Olipahan yks ilta, niin joku leidi soitti ja kehui lomailleensa Pyhäjärvellä Emolahden Campingilla, oli lämmintä ja mukavaa ollut. Niin ETELÄSUOMALAINEN Sari-juontaja kuittasi kylmästi, että "Suomessa on niin monta Pyhäjärveä, voi voi". Taukki! Olisi nyt opetellut Pohjois-Suomen (Lappi, Pohjois-Pohjanmaa, Kainuu) kunnat edes kartalta, kun otti pestin vastaan! Pooki on kuitenkin nimenomaan Pohjois-Suomen radio, vaikka kuuluu diginä tietysti missä vaan maailmassa. Ihan opiksi Sarille: Suomessa on todellakin monta järveä nimeltään Pyhäjärvi, mutta vain yksi KUNTA nimeltään Pyhäjärvi, ja se sijaitsee Pohjois-Pohjanmaan eteläosassa.
Radio Pooki Sari
5
325
Vastaukset
- Anonyymi
No mitä sitten? Miksi pahoitit mielesi mokomasta vähäpätöisestä asiasta?
- Anonyymi
Tää Sari on joku 18v pissis joka ei tiedä mistään mitään. Tyypillinen turkulainen.
- Anonyymi
Onneksi sinä olet kommenteista päätellen fiksu ihminen.
- Anonyymi
"Suomessa on todellakin monta järveä nimeltään Pyhäjärvi"
Tnnetuin noista kuitenkin on Tampereen Pyhäjärvi, joka on toinen Tampereen 2 isosta järvestä, toinen on Näsijärvi (ehkäpä myös Näsinneula on nimetty tämän mukaan).
Siinäpä ovatkin Tampereen valtakunnallisesti tunnetut asiat nykyään, delfinaariohan lopetettiin jo vuonna 2016.- Anonyymi
Delfinaation lopettaminen oli vihervasemmistolaista idiotismia. Delffiinit takaisin heti !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774642- 1801947
- 1241630
- 1321186
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161121- 351056
- 78953
- 52916
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4848