Mitä koordinaatistoa Traficom käyttää BCLuvat listassaan? Miten saan muunnettua ne käyttökelpoiseen muotoon?
Tämä asia on selvitetty monta kertaa, mutta ei vain mene kalloon.
Traficomin taajuuslistan eliittikoordinaatit käyttökelpoiseen muotoon
17
341
Vastaukset
- AnonyymiEUREF-FIN siinähän se lukee. Itse itselleni vastaten. Ilmeisesti noita koordinaatteja ei voi muuntaa tarkasti, ellei opiskele ja ymmärrä kunnolla mitä on tekemässä. 
- AnonyymiItselleni riittävä tarkkuus: 24E5818 60N1101 -> 60°11'01.0"N 24°58'18.0"E. 
 103,1 sijaitsee siis edelleen Hanasaaressa.- AnonyymiSijaitsi jonkun ajan Santiksessa mutta siirtyi sieltä takaisin Sörnäisiin. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Sijaitsi jonkun ajan Santiksessa mutta siirtyi sieltä takaisin Sörnäisiin. Puheradio tuodaan Sörnäisiin kun uusi lupa aika alkaa. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Puheradio tuodaan Sörnäisiin kun uusi lupa aika alkaa. Puheradio? 
- AnonyymiKyllä tuolta Hanasaaresta lähetetään ainakin Järviradio ja tilapäisillä luvilla lähettävän Järviradio Puhe radiokanavien lähetystä. 

- Anonyymija kommarit asilla meinaakkos pomittaa. - Anonyymioletax et tietää mikä pommi on 

- AnonyymiMitä tuolla tiedolla kukaan tekee? - AnonyymiVenäläinen tekee, kun harkitsee viestintäverkkojen sabotoimista. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Venäläinen tekee, kun harkitsee viestintäverkkojen sabotoimista. Kyllä niillä ne tiedot jo ovat olleet vuosikymmeniä. 🤣 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Kyllä niillä ne tiedot jo ovat olleet vuosikymmeniä. 🤣 Paitsi että Pasiradion mastoja ei niin vain pommiteta, kun ei kerro oikeaa paikkaa. 
 -Aloittaja.
- AnonyymiMinusta on vain mukava tietää missä milloinkin mikä lähetin on. Ihanaa että kertovat, mutta miksi se pitää kertoa kapulakielellä? 
 "Hei aivoköyhä: tässä koordinaatit, mutta olen koodannut ne jännään muotoon jota vain muistinerot voivat ymmärtää, hahaa!"
 En edes oikeastaan kuuntele enää radiota, harrastan vain asemien kalastelua silloin tällöin.
 -Aloittaja

- AnonyymiNäyttää siltä, että nuo ovat minuutteja ja sekunteja, koska mikään listassa luvuista ei ylitä 60, jos luvut jakaa alla olevalla tavalla. Eli ei ole esim. minuutit desimaaleina. 
 24 E 58 18
 60 N 11 01
 Vielä etsinnässä paikka, jossa Traficom kertoo mitä merkintätapaa nuo koordinaatit edustavat, ja paikka, jossa kerrotaan mikä tuon merkintätavan nimi ja miten se toimii. Olen tällä hetkellä siinä käsityksessä, että EUREF-FIN viittaa pikemminkin joihinkin tiettyihin koordinaatteihin, eikä tuohon tapaan merkitä koordinaatteja.
 -Aloittaja- AnonyymiSanoin nyt tyhmästi "tiettyihin koordinaatteihin" eihän tässä ole päätä eikä häntää. Tämä näyttää aivojeni toiminnan tason. Eli jotkut suomen omat hienot koordinaatit, jotka ei ole täysin samat kuin WGS 84 koordinaatit, mutta poikkeavat vain muutamalla metrillä, joten käytännössä ero on minulle merkityksetön. 
 -Aloittaja.
- AnonyymiHyvä on sitten, ettei jää vaivaamaan: eka luku, eli asteet voi toki ylittää 60! ja ylittääkin, mutta nuo kaksi vikaa ei ylitä. 
 -Aloittaja

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset717133
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti845674
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut393806
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1112935
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral952774
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k422750
- Anteeksi TAamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa132061
- En mä tahallani ole näin hankala.Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta161796
- Harmittaako mies, että yhteys katkesi?Olisitko halunnut, että olisi säilynyt jonkinlainen yhteys vai oliko parempi polttaa sillat takana?2371676
- 1561404