Kovinpa on Hyrynsalmi hiljainen paikkakunta on heinäkuu ja lomakuukausi vaan eipä juuri turisteja näy Menoveden kalleusko syynä moiseen vai uusien turisti täkyjen puuteko rassaa turistien liikkumista
Kuin huopatossut tehtaassa
27
1801
Vastaukset
- Anonyymi
Höpö höpö ihania, herkkupeppuja oli kauppa päiväl täynnä, vichyä, sidukkaa, munakoisoja, liukkaria, ja grilliherkkuja ja ovelta vasempaan hakemaan jäykempää juomista
- Anonyymi
Ei tuon takia kannata hyrylle tulla kun kajaanissa saa jo kosketella mätästäkin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tuon takia kannata hyrylle tulla kun kajaanissa saa jo kosketella mätästäkin
Ja halailla puita, hyvin valitettavaa, hyryllä ainakin naidaan kunnolla
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17920730W
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Paljon oli liikennettä, kauppojen parkkipaikat autoja väärällään, en tosin henkilökohtaisesti kaupoissa käynyt
- Anonyymi
Renkaan puhkoja taas parkkipaikalla käynyt, kaikki neljä rengasta oli hattupään autosta puhkastu.
- Anonyymi
Vonkallakaan ei montaa matkailuautoa ole ollut koko kesänä...on hiljasta mikähän lie
- Anonyymi
Siinä se nähdään kuinka katoavaista onkaan turismi
- Anonyymi
Kuka tänne enää tulee kun aina vain valitetaan ja onhan tämä niin surkean näkönen kylä.
Vanhoja röttelöitä pääraitti täynnä.
Ei mitään nähtävää. - Anonyymi
Vonkalla on ollut mukavasti matkailijoita ja samoin Saukkoniemen venesatamassa asuntoautoissa yöpyjiä. Hyrynsalmella on asiat hyvin vaikka te täällä manaatte ja valitatte surkeutta.
- Anonyymi
Totta turiset. Täällä saapi rauhassa köllötellä yön yli vaikka omalla pihalla kesätaivaan alla.
Van teeppä sama jossain isommassa etelän kylässä niin sinut on ryöstetty hammaspaikkoja myöten ja piereminenkin sujuu jatkossa ihan tietämättään ilman ponnistuksia.
- Anonyymi
Mersut vaan päivystää raitilla yötäpäivää
- Anonyymi
Minä luin että Persut🤭
- Anonyymi
Ei Hyrynsalmella ole persuja. Mersuja kylläkin on joka talossa. Kumma että kehtaavat niitä esitellä. Paska auto.
- Anonyymi
Kyllä perussuomalaisia äänestävä ihmisiä on hyrynsalmella paljon lähes yhtä paljon kuin keskustaa äänestäneitä
- Anonyymi
Mb on vain automerkki siinä missä muutkin, ei sen kummempaa
- Anonyymi
Purra taitaa purra hyryllä?
- Anonyymi
Eniten on vihreitä ja vasemmistolaisia.
- Anonyymi
Hyrynsalmea vaivaa teollisten työpaikkojen puute. Ei mitään kuntaa Suomessa pelkkä matkailu ja hoivatyö elätä.
- Anonyymi
Moni Lapin kunta elää matkailulla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moni Lapin kunta elää matkailulla.
Monessa Lapin kunnassa on kansainvälinen lentokenttä ja laajemmat kairat matkailla, korkeammat tunturit ja laskettelumäet kuin Hyryllä. Ei voi edes vertailla.
- Anonyymi
Sen takia pidän tästä paikasta kun täällä on rauhallista ja puhdasta luontoa riittää ja mikä parasta niin marjat saa metsästä.
- Anonyymi
Missä hel... on Hyrynsalmi?
- Anonyymi
Googgeloi hyvä ihminen
- Anonyymi
Minä opin jo yli 60 vuotta sitten kansakoulussa missä on Hyrynsalmi. En ollut hyrynsalmelainen silloin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä opin jo yli 60 vuotta sitten kansakoulussa missä on Hyrynsalmi. En ollut hyrynsalmelainen silloin.
Minäkin olen etelästä, tunkkaiseltä pääkaupunki seudulta. Kerran sieraimiin tuli toiveikkaiden tuulien haju, pakkasin tavarani ja lähdin seuraamaan tuota ihanaa rakkauden ja onnellisuuden hajua. Haju toi minut Kainuuseen, tarkemmin ottaen Hyrynsalmelle. Päädyin s-marketin pihalle ja sydämmeni jyskytti. Olin aivan lähellä ihanaa tuoksua, tajusin sen tulevan polkupyörien penkeistä, siitä lähtien olen irtaantunut muista houkukkeista ja olen antanut sieraintenteni elää ihanaa elämää polkupyörien satuloiden välittömässä läheisyydessä.
- Anonyymi
Ei se mitään kun täällä on totuttu jo aikojen alusta asti siihen että etelästä ei tule muuta kuin outoja hyypiöitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581351Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä181026Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071010Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42909
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk299908- 72875