Mitä mieltä olette noista Sugar Daddy jutuista , ite oon 20v ja mulle on yks melkein kuuuskybänen mies ehdotellut tapaamisia kaiken kivan merkeissä niin ku itse sanoo ,tiedän kyllä mihin tuo kaiken kivan merkeissä johtaa ja jotenkin houkuttelee ainaki kokeilla että toimiiko juttu.
Sugar Daddy
11
1017
Vastaukset
- Anonyymi
Pysy oman ikäistesi parissa, sääli on ainoa kuvaus näistä pikkutyttöjä haluavista miehistä heidän arvokäsityksensä ovat hieman vinksahtaneita , kuka nuori tyttö haluaisi mitenkään vanhan äijän seuraneidiksi, sairasta käyttäytymistä ,jossa usein rahalla houkutellaan
- Anonyymi
Jäi mainitsematta että olen kundi ja mulla o muutama homo juttu jo kokeiltuna.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jäi mainitsematta että olen kundi ja mulla o muutama homo juttu jo kokeiltuna.
Sama koskee olit poika tai tyttö, nuoruus on näiden vanhojen käypien ainut maalitus, näkevät oman elämänsä estoon kauhulla, ja yrittävät sitten ylläpitää elämäänsä nuorten ihmisten kustannuksella.
Siten tuo sana kundi ei oikein ole mitenkään mielestäni suomenkielen puhumista, se tulee ruotsinkielestä sanasta kund joka tarkoittaa asiakasta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama koskee olit poika tai tyttö, nuoruus on näiden vanhojen käypien ainut maalitus, näkevät oman elämänsä estoon kauhulla, ja yrittävät sitten ylläpitää elämäänsä nuorten ihmisten kustannuksella.
Siten tuo sana kundi ei oikein ole mitenkään mielestäni suomenkielen puhumista, se tulee ruotsinkielestä sanasta kund joka tarkoittaa asiakasta.Sun mielipiteillä ei vielä puhekieltä muuteta.
- Anonyymi
Kai tiesit, että tämä on gay-palsta?
- Anonyymi
Mulla oli joskus kauan sitten säpinää erään myös 60 vuotiaan miehen kanssa ite olin tosin hieman vanhempi (25 v) ,mies oli naimisissa mutta oli bi henkinen ja piti kovasti nuorista kundeista ,ehkä n 10-15 kertaa sextattiin ja aina olin naitavana koska olen bottom ,koskaan en rahaa saannut mutta aina hän muisti mua materiaallisesti ja aina piti huolen että myös mä sain orgasmin.
- Anonyymi
Onhan tuo miltein 40 vuoden ikäero melko suuri mutta voisin kuvitella ainakin omalta osaltani jos olisin 60 vuotias ja tuollainen parikymppinen Twink poika tarjoutuisi sänkyseuraksi niin kullini ihan varmaan seisoisi kuin rautakanki vai jos muuten olisikin veltompaa laatua.
- Anonyymi
Miten älytöntä porinaa, näyttää että seksismi on ainut asia mistä koko ajan haastellaan .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten älytöntä porinaa, näyttää että seksismi on ainut asia mistä koko ajan haastellaan .
Täysin samaa mieltä kanssasi , kyllä ihmiset voisi puhua muustakin kuin sexistä esimerkiksi taiteesta ja sen monimuotoisuudesta tai urheilusta ja sen jännitystä aiheuttavista skenaarioista,myös politiikka ja siittä keskustelu saa ihan varmasti suuretkin joukot liikkeelle keskustelu palstoilla yli puoluerajojen.
- Anonyymi
Aina on olleet tämän saman monologit älyttömiä.
- Anonyymi
Olen wanha Ukko ja haluan nuoren pojun. Palkkioksi saat vaihtaa vaippani ja laittaa tekohampaat suuhuni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387765Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381965Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251920- 911633
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801565Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071016- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4909Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812