En tiedä, mistä johtuu, huutavat pihoissaan puhelimeen yöllä ja päivällä.
Toisella normaali reilu 100 neliön talo toisen kodin kooksi veikkaisin noin 200, 2 kerroksessa.
Itse tulen duunariperheestä. Okt lähiössä jossa tontit lähekkäin, oltiin aina hiljaa. Kaikki kunnioittivat toisiaan. Päivällä ja yöllä.
Maalla jossa lähinpään naapuriin matkaa satoja metrejä, ehkä olisi voitu ulkona puhua puhelimeen kovaääniisesti mutta harvemmin eikä yöllä. Yli 8 jälkeen.
Onko insinööreillä tarve jotenkin esittää pärjäävää alfaa ja siksi huutavat puhelimeen niin että ei pysy äänet omalla tontillla.
Insinöörit möykkää omakotipihoissa
Anonyymi-ap
3
371
Vastaukset
- Anonyymi
Talojen koot mainitty, jotta ymmärrys että voisivat siosälläkin puhua ja häiritä vain omaa perhettä jolle leipää hankkivat, ei täysin ulkopuolisia vieraita ihmisiä.
Jälkeläiset myös aika äänekkäitä, röyhkeitä. - Anonyymi
Muuta kerrostaloon, niin saat olla rauhassa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984