Wolwagen golf 2

Anonyymi-ap

Kaverin auto muistelin että vuosilukua 85 tai 87 ei vaan ,1983vuosimallia disel peili rikki niin että peili hakusalla 1 ilmoitus vain löytyi vain,oishan se kiva jos sillä olisi se vielä .ettei tarvisisi turvautua lounlyurban metsäauto löytöihin kirjoitus virhe paholainen tuli ,vanha päiväkirja tuli täyteen sieltä olisi löytynyt ,enkä ole sitä vielä merkannut vielä uuteen kirjaan .Aivan varmasti jollakin muullakin on takapihalla tai metsässä eri asi saako sitä ehyenä irti.

5

451

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Korkki kiinni ja kielikouluun.

• Anonyymi

MINÄ EN KÄYTÄ ALKOHOLIA🥴 Mitä väliä KIrjoitus virheitä tulee ja vääriä sana muotoja ,Ei text siitä paremmaksi muutu vaikka kuinka PALJON siellä HERJAAT MINUA 🧐 parempi kirjoittaa kohtalaisen paljon kuin ei ollenkaan, minun kaveri text ei saa selvää ollenkaan pitää aina kysyä mitä tässä oikein lukee .Siinä on minun henkilökohtainen allekirjoituseni ,joulukortin kun tulee saa ihmetellä kukahan tämänkin oikein lähettänyt
        .Sama kun intiaanin puumerkin laittaisi tietäs heti keneltä se on.

• Anonyymi

Monen talon pihalle kerätty autoja eikä viety kierrätykseen heti veisi purkaamolle saa siitä sen 1tonnin rahaa 10-20v. Päästä kun vie saa vain ehkä 100€ .Jonkun pitäisi ruveta keräämään niitä käyntikuntoisesta maksettaisiin vähintään 1000€ ja 500€ joka yrittäisi lähtä käyntiin mutta ei pysyisi käynnissä .monessa paikassa autoja ,jotkun ovat siivonneet autonsa pois metsästä kun niitä 💯 kpl 🚗🚐🚋🚘.

• Anonyymi

Tuosa olisi ollut 2,5km päässä jos kuikuilemassa siellä kävisi jos vielä siellä olisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuosa olisi ollut 2,5km päässä jos kuikuilemassa siellä kävisi jos vielä siellä olisi.

Oli siellä mutta taisi olla 95.v. raahesa 1 paikka 60 luvun wolswagen pakettiauto 70 luvun autoja 50 kpl osa wolswagen golf disel1 ,1983.Vuosimallia 2 ruuvilla mekaaninen kääntö kiinnitys osan ja peilin välissä pallonivel melkoisen harvinainen peili siis kyseessä ei hirveitä voi ruveta maksamaan .Merkkiliikkeenkin kautta voisi ehkä saada monta sataa € maksaisi oikean puoleinen eli matkustajan puoleinen ,ruotsistakin näyttäisi nettikaupassa olevan sellainen huonot arvostelut saanut .Rahat vievät mutta .mitään ei tule tilalle ,eivätkä vastaa yhteyden ottoihin paikan päälle hakemaan varaosat menisin .mutta ei ole kielitaitoa.Eikä kaveri jolla sellainen olisi sitäkään osaa ei näe hirveän tarkasti päälle päin sellaiselta osalta näyttäisi 🔎🧐🤔.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      37
      3921
    2. Vakava rikosepäily Seinäjoella

Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html
      Seinäjoki
      43
      3130
    3. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      34
      3036
    4. Mitä on woketus?

Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k
      Maailman menoa
      469
      2717
    5. Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin

Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin
      Maailman menoa
      187
      1986
    6. Oletko jo luovuttanut?

Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?
      Ikävä
      143
      1876
    7. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      28
      1498
    8. Romillt veressä

Miten pystyy ajamaan 4 romillen humalassa
      Suomussalmi
      38
      1385
    9. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      5
      1271
    10. Vanhentunut runsaasti.

Ei hyvä juttu. Mieheltä pötkylänaiselle.
      Ikävä
      78
      1212
    Aihe