Onko täällä muita yökastelioita tai muita ketkä tykkää pitää vaippaa
Yökastelijat
18
2188
Vastaukset
- Anonyymi
kastelen tahallaa vaipan ja pidän päivittäin
- Anonyymi
Mitä vaippoja käytät
- Anonyymi
tena slip
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tena slip
Mistä saa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä saa
netistä Tenakauppa.fi tai dreamcare.fi
- Anonyymi
Löytyy
- Anonyymi
Mitä käytät
- Anonyymi
Tenan teippivaipat käytössä joka yö
- Anonyymi
käytätkö tarpeeseen vai huvi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
käytätkö tarpeeseen vai huvi
Runsas yökastelu mutta päivisin huvikseen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Runsas yökastelu mutta päivisin huvikseen
Käytätkö mitä vaippoja tenalta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käytätkö mitä vaippoja tenalta?
Vyö ja teippi
- Anonyymi
Itekki käytän sillon kun o mahollista
- Anonyymi
Mun äiti käyttää, kun on vasta 94 vuotias.
- Anonyymi
Itsellä joka yö maski ja vaippa
- Anonyymi
Miun tytär (15) on yökastelija niin hänellä käytössä tenat. Kuka muka tykkää käyttää vaippoja?
- Anonyymi
Mä ainakin tykkään pitää ja kastella
- Anonyymi
Haluutko jutella snpachatis oon 15v poika joka tykkää pitää vaippoi
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark1475514Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin
Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p1363598"Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?
Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?1263339Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin
Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m363213Mies, kerro minulle vielä jotakin aivan uniikkia
ja ainutlaatuista minkä vain me kaksi voisimme ymmärtää jos olemme sen kokeneet ja eläneet, jotta ihan varmasti tietäisi432714Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %
Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.512304- 242240
Hyviäkin uutisia tulossa, hallinto-oikeus asettaa toimeenpanokieltoon
Hyvinvointitalon työmaa pysähtyy. Rillankivi+energia ja vesi kytkyrahanpesu stoppaa. Tytäryhtiöiden hallitusjäsenet+kon2292176prööt prööt nyt ottaa vihervassaria pattiin!
Korvatkaa R kirjaimet L kirjaimilla ja sanokaa ääneen "Jari Kurri etsii pakoputkiautossaan jarruja".111924Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä?
Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä? Onko se joku suomalainen viihdepläjäys, brittirikossarja, amerikk931826