HIRVIJÄRVEN UIMARANTA TÄYNNÄ HAHEN KAKKAPÖTKÖJÄ

Anonyymi-ap

pitkällä ylöspäin nurmikollakin. Saa olla tarkkana kävellessä. Kun sataa, pöpöt valuvat pötkön ympärille ja valuvat järveenkin.

ÄKKIÄ SIIVOOMAAN.

24

408

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tämä ei ollut vitsi.

      • Anonyymi

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        😋 ­N­­­y­­m­f­­­o­­­m­­a­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#179201319

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Ketjun aloittajalle on samantekevää, mitä teette. Pääsi vaan taas esille muista huolehtiminen.

    • Anonyymi

      Kävin uimassa, ei pötkön pötköä.

    • Anonyymi

      Eihän siellä edes ole hanhia! :D

    • Anonyymi

      No olisi siellä tänäänkin muutama iso pötkö lähinnä oikeassa alakulmassa . Olisiko ollut joutsenia nukkumassa yöllä.

      Siellä tapahtui pahempaakin kuin ulostaminen.

      Kerron kaavamaisesti:
      Olin jo uinut jo jonkin matkan päähän. Rannalta kuului lehtienrapinaa ja ampumista äänenvaimentimella varustetusta aseesta. SIIS UHKA HENGELLE JA TERVEYDELLE.

      TAISTELU TAI PAKO. En olisi ehtinyt paeta rannalle. SIIS TAISTELU, JOKA KESTI JONKIN AIKAA. EHTI ADRENALIINIA ERITTYÄ IHAN KUNNOLLA.

      Lopulta näkyviin tuli mies, joka ihan viattomalla äänellä sanoi: I doint understand. Minä ilmoitin in english: you are not alloud to shoot animals.

      Mies oli häipynyt, kun pääsin rantaan.

      Jouduin vielä autolla ajamaan yläpuolen parkkipaikan ohi.

      ADRENALIINIA OLI ERITTYNYT PALJON. Olenko minä syyllinen sen aiheuttamiin vaikutuksiin? Paasasin kotimatkalla autossa kaikenlaista ja vielä kotonakin. Siinähän kuulitte, minä en edes muista.

      SIIS KUN PROVOSOIMALLA AIHEUETAAN TILANNE, JOSTA EI PÄÄSE KARKUUN JA ADRENALIINIA EHTII ERITTYÄ, KUKA ON SYYLLINEN SEN AIHEUTTAMIIN REAKTIOIHIN, ihan vaan puhumisen laatuun?

      NIIN , stalkkerit ovat aina ihan viattomia.

      • Anonyymi

        Tämä vain esimerkkinä siihen, että kakkapötkyt ovat pikku juttu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä vain esimerkkinä siihen, että kakkapötkyt ovat pikku juttu.

        OLIKO TÄMÄ ADRENALIINKOSTO. Sen selityksen eilen sain sopimaan kuvioon. Vai olisiko ammuttu e-aseella päähän parikin kertaa johonkin tarkkaan kohtaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        OLIKO TÄMÄ ADRENALIINKOSTO. Sen selityksen eilen sain sopimaan kuvioon. Vai olisiko ammuttu e-aseella päähän parikin kertaa johonkin tarkkaan kohtaan.

        Ja mitähän ehdollistumia on saatu aikaiseksi, vaikka että kun rannalla lehdet rapisee, tulee adrenaliini syöksähdys, tai vaimentimella varustetun aseen stuppausta. Tai metallin kolinaa, kun tavaralla lastattua polkupyörää kuljetaan epätasaisella polulla, vaikka oranssia väriä, jota siinä oli. EI ORANSSI. Riksun kaduthan on sitä täynnä tätä nykyä.

        Kerron sitten, KUN tapahtuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mitähän ehdollistumia on saatu aikaiseksi, vaikka että kun rannalla lehdet rapisee, tulee adrenaliini syöksähdys, tai vaimentimella varustetun aseen stuppausta. Tai metallin kolinaa, kun tavaralla lastattua polkupyörää kuljetaan epätasaisella polulla, vaikka oranssia väriä, jota siinä oli. EI ORANSSI. Riksun kaduthan on sitä täynnä tätä nykyä.

        Kerron sitten, KUN tapahtuu.

        KUN TAPAHTUU

        Aamulla lähdin uimaan. Kumpaanko suuntaan? Hirvijärvelle? Eikun viime tipassa Yzlammin suuntaan. On lähempänä. Menin uudempaan uimakoppiin. Ulos tullessa miltei törmäsin isoon mieheen. Oli tullut pyörällä. Viikko sitten olisin päästellyt: Oho, meinasin kävellä päin. Nyt: jaha, uimavalvoja on tullut. Mies: ei kun tulin uimaan. -TANA, -KELE,-ITTU. Tuli minulta. No itsehän kuulitte.--Sitten alkoi se se sama tiukka komentaminen: pysyt täällä jne.
        Olen olemisen turvaksi määräyksiä. - Tämän jälkeen olisin käväissyt uimassa ja lähtenyt pois, mutta kun ilmestyi ihmisiä. Piti vielä autolle yhden viattoman ilmaantua. -Se siitä. Minä en usko sattumaan.

        MUTTA ADRENALIINIOPPIA

        Kun on jo valmiiksi korkealla edellisen taisteluaseman takia ja sen jälkeisen varuillaanolon takia, ei tarvita kuin YLLÄTTÄVÄ PELÄSTYMINEN. niin johan alkaa aata erittyä.

        Ihmettelen sitä, miten ihmiset lähtee mukaan tämmöiseen. Onko niin tylsää, onko niin kiva pilata jonkun uimareissu ja tuntea valtaa. Surkeeta sakkia ovat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        KUN TAPAHTUU

        Aamulla lähdin uimaan. Kumpaanko suuntaan? Hirvijärvelle? Eikun viime tipassa Yzlammin suuntaan. On lähempänä. Menin uudempaan uimakoppiin. Ulos tullessa miltei törmäsin isoon mieheen. Oli tullut pyörällä. Viikko sitten olisin päästellyt: Oho, meinasin kävellä päin. Nyt: jaha, uimavalvoja on tullut. Mies: ei kun tulin uimaan. -TANA, -KELE,-ITTU. Tuli minulta. No itsehän kuulitte.--Sitten alkoi se se sama tiukka komentaminen: pysyt täällä jne.
        Olen olemisen turvaksi määräyksiä. - Tämän jälkeen olisin käväissyt uimassa ja lähtenyt pois, mutta kun ilmestyi ihmisiä. Piti vielä autolle yhden viattoman ilmaantua. -Se siitä. Minä en usko sattumaan.

        MUTTA ADRENALIINIOPPIA

        Kun on jo valmiiksi korkealla edellisen taisteluaseman takia ja sen jälkeisen varuillaanolon takia, ei tarvita kuin YLLÄTTÄVÄ PELÄSTYMINEN. niin johan alkaa aata erittyä.

        Ihmettelen sitä, miten ihmiset lähtee mukaan tämmöiseen. Onko niin tylsää, onko niin kiva pilata jonkun uimareissu ja tuntea valtaa. Surkeeta sakkia ovat.

        Olisiko nyt jo voinut ehdollistuminen aiheuttaa tavallista runsaamman adrenaliinryöpyn?

        Se vaikutti oloon ja käyttäytymiseen pitkään. Puhuin vihaisesti, vaikka muutoin olisin puhunut tavallisesti. -En uskaltanut mennä lehtisaliin.

        Tarkennusta. Kyllä minä kävin uimassa. OLen edellisessä viestissä tarkoittanut, että olisin rauhallisesti käynyt uimassa ja lähtenyt pois, mutta kun tuli ihmisiä,,,,no itsehän kuulitte.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisiko nyt jo voinut ehdollistuminen aiheuttaa tavallista runsaamman adrenaliinryöpyn?

        Se vaikutti oloon ja käyttäytymiseen pitkään. Puhuin vihaisesti, vaikka muutoin olisin puhunut tavallisesti. -En uskaltanut mennä lehtisaliin.

        Tarkennusta. Kyllä minä kävin uimassa. OLen edellisessä viestissä tarkoittanut, että olisin rauhallisesti käynyt uimassa ja lähtenyt pois, mutta kun tuli ihmisiä,,,,no itsehän kuulitte.

        E-häirinnällä vaikutettiin siihen, etten mennyt turhan aikaisin rannalle.Unta häirittiin, valvotettiin, mutta aamulla pidettiin taju kankaalla klo 08:aan asti, ettei "uimavalvojan" ja muiden tarvinnut nousta aikaisin. - että nk. yhteistyössä täkäläisten stalkkereiden kanssa, vaikka nk.noita-akankin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        E-häirinnällä vaikutettiin siihen, etten mennyt turhan aikaisin rannalle.Unta häirittiin, valvotettiin, mutta aamulla pidettiin taju kankaalla klo 08:aan asti, ettei "uimavalvojan" ja muiden tarvinnut nousta aikaisin. - että nk. yhteistyössä täkäläisten stalkkereiden kanssa, vaikka nk.noita-akankin.

        Eelis, kyllä tiedän, että olet stalkkeri nk.se mustiin pukeutunut "siivousjohtajakin", paras juttukaverisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eelis, kyllä tiedän, että olet stalkkeri nk.se mustiin pukeutunut "siivousjohtajakin", paras juttukaverisi.

        OLe Eelis ihan rauhassa. Olen tiennyt, että olet stalkkeri niin kauan.kuin olen termin tiennyt. Tiedän monista muistakin, silti käyttäydyn nk.kaikki olisi tavallista, ellen joudu juoksemaan karkuun.


    • Anonyymi

      Olen netistä lueskellut adrenaliinista.

      Minua jo vuosien ajan kiusattu kausiluontoisesti sillä, että yöllä on päähän pamautettu niin voimakas e-pommi, että seuraavat 3 tuntia olen ollut pirteä kuin duracell-pupu. Tasan 3 tuntia, sitten olen läsähtänyt väsyneeksi. - Voisiko pommiherätys aiheuttaa adrenaliiniryöpsähdyksen ?

    • Anonyymi

      MIKSI

      - onko tämä adrenaliini kosto ( ylisukupolvinen trauma-aiheesta)

      - onko tarkoitus rasittaa minua niin, että ihan lopahdan

      - kun ole vihaiseen tyyliin puhunut jos jonkinlaista, on tarkoitus, että TIETYT PUHEENI TIETYISTÄ HENKILÖISTÄ voitaisiin sanoa olevan samaa vaahtoamista? EI KÄY, ajattelen juuri nk. olen sanonut yläkerran muijasta. Esim.

      - onko tarkoitus, että munaan itseni eli mustamaalaamiseni omalla pensseliheilutuksella, vaikka sen heilutuksen saa aikaan minulle aiheutettu a-tason nousu

      • Anonyymi

        "Jotkut "näyttivät, että pystyvät tekemään pahaa minulle. Ei ollut uutinen. Ja kauan on tiedetty, että mitään hyvää eivät teekään.

        Voi, voi, putteen verrattuna ette ole mitään.


    • Anonyymi

      Olo on helpottunut, kun a-taso on laskenut.

      • Anonyymi

        On kai parhaillaan taisteluväsymys.

        Siinäs kuulitte, en kadu mitään, kun eu purrakaan kadu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On kai parhaillaan taisteluväsymys.

        Siinäs kuulitte, en kadu mitään, kun eu purrakaan kadu.

        TEIDÄNPITÄISI OLLA KAUHISTUNEITA SIITÄ, MITÄ NÄETTE MINULLE TEHTÄVÄN. Tai siis seuraukset. - IImeisesti käytetään cybertorturea.

        Pahalta näyttää tulevaisuutenne.Jos ei ilmastonmuutos tuhoa teitä, massojen valvonta on edessänne.


    • Anonyymi

      Olen salaliittoteoriaan nostanut esiin muutamia gang stalking -ketjuja. Syy: vainoon liittyviä ketjuja ei enää anneta aloittaa. Gang stalking termi häviää näkyvistä. Joukkovaino on jo tullut tilalle . Koko joukkovaino asia häviää somekeskusteluista.

      Nyt vähän tiedotetaan, että salaliittoteoriassa voi käydä lukemassa.

      Tilanne on muuttunut siihen suuntaan, että e-häirinnästä valitetaan eniten .

      Salaliittoteoriassa olen ihan otsikon perusteella nostanut stalkkerin ketjun. Ihmettelin, miksi siinä ei ole käyty edes 50 kertaa. Tajusin vasta vähän ajanpäästä, siinä pistetään minuakin halvalla. MATKITAAN.- Nyt siihen ketjuun on tullut uhkaus JOS ET LOPETA TÄTÄ HULLUTUSTA,TEEMME SINUSTA HUOLI-ILMOITUKSEN. Tuskin on tarkoitettu sille joulukuussa ketjun koonneelle stalkkerille, epäilen olevani kohteena.

      KYLLÄ PITÄISI TEHDÄ RIKOSILMOITUS MINUN VAINOAJISTANI.

      • Anonyymi

        Nyt on siivottu pois se, että minusta uhattiin tehdä myös rikosilmoitus.


    • Anonyymi

      KÄVIN TÄNÄÄN HIRVIJÄRVEN UIMARANNALLA

      Vainostani on kysytty, onko päätarkoitus naurettavaksi tekeminen ja halveksunta. JA HÄIRINTÄ. Niin olisi voinut olla tänään päätarkoitus.

      Jo uimaan lähtiessä ajattelin, etten välttämättä mene uimaan, ehkä vain oleilen rannalla.
      Kun menin parkkipaikalle, sieltä syöksyi musta pieni auto pois.Kun olin rannalla, sinne syöksyi pieni musta auto ja sieltä pikkumies rannalle. Työnsi miltei naamansa kiinni ja oli vihaisen oloinen. Soikea ja pitkä konkkanokka.-Tätä yli näyttelemistä riitti koko ajaksi. - Luultavasti mies vaihtui.- Sitten tuli lihava ukko, Hyvinkäältä. Selitin vähän, miksi en mene uimaan. Se vahtiva mies tuli näyttämään lihavalle henkilökorttia todistaakseen, että on oikealla asialla. Odottamassa hinausautoa mersulleen. Minä otin kortin. Luki suomalainen miehen nimi, mutta kuvassa oli soikeanaamainen pitkäkonkkonokkamies, jolla paksu mustatukka otsatukan kanssa ja korttia näyttävä mies oli lähes kalju. - Sinne vaan monttuun näyttelemään muiden ylinäyttelevien sekaan. - Lihava mies toisti, että minä pelkään,hänen vaimonsa pelkää hänen saavan sydänkohtauksen, pelkä, pelkää. AHA, että minä vain pelkään.

      Kun lähdin ajamaan pois, vastaan tuli iloisen värinen kevyt kuorma-auto, jonka katolla oli kyltti: PEKAN HINAUS. Mitenkähän olisi hinannut mersun, vetänyt perässään.

      Olin rauhallinen siihen asti kunnes rupesin kertomaan lihavalle äijälle asioita vainostani. Ajattelin menee kuultavaksi, ehkö sitä kysytään.

      VOISI KUVITELLA, ETTÄ PAIKALLISET KOOMIKOT OLIVAT SUUNNITELLEET TÄMÄN KOMEDIAN NK. MONET MUUT AIKAISEMMIN.

      Jos haluatte tehdä itsenne naurettaviksi, mikä minä olen sitä estämään. Paitsi että minulla on sellainen älykkyyttä vaativa huumorintaju, ei sovi siihen.

      Täällä Uramonmäen pihalla oltiin ihan ajan tasalla. Voi, että nauratti

    • Anonyymi

      No siinä on vitsejä stalkkereille.
      KAIKKI ILOA TUOTTAVA ESTETÄÄN, TUHOTAAN, kuulu gs:n perussääntöihin.

      Nykyään minua on pelästytetty. SE rasittaa, vie voimia ja aiheuttaa varuillaanolotilan. (Uimassa en ole käynyt.)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      126
      3078
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1255
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1241
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1051
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1046
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      1010
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      956
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      50
      937
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      904
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      44
      816
    Aihe