Oli mutta naislääkäri: ei nyt ehdi? Vaihtu muta mies: pidä ensin virtsapäinäkirjaa! Ei tarvi,kun vain tutkii koon ja kyhmyt?
Eturauhasen tutkiminen?
6
670
Vastaukset
- Anonyymi
Ei se sormen työntäminen peräaukkoon ole riittävä tutkimus. Pitää kuvata ultraäänellä. Mahdolisesti myös napsaistaan näytteitä.
- Anonyymi
Väärän hälytyksen vuoksi 7 koepalaa. PSA lukema oli 12,8. Olin hieman yli 50v.
Koepaloissa ei näkynyt mitään huolestuttavaa ja korkea PSA johtui tulehduksesta.
- Anonyymi
ainaki minun piti terveyskeskuksessa täyttää ennen vastaanotolle menoa joku eturauhaskysely paperi joka annettiin lääkärille, eturauhanen tunnusteltiin sormella ja myös kivekset tunnusteltiin, virtsausvaivojen takia
- Anonyymi
Rutiinitoimenpiden muun käynnin yhteydessä.
Käyttämäni urheilulääkäri kysyy jokainen kerta saako hän tunnustella eturauhasen.
Kertaakaan en ole kieltäytynyt.
Jossakin +70v vaiheessa tämä keski-ikäinen naislääkäri kysyi ylipäätään olotilaani.
Kerroin tuntevani oloni varsin kyrväkkääksi.
Nainen suoritti seuranneen tunnustelun siihen malliin, ettei Herbertstrassen ammattiauttajat pystyisi parempaan. En ilkeä provosoida toistamiseen.
Olen nyt käyttänyt kahta lääkettä eturauhaseen. Supistavaa ja rentouttavaa. Herään yhtenä, kahtena yönä viikossa vessaan. Nekin inhoittavasti 5:n ja 6:n välillä. - Anonyymi
Tutkiminen rutiinia. Mustat ei varmaan osaa,ia kieltääkö uskonto?
- Anonyymi
Turha selasen petsettä ronkkia,joka ei sit mitään ymmärrä kopeloinnista!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun513525Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si1062311Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5922256Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei192016- 201638
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431638KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar731610Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1351491- 281436
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?921391