Wolwagen golf 2

Anonyymi-ap

Kaverin auto muistelin että vuosilukua 85 tai 87 ei vaan ,1983vuosimallia disel peili rikki niin että peili hakusalla 1 ilmoitus vain löytyi vain,oishan se kiva jos sillä olisi se vielä .ettei tarvisisi turvautua lounlyurban metsäauto löytöihin kirjoitus virhe paholainen tuli ,vanha päiväkirja tuli täyteen sieltä olisi löytynyt ,enkä ole sitä vielä merkannut vielä uuteen kirjaan .Aivan varmasti jollakin muullakin on takapihalla tai metsässä eri asi saako sitä ehyenä irti.

5

495

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Korkki kiinni ja kielikouluun.

• Anonyymi

MINÄ EN KÄYTÄ ALKOHOLIA🥴 Mitä väliä KIrjoitus virheitä tulee ja vääriä sana muotoja ,Ei text siitä paremmaksi muutu vaikka kuinka PALJON siellä HERJAAT MINUA 🧐 parempi kirjoittaa kohtalaisen paljon kuin ei ollenkaan, minun kaveri text ei saa selvää ollenkaan pitää aina kysyä mitä tässä oikein lukee .Siinä on minun henkilökohtainen allekirjoituseni ,joulukortin kun tulee saa ihmetellä kukahan tämänkin oikein lähettänyt
        .Sama kun intiaanin puumerkin laittaisi tietäs heti keneltä se on.

• Anonyymi

Monen talon pihalle kerätty autoja eikä viety kierrätykseen heti veisi purkaamolle saa siitä sen 1tonnin rahaa 10-20v. Päästä kun vie saa vain ehkä 100€ .Jonkun pitäisi ruveta keräämään niitä käyntikuntoisesta maksettaisiin vähintään 1000€ ja 500€ joka yrittäisi lähtä käyntiin mutta ei pysyisi käynnissä .monessa paikassa autoja ,jotkun ovat siivonneet autonsa pois metsästä kun niitä 💯 kpl 🚗🚐🚋🚘.

• Anonyymi

Tuosa olisi ollut 2,5km päässä jos kuikuilemassa siellä kävisi jos vielä siellä olisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuosa olisi ollut 2,5km päässä jos kuikuilemassa siellä kävisi jos vielä siellä olisi.

Oli siellä mutta taisi olla 95.v. raahesa 1 paikka 60 luvun wolswagen pakettiauto 70 luvun autoja 50 kpl osa wolswagen golf disel1 ,1983.Vuosimallia 2 ruuvilla mekaaninen kääntö kiinnitys osan ja peilin välissä pallonivel melkoisen harvinainen peili siis kyseessä ei hirveitä voi ruveta maksamaan .Merkkiliikkeenkin kautta voisi ehkä saada monta sataa € maksaisi oikean puoleinen eli matkustajan puoleinen ,ruotsistakin näyttäisi nettikaupassa olevan sellainen huonot arvostelut saanut .Rahat vievät mutta .mitään ei tule tilalle ,eivätkä vastaa yhteyden ottoihin paikan päälle hakemaan varaosat menisin .mutta ei ole kielitaitoa.Eikä kaveri jolla sellainen olisi sitäkään osaa ei näe hirveän tarkasti päälle päin sellaiselta osalta näyttäisi 🔎🧐🤔.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Karhuryhmä

Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?
      Jämsä
      28
      3366
    2. Mitä sä pelkäät

Ettei tää etene?
      Ikävä
      97
      3156
    3. Mitä kaikkea sä

Olisit valmis tekeen mun eteen vielä? Vai oletko mitään?
      Ikävä
      76
      3004
    4. Raisionkaaren koira hyökkäys

Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim
      Raisio
      70
      2928
    5. "Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"

Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m
      Maailman menoa
      53
      2871
    6. Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti

Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.
      Ikävä
      87
      2646
    7. Ei me saada toisiamme

Ei vaan saada. On vain haaveita ja uunelmia
      Ikävä
      35
      2460
    8. Mikä on luonteesi parhain ominaisuus

ja mikä huonoin?
      Ikävä
      57
      2311
    9. Satuit vain olemaan

Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se
      Ikävä
      43
      2175
    10. Vielä ei ainakaan

Kukaan muu tunnu miltään sun jälkeen. Olit niin ainutlaatuista
      Ikävä
      32
      1943
    Aihe