Kyllä on hyvä sovellus ja palvelu . Ei tarvii kuunnella ollenkaan mainoksia ja tarjolla on sovelluksessa mm. Radio classicin elokuvamusiikki kanava ja monta muuta. Eikä ole edes kallis. 4.99€ kk joka on pieni hinta siitä että vok kuunnella mm. Novaa ilman mainoksia
Radio play ollut minulla ahkerassa käytössä
9
265
Vastaukset
- Anonyymi
On kallis, ja turha maksuerä. Kiitos mainoksesta silti. Terveiset Baueriin.
- Anonyymi
Eihän se ole turha. Hyvä uudistus poistaa jonkin ongelman ja tässä tapauksessa mainokset. Kuuntele sinä ihmeessä sanoja mainoksia päivästä toiseen. Minä kuuntelen niidenkin aikana musiikkia 3>
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän se ole turha. Hyvä uudistus poistaa jonkin ongelman ja tässä tapauksessa mainokset. Kuuntele sinä ihmeessä sanoja mainoksia päivästä toiseen. Minä kuuntelen niidenkin aikana musiikkia 3>
Onneksi ei tarvitse kuunnella Bauerin radioita joissa on tuo ongelma eli liikaa mainoksia tai sitten pitäisi maksaa että muutama sama kappale soi mainoskatkojen aikana. Älyvapaalta kuulostaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi ei tarvitse kuunnella Bauerin radioita joissa on tuo ongelma eli liikaa mainoksia tai sitten pitäisi maksaa että muutama sama kappale soi mainoskatkojen aikana. Älyvapaalta kuulostaa.
Tämä. Samat kappaleet soi mainoskatkoilla.
- Anonyymi
Reidiöplein ongelmana on vain niin kovin suppea laitetuki jossa sitä voi käyttää.
- Anonyymi
Toi on hieman epämääräinen juttu mainostajaa ajatellen. Maksettu mainos ei kuulu kaikilla kuuntelijoilla. Ehkä mainonta on silloin halvempaa, en tiedä.
- Anonyymi
Tuskin antavat mitään alennuksia. Kaikilta pöhelöiltä vaan rahat pois.
- Anonyymi
Joku oikeasti maksaa siitä että kuuntelee novaa?🤣
- Anonyymi
Aivan hullulta kuulostaa minustakin. Minulle pitäisi maksaa siitä, että suostun edes kuuntelemaan Novaa, Pookia ym. Eikä puhuta vain muutamasta eurosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1713458
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m811459Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251229- 1581202
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit192978- 35961
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut16923Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?57822Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk85751- 62735