Oli mutta naislääkäri: ei nyt ehdi? Vaihtu muta mies: pidä ensin virtsapäinäkirjaa! Ei tarvi,kun vain tutkii koon ja kyhmyt?
Eturauhasen tutkiminen?
8
757
Vastaukset
- Anonyymi
Ei se sormen työntäminen peräaukkoon ole riittävä tutkimus. Pitää kuvata ultraäänellä. Mahdolisesti myös napsaistaan näytteitä.
- Anonyymi
Väärän hälytyksen vuoksi 7 koepalaa. PSA lukema oli 12,8. Olin hieman yli 50v.
Koepaloissa ei näkynyt mitään huolestuttavaa ja korkea PSA johtui tulehduksesta.
- Anonyymi
ainaki minun piti terveyskeskuksessa täyttää ennen vastaanotolle menoa joku eturauhaskysely paperi joka annettiin lääkärille, eturauhanen tunnusteltiin sormella ja myös kivekset tunnusteltiin, virtsausvaivojen takia
- Anonyymi
Rutiinitoimenpiden muun käynnin yhteydessä.
Käyttämäni urheilulääkäri kysyy jokainen kerta saako hän tunnustella eturauhasen.
Kertaakaan en ole kieltäytynyt.
Jossakin +70v vaiheessa tämä keski-ikäinen naislääkäri kysyi ylipäätään olotilaani.
Kerroin tuntevani oloni varsin kyrväkkääksi.
Nainen suoritti seuranneen tunnustelun siihen malliin, ettei Herbertstrassen ammattiauttajat pystyisi parempaan. En ilkeä provosoida toistamiseen.
Olen nyt käyttänyt kahta lääkettä eturauhaseen. Supistavaa ja rentouttavaa. Herään yhtenä, kahtena yönä viikossa vessaan. Nekin inhoittavasti 5:n ja 6:n välillä. - Anonyymi
Tutkiminen rutiinia. Mustat ei varmaan osaa,ia kieltääkö uskonto?
- Anonyymi
Turha selasen petsettä ronkkia,joka ei sit mitään ymmärrä kopeloinnista!
- Anonyymi
Osaako joku kertoa, olisiko parempi mennä masturboineena eturauhasen tutkimukseen? Olen keski-ikäinen, eronnut äijä, ja en ole saanut seksia yli vuoteen. En myöskään halua masturboida. No nyt PSA tulosten takia olen käynyt kaksi kertaan eturauhastutkimuksessa ja molemmilla kerroilla sen painelu tuotti siemensyöksyn. Se on vähän noloa, koska kyseessä nuorempi naislääkäri, enkä halua että luulee pervoksi. Toki jännä kokemus tulla pyytämättä.
- Anonyymi
Mitä turhia!
Vastaavan tyyppisessä tilanteessa, ennen sprööttiä, nuori naislääkäri kysyi miltä tuntuu?
Vastasin, että tuntuu juuri siltä kun tilanteeseen kuulukin sinun ikäisen naisen tunnustellessa.
Kommentti hieman hyisellä äänellä. Tämä nyt kuuluu ammattiin.
15 minuutin ammattilaiset varmistavat asiakkaan vaihtumisen juuri tuolla keinolla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?283376- 973166
- 763004
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim702928"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m532881Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.862648- 352460
- 572331
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se432185- 321953