En tiedä, mistä johtuu, huutavat pihoissaan puhelimeen yöllä ja päivällä.
Toisella normaali reilu 100 neliön talo toisen kodin kooksi veikkaisin noin 200, 2 kerroksessa.
Itse tulen duunariperheestä. Okt lähiössä jossa tontit lähekkäin, oltiin aina hiljaa. Kaikki kunnioittivat toisiaan. Päivällä ja yöllä.
Maalla jossa lähinpään naapuriin matkaa satoja metrejä, ehkä olisi voitu ulkona puhua puhelimeen kovaääniisesti mutta harvemmin eikä yöllä. Yli 8 jälkeen.
Onko insinööreillä tarve jotenkin esittää pärjäävää alfaa ja siksi huutavat puhelimeen niin että ei pysy äänet omalla tontillla.
Insinöörit möykkää omakotipihoissa
Anonyymi-ap
3
469
Vastaukset 3
- Anonyymi
Talojen koot mainitty, jotta ymmärrys että voisivat siosälläkin puhua ja häiritä vain omaa perhettä jolle leipää hankkivat, ei täysin ulkopuolisia vieraita ihmisiä.
Jälkeläiset myös aika äänekkäitä, röyhkeitä. - Anonyymi
Muuta kerrostaloon, niin saat olla rauhassa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3261434Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3451336- 1111155
- 1151045
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔501008- 106940
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22817- 111802
- 106737
- 79680