Kaverin auto muistelin että vuosilukua 85 tai 87 ei vaan ,1983vuosimallia disel peili rikki niin että peili hakusalla 1 ilmoitus vain löytyi vain,oishan se kiva jos sillä olisi se vielä .ettei tarvisisi turvautua lounlyurban metsäauto löytöihin kirjoitus virhe paholainen tuli ,vanha päiväkirja tuli täyteen sieltä olisi löytynyt ,enkä ole sitä vielä merkannut vielä uuteen kirjaan .Aivan varmasti jollakin muullakin on takapihalla tai metsässä eri asi saako sitä ehyenä irti.
Wolwagen golf 2
5
446
Vastaukset
- Anonyymi
Korkki kiinni ja kielikouluun.
- Anonyymi
MINÄ EN KÄYTÄ ALKOHOLIA🥴 Mitä väliä KIrjoitus virheitä tulee ja vääriä sana muotoja ,Ei text siitä paremmaksi muutu vaikka kuinka PALJON siellä HERJAAT MINUA 🧐 parempi kirjoittaa kohtalaisen paljon kuin ei ollenkaan, minun kaveri text ei saa selvää ollenkaan pitää aina kysyä mitä tässä oikein lukee .Siinä on minun henkilökohtainen allekirjoituseni ,joulukortin kun tulee saa ihmetellä kukahan tämänkin oikein lähettänyt
.Sama kun intiaanin puumerkin laittaisi tietäs heti keneltä se on.
- Anonyymi
Monen talon pihalle kerätty autoja eikä viety kierrätykseen heti veisi purkaamolle saa siitä sen 1tonnin rahaa 10-20v. Päästä kun vie saa vain ehkä 100€ .Jonkun pitäisi ruveta keräämään niitä käyntikuntoisesta maksettaisiin vähintään 1000€ ja 500€ joka yrittäisi lähtä käyntiin mutta ei pysyisi käynnissä .monessa paikassa autoja ,jotkun ovat siivonneet autonsa pois metsästä kun niitä 💯 kpl 🚗🚐🚋🚘.
- Anonyymi
Tuosa olisi ollut 2,5km päässä jos kuikuilemassa siellä kävisi jos vielä siellä olisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuosa olisi ollut 2,5km päässä jos kuikuilemassa siellä kävisi jos vielä siellä olisi.
Oli siellä mutta taisi olla 95.v. raahesa 1 paikka 60 luvun wolswagen pakettiauto 70 luvun autoja 50 kpl osa wolswagen golf disel1 ,1983.Vuosimallia 2 ruuvilla mekaaninen kääntö kiinnitys osan ja peilin välissä pallonivel melkoisen harvinainen peili siis kyseessä ei hirveitä voi ruveta maksamaan .Merkkiliikkeenkin kautta voisi ehkä saada monta sataa € maksaisi oikean puoleinen eli matkustajan puoleinen ,ruotsistakin näyttäisi nettikaupassa olevan sellainen huonot arvostelut saanut .Rahat vievät mutta .mitään ei tule tilalle ,eivätkä vastaa yhteyden ottoihin paikan päälle hakemaan varaosat menisin .mutta ei ole kielitaitoa.Eikä kaveri jolla sellainen olisi sitäkään osaa ei näe hirveän tarkasti päälle päin sellaiselta osalta näyttäisi 🔎🧐🤔.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984