Moi olen parantaja haluan luoda
klaanin koska en enää tahdo
olla kotikisu.
Tahtoisiko joku liittyä hiekkaklaaniin ja olla vaikka päällikkö.
ps oon kouluttautunut parantajaksi itse.
Soturikissat hiekkaklaani
13
563
Vastaukset
- Anonyymi
Voisin liittyä hiekka klaaniin oon toive sydän valko harmaa naaras ja voin olla päälikkö jos etsit päällikköä😁
- Anonyymi
Voit olla päällikkö minä olen parantaja
T.tumma lehti - Anonyymi
Mä oon siis ruskea raidallinen naaras ja oon 10v (mutta kissana 10kk)
T. Tumma lehti - Anonyymi
Okei kiva eli jos siis voin olla päälikkö olen toivetähti kiitos että sain liittyä
- Anonyymi
Voin liittyä klaaniisi ja minäkin olen sitten parantaja Kukkalähde
- Anonyymi
Minä olen valkoinen naaras jolla on siniset silmät mutta en ole kuuro olen oikeasti 10-vuotias mutta tässä leikissä olen 12 kuuta
T: Kukkalähde Mutta hei kaikille miksi tänne ei ole kirjoitettu
Toivetähti miksi täällä on kolme parantajaa?
- Anonyymi
Varmaan siksi että aika moni haluu olla parantaja t. Tumma lehti
- Anonyymi
Ehkä siihen auttaa kolme tietäjää. sivusta ja taustalta
- Anonyymi
Meitä hän on vain kaksi?? Olen siis tämän tekijä.t.Tumma lehti
- Anonyymi
Kaksi parantajaa toisenntäytyy vain olla nuirenpi eli parantaja oppilas T. Toivetähti
- Anonyymi
Onks tääl enää ketää löysin tän udelleen sattumalta
Toivetähti/en ylseensä enää oon nimellä toivetähti😒
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986138KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495607Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522649Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042056Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071768- 1241717
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191613Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731187
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään33998