En tiedä, mistä johtuu, huutavat pihoissaan puhelimeen yöllä ja päivällä.
Toisella normaali reilu 100 neliön talo toisen kodin kooksi veikkaisin noin 200, 2 kerroksessa.
Itse tulen duunariperheestä. Okt lähiössä jossa tontit lähekkäin, oltiin aina hiljaa. Kaikki kunnioittivat toisiaan. Päivällä ja yöllä.
Maalla jossa lähinpään naapuriin matkaa satoja metrejä, ehkä olisi voitu ulkona puhua puhelimeen kovaääniisesti mutta harvemmin eikä yöllä. Yli 8 jälkeen.
Onko insinööreillä tarve jotenkin esittää pärjäävää alfaa ja siksi huutavat puhelimeen niin että ei pysy äänet omalla tontillla.
Insinöörit möykkää omakotipihoissa
Anonyymi-ap
3
417
Vastaukset
- Anonyymi
Talojen koot mainitty, jotta ymmärrys että voisivat siosälläkin puhua ja häiritä vain omaa perhettä jolle leipää hankkivat, ei täysin ulkopuolisia vieraita ihmisiä.
Jälkeläiset myös aika äänekkäitä, röyhkeitä. - Anonyymi
Muuta kerrostaloon, niin saat olla rauhassa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925298
- 564141
- 252239
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282078Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161815- 151474
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹321293Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201076T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431001- 211000