Mikä tekee naisesta kiinnostavan

Anonyymi-ap

Mikä tekee naisesta kiinnostavan, ihanan tai seksikkään? Mihin kiinnität huomiota?
Sana on vapaa.

32

1314

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kiinnostavan ensivaikutelman antaa hymy, silmät ja liikunnallinen olemus, joka kuitenkin on naisellinen. Lopullinen seksikkyys tulee sitten keskustelutaidosta ja älykkyydestä. Enkä tarkoita että pitää olla jokin fyysikko tms vaan arjen älykkyyttä ja kiinnostusta asioista. Ja tarkertujiin kiinnostus katoaa nopeasti. Yhteyttä saa pitää, mutta,alkumetrien takertuvuus saa mut pakenemaan.

    • Anonyymi

      Koko olemus. Silmät ja hymy ja nauru ensiksi, sitten tyyli ja miten itsensä kantaa toki tietty ujouskin on seksikästä. Arvot, tunneäly, kömpelyys, rehellisyys. Samalla aaltopituudella oleva energia. Oma itsensä oleminen. Moni asia on mielestäni seksikästä, ja eri ihmiset ovat omalla tavallaan seksikkäitä.

    • Anonyymi

      Pullea lompakko, jolle saan olla silmäkarkkina. 💜🤭

    • Anonyymi

      Aitous, empaattisuus, älykkyys, hyvät tunnetaidot, huumorintaju, elämänkokemus ja henkinen kypsyys, on kiinnostunut asioista ja ilmiöistä ympärillään, keskustelu- ja kuuntelutaidot hallussa, miellyttävä sopusuhtainen ulkonäkö hyvän luonteen lisäksi.
      Ko. kuvaus olis muuten vaimomateriaalia, jos sellaisesta olisin kiinnostunut. ;)

      • Anonyymi

        Tässä mä olen, mikäli sellaisesta olet kiinnostunut 😌 Omat särmäni toki minullakin, mutta rauhallinen pohjavire kuitenkin.

        Miten kuvailisit itseäsi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä mä olen, mikäli sellaisesta olet kiinnostunut 😌 Omat särmäni toki minullakin, mutta rauhallinen pohjavire kuitenkin.

        Miten kuvailisit itseäsi?

        Kuvaus sopii itseenikin. On niitä särmiäkin, itsepäisyyttä ja temperamenttia.😏


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuvaus sopii itseenikin. On niitä särmiäkin, itsepäisyyttä ja temperamenttia.😏

        Täydellisyys olisikin tylsää 🤔 Temperamentti ei kuitenkaan saa minussa aikaan varauksetonta innostusta. Kerro miten se sinussa ilmenee, niin minä kerron, haluaisinko tutustua. Mitäs sanot?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täydellisyys olisikin tylsää 🤔 Temperamentti ei kuitenkaan saa minussa aikaan varauksetonta innostusta. Kerro miten se sinussa ilmenee, niin minä kerron, haluaisinko tutustua. Mitäs sanot?

        Oon tavannut oman osani naisia jotka käyttäytyy kuin tekisin palveluksen heille ett antavat mun tutustua heihin. Kiinnostaa tasavertainen suhtautuminen. En hae seuraa palstalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon tavannut oman osani naisia jotka käyttäytyy kuin tekisin palveluksen heille ett antavat mun tutustua heihin. Kiinnostaa tasavertainen suhtautuminen. En hae seuraa palstalla.

        Aikaisemmat huonot kokemukset aiheuttaa juuri näitä redflageja ja saa tekemään tulkintoja omista lähtökohdista. Ihan kuten minulla tuo temperamenttisuus. Mä en ole kenellekään palkinto, mutta lempeä kumppani voisin olla. Ehkä tapaamme muualla, ehkä polut vie eri teitä. Hyvää kesää ja hyvää onnea joka tapauksessa 😌


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon tavannut oman osani naisia jotka käyttäytyy kuin tekisin palveluksen heille ett antavat mun tutustua heihin. Kiinnostaa tasavertainen suhtautuminen. En hae seuraa palstalla.

        *Korjaus, he käyttäytyy ikään kuin tekisivät mulle suuren palveluksen. Kommunikointi tökkii helposti ja varmasti väärinymmärryksiäkin sattuu puolin ja toisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täydellisyys olisikin tylsää 🤔 Temperamentti ei kuitenkaan saa minussa aikaan varauksetonta innostusta. Kerro miten se sinussa ilmenee, niin minä kerron, haluaisinko tutustua. Mitäs sanot?

        Haluaisitko tutustua minuun? Omaan myös ed. mainuttuja piirteitä itsessäni.


    • Anonyymi

      Hymy, siisti olemus, rentous, sporttisuus ja tietty itsevarmuus olemuksessa.
      Elämänmyönteinen ja positiivinen ihminen, jonka kanssa on vaan helppo olla ja voi olla oma itsensä😊

    • Anonyymi

      Osa vastauksista kuulostaa kuin suoraan geneerisen heteromiehen suusta. Kuka tahansa voi olla sporttinen ja hymyillä, ei kerro vielä hyvästä luonteesta mitään. Hymyllä ei ole vaikutusta, se on lisä jo viehättävään olemukseen, ja jos olisi, mulla olis 100 kesäheilaa jonossa tän kesän osalta ;) Naiset hymyilee ja muikistelee sulle jos oot viehättävä ja jotkut taas vain tavan vuoksi.

    • Anonyymi

      Eihän mikä tahansa hymy tee vaikutusta. Ap kysyi, mihin kiinnität huomiota. Usein ensin kiinnittää huomiota ulkoisiin seikkoihin. Muistetaan, että kauneus on katsojan silmässä. Sitten kun vähän tutustuu, alkaa selvitä, onko nainen oikeasti kiinnostava. En minä jokaista hymyilevää naista pidä kiinnostavana, en edes 1/1000.

      • Anonyymi

        No oletpa sinä vaativa. Mitähän muuta hulluillessasi vaadit, pitääkö naisen muka vielä osata puhuakin.


      • Anonyymi

        Kyllä. Tutustuessa kiinnostus kasvaa tai loppuu kuin seinään, huomaat kannattelevasi yksin koko tilannetta tai toinen ei anna itsestään juuri mitään/tarpeeksi. Taitaa vaan olla niinkin ett naiset ei oikein jaksa tutustua ihmisiin yksilöinä riittävästi. Tärkeämpää on mahdollisimman hätäisesti sitoutua vain johonkuhun koska ei osata olla yksin ja näyttää ehkä ulospäin että on vientiä ja joku suhde.😏


    • Anonyymi

      Kiltti, luotettava ja tienaa rahaa. Ehkä myös jotku painorajat 50-107.7662865 kg, pystyy itse kävelemään. Ulkonäöllä ei silleen oo väliä, jos pidän silmät kiinni.

    • Anonyymi

      Pääsääntöisesti olen kylmä kala kanssalesboille. Kiinnostus herää lähinnä feminiinistä energiaa omaavia hyvännäköisiä ja fiksuja naisia kohtaan. No can do.

    • Anonyymi

      Suurin osa himoitsee kauniista femmehköjä naisia, mutta heitä on häviävän pieni prosentti l-naisissa ja se prosentti on yleensä 1) parisuhteessa 2)naimissa tai 3) asuu liian kaukana ja 4) haluaa jotain ihan muuta mitä itse edustat.

      • Anonyymi

        Naimisissa*


    • Anonyymi

      Paljon rahaaaaa

      • Anonyymi

        Kis kis täältä saat.


    • Anonyymi

      Minua viehättävä ulkonäkö, huumorintajuinen, fiksu, liikunnallinen, kypsä ja rauhallinen. Mielenterveys ja talous kunnossa pääsääntöisesti. Keskustelutaitoa, rehellisyyttä ja tunneälyä toivoisin myös.

      • Anonyymi

        Hyvä lista, toivon itselleni samaa. On kyl mt-ongelmia mut haen niihin apua.


    • Anonyymi

      Viehätysvoima. Sehän on selkeesti ajatustoimintojen samankaltaisuutta. Kaunis luonne luo puitteet vaikka mille. Vasta sen jälkeen sitä alkaa kiinnittää huomioo muihin seikkoihin.

    • Anonyymi

      Muiden kommenttien jälkeen ymmärrän miksi kukaan ei ole kiinnostunut. Hymyilen aina suu kiinni. Jatkanpa siis yksinoloa.

      • Anonyymi

        Mäkin, mut tyrkyllä on porukkaa todennäköisesti vain ulkonäön perusteella. Harvemmin ketään kiinnostaa tutustua ja nähdä sua itsenäsi.😏


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mäkin, mut tyrkyllä on porukkaa todennäköisesti vain ulkonäön perusteella. Harvemmin ketään kiinnostaa tutustua ja nähdä sua itsenäsi.😏

        Olisipa tyrkyllä edes ulkonäön perusteella. Sillä olisi helpompi päästä alkuun. Saattaisivat huomata tämän olevan ihan ok ihminen.


    • Anonyymi

      Empaattisuus, keskustelutaitoinen, ystävällinen kanssa ihmisiä kohtaan, rauhallinen, toki voi joskus olla vähän tempparamenttinenkin muuten olis tylsää. Itsestään huolehtiva oman arvonsa tietävä upea nainen👍

      • Anonyymi

        Pieni temperamenttisuus on hyvästä, osaa suuttua muttei heittele tavaroita tai käy käsiksi. Sängyssäkin kuumempaa jos on vähän tulisuutta😏


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pieni temperamenttisuus on hyvästä, osaa suuttua muttei heittele tavaroita tai käy käsiksi. Sängyssäkin kuumempaa jos on vähän tulisuutta😏

        Niimpä. Käsiksi ei missään nimessä, silleen sopivasti tempparamenttinen. No petipuuhissa tempperamenttisuus voi olla plussaa.


    • Anonyymi

      Hyvät vuorovaikutustaidot, läsnäolo, säännöllisyys ja pitkäjänteisyys.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      76
      5715
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2506
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1997
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      60
      1738
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1601
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1398
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1307
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1301
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1249
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1203
    Aihe