Mikä ois sopiva ???::((;;));):;(;:);(;):AIHE???

Kyrmy

Jos johonkin MUKA asiattomaan (leikillä aloitettuun) aiheeseen on 60 vastausta ja HAUSKAA KESKUSTELUA niin MIKSI SEFU POISTAA SEN???
Ja MIKSI sensijaan suorat tappelualoitusaiheet saavat olla jäljellä,EN YMMÄRRÄ??????

81

3505

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pielus

Onkohan palstan sefu miten riitaisa persoona,kun olen saman huomannu.Kaikki missä tappelua on,saa olla ja paisua, mutta asialliset keskustelut poistetaan.Mitenhän paljon sefu itse vastailee kahina aloituksiin?Vai onko itse aloittaja?Siinäpä miettimistä!Voikohan sefun päätöksistä valittaa?Ei varmaan.Yritin aikaisemmin saada kommettini tähän, mutta ei vaan onnistunu.Vaihdoin toisen otsikon alle ja läpi meni.Eiköhän sefu hyväksy kritiikkiä?Onhan sitä ennenkin tullu, mutta lopetettu aika pian.Milloinhan tämä katoaa.Tallennan tämän koneelle ja laitan vaikka toiselle foorumille niin meneköhän siellä läpi?Kokeilen.

• Jermu

tsiisus, että on tärkeetä tälläiset bittishittien säilyttäminen...

• maron

kirjoituksessa oikein aloituksessa - niin onkohan tuo nyt niin kovinkaan älykästä keskustelua?
      Leikillä aloitettu? - jossa käsitellään jo avauksessa toisen sairautta, en voi kuin ihmetellä mitä hauskaa siinä on.
      Nikkini on käytössäsi siitä vain, mutta , miksi mokoma poru aloituksen häipymisestä?
      Jos se sinulle on tärkeä asia että saan ivailla toista niin en tokikaan sitä sinulta kiellä, minua saa kyllä ivailla ihan rauhassa, mielummin minua kuin jotain muuta joka saattaa siitä todella mielensä pahoittaa, minä en enää sitä tee.
      Mutta leikistä nuo kirjoitukset ovat hyvin kaukana. Ehkä en ole tänään parhaimmillani kun eilisen päivän jouduin sairaalassa osaksi viettämään ja rankka hoito vaati veronsa, mutta jos sen hauskaksi lasket niin kai se sitten sitä on. Ehkä en vain osaa ottaa sitä aina joka kerta niin huumorilla.
      Jo se että nikkini toiselta foorumilta on otettu aivan tarkoituksellisesti käyttöön, ja vielä minulle siitä oikein innolla ilmoitettu tuntuu aika lapselliselta ja suoraan sanoen typerältä. Mutta jos se jotakin hauskuuttaa niin anna palaa, mutta älä inise jos aloitus poistetaan.Minä en poistoa ole pyytänyt, Täytyyhän täällä olla joku jota saa rauhassa solvata - otan jutut vastaan siinä kuin muutkin kirjoitukset.
      Ja huvittavinta aloituksessa oli taas huomautus siitä kuinka minä taas LUULEN aloituksen koskevan itseäni:))
      Ei tarvita kovin paljon mielikuvitusta kun asian huomaa, varsinkin kun minulle siitä oikein tullaan ilmoittamaan:))
      Mutta "page*" nikki on ihan vapaasti käytössäsi -ole hyvä vain.
      Ai niin unohdin vallan -paljonkos tästä nyt saa niitä säälipisteitä - ei kai nyt kuitenkaan kovin paljoa kun sairaalakäsittelyn jälkeen kuumetta on vain 38.2, ei se vielä kovin isoihin säälipisteisiin yllä:))
      Ilmoittelen sinulle kyllä jos pahempia komplikaatioita tulee, että saa lisää kirjoittamisen aihetta.
      Äläkä ota tätä haukkumisena, koska sitä se ei ole, siihen olen kyllästynyt jo ajat sitten.

• n52

mitens olo?

Täällä paistaa aurinko ja upea päivä tulossa.

Mä itse olen lähinnä kyllästynyt siihen etten voi suoraan enää luottaa moneenkaan rekisteröimättömään merkkiin ja kun mä kuitenkin ensiksi yritän olettaa lähtökohdan olevan edes jotenkin se mitä esitetään.

• Voi kun

säälittää,oliko tädillä oikein KUUMETTA,voivoivoivoi.....

• Voi kun kirjoitti:

Kukahan täällä siivois?

• voiko sinuun luottaa
        n52 kirjoitti:

mitens olo?

Täällä paistaa aurinko ja upea päivä tulossa.

Mä itse olen lähinnä kyllästynyt siihen etten voi suoraan enää luottaa moneenkaan rekisteröimättömään merkkiin ja kun mä kuitenkin ensiksi yritän olettaa lähtökohdan olevan edes jotenkin se mitä esitetään.

aina,jsokus vaikuttaa siltä että olet aikalailla vaikutuksen alaisena ja puhut pehmoja....

• Jermu
        Voi kun kirjoitti:

niin voit vaikka printata ne vessasi (suom. huom. kotisi) seinälle ja voit ihailla näitä bittishittejä päivästä toiseen..Ei siivoa kukaan varmasti teillä pois.

• n52
        voiko sinuun luottaa kirjoitti:

aina,jsokus vaikuttaa siltä että olet aikalailla vaikutuksen alaisena ja puhut pehmoja....

luottaisit?
        Minähän suorastaan rakastan pehmoja juttuja.
        Kuins sinä?

• Kakku
        Voi kun kirjoitti:

lapsellisuudessasi ihan uskomaton. Olisi mielenkiintoista tietää oikea ikäsi.

• n52 kirjoitti:

luottaisit?
        Minähän suorastaan rakastan pehmoja juttuja.
        Kuins sinä?

satun olemaan lijalla,niin iso MOI ja hyvää kaunista kesän alkua Sinulle n52.

• n52
        emw34 kirjoitti:

satun olemaan lijalla,niin iso MOI ja hyvää kaunista kesän alkua Sinulle n52.

kun sinäkin edes välillä pistäydyt.
        Kesä tuli!
        Vau! eikö ole kuin jotenkin heräisi uudestaan eloon...=)

• on haukkunu

Ja kuka on käyttäny sun nikkiä?Annappa varma tieto äläkä epäile.Saat varmaan useamma miettimään mistä moinen mahtaa johtua.Sinun sairautesi on varmaan paha,mutta se joka sen asian ottaa kohteekseen on varmaan vähällä järellä varustettu.Ken hänkin sitten lienee?Onkohan ko. asian käsittelijä sairastanut koskaa.Mutta eikö se ole niin,että sen tien päässä käyt,minne portin avaat.Kaipa se joskus kohdalleen sattuu hänellekin.Vastaisitko noihin alussa esittämiini kysymyksiin,niin en ainakaan vahingossa tule koskaan ottamaan kantaa väärinkäyttäytyjen kyhäelmiin.

• n52 kirjoitti:

kun sinäkin edes välillä pistäydyt.
        Kesä tuli!
        Vau! eikö ole kuin jotenkin heräisi uudestaan eloon...=)

kevät on eletty(henk.koht.)Tunnit,päivät,viikot kuluvat huomaamatta.
        Sisätiloissa ei juuri viitsi päiviä viettää ja iltaisinkaan ei tule koneella juuri käytyä sillä sängyssäkin pitää joku tunti vuorokaudesta viettää.

Vaikka olen mieluummin syksyn nauttija,niin tämä kevät on ollut kyllä parasta nautintoa moniin vuosiin.

Kaikille palstalaisille toivon vähintään tasapainoista ja tunnerikasta eloa sekä tietysti yksinäisille erikseen, ystäviä ja kanssakulkijoita jakamaan arjen ja juhlan.

• n52
        on haukkunu kirjoitti:

Ja kuka on käyttäny sun nikkiä?Annappa varma tieto äläkä epäile.Saat varmaan useamma miettimään mistä moinen mahtaa johtua.Sinun sairautesi on varmaan paha,mutta se joka sen asian ottaa kohteekseen on varmaan vähällä järellä varustettu.Ken hänkin sitten lienee?Onkohan ko. asian käsittelijä sairastanut koskaa.Mutta eikö se ole niin,että sen tien päässä käyt,minne portin avaat.Kaipa se joskus kohdalleen sattuu hänellekin.Vastaisitko noihin alussa esittämiini kysymyksiin,niin en ainakaan vahingossa tule koskaan ottamaan kantaa väärinkäyttäytyjen kyhäelmiin.

tuo kommenttisi.
        Vaadit ja sitten peräydyt ja taas vaadit.
        Mikä on ideasi?
        Miksi hänen pitäisi vastata sinulle?
        Tuota järkijuttua en epäile!

• Äläpä taas
        n52 kirjoitti:

tuo kommenttisi.
        Vaadit ja sitten peräydyt ja taas vaadit.
        Mikä on ideasi?
        Miksi hänen pitäisi vastata sinulle?
        Tuota järkijuttua en epäile!

sekoita minuun

• n52
        Äläpä taas kirjoitti:

sekoita minuun

Sä vaadit vastausta siinä kommentissa!
        Oliko se sinun kirjoittamasi?

• maron
        on haukkunu kirjoitti:

Jos alan taas selittämään juttua joka on jatkunut 4 kuukautta niin saan vain uudelleen haukkumiset jankaamisesta.
        Ja nimetä en voi ketään, koska kysymyksessä on niinsanottu "puskanikki" jolla ei edes oikeaa nikkiä ole.
        Jos satuit lukemaan eilen palstaa huomasit ehkä isolla aloituksen ninmimerkillä page*, joka on toisella foorumilla käyttämäni nikki. Siinä avaaja huuteli kuinka kamalaa on sairastaa ja perässä pitkiä rimpsuja naurun merkkejä.
        Hän on minulle itse ilmoittanut löytäneensä toisen nikkini. Tällä palstalla en ole sitä koskaan käyttänyt, enkä koko 24 foorumilla.
        Minulle on täysin yhdentekevää mitä hän huutelee, mutta täällä on varmasti muitakin jolla jokin sairaus on, niin jo heitä kohtaan tuollainen käytös on ala-arvoista.
        Nikkiäni hän saa minun puolestani käyttää niin paljon kuin haluaa, jos se hänelle jonkinkoista tyydytystä antaa.
        Kuten sanoin en viitsi edes riidellä hänen kanssaan, mutta tämä yksi ainoa puskajussi on saanut aikaan sen , että jokainen jolla ei ole rekattua nikkiä on täällä epäilyksenalainen.
        Ennen tänne pystyi uudetkin kirjoittajat rauhassa kirjoittamaan, nykyään on heti riitaa siitä kuka on kukakin. Myös täysin syyttömät joutuvat kärsimään ehkä kovistakin hyökkäyksistä.
        Eli koko palsta on menettänyt järkevyytensä.
        Minun sairauteni on oma asiani, mutta tuo tyyppi sen selville jostakin sai ja sen jälkeen olen kyllä saanut siitä kuulla, ja siksi siitä avoimesti olen kirjoittanutkin. Sairauden laatu on vain kaikille salainen - puska-nikki kyllä epäili mielenterveysongelmaa, mutta täytyy valittaen todeta että hän oli väärässä.
        Joten sairauttani ja sen laatua on puitu kyllästymiseen asti tällä palstalla.
        En ole katkera enkä edes kiukkuinen - kuten sanoin parempi että minä kuin joku muu, joka ei ehkä kestäisi jatkuvaa pilkkaa. Minulle on tämän neljän kuukauden aikana kasvanut sen verran paksu nahka etten hänen huuteluistansa pahemmin perusta.
        Jermu on syytön, ja on ollut minun puolellani koko ajan, mistä hänkin on saanut osansa, mutta osaa kyllä puolensa pitää. Monet lukijat pistävät hänet näiden rähisijöiden joukkoon, mutta he eivät asian oikeaa laitaa tiedä.

• :))))

:-W ja :-W

• puit ja puit
        maron kirjoitti:

Jos alan taas selittämään juttua joka on jatkunut 4 kuukautta niin saan vain uudelleen haukkumiset jankaamisesta.
        Ja nimetä en voi ketään, koska kysymyksessä on niinsanottu "puskanikki" jolla ei edes oikeaa nikkiä ole.
        Jos satuit lukemaan eilen palstaa huomasit ehkä isolla aloituksen ninmimerkillä page*, joka on toisella foorumilla käyttämäni nikki. Siinä avaaja huuteli kuinka kamalaa on sairastaa ja perässä pitkiä rimpsuja naurun merkkejä.
        Hän on minulle itse ilmoittanut löytäneensä toisen nikkini. Tällä palstalla en ole sitä koskaan käyttänyt, enkä koko 24 foorumilla.
        Minulle on täysin yhdentekevää mitä hän huutelee, mutta täällä on varmasti muitakin jolla jokin sairaus on, niin jo heitä kohtaan tuollainen käytös on ala-arvoista.
        Nikkiäni hän saa minun puolestani käyttää niin paljon kuin haluaa, jos se hänelle jonkinkoista tyydytystä antaa.
        Kuten sanoin en viitsi edes riidellä hänen kanssaan, mutta tämä yksi ainoa puskajussi on saanut aikaan sen , että jokainen jolla ei ole rekattua nikkiä on täällä epäilyksenalainen.
        Ennen tänne pystyi uudetkin kirjoittajat rauhassa kirjoittamaan, nykyään on heti riitaa siitä kuka on kukakin. Myös täysin syyttömät joutuvat kärsimään ehkä kovistakin hyökkäyksistä.
        Minun sairauteni on oma asiani, mutta tuo tyyppi sen selville jostakin sai ja sen jälkeen olen kyllä saanut siitä kuulla, ja siksi siitä avoimesti olen kirjoittanutkin. Sairauden laatu on vain kaikille salainen - puska-nikki kyllä epäili mielenterveysongelmaa, mutta täytyy valittaen todeta että hän oli väärässä.
        En ole katkera enkä edes kiukkuinen - kuten sanoin parempi että minä kuin joku muu, joka ei ehkä kestäisi jatkuvaa pilkkaa. Minulle on tämän neljän kuukauden aikana kasvanut sen verran paksu nahka etten hänen huuteluistansa pahemmin perusta.
        Jermu on syytön, ja on ollut minun puolellani koko ajan, mistä hänkin on saanut osansa, mutta osaa kyllä puolensa pitää. Monet lukijat pistävät hänet näiden rähisijöiden joukkoon, mutta he eivät asian oikeaa laitaa tiedä.

edelleen samaa,vaihda jo levyä äläkä vastaa provoihin,siilä siitä selviät

• Kuiskittavaa
        maron kirjoitti:

Mutta menköön nyt julkisella puolella!Repiköön sitten siitäkin huumorinsa kuka haluaa. En todellakaan ainakaan minä ole kenenkään sairauteen viittaavia halvennuksia esittänyt.Tuo nimimerkki Pielus on minun rekkaamani,joten jos Näet sen jossain,niin uskallan varmasti sillä nikillä kirjoittaa.Tosin tuo maininta missä sanoin että kirjoitukset poistuu, tai eivät tule näkyviin,voi olla (kysyin Soneralta)yhteyksien ruuhkautumisen syytä.Ihmettelen kylläkin sitä, että täällä on joitain jotka tieten tahtoen haastavat kähinää ja saavat sitä aikaan.Onkohan tuo nyt kovin aikuismaista saada mielihyvää tuosta taistelusta.Ala-arvoista jauhamista ja vielä lietsoa tulta hiipuvaan rovioon.

Olen itse jäänyt leskeksi jo kohta 20v. sitten.Mieheni sairastui leukemiaan,eikä silloin osattu vielä paljonkaan tuon sairauden kanssa tehdä.Varmaan vuosien taistelu vakavan sairauden kanssa vie voimia,niin fyysisiä,kuin psyykkisiäkin.Ja kaikki ei todellakaan ole yksiselitteistä.Kun mieheni sairastui,niin kesti vain vahän alle 4kk sairauden löytymisestä viimeiseen henkäykseen.Lapset vielä jäivät aika pieniksi, joten tiedän kyllä mitä on olla isänä ja äitinä.

En minä ainakaan ole se puskanikki,vaikka en olekaan pahemmin kirjoitellut,tuolla nikilläni enkä muullakaan puskanikillä.Ei ole aikaa,kun työt velvoittavat olemaan läsnä.Enkä myöskään käytä (varasta)työnantajani aikaa mihinkään netti surffailuihin.Ihmettelen vaan kuinkahan yleistä tuokin on.Työnantaja maksaa palkan ja omat työthän siitä kärsii.

Mutta kaikista epäilyksistä huolimatta Sinulle ja kaikille muillekin palstalaisille Oikein Hyvää Kesää!

Terveisin Pielus

• n52
        puit ja puit kirjoitti:

edelleen samaa,vaihda jo levyä äläkä vastaa provoihin,siilä siitä selviät

joka vastasi minulle?

• vaan se
        n52 kirjoitti:

joka vastasi minulle?

toinen

• n52
        Kuiskittavaa kirjoitti:

Mutta menköön nyt julkisella puolella!Repiköön sitten siitäkin huumorinsa kuka haluaa. En todellakaan ainakaan minä ole kenenkään sairauteen viittaavia halvennuksia esittänyt.Tuo nimimerkki Pielus on minun rekkaamani,joten jos Näet sen jossain,niin uskallan varmasti sillä nikillä kirjoittaa.Tosin tuo maininta missä sanoin että kirjoitukset poistuu, tai eivät tule näkyviin,voi olla (kysyin Soneralta)yhteyksien ruuhkautumisen syytä.Ihmettelen kylläkin sitä, että täällä on joitain jotka tieten tahtoen haastavat kähinää ja saavat sitä aikaan.Onkohan tuo nyt kovin aikuismaista saada mielihyvää tuosta taistelusta.Ala-arvoista jauhamista ja vielä lietsoa tulta hiipuvaan rovioon.

Olen itse jäänyt leskeksi jo kohta 20v. sitten.Mieheni sairastui leukemiaan,eikä silloin osattu vielä paljonkaan tuon sairauden kanssa tehdä.Varmaan vuosien taistelu vakavan sairauden kanssa vie voimia,niin fyysisiä,kuin psyykkisiäkin.Ja kaikki ei todellakaan ole yksiselitteistä.Kun mieheni sairastui,niin kesti vain vahän alle 4kk sairauden löytymisestä viimeiseen henkäykseen.Lapset vielä jäivät aika pieniksi, joten tiedän kyllä mitä on olla isänä ja äitinä.

En minä ainakaan ole se puskanikki,vaikka en olekaan pahemmin kirjoitellut,tuolla nikilläni enkä muullakaan puskanikillä.Ei ole aikaa,kun työt velvoittavat olemaan läsnä.Enkä myöskään käytä (varasta)työnantajani aikaa mihinkään netti surffailuihin.Ihmettelen vaan kuinkahan yleistä tuokin on.Työnantaja maksaa palkan ja omat työthän siitä kärsii.

Mutta kaikista epäilyksistä huolimatta Sinulle ja kaikille muillekin palstalaisille Oikein Hyvää Kesää!

Terveisin Pielus

jatkot sinne myös.
        Ihan kiltisti utelen miksi et nyt käyttänyt sitä nikkiäsi?

• n52
        vaan se kirjoitti:

toinen

kuinka monta teitä arvelet olevan?

• mutta
        n52 kirjoitti:

kuinka monta teitä arvelet olevan?

minua on vain yksi

• n52
        mutta kirjoitti:

minua on vain yksi

varmin tieto sinusta?

• maron
        Kuiskittavaa kirjoitti:

Terveisin Pielus

koskaan pahasti vastannut - vai olenko, itsekin sekoan noihin nikkeihin välillä. Mutta vastaukseni oli tälle kirjoittajalle joka sitä minulta pyysi.
        Minusta koko tappelu oala-arvoinen ja turha. Samaa on vatvottu täällä kuukausi tolkulla, jostain syystä persoonani on täysin vastustamaton eräälle puskassaan piilottelevalle nikille. Itse en ole yhtään riitaa aloittanut, mutta myönnän vastanneeni provoihin jotka kohdistuvat juuri minun persoonaani.
        Tiedän toki että parempi olla vastaamatta, enkä ainakaan minä ole koskaan syyttänyt ketään työajalla surffailusta.
        Tunne myötätuntoa sinua kohtaan, ei ole helppoa jäädä leskeksi pienten lasten kanssa ja katsella rakkaan ihmisen hiljaista kuolemaa. Tuska on varmasti ollut kova, mutta onneksi aika parantaa haavat, niin ainakin sanotaan.
        En sinua syytäkään puskailusta. Toivoisin vain että pystyisimme tällä palstalla taas keskustelemaan kaikista mahdollisista asioista, eikä mitään pilkkaa eikä kehenkään kohdistuvaa vainoa olisi.
        Mutta se toive on varmaankin turha. Niin kauan kuin on häirikköjä niin palsta pysyy täysin hallitsemattomana. Ja silloin on Celestan paras puuttua peliin, valitettavasti mukana menee myös aina ihan asiallisiakin kirjoituksia.
        Olen sen verran katsellut noita muita palstoja , että tiedän - samat riidat ovat käynnissä sielläkin.
        Kai ihminen jotenkin villiintyy, kun hän pääsee kirjoittamaan jonkin nikin suojiin, varsinkin jos nikki koko ajan vaihtuu, silloin kaikki ne estot joita on oikeassa elämässä poistuvat ja ihmisestä tulee häirikkö.
        Hyvää kesää sinullekin - ja minä en ainakaan sinulle kaunaa kanna mistään asiasta:))

• koska minulla ei
        n52 kirjoitti:

varmin tieto sinusta?

ole identtistä kaksosta

• Pielus
        n52 kirjoitti:

jatkot sinne myös.
        Ihan kiltisti utelen miksi et nyt käyttänyt sitä nikkiäsi?

moni varmaan lukee kuiskauksena kuulemansa paremmin,kuin jonkun tuntemattoman nikin.Että tämmönen asia mulla oli.Joten palaillaan joskus.

• Pielus
        maron kirjoitti:

koskaan pahasti vastannut - vai olenko, itsekin sekoan noihin nikkeihin välillä. Mutta vastaukseni oli tälle kirjoittajalle joka sitä minulta pyysi.
        Minusta koko tappelu oala-arvoinen ja turha. Samaa on vatvottu täällä kuukausi tolkulla, jostain syystä persoonani on täysin vastustamaton eräälle puskassaan piilottelevalle nikille. Itse en ole yhtään riitaa aloittanut, mutta myönnän vastanneeni provoihin jotka kohdistuvat juuri minun persoonaani.
        Tiedän toki että parempi olla vastaamatta, enkä ainakaan minä ole koskaan syyttänyt ketään työajalla surffailusta.
        Tunne myötätuntoa sinua kohtaan, ei ole helppoa jäädä leskeksi pienten lasten kanssa ja katsella rakkaan ihmisen hiljaista kuolemaa. Tuska on varmasti ollut kova, mutta onneksi aika parantaa haavat, niin ainakin sanotaan.
        En sinua syytäkään puskailusta. Toivoisin vain että pystyisimme tällä palstalla taas keskustelemaan kaikista mahdollisista asioista, eikä mitään pilkkaa eikä kehenkään kohdistuvaa vainoa olisi.
        Mutta se toive on varmaankin turha. Niin kauan kuin on häirikköjä niin palsta pysyy täysin hallitsemattomana. Ja silloin on Celestan paras puuttua peliin, valitettavasti mukana menee myös aina ihan asiallisiakin kirjoituksia.
        Olen sen verran katsellut noita muita palstoja , että tiedän - samat riidat ovat käynnissä sielläkin.
        Kai ihminen jotenkin villiintyy, kun hän pääsee kirjoittamaan jonkin nikin suojiin, varsinkin jos nikki koko ajan vaihtuu, silloin kaikki ne estot joita on oikeassa elämässä poistuvat ja ihmisestä tulee häirikkö.
        Hyvää kesää sinullekin - ja minä en ainakaan sinulle kaunaa kanna mistään asiasta:))

jotenkin ristiin.Mutta ei tässä mitään vahinkoa ole tapahtunut.Sehän on näin että kun jollekin jää joku levy soimaan,niin se ei vaan pysähdy millään.Mutta eikö ole parempi antaa levyn pyöriä.Eiköhän se joskus lopu.

Kylläpä voisin sanoa että ei vieläkään mene päivääkään ettäkö en asiaa muista,mutta tuska on kyllä haalentunu tai sitten muuttanu muotoaan.Eikä kukaan ole vieläkään pystynyt korvaanaan sitä paikkaa.Josku naureskelen kun kiihkeitä pikkupuuntekijöitä on tunkemass itteään framille:Olen leski, asun yksin niin puhuras on syöm,jos herra ei ole kunnolla,minä heinällä heti lyön. Arvaappa on kosiomies tienny missä ovi on.

Niinkun kirjotin, en ole montakaan kertaa kirjoittanu,aina omalla nikillä, mutta on saatanu olla eri foorumi.Olen näet sen verran monessa tiukassa paikassa ollu,että vastaan kyllä sanoistani,joten et varmaankaan ole vastannu ainakaan pahasti.Tokkopa ollenkaan.Aamulla vaan,kun aikaa on tänään päivällä,kelasin konetta ja huomasin tuon Körmyn alotuksen ja otin siihen vaan kantaa.Kysyin todella Soneralta syytä koneen tökkimiseen ja sain vastauksekseksi ruuhkat tietoliikenteessä.On kyllä joskus sattunu,että kun niitä harvoja kertoja kun olen ottanu johonkin asiaan kantaa,koko aihe on kadonnu tai sitten se on katkastu ja vain osa kommenteista on jäänyt näkyviin.Mutta eipä katkeroiduta vaan:

Oikein nautinnollisia kesäpäiviä ja jaksamista.

• n52
        koska minulla ei kirjoitti:

ole identtistä kaksosta

paljastelet reilusti yksityipuolta niinku.
        Et taida olla kovin monisanainen ainakaan minun kanssani.
        Onko siihen joku syy?

• n52
        Pielus kirjoitti:

moni varmaan lukee kuiskauksena kuulemansa paremmin,kuin jonkun tuntemattoman nikin.Että tämmönen asia mulla oli.Joten palaillaan joskus.

nikin viesti olisi johdonmukaisempaa?

• vaan se
        n52 kirjoitti:

paljastelet reilusti yksityipuolta niinku.
        Et taida olla kovin monisanainen ainakaan minun kanssani.
        Onko siihen joku syy?

johtuu siitä että olen mykkä

• n52
        vaan se kirjoitti:

keskityn tuohon lukupuoleen.
        Kuins sinä?

• Pielus
        n52 kirjoitti:

nikin viesti olisi johdonmukaisempaa?

mutta tulihan tuo nikki tuohon jo mainittua useampaankin kertaan.Että kyllähän se selvis tekstistä.Kuinkahan moni onkaan lukenu kun oli kuiskattavaa, eikä joku outo nikki.Tuli selvitettyä menneisyyttäni samalla kertaa, että en ole aivan mustasta metsästä.

• n52
        vaan se kirjoitti:

huolimattomasti,mut uudestaan kerrattuna niin heitätkö sä mustaa huumoria vai?

Jos oli tarkoitus saada mut tuntemaan itseni typeräksi niin pisteet tuli sulle.
        Tosin jokapäiväistä oloa mulle!

• maron
        Pielus kirjoitti:

jotenkin ristiin.Mutta ei tässä mitään vahinkoa ole tapahtunut.Sehän on näin että kun jollekin jää joku levy soimaan,niin se ei vaan pysähdy millään.Mutta eikö ole parempi antaa levyn pyöriä.Eiköhän se joskus lopu.

Kylläpä voisin sanoa että ei vieläkään mene päivääkään ettäkö en asiaa muista,mutta tuska on kyllä haalentunu tai sitten muuttanu muotoaan.Eikä kukaan ole vieläkään pystynyt korvaanaan sitä paikkaa.Josku naureskelen kun kiihkeitä pikkupuuntekijöitä on tunkemass itteään framille:Olen leski, asun yksin niin puhuras on syöm,jos herra ei ole kunnolla,minä heinällä heti lyön. Arvaappa on kosiomies tienny missä ovi on.

Niinkun kirjotin, en ole montakaan kertaa kirjoittanu,aina omalla nikillä, mutta on saatanu olla eri foorumi.Olen näet sen verran monessa tiukassa paikassa ollu,että vastaan kyllä sanoistani,joten et varmaankaan ole vastannu ainakaan pahasti.Tokkopa ollenkaan.Aamulla vaan,kun aikaa on tänään päivällä,kelasin konetta ja huomasin tuon Körmyn alotuksen ja otin siihen vaan kantaa.Kysyin todella Soneralta syytä koneen tökkimiseen ja sain vastauksekseksi ruuhkat tietoliikenteessä.On kyllä joskus sattunu,että kun niitä harvoja kertoja kun olen ottanu johonkin asiaan kantaa,koko aihe on kadonnu tai sitten se on katkastu ja vain osa kommenteista on jäänyt näkyviin.Mutta eipä katkeroiduta vaan:

Oikein nautinnollisia kesäpäiviä ja jaksamista.

alkuperäistä aloitusta - sitä mihin körmy viittasi. Mutta ei siinä kyllä mitää luettavaa ollutkaan - pelkkää riitaa ja ilkeilyä, joten et jäänyt paljosta paitsi:))
        Rekisteröity nikki kannattaa ottaa jo ihan sen vuoksi ettei kukaan pääse kirjoittelemaan nikilläsi vaikkapa toisia solvaavia kirjoituksia. Sitten ihmettelet kun joku sinut haukkuu - näin kävi minulle kun vähään aikaan et viitsinyt kirjautua sisään, vaan laitoin vain * nikkini perään.
        Aloin selaamaan kirjoituksiani taaksepäin ja löysin sellaisia joita en ollut koskaan kirjoittanutkaan. Nyt toinen nikkini on käytössä joten kyllä tällä puskiksella on ollut kova homma kaivaa se esiin aivan muualta. Valokuva joka oli vähän aikaa galleriassani ilmeisesti paljasti minut, koska edelleen tuolla toisella foorumilla on sama kuva, eikä sitä nyt enää kannata pois ottakkaan - olkoot siellä:))

Rakkaan menettämisen tuska kyllä pikkuhiljaa haalenee, mutta eihän se koskaan kokonaan mielestä lähde. Mitä vanhemmaksi tulemme sitä suurempi mahdolisuus on että joku päivä joku rakkaistamme ei enää olekaan rinnallamme.
        Itse uskon lujasti että ero ei kuitenkaan ole lopullinen, itse olen menettänyt lapsen - tosin hyvin alkuvaiheessa raskautta, mutta silti koin hänet jo ihmiseksi. Suru oli suunnaton, ja pelko seuraavan raskauden kohdalla siitä että jos menetän toisenkin vauvan. Mutta minulla on kolme tervettä lasta, ja olen todella onnellinen heistä, mutta muistan vieläkin sen tunteen mikä tulee, kun yhtäkkiä ei enää olekaan raskaana - olo oli aivan tyhjä.
        Näitä asioita on vaikea kirjoittaa palstalla jossa joku tulee huutelemaan väliin ilkeyksiä, mutta olen päättänyt että palsta ei saa olla pelkästään tappelukenttä vaan myös keskustelupalsta, jossa voi omia ajatuksiaan ja tunteitaan tuoda julki - ajatelkoon muut mitä hyvänsä:))

• n52
        Pielus kirjoitti:

mutta tulihan tuo nikki tuohon jo mainittua useampaankin kertaan.Että kyllähän se selvis tekstistä.Kuinkahan moni onkaan lukenu kun oli kuiskattavaa, eikä joku outo nikki.Tuli selvitettyä menneisyyttäni samalla kertaa, että en ole aivan mustasta metsästä.

viestisi ja syynä oli se kenelle se oli suunnattu.
        Meillä on nähdäkseni erillaiset syyt lukea viestejä.
        Nikkinä olit minulle outo ja luin siksi alussa olevan viestisi.
        Hyvät päivän jatkot.

• vielä oppinut
        n52 kirjoitti:

keskityn tuohon lukupuoleen.
        Kuins sinä?

luemaan ja kirjoittamaan,siksi vain viiton

• sitä samaa
        maron kirjoitti:

alkuperäistä aloitusta - sitä mihin körmy viittasi. Mutta ei siinä kyllä mitää luettavaa ollutkaan - pelkkää riitaa ja ilkeilyä, joten et jäänyt paljosta paitsi:))
        Rekisteröity nikki kannattaa ottaa jo ihan sen vuoksi ettei kukaan pääse kirjoittelemaan nikilläsi vaikkapa toisia solvaavia kirjoituksia. Sitten ihmettelet kun joku sinut haukkuu - näin kävi minulle kun vähään aikaan et viitsinyt kirjautua sisään, vaan laitoin vain * nikkini perään.
        Aloin selaamaan kirjoituksiani taaksepäin ja löysin sellaisia joita en ollut koskaan kirjoittanutkaan. Nyt toinen nikkini on käytössä joten kyllä tällä puskiksella on ollut kova homma kaivaa se esiin aivan muualta. Valokuva joka oli vähän aikaa galleriassani ilmeisesti paljasti minut, koska edelleen tuolla toisella foorumilla on sama kuva, eikä sitä nyt enää kannata pois ottakkaan - olkoot siellä:))

Rakkaan menettämisen tuska kyllä pikkuhiljaa haalenee, mutta eihän se koskaan kokonaan mielestä lähde. Mitä vanhemmaksi tulemme sitä suurempi mahdolisuus on että joku päivä joku rakkaistamme ei enää olekaan rinnallamme.
        Itse uskon lujasti että ero ei kuitenkaan ole lopullinen, itse olen menettänyt lapsen - tosin hyvin alkuvaiheessa raskautta, mutta silti koin hänet jo ihmiseksi. Suru oli suunnaton, ja pelko seuraavan raskauden kohdalla siitä että jos menetän toisenkin vauvan. Mutta minulla on kolme tervettä lasta, ja olen todella onnellinen heistä, mutta muistan vieläkin sen tunteen mikä tulee, kun yhtäkkiä ei enää olekaan raskaana - olo oli aivan tyhjä.
        Näitä asioita on vaikea kirjoittaa palstalla jossa joku tulee huutelemaan väliin ilkeyksiä, mutta olen päättänyt että palsta ei saa olla pelkästään tappelukenttä vaan myös keskustelupalsta, jossa voi omia ajatuksiaan ja tunteitaan tuoda julki - ajatelkoon muut mitä hyvänsä:))

Jaksaa vatvoa,hohhoija,nyt tarkoitan siis valituksesi alkuosaa

• n52
        sitä samaa kirjoitti:

Jaksaa vatvoa,hohhoija,nyt tarkoitan siis valituksesi alkuosaa

jaksat laittaa aina uusia asioita viesteihisi.
        Vai?

• n52
        vielä oppinut kirjoitti:

luemaan ja kirjoittamaan,siksi vain viiton

jopa minäkin ymmärsin,että niinkuin käsipohjaa vai?

• seurannu sivusta

ja oot ymmärtäny asian väärin.Eihän tuossa kukaan oo ottanu sun nikkiä käytöön.Eikä siinä oo puhuttu kenenkään sairastumisista.Miten ne asiat on järjestyksessä sulla.Vai oliko vastaus väärälle palstalle?Luin myös kaikki jälkipuinnit ja kyllä joku on heti alussa menny heti metsään.Lueppa heti ite uudelleen.Josko vaikka vaihtunu asiat toisille nikeille.Ei kaikki varmaan oo tarkotettu aina yhelle ja samalle nikille.Pikkusen kannattas miettiä.

• maron
        seurannu sivusta kirjoitti:

ja oot ymmärtäny asian väärin.Eihän tuossa kukaan oo ottanu sun nikkiä käytöön.Eikä siinä oo puhuttu kenenkään sairastumisista.Miten ne asiat on järjestyksessä sulla.Vai oliko vastaus väärälle palstalle?Luin myös kaikki jälkipuinnit ja kyllä joku on heti alussa menny heti metsään.Lueppa heti ite uudelleen.Josko vaikka vaihtunu asiat toisille nikeille.Ei kaikki varmaan oo tarkotettu aina yhelle ja samalle nikille.Pikkusen kannattas miettiä.

johon tässä aloituksessa viitataan? Control poisti sen joten ellet sitä lukenut et voi tietää asiasta mitään.
        Sorry - itse tein aloituksen ja toivon myös sinun osallistuvan siinä keskusteluun aivan asiallisesti. Jokainen on tervetullut ketjuun jossa ilkeilyt ja pahansuopuudet on kielletty, ja jos joku provon heittää siihen ei vastata.

• vaan
        n52 kirjoitti:

jopa minäkin ymmärsin,että niinkuin käsipohjaa vai?

viittomakieltä

• se vain
        n52 kirjoitti:

jaksat laittaa aina uusia asioita viesteihisi.
        Vai?

kyselet ja kyselet

• n52
        se vain kirjoitti:

kyselet ja kyselet

vastauksia jos en kysele.
        Oletko siinä asiassa erimieltä?

• n52
        vaan kirjoitti:

viittomakieltä

käsituntumaa?

• Kakku

Reilulla tappelulla ja toisen ihmisen nälvimisellä on yhtä iso ero kuin paskalla ja pannukakulla. Ekkö tiänny???

• Jermu

mutta nyt se luultavasti tallentaa sinunkin vastauksen ja vinkuu taas sefun epäoikeudenmukaisesta kohtelusta...Hänen viestinsä katoaa ja muitten viestit saa jäädä..Ihmeellistä ja samalla kertaa säälittävän yksinkertaista.

• Se kyllä muille on selvinnyt jo kauan sitten.

Jos haluat oikeasti oppia ymmärtämään elämän realiteettia,suosittelen sinun esittävän poistetun aloituksen tyylin jutut nakkikioskin jonossa.

lisätietoja saat hyvistä kioskeista esim.sähköpostini kautta.

Ps.ymmärrystä ja suoran palautteen saat varmasti ja uskon ,että sen jälkeen ymmärrät huomattavasti selkeämmin.

• Sinulle,setäseni

ei ole selvinnyt yhtään mikään,milläs nimellä muuten olit siinä aiheessa,se puskajussi vai kun ei emw:tä siellä näkynyt ;D

• Sinulle,setäseni kirjoitti:

ei ole selvinnyt yhtään mikään,milläs nimellä muuten olit siinä aiheessa,se puskajussi vai kun ei emw:tä siellä näkynyt ;D

että egoni kestää aina esiintyä vain tällä ainoalla rekatulla nikillä.

Eikö ole kovin raskasta elää,kun pitää kaiken aikaa olla pusikossa ja vielä sittenkin epäillä kaikkia kaiken aikaa.

Ps.sinulle veljenpoikani,nythän sentään jo tunnustit,että olen setäsi.
        Oletko muuten Tupu.Lupu vaiHupu?San muuten kuitenkin kevätterveiset muille veljenpojilleni.

• Jermu
        emw34 kirjoitti:

että egoni kestää aina esiintyä vain tällä ainoalla rekatulla nikillä.

Eikö ole kovin raskasta elää,kun pitää kaiken aikaa olla pusikossa ja vielä sittenkin epäillä kaikkia kaiken aikaa.

Ps.sinulle veljenpoikani,nythän sentään jo tunnustit,että olen setäsi.
        Oletko muuten Tupu.Lupu vaiHupu?San muuten kuitenkin kevätterveiset muille veljenpojilleni.

En muista sanoja tarkkaan, mutta laitoin sinne yhteen vastaukseen näistä poistoista, että minulla ja noilla puskapellenraadoilla on se ero, että meikäläistä ei poistot hetkauta yhtään, mutta nää luuserit kitisee niistä seuraavana päivänä palstalla. Ja eikös siinä käynyt just silleen, kun ennustin.
        Siitä näkee tappelijan ja tuollaisen luuserin eron.

• nimetön
        Jermu kirjoitti:

En muista sanoja tarkkaan, mutta laitoin sinne yhteen vastaukseen näistä poistoista, että minulla ja noilla puskapellenraadoilla on se ero, että meikäläistä ei poistot hetkauta yhtään, mutta nää luuserit kitisee niistä seuraavana päivänä palstalla. Ja eikös siinä käynyt just silleen, kun ennustin.

ei viitsi ruveta tappelemaan,kuin pahaiset kakarat.

• Jermu
        nimetön kirjoitti:

ei viitsi ruveta tappelemaan,kuin pahaiset kakarat.

Mutta nää pari tyyppi haki tappelusta ja minä mätkin niille vekin kulmaan..kirjoitus hävisi ja nyt ne itkee tuossa kadonnutta tuotostaan. Kyllä se kakarapuoli löytyy noista tyhjän nyyhkyttäjistä.

• maron
        Jermu kirjoitti:

ei heilauta minua mihinkään suuntaan. Jos joku kieroutunut siitä ilonsa saa niin täytyyhän se hänelle suoda:)
        Ja olen kyllä ihan sitä mieltä, että mielummin minä kuin joku toinen, olen sen varran jo karaistunut häntä vastaan, ettei tuo enää vaikuta mitenkää - no ehkä hieman kohottaa itsetuntoa koska olen hänen mielestään niin kiinnostava:))
        Minusta on myös aivan sama vaikka nämä poistuvatkin täältä. Kumma että nuo jaksavat siitä valittaa - onhan ihan selvä että sensuuri käy, kun juttu tulee liian tulenaraksi

• Jermu
        maron kirjoitti:

ei heilauta minua mihinkään suuntaan. Jos joku kieroutunut siitä ilonsa saa niin täytyyhän se hänelle suoda:)
        Ja olen kyllä ihan sitä mieltä, että mielummin minä kuin joku toinen, olen sen varran jo karaistunut häntä vastaan, ettei tuo enää vaikuta mitenkää - no ehkä hieman kohottaa itsetuntoa koska olen hänen mielestään niin kiinnostava:))
        Minusta on myös aivan sama vaikka nämä poistuvatkin täältä. Kumma että nuo jaksavat siitä valittaa - onhan ihan selvä että sensuuri käy, kun juttu tulee liian tulenaraksi

sellainen sana, minkä opin tällä palstalla: Päteä...Katsos, kun niitten ns. asialliset, rauhalliset yms. aloitukset ovat tuollaisia, niin tottahan sellainen valaistunut hengentuote pitää kiveen kaivertaa ja säilyttää jälkipolville.

• nimetön
        Jermu kirjoitti:

Mutta nää pari tyyppi haki tappelusta ja minä mätkin niille vekin kulmaan..kirjoitus hävisi ja nyt ne itkee tuossa kadonnutta tuotostaan. Kyllä se kakarapuoli löytyy noista tyhjän nyyhkyttäjistä.

tyydytyksen siitä kun täällä tappelette,mut eikö se ole rakkautta toista kohtaan,kun tapellaan ja nälvitään:)))

• mitä eilen kirjoitit
        Jermu kirjoitti:

Ja mieti,jos sulle on ajattelemiseen annettu elin siellä mitä pääksi sanotaan.Lukasin eilisiä kommenntejasi ja kyllä sullekin tuli aika hyvät kyykyt.Mutta olethan vain kuvitelma siitä oletko mies vai joku mato mikä yrittää paskasta päätään nostaa.Kylläpä sä ootkin tosi FIKSUUUUUUUUU!

• Jermu
        mitä eilen kirjoitit kirjoitti:

Ja mieti,jos sulle on ajattelemiseen annettu elin siellä mitä pääksi sanotaan.Lukasin eilisiä kommenntejasi ja kyllä sullekin tuli aika hyvät kyykyt.Mutta olethan vain kuvitelma siitä oletko mies vai joku mato mikä yrittää paskasta päätään nostaa.Kylläpä sä ootkin tosi FIKSUUUUUUUUU!

jossa meikäläinen olis tällä palstalla kyykäytetty. Nooooooo, mahdoton tehtävä, koska sitä ei ole tapahtunut. Kyyki lisää pellenraato. Ja käy vaikka tekemässä uusi avaus, että taas Jermu kiusaa, miksi häntä ei bannata miksi miksi miksi. Se on kuules sitä nyyhkintää nyt, mihin juuri syyllistyit. Puuttuuko kivunsieto, mitä?

• Jermu
        nimetön kirjoitti:

tyydytyksen siitä kun täällä tappelette,mut eikö se ole rakkautta toista kohtaan,kun tapellaan ja nälvitään:)))

Maroniin kohdistunut vinoilu on henkilöön käypää ja se on hieman toinen juttu.
        Esimerkkinä voisi käydä kesämökille rakennettava puucee. Ei sitä kukaan oikeastaan rakasta, mutta pakkohan sinne on käydä päräyttämässä torttu silloin tällöin. Sama juttu se on noitten nyyhkijöitten rääkkäyksen kanssa. En mä niistä sen enempää välitä, mutta kuluupa aika mukavasti (minulla) kun katselee niiden epätoivoista kiemurtelua sanaviidakossa.

• nimetön
        Jermu kirjoitti:

Maroniin kohdistunut vinoilu on henkilöön käypää ja se on hieman toinen juttu.
        Esimerkkinä voisi käydä kesämökille rakennettava puucee. Ei sitä kukaan oikeastaan rakasta, mutta pakkohan sinne on käydä päräyttämässä torttu silloin tällöin. Sama juttu se on noitten nyyhkijöitten rääkkäyksen kanssa. En mä niistä sen enempää välitä, mutta kuluupa aika mukavasti (minulla) kun katselee niiden epätoivoista kiemurtelua sanaviidakossa.

se hevonenkin potkaisee::))

• Jermu
        nimetön kirjoitti:

se hevonenkin potkaisee::))

Mutta näissä otteluissa se heppa on tainnut potkaista noita tyyppejä sen verta kovaa, että jäljelle on jäänyt pari pellenraatoa vain. Ei niistä ole ollut eikä tule olemaan kenellekkään rakkuden kohteeksi.

• nimetön
        Jermu kirjoitti:

Mutta näissä otteluissa se heppa on tainnut potkaista noita tyyppejä sen verta kovaa, että jäljelle on jäänyt pari pellenraatoa vain. Ei niistä ole ollut eikä tule olemaan kenellekkään rakkuden kohteeksi.

tiedä..kuinka moni rakastaa...

• Jermu
        nimetön kirjoitti:

tiedä..kuinka moni rakastaa...

olen konservatiivinen, että en ainakaan itse olisi tekemässä treffejä toisen kanssa avaussanoilla: "Tulitko tänne säälipisteitä kerjäämään sairaudellasi" tms..

• nimetön
        Jermu kirjoitti:

olen konservatiivinen, että en ainakaan itse olisi tekemässä treffejä toisen kanssa avaussanoilla: "Tulitko tänne säälipisteitä kerjäämään sairaudellasi" tms..

taidat pohjimmiltaan olla ihan kiltti mies;)

• EI KIINNOSTA MUKA
        maron kirjoitti:

vaikka aloittelet jatkuvasti valitusaiheita ja itket ;DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

• Jermu
        nimetön kirjoitti:

taidat pohjimmiltaan olla ihan kiltti mies;)

vaikka vierastankin sanan "kiltti" käyttöä...Se on yleensä sellaista pehmosoopaa. Kjäh!

• nemetön
        Jermu kirjoitti:

vaikka vierastankin sanan "kiltti" käyttöä...Se on yleensä sellaista pehmosoopaa. Kjäh!

pehmosoopaa,eikö se ole kohteliaisuus sana.

• Jermu
        nemetön kirjoitti:

pehmosoopaa,eikö se ole kohteliaisuus sana.

Sinunlaisille oikeasti kilteille ihmisille. Älä menetä sitä taitoa ja tuota sanaa.

• nimetön
        Jermu kirjoitti:

Sinunlaisille oikeasti kilteille ihmisille. Älä menetä sitä taitoa ja tuota sanaa.

kiltteyttä,minä olenkin kiltti ihminen ja nyt lähden ulos,kun siellä on niin kaunis ilma.

• Jermu

Mikäs näistä täällä olevista aiheista on teikäläisen mielestä "suoranainen tappelusaihe.."
      Mä en nää sellaisia yhtään.

• Juniperus

Jermun ym. tappelusten vastapuolina ovat olleet kaikille tuntemattomat nikit, joita kukaan ei edes tunnusta omikseen ja joiden käyttäjätkin ehkä vaihtelevat. Nämä kinastelut eivät voi loukata ketään, vaan pahimmillaankin vain ärsyttää, mikä lieneekin niiden tarkoitus.

Ero on siinä, että sinun tölväisysi kohdistui rekattuun nimimerkkiin, joka on avoimine profiileineen ja tunnistettavine kuvineen ollut kaikkien nähtävillä. Ei kertakäyttönikkiin, vaan - niin luulen - oikeaan ihmiseen.

• Jermu

mutta sitä tuo hahmo ei tunnusta, koska hänhän vaan "leikillään" kirjoitteli tuonne ja hänestä se oli vain hauskaa. Loppui kuitenkin hänellä hauskanpito lyhyeen, kun joutuikin sanailemaan minun kanssa. Puhti hävisi pojulta aika nopeasti.

• Kyrmy

Miksi minua väsyttää, olenhan valvonut 04.00 asti??
      En ymmärrä, mutta toivottavasti aloitukseni saa jäädä, siinä EI ole mitään väärää!!

• Jermu

Nykyään ei sitten millään saa pirkeles pallukkaa aikaiseksi avika päivytän täällä 24/24,MUAAHAHHAHAA!!!!

• Kyrmy
        Jermu kirjoitti:

Nykyään ei sitten millään saa pirkeles pallukkaa aikaiseksi avika päivytän täällä 24/24,MUAAHAHHAHAA!!!!

en tiedä, mutta oikea Jermu kyykytti minua 100-0.

• Jermu
        Kyrmy kirjoitti:

en tiedä, mutta oikea Jermu kyykytti minua 100-0.

Minä kun luulin ihan päinvastoi,KJÄH jeps just just!

• Äimän käki

Kerro nyt hyvä nimimerkki, mitä aikuisten oikeesti tarkoitat!!!???

Ketjusta on poistettu 29 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      22
      2387
    2. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      95
      1526
    3. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      118
      1264
    4. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      75
      1130
    5. Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?

HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      18
      959
    6. Kirjallinen varoitus

On annettu eräälle henkilölle. hyssytellään kuitenkin asiasta
      Äänekoski
      52
      852
    7. Julkisuuden henkilön päiväin päätös

Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa
      Sinkut
      249
      851
    8. MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil
      Kajaani
      209
      840
    9. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      18
      831
    10. Mun tuli yhtäkkiä

Ikävä sua❤️...
      Ikävä
      34
      795
    Aihe