Ulosotto ilmoitus

Anonyymi-ap

Onko niin että ulosotto ei voi ulosmitata mitään palkasta/eläkkeestä jollei siitä ole tullut virastolta ennakkoilmoitusta? Vai voivatko suoraan ulosmitata palkasta ilmoittamatta siitä velalliselle mitään ja ilmoittaa asiasta vasta jälkikäteen.

17

650

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voivat ilmoittaa jälkikäteen

      • Anonyymi

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        😋 ­N­­­y­­m­­­f­o­m­a­­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17924752j

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      luulis että ennakkoilmoitus tarvitsee tehdä ainakin palkanmaksuun hyvissä ajoin ennen palkan ulosmittausta. Korjatkaa jos olen väärässä.

      • Anonyymi

        No tietenkin pitää palkanlaskennassa olla tieto että palkasta pitää pidättää tietty määrä ulosottoon :D


    • Anonyymi

      Ulosotto on aina oma syy.

      • Anonyymi

        Ei ole. Voi vaikka syrjinnän takia saada liian vähän työvuoroja ja se johtaa velkaantumiseen. Tai vaikka palkkaa ei makseta ollenkaan. Tai töihin ei palkata syrjinnän takia.


    • Anonyymi

      Mitä tarkoitat ennakkoilmoituksella?
      Ainakin minulle tuli vireileapanoilmoitus. Ja siinä oli vielä aika mihin mennessä voi maksaa pois.
      Sen jälkeen kun en maksanut tehtiin ilman minun läsnäloani oikeuden päätös ja ulosotto alkoi eläkkeestä.
      Ei siitä sitten erikseen tullut ilmoitusta muistaakseni.

      • Anonyymi

        ennakkoilmoituksella tarkoitinkin tätä vireillepanoilmoitusta ja siinä on siis vielä silloinkin annettu maksuaikaa? mutta eikö oikeuden päätös ole jo tehty ennen vireillepanoilmoitusta?


    • Anonyymi

      Ennen oli ainakin vielä kaksi viikkoa aikaa maksaa, mulle soittivat silloin kun ulosotto alkoi.

    • Anonyymi

      Mitään vireilletulo ym ennakkoilmoituksia ei tarvita että ulosmittaus on mahdollista, yleensä kyllä vireilletuloilmoitus ja muut kuitenkin tulee velalliselle ennen mitään uo toimia.

      Vireilletuloilmoitus -> ennakkoilmoitus (palkka, joku muu) -> ulosmittaus (palkka, joku muu)

      • Anonyymi

        itsellä alkamassa ulosotto ja olin aikeissa tehdä diilin uo miehen kanssa, että maksaisin itse ja näin välttäisin palkan ulosmittauksen. Tämä mahdollisuus on annettu uo verkkosivuilla. Mitäs diilejä tekee sitten jos ulosmittaus alkaa palkasta ilman mitään ennakkoilmoituksia tai mahdollisuuksia neuvotella vielä maksusta. Ei kuulosta reilulta ja on sitten myös väärää tietoa annettu ihan virallisillakin verkkosivuilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        itsellä alkamassa ulosotto ja olin aikeissa tehdä diilin uo miehen kanssa, että maksaisin itse ja näin välttäisin palkan ulosmittauksen. Tämä mahdollisuus on annettu uo verkkosivuilla. Mitäs diilejä tekee sitten jos ulosmittaus alkaa palkasta ilman mitään ennakkoilmoituksia tai mahdollisuuksia neuvotella vielä maksusta. Ei kuulosta reilulta ja on sitten myös väärää tietoa annettu ihan virallisillakin verkkosivuilla.

        Ei niitä diilejä noin vaan tehdä. Mun ei annettu maksaa ite, vaan palkasta veivät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei niitä diilejä noin vaan tehdä. Mun ei annettu maksaa ite, vaan palkasta veivät.

        ainahan sitä voi ehdottaa suostuvat tai eivät


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        itsellä alkamassa ulosotto ja olin aikeissa tehdä diilin uo miehen kanssa, että maksaisin itse ja näin välttäisin palkan ulosmittauksen. Tämä mahdollisuus on annettu uo verkkosivuilla. Mitäs diilejä tekee sitten jos ulosmittaus alkaa palkasta ilman mitään ennakkoilmoituksia tai mahdollisuuksia neuvotella vielä maksusta. Ei kuulosta reilulta ja on sitten myös väärää tietoa annettu ihan virallisillakin verkkosivuilla.

        Öö.. aina voi soittaa uolle jos tiedät että sinne jotain on menossa, sanot että ottaa yhteyttä kun asia on ajankohtainen, samalla voit kysellä maksusuunnitelmasta.
        Sinne voi myös laittaa viestiä uo omien sivujen kautta kun kirjaudut p-tunnuksilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Öö.. aina voi soittaa uolle jos tiedät että sinne jotain on menossa, sanot että ottaa yhteyttä kun asia on ajankohtainen, samalla voit kysellä maksusuunnitelmasta.
        Sinne voi myös laittaa viestiä uo omien sivujen kautta kun kirjaudut p-tunnuksilla.

        Mites sitten kun naisvouti jäi kiinni virheistään ja tunnusti sen mutta kieltäytyi korjaamasta niitä kun se on niin vaikeata mielestään.

        Ei kertonut tapahtuneesta työkavereilleen eikä esihenkilölleen. Tehtiin oikaisuvaatimus pääkallonpaikalle pikitien päähän josta bumerangi vaikka täysin perusteltu myös näytön kannalta.

        Rikosilmoitus tapahtuneesta vai?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mites sitten kun naisvouti jäi kiinni virheistään ja tunnusti sen mutta kieltäytyi korjaamasta niitä kun se on niin vaikeata mielestään.

        Ei kertonut tapahtuneesta työkavereilleen eikä esihenkilölleen. Tehtiin oikaisuvaatimus pääkallonpaikalle pikitien päähän josta bumerangi vaikka täysin perusteltu myös näytön kannalta.

        Rikosilmoitus tapahtuneesta vai?

        Googlaa ulosotto valitustiet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mites sitten kun naisvouti jäi kiinni virheistään ja tunnusti sen mutta kieltäytyi korjaamasta niitä kun se on niin vaikeata mielestään.

        Ei kertonut tapahtuneesta työkavereilleen eikä esihenkilölleen. Tehtiin oikaisuvaatimus pääkallonpaikalle pikitien päähän josta bumerangi vaikka täysin perusteltu myös näytön kannalta.

        Rikosilmoitus tapahtuneesta vai?

        Jos asia on käynyt jo valtakunnanvoudin kansliassa, sitten vielä ylemmäksi jos ei korjausta tule. Aina kannattaa valittaa korkeimpaan tahoon, vaikka eduskunnan oikeusasiamiehelle, jotta väärä päätös ja varsinkin sen tekijä (vouti) jää nimestään kirjoihin ja kansiin. Jokainen väärin tehty päätös on kupru uralla.
        Me, velalliset, olemme kuninkaita.


    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      325
      3489
    2. Nainen, millaisista miehistä tykkäät?

      Mielenkiinnosta kysyn 😄
      Ikävä
      214
      2899
    3. Nyt sitten ulos ihmiset!

      Älkää jumittako täällä. Menkää, näkykää ja hankkikaa kokemuksia. Ei teitä kukaan edes bongaile, jos önötätte täällä.
      Ikävä
      144
      2544
    4. Onnea Solatie !

      On sit valittu uusi kaupunginjohtaja.No ei menny Nivala-Harju- Tapio -Pikkarainen juntan mukkaan.
      Kemijärvi
      18
      2059
    5. Mitä jos saisit tietää että kaivatullasi

      on jo joku toinen?
      Ikävä
      109
      2055
    6. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      10
      1816
    7. Minun pitää tehdä jotain

      En tiedä meneekö siihen viikko vai kuukausi. Mutta jos voit odottaa, niin löydän sinut sen jälkeen kun on homma hoidett
      Ikävä
      44
      1682
    8. Sarvisalon kesätori

      Onpa kiva paikka. Mutta torikahvila oli suorastaan naurettavan alkeellinen ja ne voileivät,olivat kuin pienen lapsen tek
      Loviisa
      17
      1618
    9. Sinä oot hyvä ihminen

      Mut ehkä me ei vaa sovita yhteen :(
      Ikävä
      122
      1306
    10. Hindulijat raivoavat täällä, ettei kristinuskossa

      ole itsessään mitään aitoa! No miksi sitten hyökkäilette "nollaa vastaan"? Eikö hnduilijan vaan kannattaisi pieht
      Hindulaisuus
      263
      1290
    Aihe