Minulle tuli vaihdevuodet muutama viikko sitten. Menin ihan gynekologille. Kaikki oli muuten kunnossa, mutta lääkäri oli sitä mieltä että hän "ei voi määrätä hormonia koska sitten muut gynekologit olisivat vihaisia" En oikein tajunnut tuota ja ajattelin, että ookoo ollaan ilman. Mutta sitten alkoivat varsinaiset kamaluudet: Hiki virtasi jatkuvasti, olin kiukkuinen ja nukuin tosi huonosti.
Tätä kärsin jonkin aikaa, mutta sitten ajattelin että ei tää voi olla totta. Tietysti selasin googlea ja sieltä löysin tiedon, että nainen voi itse määrätä haluaako hän hormonit vai ei.
Menin sitten Mehiläisen yleislääkärille, joka olikin tosi kiva. Keskustelimme asiasta ja sitten hän kirjoitti reseptin.
Kummallisia mielipiteitä tuolla ekalla lääkärillä. Ja nyt olen hormonihoitoni aloittanut ja toista viikkoa menossa. Jotakuinkin voin hyvin. Joitakin kiukunpuuskia on ollut. Ja hikoilenkin vielä. Mutta yöni nukun hyvin ja olen lääkitykseen tyytyväinen.
Pitäkää puolenne kun käytte gynellä.
Ottakaa opiksi
2
855
Vastaukset
- Anonyymi
Mistä niin oudon gynekologin löysit?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo747304Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583143- 342380
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto271938- 201908
- 131877
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus131602- 181569
- 101569
- 521568