosta, mutta joo tiedän kyllä sen, ja saanut siitä hyvästä usein turpaan. en ole muilta mitään saanut väkisin ja en liikaa, mutta omassa elämässä riittänyt hyvään. joskus mokannutkin, ja saanut vähä häpeää. mutta ikinä tullut mieleen syödä muita, vainota heidän elämää, yrittää tuhota heidät, hyökätä niiden koteihin, järjestää joukkogakkauksia tai viedä varattuja miehiä. on kai niitä joskus ihastuneita, niin käy pitkissä suhteissa, voi ihastua muihin. ja hyviin yksilöihin moni ihastuu. mutta tuommoista, rakuutta ja julmuutta ja halua tuhota ja syödä muita en ikinä nähnyt.

    • Anonyymi

      jos ette oo pahoja vaan tekonne lopeta se itsellesi hokeminen tämä on oikein ja näin saa tehdä. kun ei saa, jos joku ihminen ei halua sinua tai tietoisuutta ja elämäänsä teille, ei sitä voi ottaa väkisin. ette te hallitse ihmisiä ja määrää heitä ja saa, hakata mielinmäärin. teillä ei ole minkäänlaista oikeutta hallita muiden koteja, hakata tai varastaa kerään, viedä mitään. pysytte siellä rikollista ja muissa porukoissa joille ok että heitä syödään ja elämät pilataan. ymmärrä että ei on ei. mitää en teiltä vie, toivottavasti saatte rangaistuksenne. minä en niistä päätä, mutta joku hyvä taho niistä päättää.

    • Anonyymi

      En ole hyvä luonne mutta olen aina yrittänyt parhaani. Edelleen yritän. Olet hyvä tyyppi mutta sinulta selkeästi vaaditaan liian paljon. Kaikilla on rajansa.
      Minäkin olen väsynyt, en tiedä, menevätkö asiat ollenkaan eteenpäin, vaikka minulla on tahto.
      Minä tein virheen ja pyydän anteeksi. Kaikki tämä on seurausta siitä. En ole ymmärtänyt asioita ollenkaan.
      Toivoisin, että antaisit minulle anteeksi. Ymmärrän, että en voi vaatia paljon. Jos tämän tilanteen saisin pitää, olisin iloinen. Päivä kerrallaan. Välillä kuitenkin tunnen olevani lähes onnellinen. On itsestäänselvää, että olet ansainnut onnen jo vihdoin.

      • Anonyymi

        Toistan itseäni ja sanon ettei anteeksi tarvii pyytää. En ole itsekkään mikään ihanuus.

        Mennään jatkossa niin ettei loukata toisia vakavasti, läppää voi heittää, rakastan sitä. Terveysasioitani levittelemistä muille huumorin keinoin en voi sietää omalta kaivatultani, se murentaa sinua kohtaan tykkäämiseni.Suoraan voi asioista vaikka kirjoittaa kun niitä pulpahtaa mieleen.
        Anteeksi pyydän myös töksähteleviä viestejäni.Ne ymmärtää aina väärin..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toistan itseäni ja sanon ettei anteeksi tarvii pyytää. En ole itsekkään mikään ihanuus.

        Mennään jatkossa niin ettei loukata toisia vakavasti, läppää voi heittää, rakastan sitä. Terveysasioitani levittelemistä muille huumorin keinoin en voi sietää omalta kaivatultani, se murentaa sinua kohtaan tykkäämiseni.Suoraan voi asioista vaikka kirjoittaa kun niitä pulpahtaa mieleen.
        Anteeksi pyydän myös töksähteleviä viestejäni.Ne ymmärtää aina väärin..

        👍👍👍


    • Anonyymi

      Ehkäpä ei tarvitsisi kysyä jos ei tarvitsisi.

    • Anonyymi

      Lässyn lässyn lää vieläkö jaksatte lässyttää?

      • Anonyymi

        Niin kauan että mielenkiinto lopahtaa. Ollaan jo hyvin lähellä sitä.


    • Anonyymi

      Aikamoinen kokoelma, sillisalaatti. Mutta sisältääkö tämä taas yksityisviestejä, olen täällä jonkin verran nähnyt tutunoloista tekstiä???Kantsii tsekata.

      • Anonyymi

        Niistä en tiedä, mutta kyllä täällä sattuu kummallisuuksia muutenkin. Ei ole kauaakaan, kun oli mm. vanhoja kirjoituksia aivan uusilla päivämäärillä ja muutakin hauskaa on näkynyt. Sivusta


    • Anonyymi

      NAISET EI MIETI, VAAN ELÄÄ "TYYDYTYS HUUMASSA" RAHAA JA KUULUISUUTTA, KATO VAIKKA MONTAKO KÖYHÄÄ MIESTÄ NIILLÄ ON?

    • Anonyymi

      Upup

    • Anonyymi

      Kokeillaan savumerkkeja!

    • Anonyymi

      Minun mielenkiintoni ei lakkaa koskaan.
      Ei varmasti.

      Se yksi ja ainoa oli jo vierelläni.

      Ja mikään ei niin mikään harmita niin paljon kuin se ettei se yksi ja ainoa enää siinä ole.

      Minun oma mussukkani...

      Never forget...

    • Anonyymi

      It's time to veggie dance

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      234
      16750
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      26
      2143
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      110
      1940
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1720
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      119
      1453
    6. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1102
    7. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      216
      962
    8. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      119
      857
    9. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      61
      748
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      212
      731
    Aihe