Voiko kaverini ehkä olla homo tai bi tai ehkä vain kokeilun halunuinen hän näyttelee minulle lihaksia laitelee kuvia ja iha silee että ne jää minulle näkyville sitten hän ei mitenkään oudoksu jos kehun häntä komeaksi tai hänen kropaansa joskus sanoo että ei ole komea jne mutta muuten ei mitään sen pahempaa reaktioita kehuihin nauraa välillä antoi minulle vanhan lippiksensä laittoi kerran jalkansa minun jalkojen päälle kun muka jalat piti saada suoraksi ja penkissä/sohvassa istui kaksi muuta ja toinen lähti sitten kun olimmme saunassa oltiin kisaa kumpi jaksaa olma pidenpää kuumissa löylyissä kumpikaan ei voittanut kun lähdimme pois tän avasi ja heluteli pyyhkeen pällä ja myös ilman pyyhettä kyrpäänsä ja nauroi ja kysyi onko iso ees oliko iso sitten hän kun halasin häntä niin kun minulla oli paha olla hän halasi takaisin ja veti minua lähemmäksi niin että tunsin hänen vahvat rintalihaksensa ja sitten hän hiveli niin sanoitusti silti minua selästä sormelaan olemme nukkuneet Monts kertaa vierekkäin kerran tunsin hänen käden minun rinnallani ja kerran hänen pää oli minun rinalla tämä tapahtunut kun hän ollut unessa ..
Auttakaaaaaa
Anonyymi-ap
2
230
Vastaukset
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
💋 Tyttö, jolla on hellä kieli ja huulet -> https://cum4.fun/?/fi017922063pb
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1802005
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1591717Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461686- 1231463
Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1561238Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia501112Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen581000- 70899
- 15889
Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P26887