LASTEN JA LASTENSUOJELUN TILANNE, NUORISON MIELENTERVEYS,

Anonyymi-ap

AIKUISTEN TERVEYDENHOITO, PÄIHDE- JA HUUMEONGELMAISET, KÖYHÄT ELÄKELÄISET, JNE. Miten on asiat?i

Työpaikkakiusaaminen? Perheväkivalta?

Nämä eivät hoidu monttuteatterilla eivätkä komiikalla.

16

438

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nyt ensin alkuasukkaat hoitoon. Kuulemma ovat vihamielisen sisäänpäin kääntyneitä ja historiastaan johtuu. Tuolla vihamielisyysketjussa enemmän.

      NYT ISOPOMO EHO olisi mahdollisuus oikeasti auttaa riksulaisia. Ei melua tukäteen, mutta jos hoito onnistuu, niin sitten voi mainostaa. Alkuasukkaiden pitäisi jkv. muuttua silminnähden. Varsinaiset tulokset näkyvät jälkeläisissä.

      Tämä traumaperäinen juttu ei niin vaan muutu monttuteatterilla ja muulla hilirimpsiksellä. KONSULTOI PSYKOLOGI HELENA HÄKKÄSTÄ. (Ei kannata sanoa, että "minä" ehdotin.)

      • Anonyymi

        Riksulaisten vihamielisyys ketjussa on tästä aiheesta

        Ylisukupolvinen trauma - miten vapauttaa itsensä

        kun trauma on kollektiivinen, miten sitä voisi hoitaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riksulaisten vihamielisyys ketjussa on tästä aiheesta

        Ylisukupolvinen trauma - miten vapauttaa itsensä

        kun trauma on kollektiivinen, miten sitä voisi hoitaa

        Minua syytettiin maalittamisesta, henskelieni paukuttelemista ja luukosta, että olen parempi. . Voihan j-ssus,


    • Anonyymi

      NUORISO

      tärkeä ihmisryhmä. Saisikohan tähän esittää ajatuksia.

      • Anonyymi

        Luin virallisesta mediasta ohjeen: OPETELKAA KÄYTTÄMÄÄN TEKOÄLYÄ ENNEN , KUIN SE VIE TEIDÄN TYÖPAIKKANNE. -NUORISO: OPETELKAA OIKEIN KUNNOLLA JA PYSYKÄÄ KEHITYKSESSÄ AJANTASALLA.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luin virallisesta mediasta ohjeen: OPETELKAA KÄYTTÄMÄÄN TEKOÄLYÄ ENNEN , KUIN SE VIE TEIDÄN TYÖPAIKKANNE. -NUORISO: OPETELKAA OIKEIN KUNNOLLA JA PYSYKÄÄ KEHITYKSESSÄ AJANTASALLA.

        Maailmankirjat on sen verran sekaisin, ettei voi kuin ehdottaa, että täytyy yrittää selviytyä, tuli, mitä tuli. Isoja ja äkkinäisiäkin muutoksia tapahtuu. MUTTA JOS DIGIMAAILMA EI ROMAHDA, TEKOÄLY SÄILYY JA KEHITTYY VAUHDILLA. IHAN OIKEASTI: KANNATTAA OPISKELLA SITÄ, se rupeaa tulemaan vastaan joka paikassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maailmankirjat on sen verran sekaisin, ettei voi kuin ehdottaa, että täytyy yrittää selviytyä, tuli, mitä tuli. Isoja ja äkkinäisiäkin muutoksia tapahtuu. MUTTA JOS DIGIMAAILMA EI ROMAHDA, TEKOÄLY SÄILYY JA KEHITTYY VAUHDILLA. IHAN OIKEASTI: KANNATTAA OPISKELLA SITÄ, se rupeaa tulemaan vastaan joka paikassa.

        Ennenkin on selvitty. Ainakin suurin osa ihmisistä. Maailmassa on ennenkin ollut huonoja aikoja. Suomessa sota ja sen jälkeen pula-aika ja jälleen rakentaminen.

        ILMASTOKATASTROFIN UHKA ON NYT UUTTA. Se on sitten kollektiivista kohtaloa, jos huonosti käy. - Ei tarvitse ruveta aktiiviksi, vaan muuttaa elämäntapansa ilmastoystävälliseksi. Jokainen muutos ja teko tuo hyvää mieltä. Ja voit tuntea kuuluvasi siihen joukkoon, joka välittää.

        Ja koko ajan opiskella tekoälyn käyttöä.


    • Anonyymi

      MUTTA KUN PITÄISI OPPIA SELVIYTYMÄÄN IHMISTENKIN KANSSA. Nuorille tapaamispaikkoja ohjaajien läsnäollessa. Ja keskustelumahdollisuuksia.

      JA SE SEKSIVIETTI. Joka järjen päästä vie.

      • Anonyymi

        Vähän joka mediassa toitotetaan, että NUORTEN MIELENTERVEYSHÄIRIÖT OVAT LISÄÄNTYNEET. Varsinaiset mielenhäiriöt eivät ole lisääntyneet, mutta hankalan maailmantilanteen takia reaktiot erilaisiin uhkiin ovat lisääntyneet. Niiden kanssa selviytymiseen tukea.


    • Anonyymi

      NAISET VÄKIVALLAN KOHTEENA

      Tuli mieleeni v.2001. Minä menin väkisin suljetulle psyk.osastolle rosvoja karkuun. Ihan oikeasti ehtivät rosvota ja tunkeutua kotiinikin ja uhkailla tappamisella.

      Siellä osastolla oli oli"aivan hullusti" käyttäytyvä nainen. Esitti hullua, että sai olla turvassa tappajilta.

      Siellä oli nainen, joka itki ja vaikersi, ettei voi lähteä kotiin. Mutta kun hänellä ei ollut päässä vikaa, pakotettiin lähtemään. -Oli juoppo mies.

      Miten meidän kävi:
      Minä vahingossa paljastin sen hullusti käyttäytyvän. Kertoi minulle, mikä on tilanteensa. Hänet tapetaan, jos joutuu lähtemään. - Ehti olla 15 minuuttia elossa asuntoonsa palattuaan, Sitten oli henki pois. - Näin henkilökunta kertoi minulle.


      Minä asun täällä A-talossa ja itkevä nainen asuu tuolla B-talossa huonossa kunnossa.

      ETTÄ TÄLLAISIA MT-POTILAITA. - MITENKÄS ON NYKYÄÄN AIHE: NAISIIN KOHDISTUVA VÄKIVALTA.

      • Anonyymi

        eikun C-talossa asuu ukkonsa hoidossa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        eikun C-talossa asuu ukkonsa hoidossa

        Samaan aikaan osastolla oli kaunis nuori nainen. Miehet härräs ympärillä. Kertoi sitten, miksi oli tullut sinne. Ei ole toipunut siskonsa kohtalosta. Ravintolassa siskon lasiin oli pantu tyrmäystippoja. Kuskattu sitten takapihalle. Riisuttu ja raiskattu ja jätetty hankeen yli 20 asteen pakkaseen. -Löytyi seuraavana päivänä.-Näitä elukoita ei kai saatu kiinni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaan aikaan osastolla oli kaunis nuori nainen. Miehet härräs ympärillä. Kertoi sitten, miksi oli tullut sinne. Ei ole toipunut siskonsa kohtalosta. Ravintolassa siskon lasiin oli pantu tyrmäystippoja. Kuskattu sitten takapihalle. Riisuttu ja raiskattu ja jätetty hankeen yli 20 asteen pakkaseen. -Löytyi seuraavana päivänä.-Näitä elukoita ei kai saatu kiinni.

        Yritän uudestaan kirjoittaa. Osastolla eräs mies sai raivarin. Pääsin karkuun. Kävi käsiksi seinän vieressä olevaan vesipisteeseen. Väänsi vesiputket mutkille ja lavuaarin irti. Hälytettiin miehiä paikalle. Oli kova työ pitää paikoillaan ja piikitellä rauhalliseksi. ......Hämeenlinnaan tiensä vei. (Kuulin, että oli saanut raivareita siviilissäkin.)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yritän uudestaan kirjoittaa. Osastolla eräs mies sai raivarin. Pääsin karkuun. Kävi käsiksi seinän vieressä olevaan vesipisteeseen. Väänsi vesiputket mutkille ja lavuaarin irti. Hälytettiin miehiä paikalle. Oli kova työ pitää paikoillaan ja piikitellä rauhalliseksi. ......Hämeenlinnaan tiensä vei. (Kuulin, että oli saanut raivareita siviilissäkin.)

        Ollakseni sosiaalinen, kysyin uusilta potilailta, haluavatko kertoa, miksi tulivat. Lopeetin kyselyn, kun tuli jo mones kerta vastaukseksi, että oli hajottanut koko asuntonsa, kaikki pirstaleiksi. Tarkistin hoitajilta, vedättivätkö minua vai pitikö paikkansa. Piti paikkansa.

        Ettö jos tämä periytyvä vihamielisyys on tällaista luokkaa, ei siihen traumaterapia auta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ollakseni sosiaalinen, kysyin uusilta potilailta, haluavatko kertoa, miksi tulivat. Lopeetin kyselyn, kun tuli jo mones kerta vastaukseksi, että oli hajottanut koko asuntonsa, kaikki pirstaleiksi. Tarkistin hoitajilta, vedättivätkö minua vai pitikö paikkansa. Piti paikkansa.

        Ettö jos tämä periytyvä vihamielisyys on tällaista luokkaa, ei siihen traumaterapia auta.

        Tarkennus: nämä raivoisat olivat miehiä.


    • Anonyymi

      Riihimäellä on paljon joukkopsykoosissa olevia, aivopestyjä, manuloidussa tilassa toimivia. On lahkoja, kultteja, pimeitä ryitä sun muita. Onko teillä itsellänne mitään käsitystä siitä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      52
      3857
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2138
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1624
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      18
      1474
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1428
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      20
      1332
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1228
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      8
      1154
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      10
      1089
    10. 22
      1066
    Aihe