Wolwagen golf 2

Anonyymi-ap

Kaverin auto muistelin että vuosilukua 85 tai 87 ei vaan ,1983vuosimallia disel peili rikki niin että peili hakusalla 1 ilmoitus vain löytyi vain,oishan se kiva jos sillä olisi se vielä .ettei tarvisisi turvautua lounlyurban metsäauto löytöihin kirjoitus virhe paholainen tuli ,vanha päiväkirja tuli täyteen sieltä olisi löytynyt ,enkä ole sitä vielä merkannut vielä uuteen kirjaan .Aivan varmasti jollakin muullakin on takapihalla tai metsässä eri asi saako sitä ehyenä irti.

5

378

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Korkki kiinni ja kielikouluun.

      • Anonyymi

        MINÄ EN KÄYTÄ ALKOHOLIA🥴 Mitä väliä KIrjoitus virheitä tulee ja vääriä sana muotoja ,Ei text siitä paremmaksi muutu vaikka kuinka PALJON siellä HERJAAT MINUA 🧐 parempi kirjoittaa kohtalaisen paljon kuin ei ollenkaan, minun kaveri text ei saa selvää ollenkaan pitää aina kysyä mitä tässä oikein lukee .Siinä on minun henkilökohtainen allekirjoituseni ,joulukortin kun tulee saa ihmetellä kukahan tämänkin oikein lähettänyt
        .Sama kun intiaanin puumerkin laittaisi tietäs heti keneltä se on.


    • Anonyymi

      Monen talon pihalle kerätty autoja eikä viety kierrätykseen heti veisi purkaamolle saa siitä sen 1tonnin rahaa 10-20v. Päästä kun vie saa vain ehkä 100€ .Jonkun pitäisi ruveta keräämään niitä käyntikuntoisesta maksettaisiin vähintään 1000€ ja 500€ joka yrittäisi lähtä käyntiin mutta ei pysyisi käynnissä .monessa paikassa autoja ,jotkun ovat siivonneet autonsa pois metsästä kun niitä 💯 kpl 🚗🚐🚋🚘.

      • Anonyymi

        Tuosa olisi ollut 2,5km päässä jos kuikuilemassa siellä kävisi jos vielä siellä olisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuosa olisi ollut 2,5km päässä jos kuikuilemassa siellä kävisi jos vielä siellä olisi.

        Oli siellä mutta taisi olla 95.v. raahesa 1 paikka 60 luvun wolswagen pakettiauto 70 luvun autoja 50 kpl osa wolswagen golf disel1 ,1983.Vuosimallia 2 ruuvilla mekaaninen kääntö kiinnitys osan ja peilin välissä pallonivel melkoisen harvinainen peili siis kyseessä ei hirveitä voi ruveta maksamaan .Merkkiliikkeenkin kautta voisi ehkä saada monta sataa € maksaisi oikean puoleinen eli matkustajan puoleinen ,ruotsistakin näyttäisi nettikaupassa olevan sellainen huonot arvostelut saanut .Rahat vievät mutta .mitään ei tule tilalle ,eivätkä vastaa yhteyden ottoihin paikan päälle hakemaan varaosat menisin .mutta ei ole kielitaitoa.Eikä kaveri jolla sellainen olisi sitäkään osaa ei näe hirveän tarkasti päälle päin sellaiselta osalta näyttäisi 🔎🧐🤔.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8356
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2545
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1936
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1674
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe